Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arcturus

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

7.8.2015 PÄIVÄKIRJA, OSA 5

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 12.08.2015 11:00

PÄIVÄKIRJA, OSA 5



Kirjoittanut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)

7.8.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA



"Pelko on viestintuojana, joka kehottaa sinua olemaan tietoinen ja varovainen", Beverly kanavoi päiväkirjaansa. "Ilman pelkoa et voisi selviytyä kolmannessa ulottuvuudessa, missä on monia vaaroja. Muista siksi kertoessani tarinani sinulle, että pelko on itse asiassa ystävämme. Pelon tarkoitus on varoittaa ja suojella. Pelon muisto ja uhka on vihollisemme.



Jos entisistä peloista ei voi päästää irti, niistä tulee aina vain raskaampi taakka. Jos et myöskään luota, että tarkoituksenmukaisia varoituksia tulee tarvittavaan aikaan, on tulevaisuuden pelkoa. Pelko menneisyydestä on mennyt viesti ja tulevaisuuden pelko on viesti, mitä ei ole vielä tullut.



Silloin kun pystyt elämään täysin luottaen korkeampaan ITSEESI ja antautuneena sille, pystyt vapauttamaan kaikki vanhat pelkosi korkeampiin värähtelyihisi, missä ne voidaan muuntaa takaisin valoksi ja rakkaudeksi. Luotat myös, että kaikki varoituksesi tulevat aikanaan ja johtavat sinua suuntaan, mikä antaa sinulle aina suurimman suojan.



Opimme tämän Antaresilla ja se salli meidän oppia, miten nostetaan värähtelymme korkeamman ulottuvuuden itseemme. Muista, että tulkitsen sanani englanniksi, jotta ymmärrät paremmin. En ole myöskään sinun aikajanaasi.



Siksi hahmottaessani sinut, koen kaikki elämäsi yhtenä pakettina kuin kirjan. Voin katsoa mitä tahansa osaa ketjusta tai myös muuttaa järjestystä. Samalla tavalla sinä voit hahmottaa minun elämäni. Tämän vuoksi olet usein tuntenut hämmennystä siitä, mitä antareslaisten elämiemme aikajanat ovat.



Sinun havaintotapasi mukaan olen kaikissa näissä aikakausissa samanaikaisesti ja voit tarkastella mitä tahansa aikakehystä. Olen nuori luutnantti (teidän termeillänne) samalla hetkellä, kuin olen vanhempi mies. Kenties oppiessasi ja muistaessasi enemmän meidän elämästämme Antaresilla, pystyt ottamaan vastaan moniulotteisen havaintotapamme. Silloin ehkä pystyt myös muistamaan ja ymmärtämään enemmän antareslaisia käsitteitä."



- LISA



"Sanoiko Jaqual "meidän" elämämme tarkoittaen, että äitini oli siellä hänen kanssaan?" Lisa ihmetteli ääneen. "Voi, nyt puhun itsekseni, aivan kuten äidillä oli tapana." Tuo ajatus pelotti Lisaa, kun hän löysi monta tapaa, joilla hän oli äitinsä kaltainen. Pitäisikö hänen jatkaa lukemista, niin kuin hänen äitinsä kehotti, vai soittaa poliisille? "Lue loppuun!" hän sanoi teeskennellen seuraavansa äitinsä neuvoa. Itse asiassa hän oikeasti halusi tietää, mitä päiväkirjalla oli sanottavana.



- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA



25.9.1997



"Rakas Beverly, Jaqual tässä", Beverly kanavoi päiväkirjaansa. "Haluan kertoa sinulle nyt Muistamistemppelistämme. Palaamme sinne, kun yhteiskuntapalvelumme on tehty ja olemme valmis palaamaan maailmamme korkeampiin ulottuvuuksiin. Ennen kuin voimme astua temppeliin, meidän täytyy käydä läpi seitsemän ovea, joista jokainen resonoi korkeampaan taajuuteen.



On seitsemän ovea. Ennen kuin voimme astua kustakin ovesta, meidän on ylitettävä kynnys ja käveltävä tuota ovea edeltävä käytävä. Jokainen kynnys, käytävä ja oviaukko on korkeampaa taajuutta, mikä säteilee seuraavaksi korkeimman taajuuden värisävyä ja värähtelyä.



Jokainen ovi edustaa elämämme eri aikakauden elämäntarkastelua. Voidaksemme kulkea kunkin taajuusoven läpi, meitä kutsutaan muuntamaan tuon inkarnaatioaikakauden kaikki alemman ulottuvuuden kokemukset.



Tällä tavalla elämme intiimin elämäntarkastelun, minkä kautta voimme muuntaa pelokkaat kolmannen ulottuvuuden muistomme, ajatuksemme, tunteemme ja tekomme viidennen ulottuvuuden ehdottomaksi rakkaudeksi. Ehdottoman rakkauden voimalla voimme muuntua takaisin todelliseen valokehomuotoomme. Jos kuolemme kansaamme palvellen, siirrymme automaattisesti kaikkien ovien läpi korkeimpaan ulottuvuuteen.



Ensimmäinen oviaukko on punainen ja se edustaa varhaislapsuutta.

Toinen oviaukko on oranssi ja se edustaa täysi-ikäisyyden saavuttamista.

Kolmas oviaukko on keltainen ja se edustaa palveluamme henkisenä soturina.

Neljäs oviaukko on vihreä ja se edustaa pariutumis- ja vanhemmuusaikaamme.

Viides oviaukko on sininen ja se edustaa siirtymäämme vanhemmasta johtajaksi.

Kuudes oviaukko on indigo ja se edustaa korkeampien havaintojemme heräämistä.

Seitsemäs oviaukko on violetti ja se edustaa muuntumistamme takaisin valokehoksi.



Kerron sinulle nyt matkastani Muistamistemppelin läpi.



Ensimmäinen ovi on punainen ja se edustaa varhaislapsuuttani. Kerron tarinani nyt-hetkessä, koska niin se elää tietoisuudessani.



Seison Muistamistemppelin oven edessä. Olen pitänyt itseäni aina hyvin suurena miehen, myös antareslaisten standardien mukaan. On hyvin normaalia, että mies on 2.4 metriä pitkä ja monet naiset ovat myös 2.1-2.4 metriä pitkiä.



Itse olen 2.9 metriä (maamittaustapanne mukaan) ja olen aina päätä pidempi toisia useimmissa väkijoukoissa. Kuitenkin kun seison muistamisovilla Muistamistemppelissä, tunnen itseni hyvin pieneksi.



On sarja oviaukkoja ilman varsinaisia ovia. Jokainen näistä oviaukoista säteilee eri värähtelyä. Siksi jokainen oviaukko on erivärinen ja säteilee eri sävyä.



Tunnen kehossani vetoa, kun seison ensimmäisellä kynnyksellä. Minulle on opetettu, että ylittäessäni kunkin kynnyksen ja seistessäni käytävässä ennen seuraavaa oviaukkoa, koen eri oppitunteja ja haasteita. Nämä oppitunnit ja haasteet on selvitettävä ja tasapainotettava, ennen kuin voin edetä seuraavalle kynnykselle.



Ensimmäinen oviaukko on hyvin lähellä teidän punaista väriänne. Kun ylitän kynnyksen, minulle tulvii muistoja vanhemmistani. En ole ajatellut heitä moneen vuoteen. Näen äitini kirkkaanvioletit ja isäni syvänvihreät silmät. Tunnen heidän omistautumisensa minulle ja tiedän, että he ovat opiskelleet monta vuotta antaakseen minulle kehon.



Näen vauvaitseni, kun olen juuri heräämässä kolmannen ulottuvuuden muotooni. Kaikki on punaista ja oranssia ja kuulen äitini laulavan ja isäni nauravan. Tunnen turvaa ja olen täysin rakkauden ympäröimä. Voin edelleen muistaa muodottoman maailman, mistä olen juuri ilmestynyt. Kaipaan tunnetta, että olen yhtä kaiken ja kaikkien kanssa, mutta tunnen kuitenkin turvaa, koska olen yhtä vanhempieni kanssa.



Nyt muistini siirtyy aikaan, jolloin olen noin 4-vuotias. Olen ollut kovakuorisessa kehossa (sana jota käytämme kolmannen ulottuvuuden muodostamme, koska muut muotomme ovat paljon virtaavampia) ja saavuttanut 180 sentin pituuden. Antaresilla itsenäistymme vanhemmistamme 3-vuotiaana ja saavutamme täysin aikuisen kehon 7-vuotiaaseen mennessä.



Nyt elän yhteisökodeissa toisten lasten kanssa. On tiettyjä aikuisia, jotka pyörittävät näitä koteja, mutta olemme vapaita menemään minne tahansa yhteisössämme ja viettämään aikaan kenen kanssa haluamme. Äitini on taiteilija ja viettää paljon aikaansa neljännessä ja viidennessä ulottuvuudessa, mutta käy usein luonani. Isäni tulee katsomaan minua noin kerran vuodessa. Hän on pappi yhdessä temppelissämme ja auttaa niitä, jotka haluavat tulla Muistamistemppeliin.



Yhtäkkiä tunnen ensimmäisen pelkokokemukseni, koska muistan dragoniaanien hyökkäyksen pieneen yhteisöömme. Olin käymässä äitini kanssa vanhempieni talon puutarhassa. Hän rakasti käydä siellä kanssani ja opetti minulle jatkuvasti monista kauniista kukista, joita kasvaa planeetallamme. Äidin rakas ystävä, Alicia, oli juuri lähtenyt puutarhasta hakeakseen meille aboromiumteetä, kun kulimme kamalan huudon talosta.



Äiti ja minä ryntäsimme katsomaan, mikä oli pielessä, ja löysimme Alician lattialta verilammikosta. Kaksi valtavaa dragonaani-matelijamiestä seisoi hänen yläpuolellaan. Äitini juoksi ystävänsä rinnalle ja toinen dragoniaani tarttui häntä hiuksista ja veti silmiensä tasalle. En pystynyt ajattelemaan tai suunnittelemaan. Refleksinomaisesti juoksin äitini avuksi. Olin paljon pienempi kuin dragoniaanisoturi ja hän nauroi, kun hakkasin häntä äitini vapauttamiseksi.



En koskaan unohda tuota naurua, kun kaksi miestä katseli pienen pojan yritystä pelastaa oma äitinsä. Lopulta soturi kyllästyi peliinsä ja käytti äitini kehoa huitoakseen minut pois kimpustaan kuin pienen itikan.



Toinen soturi nosti minut ylös ja heitti ikkunasta puutarhaan. En koskaan ymmärrä, miksi he eivät tulleet ulos lopettamaan minua. Kenties he luulivat, että olin kuollut. Olen varma, että minun täytyi näyttää kuolleelta. Kumpikin jalkani ja toinen käsivarteni oli murtunut. Kasvojeni vasen puoli oli murskana ja olin veren peitossa. Minulla on edelleen arpia vasemman silmän yläpuolella. Sitten kun tajuntani palasi – en tiedä, kuinka paljon myöhemmin – oli täysin hiljaista.



Raahasin kehoni taloon hyvällä käsivarrellani ja löysin äitini kuolleena ystävänsä vierestä. En kestä ajatella, mitä he tekivät hänelle. Silloin vannoin tulevani soturiksi niin pitkäksi aikaa, mikä kului kostamiseen ja rauhan löytämiseen. Tiedän, etten voi astua ensimmäisestä verikynnyksestä, ennen kuin päästän irti kostotarpeestani. Vasta sitten löydän sisäisen rauhani. Beverly, kenties sinä ja minä voimme etsiä sitä yhdessä."



(Beverlyn huomautus: Jagualin tarina suretti ja pelotti minua niin, etten jatkanut kommunikointiamme. Sen sijaan palasin puhumaan Mytrian kanssa.)



- LISA



"En ymmärrä, miksi äiti lakkasi kommunikoimasta Jaqualin kanssa. Tiedän, että minun pitäisi mennä nukkumaan, mutta haluan ensin tietää, mitä Mytrialla on sanottavana", Lisa mutisi itsekseen.



PÄIVÄKIRJA – Paluuni Mytrian luo



- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA



15.6.1999



Rakas Mytria, tässä on Beverly. Luin Jaqualin tarinan hänen vanhempansa kuolemasta ja oli niin tolaltani, että lakkasin pitämästä päiväkirjaa hänestä. Miten saatoin hylätä hänet? Miksi olin niin heikko? Auta minua. Tiedän tarvitsevani enemmän vahvuutta ja rohkeutta. Käsitän myös, että jollain kummallisella tavalla en halua tulla liian läheiseksi hänen kanssaan.



Täytyy myöntää, että pelkään olla yhteydessä mieheen, joka on eri planeetalta eri aurinkokunnassa, koska en ole päässyt yli siitä, että mieheni jätti minut. Auta minua, Mytria. Tarvitsen vahvuutta. Minusta on tullut niin heikko, etten ole pystynyt olemaan yhteydessä kehenkään teistä melkein kahteen vuoteen.



Minun on myönnettävä, että pari vuotta on ollut hyvin synkkää. Jokin "naksahti" minussa, kun kuulin Jaqualin tarinan, ja pysyin erossa kaikesta päiväkirjan kirjoittamisesta. Menin takaisin terapiaan, mutten pystynyt laittamaan sydäntäni siihen. Sitten kokeilin meditointitunteja, jotka itse asiassa auttoivat.



Itse asiassa minulla on rohkeutta palata nyt vain, koska olen meditoinut yli tunnin. Huomasin, että minulle oli parasta nousta mahdollisimman varhain, ennen kuin aurinko nousee. Sitten meditoin tuolissani kynttilöiden palaessa ja pehmeän musiikin soidessa, kun päivä alkaa. Meditointia on jatkunut ehkä noin kahdeksan kuukautta, joten olen löytänyt rohkeuden palata.



Tiedän, että tämä saattaa kuulostaa sinusta typerältä. Miksi tarvitsisin rohkeutta puhua sinun ja Jaqualin kaltaisille upeille olennoille? Kyse ei nimittäin ole teistä. Kyse on minusta. Miten voin olla varma, etten ole vain hullu tai keksi kaikkea edetessäni? En itse asiassa ajattele olevani hullu, mutta teen itseni hulluksi kaikilla epäilyksilläni ja itseni tuomitsemisella. Mytria, auta minua.



- LISA



Aivan kuten Beverly epäili omaa mielenterveyttään, Lisa epäili omaansa. Miten voisi olla totta, että hän vain lähti ja jätti miehensä ja lapsensa? Hän tiesi, että hänen pitäisi soittaa perheelleen heti, kun he ovat hereillä, mutta hän ei ollut varma, soittaisiko. Lisa oli aina nähnyt itsensä hyvin vastuullisena ihmisenä, joka teki aina kaiken, mitä hänen miehensä ja lapsensa tarvitsivat.



Talo oli siisti, perhe ruokittu ja hän laittoi aina lapset valmiiksi koulua varten, vei heidät sinne, haki pois ja auttoi kotitehtävissä. Hän oli paljon parempi äiti kuin omansa. Hän oli yrittänyt olla ajattelematta niin omasta äidistään, mutta hänen todelliset tunteensa livahtivat ulos.



Nyt kello oli 5, joten hän pysyisi hereillä ja jatkaisi lukemista, jotta hän voisi soittaa lapsille klo 7. Hän mietti, miten hänen miehensä pärjäsi laittaessaan heidät nukkumaan ja saadessaan heidät ajoissa ylös koulua varten. Hän oli ollut poissa vain muutaman päivän, mutta se tuntui monelta elämältä.



"Kenties hänen pitäisi puhua miehelleen tänä aamuna", hän ajatteli palatessaan päiväkirjaan, löytäen Mytrian vastauksen äitinsä avunpyyntöön.



- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA



"Rakkain Beverlyni", Mytria kirjoitti Beverlynin käden kautta. "Tiedä, että kaikki kolmannen ulottuvuuden elämäsi haasteet ovat pelkästään oppitunteja, jotka luovat sen 3D-harhaheijastuksen, joka tunnetaan fyysisenä elämänä. Koska olet kutsunut minua tänään, uskon sinun olevan valmis siihen, että puhun kodistani Alcyonen Violetissa temppelissä Plejadeilla.



Kyllä, rakkaani, sinä ansaitset ja olet nyt tuon suuren hierarkian jäsen. Olen tullut muistuttamaan sinulle siitä, jottet eksy jokapäiväisiin selviytymistehtäviin. En myöskään halua, että tuomitset itsesi, koska tunnet, ettet ole riittävän hyvä.



Fyysinen tasosi on tulossa suureen transformaatioon. Olen lähettänyt sinulle sisäisiä kuvia elämästäsi/elämästämme Plejadeilla, jotta voit muistaa, että tietoisuustilasi luo todellisuuden. Kuulen sinun myös ajattelevan: "Jos luon oman elämäni, niin miksi luon todellisuuden, missä on vain työtä ja kamppailua?"



Rakas Beverlyni, olet koko elämäsi tuominnut itsesi ulkopuolisen yhteiskuntasi mittatikulla. Olet kuitenkin jatkuvasti seurannut sielusi kutsua. Tuo kutsu ei ole johdattanut sinua keskittämään huomiotasi siihen, mitä yhteiskunta piti menestyksenä. Nyt sinun täytyy rakastaa itseäsi ja sitä elämää, jonka olet luonut.



Näe itsesi nyt Alcyonen Violetissa temppelissä. Kyllä, ensimmäisenä näet lentäväsi plejadilaisen kotisi yläpuolella. Se on pieni ja kristallista tehty, se on täynnä valoa ja sitä ympäröivät kauniit puut. Voisit sädettää itsesi välittömästi kotiin, mutta nautit lentämisestä viidennen ulottuvuuden muodossasi.



Kun astut asumukseesi, näet, että se on täynnä kauniita kukkia ja kasveja. Sinulla on lintuja, jotka lentävät ympäri kotiasi, ja toinen pieni eläin, joka näyttää koiralta, mutta joka kävelee takajaloillaan ja jolla on peukalot vastakkain käsissään. Kutsumme niitä "larnakeiksi". Ne ovat ihania ystäviä ja nauttivat kotiaskareista.



Larnakkisi ei ole palvelija, vaan rakas ystävä. Se nauttii siitä, mitä tekee hyväksesi, ja rakastatte toisianne kovasti. Kun elät päivääsi, muistat enemmän ja enemmän asumuksesi ja henkilökohtaisen elämäsi, josta nautit täällä Plejadeilla. Olet keskittynyt henkilökohtaiseen elämääsi temppelin sijasta, koska sillä elämäsi alueella on suurimmat haasteet.



Olet nyt löytämässä kieltämisen ja hyväksymisen välisen rajan. Havaitset, miten teet parhaasi omissa olosuhteissasi ja hyväksyt tulokset kauniiksi. Toisin sanoen, opettelet elämään omasta näkökulmastasi, yhteiskunnan perspektiivin sijasta.



Beverly, jatka nyt päivääsi ja tunne minut sisälläsi. Tiedä, että yksi todellisista itseistäsi on se virtaava violetti olento, jonka näet minuna, Mytriana. Muista, että tietoisuutesi on luonut kaikki todellisuutesi ja kolmannen ulottuvuuden haasteesi ovat pelkästään oppitunteja, jotka luovat ne harhaheijastukset, jotka tunnetaan fyysisenä elämänä.



Nauti harhakuvistasi. Pian niitä ei enää ole ja elät todellisen itsesi todellisuudessa. Ei ole aikaa. Siksi ei ole kiirettä. Sinun täytyy olla lempeä itsellesi. Älä enää lisää elämäsi haasteita. Sinulla on ollut riittävästi ja pian tulee vielä lisää itsestään."



- LISA



"Voi ei, ei lisää haasteita", Lisa sanoi, ikään kuin Mytria puhuisi hänelle. No, kenties he kaikki puhuivat hänelle. Siis hänen äitinsä, Mytria ja Jaqual. Lisa läimäytti päiväkirjan kiinni, laittoi sen läheiselle pöydälle ja nousi ylös tuolista. Hän meni keittiöön ja yritti päättää, ottaisiko kahvia vai viiniä.



Ennen kaikkea hänen täytyi päästä eroon tuosta kirjasta, äitinsä järjettömästä samoilusta tuntemattomien olentojen kanssa ja varsinkin siitä tunteesta, että päiväkirjan ihmiset ovat hyvin todellisia ja myös tuttuja.



"Ei, tuo ei ole hyväksyttävä ajatus", hän sanoi sulkiessaan astiakaapin otettuaan uuden viinilasin. Lisan täytyi myöntää, että hän halusi viiniä, vaikka päivä ei ollut vielä koittanut.



"Tämä ei ole aika ajatella asiaa", hän sanoi kaataessaan viiniä. "Olen täällä yksin eikä kukaan ole tuomitsemassa minua. Jos haluan viiniä, otan sitä", Lisa julisti ääneen itselleen palatessaan päiväkirjan luo.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

12.8.2015 PÄIVÄKIRJA, OSA 6

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 17.08.2015 09:28

PÄIVÄKIRJA, OSA 6



Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

12.8.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



PÄIVÄKIRJA – Vierailu violettiin tuleen



- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA



4.7.1999



"Tervetuloa taas Violettiin temppeliin", Beverly kuuli Mytrian sanovan hänen sydämeensä ja mieleensä. "Lähetämme sinulle rakkautta. Rakkaudellamme voimme auttaa sinua jokapäiväisten haasteidesi kohtaamisessa. Opastamme sinua myös löytämään oman polkusi. Vanha maailma kuolee nyt ja se korvataan uudella. Tässä uudessa maailmassa on monia muutoksia, joita vanhasta maailmasta olevat eivät pysty hyväksymään.



Tapahtuu harhaverhon avautuminen, joka sallii niiden, jotka uskaltavat, nähdä monia totuuksia, jotka ovat olleet kätkettynä. Maa on vapaan tahdon planeetta. Siksi nämä totuudet voitiin kätkeä vain siksi, että enemmistö yhteiskunnassanne ei halunnut nähdä niitä. Tuo enemmistö heikkenee. Se heikkenee vanhuuden ja pelon kautta.



Pelkonsa vuoksi he eivät anna itsensä nähdä, mitä on tulossa, joten heidän sielunsa ottaa yhteyden heihin. Kenties korkeamman itsensä avulla jotkut niistä, jotka edelleen nukkuvat, voivat herätä harhasta. Tämä harha on luonut todellisuuden, joka näyttää tutulta, ja tuttuus tuntuu turvalliselta heistä.



Monien muutosten keskellä jotka kiihtyvät logaritmisesti, nämä ihmiset roikkuvat kiinni vanhassa. Vanha kuitenkin kuolee ja jos he roikkuvat siinä, he tuntuvat ikään kuin kuolevan myös. Evoluutiosäännöt sanovat, että ne jotka vastustavat muutosta, on tuomittu katoamaan.



Monet teistä ovat kuitenkin kyllästyneet vanhaan ettekä voineet koskaan ylipäätään hyväksyä sitä. Se tuntui teistä aina valheelta, koska se oli sitä. Olitte niitä, jotka kukoistavat nyt uudessa ajassa. Näetkö, miten vanha tuttu elämäsi lähtee? Älä kiinnity, sillä se hidastaa muutosta.



Olet niiden joukossa, jotka syleilevät avoimesti tätä muutosta. Te olette vanhimpia siinä uudessa todellisuudessa, jota nyt luodaan. Salli nyt, rakas ystävä, itsesi käydä taas kotonasi Plejadeilla.



Tarkkaile itseäsi lentämässä kauniiden vihreiden maiden yläpuolella. Alapuolellasi on ihania kristallikupoleja, jotka ovat ihmisten koteja. On monia erilaisia kupoleja ja monia eri värejä. Kun lennät korkeammalle, huomaat ns. asuinalueen, jossa on suuri kupoli keskellä, ja tämä on tavallisesti valkoinen. Kotien värit muuttuvat sisällä olevien toiminnan mukaan.



Kun lennät oman alueesi yllä, näet pieniä kupoleja ripoteltuna ympäri lähimetsiä ja huomaat, että yksi asuinalue näyttää vetävän sinua. Liikut tuota aluetta kohti ja huomaat seisovasi välittömästi kotisi edessä. Näet, että se vaikuttaa pieneltä ulkoapäin. Et näe ovea, mutta kun haluat astua kupoliin, ovi ilmestyy ja kävelet siitä läpi.



Kun olet astunut kupoliisi, huomaat sen olevan paljon suurempi, miltä se vaikuttaa ulkoapäin. Tämä johtuu siitä, että olemme viidennen ulottuvuuden yhteiskunta. Siksi meitä eivät rajoita mitkään tilarajat. Oivallat, että kulkiessasi kauniissa kodissasi, kaikki mitä pyydät, ilmentyy välittömästi. Kaikki mistä uneksit, on vieressäsi.



Kun asetut plejadilaiseen kotiisi, tunnet halua astua violettiin muuntumistuleen. Astumalla tähän violettiin tuleen palaat plejadilaiseen valokehoosi. Kuulet Violetin temppelin kellon, kutsun ja tiedät, että sinun on aika astua liekkiin. Keskität sydämesi ja mielesi tuohon kokemukseen ja vilauksessa löydät itsesi seisomasta Violetin temppelin edestä.



Koska olemme viidennen ulottuvuuden yhteiskunta, meillä jokaisella voi olla erilainen havainto samasta rakennuksesta, samasta kodista ja jokainen meistä voi myös liittyä toisten havaintoon ja ryhmähavaintoon. Ota hetki ja näe henkilökohtainen havaintosi. Kyllä, näe nyt ryhmähavainto.



Ryhmähavainnossa Violetti temppeli vaikuttaa valtavalta ametistigeodilta, jossa on monia torneja. Tullessasi temppelin luo, taaskaan ei näytä olevan ovea, ennen kuin haluat astua sisään.



Tuon halun hetkellä ilmestyy valtavat kultaiset ovet, jotka avautuvat sydämellisellä tavalla. Kun astut näistä ovista, siirryt pääsisäänkäyntiin. Ota taas hetki havaitaksesi henkilökohtainen kokemuksesi tästä pääsisäänkäynnistä.



Ryhmäkokemus on, että se on erittäin suuri rakennus, jossa on useita pilareita ja ametistiportaat, jotka johtavat ylös, ylös, ylös torniin. On useita käytäviä, jotka kulkevat kehämäisesti ulospäin keskiaulasta. Kun seisot siinä, näet oppaasi tulevan portaita alas tervehtimään sinua ja viemään sinut Violetin temppelin huoneeseen.



Ota hetki havaitaksesi, miten näet oppaasi. Oppaasi johtaa sinut ylös portaita askel askeleelta, hitaasti, vähitellen ja rytmisesti valmisteluna liekkiin astumiselle. Kun saavutat portaiden yläpään, on puolikerros, jossa on monta ovea. Oppaasi vie sinut ovelle, joka sopii täydellisesti värähtelyysi.



Kun astut ovesta, on anti-kammio, jossa sinulle annetaan viitta. Katso pitkä hetki viittaasi. Minkä värinen se on? Miltä se tuntuu, kun kosketat sitä? Nyt riisut kaiken, mitä sinulla on aiemmin ollut päälläsi, ja laitat yllesi tämän viitan. Kun olet valmis, astut toiseen huoneeseen, jossa oppaasi on odottanut sinua.



Istut tervehtijääsi vastapäätä valmisteluna violettiin liekkiin astumiselle. Kuuntele nyt pitkä hetki:

Mitä sanoja tervehtijäsi puhuu sinulle?

Mikä aikomus sinulla on astuessasi tähän liekkiin?

Mitä haluat muuntaa elämässäsi ja todellisuudessasi?



Kun olet valmis, tervehtijäsi avaa taas oven toiseen puolikerrokseen, paitsi että keskellä on valtava violetti liekki. Tämä liekki alkaa kaukaa alapuoleltasi ja nousee kauas yläpuolellesi. Näe, kuule ja tunne violetin sävyt, kun ne värähtelevät ja hohtavat. Liekki menee aurinkoon, tähtiin, planeettoihin ja galaksiin saakka.



Tunne tunteesi, keskitä ajatuksesi ja määritä aikomuksesi. Kun olet valmis, tervehtijäsi koskettaa sinua lempeästi olkapäälle. Kolmeen laskien sinun on hypättävä liekkiin epäilyksettä ja pelotta."



"Oletko valmis? Oletko valmis päästämään irti? Oletko valmis tekemään luottamushypyn, Beverly?" Mytria sanoo kääntäen koko huomionsa Beverlyyn.



"Kyllä!" Beverly kirjoittaa päiväkirjaan. "Olen valmis!"



"Sitten rakas maailmaisuni", Mytria vastaa, "lasken kolmeen. Yksi … kaksi … kolme! Hyppää, hyppää nyt."



- LISA



Lisa tunsi astuvansa violettiin liekkiin. Ei, odota: oliko se hänen äitinsä Beverly, joka teki tuon hypyn? Hän ei osannut sanoa. Hänen mielensä oli puoliunessa, kuitenkin täysin hereillä näylle violetista liekistä, joka ympäröi hänet täysin.



Hän ajatteli astuvansa violettiin tuleen yksin. Mutta hänellä oli tunne, että Mytria oli hänen kanssaan tietoisuudessa. Vai oliko se hänen äitinsä? Oliko siinä eroa? Kun muistikuva hänen kiinteästä fyysisestä kehostaan hävisi mielestä, Lisa tunsi olevansa suhteellisen muodottomassa tilassa.



Hän tiedosti huomiofokuksen, valonsäteen joka ylläpiti hänen yksiöllisyyttään liekissä, ja tuo fokus näytti oleva hänessä. Ei, sen on oltava hänen äidissään! Ei, vaan fokus, koko fokus, oli hänessä. Oliko se hänen henkensä, sielunsa vai tietoisuutensa? Se ei taatusti ollut hänen kehonsa.



"Rakkaani", hän kuuli Mytrian sisäisen äänen. "Fokus on ydinolemuksessasi. Liekissä ydinolemuksellasi ei ole muuta identifikaatiota kuin aikomus, jota pidit tietoisuudessasi, kun hyppäsit liekkiin. Silloin kun toteat aikomuksesi, ydinolemuksesi ottaa muodon, joka parhaiten ilmaisee tuota aikomusta. Mitä haluat julistaa nyt?"



"Mitä julistan nyt?" Lisa ajatteli. Hän ei tiennyt – kyllä, hän tiesi, mutta pelkäsi sanoa sen. Ja niinpä hän unohti sen. Hän unohti, mitä halusi julistaa. Miten hän voi tehdä julistuksen, kun hän ei tiennyt, oliko hän hereillä, unessa, oma itsensä, äitinsä vai Mytria?



Hän maailmansa muuttui siinä nopeasti. Kaikki minkä hän oli tiennyt perustaksi, lähti ja muuttui. Hänen oli selvästi aika luoda uusi todellisuus. Hän oli valmis. Hän oli valmis päästämään irti ja putoamaan virtaan. Melkein. Mutta jokin oli edelleen jumissa. Se oli jumissa syvällä hänen sydämessään, jumissa hänen lapsuuteensa ja nuoruuteensa.



Mitä se voisi olla? Jähmettynyt hetki kaipasi parantua. Mutta hänen olisi avattava sydämensä hyväksyäkseen tuon parantumisen. Hän tiesi sen, koska hän itse asiassa kuuli Mytrian kertovan hänelle. Miten hän voisi kuulla Mytrian, äitinsä mielikuvituksen keksinnön, ikään kuin todellisena?



Tuo lyhyt epäilemisen hetki sai hänet menettämään keskuksensa, tasapainonsa ja luottamuksensa omaan prosessiinsa. "Millainen temppu tämä on?" hän kysyi työntäessään kirjan taas kerran pois. "Olen varmasti juonut liikaa viiniä", hän sanoi huomaamatta, että hän oli ollut niin kiinnostunut päiväkirjasta, ettei hän ollut edes koskenut viiniin.



Mutta hän ei nähnyt viinilasia, koska hän jätti tuolin ja pöydän, jolla oli täysi lasi viiniä, ja päiväkirjan jonka hän oli asettanut huolellisesti lattialle. "Tämä oli vain unta", hän sanoi itselleen mennessään äitinsä makuuhuoneeseen.



Hän otti pois vaatteet ja meni sänkyyn. Kun hän kurkotti sammuttamaan valon, hän näki pienestä yöpöydän laatikosta pilkistävän palan paperia. Jostain syystä hän tunsi pakkoa lukea paperin. Kun hän veti sen ulos, hän näki sen olevan omaa käsialaansa:



"Kolmas idea oli parhaamme ja siinä kaikki voisivat oivaltaa, että ylösnousemus vaatii rauhallista kärsivällisyyttä, ehdotonta rakkautta ja suurta rohkeutta. Ei kuitenkaan ole riittävästi ihmisiä, joilla sitä on ja jotka pystyvät ylläpitämään sen.



"Lopulta päätimme, että meidän, galaktisen perheesi jäsenten, täytyisi kaksoispaikantua inkarnoituneiden ihmisten kehoihin, jotka osoittivat kykyä sisältää nuo kolme ominaisuutta – kärsivällisyys, rakkaus ja rohkeus.



"Kaksoispaikantuminen merkitsee, että olemme edelleen galaktinen itsemme ja moniulotteinen tietoisuutemme, mutta jaamme olemuksemme myös ihmisen kanssa, joka on valmis hyväksymään läsnäolomme. Siksi minä kaksoispaikannuin sinuun, Beverly, ja Jaqual kaksoispaikantui aviomieheesi, Davidiin."



"Odota hetki", Lisa sanoi vaipuessaan uneen. "Miksi Mytrian viesti oli omaa käsialaani?"



Uni tai syvä transsi valtasi hänet, ennen kuin hänellä oli tilaisuutta vastata omaan kysymykseensä. Kenties uni vastaisi hänelle.



- LISA



Lisa heräsi yhtäkkiä, kun oli vielä pimeää. Hän oli nähnyt unta, jota hän ei muistanut, mutta hänestä tuntui voimakkaasti, että hänen täytyisi lukea päiväkirjan seuraava osa. Bruce oli sikeässä unessa, joten hän lähti pois sängystä, otti päiväkirjan ja meni olohuoneeseen. Kun hän sytytti pienen lampun olohuoneen nurkassa, hän muisti äitinsä kasvojen olleen viimeinen kuva, jonka hän näki ennen heräämistään.



Hän mietti, miksei hän ollut herättänyt Brucea, joka oli näyttänyt innokkaalta lukemaan päiväkirjaa hänen kanssaan. Työntäen tuon ajatuksen sivuun, hän luki kappaleen, joka oli kirjoitettu hänen äitinsä käsialalla. Miksi hän ei ollut kirjoittanut sitä koneella? Hän mietti myös, miksei tässä osuudessa ollut päiväystä. Työntäen tuon ajatuksen sivuun, hän alkoi lukea tuota merkintää.



- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA



Rakas päiväkirja, kirjoittaessani ja samaan aikaan lukiessani tarinaa Mytriasta ja Jaqualista, minulle kerrottiin, että he ovat mieheni Davidin ja minun korkeamman ulottuvuuden ilmaisuja. Tein sen taas. Kutsuin Davidia aviomiehekseni. No, emme ole eronneet, vaikka monet, myös tyttäreni Lisa, uskoo meidän eronneen. Saattaa olla epäreilua antaa hänen uskoa niin, mutten koskaan ole sanonut, että erosimme, paitsi hänen mielikuvituksessaan.



Lisa ei voinut koskaan ymmärtää Davidin ja minun järjestelyä. Nimittäin David meni takaisin tähtialukselle. Miten voisin kertoa pienelle tyttärelleni, että hänen isänsä täytyi palata aktiivipalvelukseen ulkoavaruuteen. Siksi en kertonut. Annoin hänen vain uskoa, että hän oli jättänyt meidät, mikä tapahtuikin. Halusin hänen sanovan hyvästi Lisalle, mutta hän sanoi, ettei voisi valehdella eikä voinut kertoa totuuttakaan. Näin ollen hän ei voinut kertoa lähtevänsä.



Hän kertoi kuitenkin minulle. Hän sanoi, että jäisin tänne maan päälle, koska olin vahvempi kuin hän. Hän sanoi, että hän oli "vain soturi", mutta minä olin moniulotteinen papitar. Suutuin hänelle aina, kun hän sanoi niin. David ei kuitenkaan kyennyt valehtelemaan ja puhui vain totta. Vaikka tiesinkin noiden olevan faktoja, minulla oli niin heikko itsetunto, etten uskonut häntä.



Minulla on edelleen heikko itsetunto, jonka vuoksi kokoan tämän päiväkirjan. Minulla on vaikeuksia uskoa, että olen moniulotteinen papitar, muttei minulla ole mitään vaikeuksia uskoa, etten ole riittävän hyvä. Jos olisin päässyt tästä ongelmasta yli, olisin voinut mennä hänen kanssaan alukselle, silloin kun Lisa lähti kotoa. Mutta sitten hän tuli välittömästi raskaaksi ja sai kaksi ihanaa tähtisiementä.



Koska Lisa ei uskonut, että hän oli erityislaatuinen "äitinsä tytär", hän ei luullakseni voinut uskoa, että hänen lapsensa ja miehensä olivat tähtisiemeniä. En tiedä, kenelle kirjoitan tätä viestiä – luultavasti itselleni ja tietysti Lisalle. En tiedä, lukeeko hän tätä koskaan. Minun täytyy vielä valmistella tätä viestiä niin, että siinä on tolkkua hänelle, jos hän koskaan lukee sitä.



Okei, minun on oltava rehellinen tässä. Minun täytyy laittaa kaikki tämä informaatio myös jonkinlaiseen – uskallanko sanoa – kolmannen ulottuvuuden järjestykseen. Tämä päiväkirja alkoi miljoonista muistiinpanoista, joita oli ympäri taloa tietokonetta edeltävältä ajalta, ja laittaa sitten tiedostoihin jonnekin tietokoneelleni.



Ensimmäinen ja hyvin työläs tehtäväni oli kirjoittaa kaikki vanhemmat viestit tietokoneelle ja sitten järjestää ne. Päädyin useampaan informaatiosivuun, kuin välitin laskea, joten aloin laittaa niitä päiväjärjestykseen. Miten voin kerätä järjestykseen nämä moniulotteiset viestit, jotka tulivat minulle ajan ulkopuolisista ulottuvuuksista?



Toisaalta, edes minä joka vastaanotin nämä viestit, en pysty yhdistämään tätä informaatiota fyysiseen elämääni, elleivät ne ole jossain loogisessa 3D-järjestyksessä. Silloin kun David oli kanssani, hän vastaanotti viestit, minun pitäessäni yllä harhakuvaamme siitä, että olimme tavallisia ihmisiä tavallisessa 3D-elämässä.



Meille ei pitänyt tulla lasta. Saadakseni fyysisen lapsen fyysisellä maapallolla, minun täytyi päästää irti viidennen ulottuvuuden taajuudestani ja rajoittaa tietoisuuteni kolmanteen ja neljänteen ulottuvuuteen. Se oli suurin uhraus, joka muistan tehneeni kaikissa myriadeissa elämissäni.



Haluaisin sanoa, että tein tuon uhrauksen vauvani vuoksi tai koska halusin lapsen tai koska mieheni halusi lapsen. Mitä rakastetuin Lisani, tiedän, että luet tämän päiväkirjan. Tiedän myös, että se mitä kohta sanon, loukkaa sinua. En kuitenkaan pysty enää elämään tätä valhetta.



Ensinnäkin tiesin olevani raskaana vasta, kun oli liian myöhäistä tehdä abortti. Toiseksi abortit olivat silloin laittomia. Kolmanneksi kukaan aluksella ei koskaan lopettaisi elämää mistään syystä. Ja lopuksi tunnustukseni: halusin vauvan, jotta David pysyisi kanssani eikä palaisi alukselle.



Lisa rakas, lupaan sinulle särkyneellä sydämelläni, että kun näin suloiset kasvosi, rakastuin syvästi sinuun. Mutten ollut koskaan kovin hyvä missään ihmisasioissa. En kyennyt ansaitsemaan rahaa tai olemaan tasapainossa sen kanssa. En osannut siivota taloa tai pitää työpaikkaa. En osannut hankkia ihmisystäviä tai pitää niitä. Mutta lupaan sinulle, että yritin koko moniulotteisesta sydämestäni olla hyvä äiti.



Kuitenkin Davidin jättäessä meidät, olin enemmän kuin surullinen. Kaipasin kovasti kotiin alukselle, mutta sinä tulit minulle maapallolla. Tämä oli kotisi ja minun täytyi olla täällä kanssasi. David olisi halunnut pysyä kanssasi ja hän tulee edelleen uniisi, mutta hänen täytyi lähteä. Ja minun täytyi jäädä tänne sinun kanssasi.



Kun aloin olla rehellinen, en taida pystyä lopettamaan. Olin katkera sinusta joskus ja tiedän, että tunsit sen ja olit hyvin katkera minulle. Minun menettäessäni mieheni ja sinun menettäessäsi isäsi, purimme joskus surumme toisiimme. Käsitän, että lähdit kotoa heti, kun pystyit, ja valitsit collegen, joka oli "liian kaukana" voidaksesi käydä luonani.



Minä olisin voinut käydä luonasi useammin, mutta väsyin liikaa olemaan ihminen ja olin liian masentunut palatakseni moniulotteiseen itseeni. Oli monta synkkää vuotta, joista selviydyin vain, koska kommunikoin "Kotiin". Koti on aluksella ja 3D-kotini on vain talo. Jossain matkan varrella unohdin tehtäväni, koska unohdin ITSENI.



Vain näiden kirjoitusten vuoksi joita vedän nyt yhteen tavalla, jossa on jotain tolkkua kolmannen ulottuvuuden ajattelulle, pääsin yli masennuksestani. Valitettavasti olit jo silloin poissa kotoa ja suurelta osin poissa elämästäni. Kuulen sinun ajattelevan: "Miksi et sitten vain mennyt takaisin?"



Koska vannoin, että tämä viesti olisi 100% totta, kerron sinulle sen johtuneen siitä, etten halunnut olla täydellinen epäonnistuja. Vaikutti siltä, että epäonnistuin avioliitossa, äitinä olemisessa, työssä ja taloudenhoidossa. En voinut palata luuserina. Olin suunnitellut ja opiskellut monta maavuotta saadakseni kunnian ottaa fyysisen kehon. En voinut palata tai palaisi täydellisenä luuserina.



Sitten kun oli tehnyt tuon päätöksen, aloin kerätä moniulotteista kommunikointia järjestykseen, joka voisi auttaa muita. Lopulta olin alkanut ajatella toisia. Koska kaikki taloushuolet oli hoidettu maakehoon tulostamme saakka, minun ei tarvinnut tehdä työtä rahan vuoksi. Mutta lopulta päätin, että halusin tehdä työtä jonkin tarkoituksen vuoksi.



Tuona päivänä menin sairaaloihin, saattokoteihin, soppakeittiöihin, asuntoloihin, toipumiskoteihin ja köyhille alueille katsomaan, voisiko tehdä jotain jonkun muun hyväksi. Ajattelin liian suuren osan elämästäni ja koko sinun elämäsi ajan itseäni. Lopulta oivalsin, että voisin auttaa tosia.



Päätin käyttää kaikkia niitä kykyjä, jotka olin pitänyt itselläni, toisten terveyden ja hyvinvoinnin hyväksi. Tein päivisin töitä toisten hyväksi ja iltaisin aloin kerätä kaikkia ulottuvuuksienvälisiä viestejäni päiväkirjaan, jonka näet edessäsi. Jos totuuteni voi auttaa sinua jotenkin, kehotan sinua lukemaan sen. Jos olet löytänyt tämän sivun, luultavasti luet sitä.



Toisaalta, jos heität sen lattialle, toivon, että keräät sen takaisin yhteen ja annat jollekin, joka saattaa tarvita sitä. Ihmettelet ehkä, miksi tämä viesti sinulle, rakas Lisa, on näin pitkällä päiväkirjassa. Vastaus on yksinkertainen. Kun aloin käydä läpi kokemuksiani korkeammissa ulottuvuuksissa ja aluksella, sain lopultakin rohkeutta olla avoin ja rehellinen ihmiselle, jota rakastan eniten tässä maailmassa – sinulle, rakas tyttäreni.



Rakastan sinua hyvin paljon, Lisa. Olen pahoillani, että rakkaus on erilaista minun maailmassani. Siellä rakkaus ja vapaus ovat sama asia. Mutta sinut kasvatettiin maan päällä vain ihmiseksi ja tarvitsit jotain, mitä en osannut antaa. Siihen mennessä kun opin antamaan rakkautta, olit jo poissa etkä halunnut olla missään tekemisissä kanssani.



Siksi annan sinulle vapauden. Olen oppinut ansaitsemaan riittävästi rahaa niukkoihin tarpeisiini, joten olen laittanut kaikki "käyttörahani" alukselta tilille sinua ja lapsia varten. Löydät tuon pankkikirjan kassakaapistani. Tiedät, missä säilytän salaisia papereitani. Sieltä löydät kassakaapin koodin.



En pystynyt koskaan antamaan sinulle tarvitsemaasi rakkautta, joten kenties voin antaa sinulle taloudellisen vapauden tehdä, mitä haluat. Tämä tili on sinulle ja lapsille vain niin kauan, kun käytät maa-astiaa. Huomaa, etten lisännyt mukaan miestäsi. En luota häneen enkä ole koskaan luottanut. Kenties siksi menit hänen kanssaan naimisiin.



Rakkaudella,

Äiti


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

14.8.2015 KORKEAMMAN VALON HYVÄKSYMINEN, OSA 1

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 17.08.2015 09:31

KORKEAMMAN VALON HYVÄKSYMINEN, OSA 1



Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

14.8.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Kun havaitsemme energian, voimme virrata energian kanssa, mikä sallii meidän lukea energiaa, jotta voimme seurata energiaan upotetut ohjeet.



Kun meistä tulee lisääntyvässä määrin viidettä ulottuvuutta, alamme saada aistimuksia valokehostamme ja valokielestä. Nämä aistimukset alkavat usein selkärangan juuresta tai joskus aivan sydämen takaa. Nämä aistimukset nousevat kundaliini-energiasta, mikä on henkilökohtainen ja muodoton sisäinen valokehomme.



Viisaasti monet meistä jotka tulimme kolmannen ulottuvuuden astiaamme, muistivat hieman, millaista oli muissa kolmannen ulottuvuuden inkarnaatioissamme. Niinpä pystyimme muistamaan, että kun tulimme maapallolle, emme saapuneet laivalla tai veneellä tai avaruusaluksella, vaan tulimme ydinolemuksellamme.



Toisin sanoen, sallimme ydinolemuksemme virrata fyysiseen maa-astiaamme. Samanaikaisesti jätimme suuremman osan elämänvirrastamme moniulotteiseen kehoomme ja korkeampiin ulottuvuuksiin. Näin ollen itsemme korkeampi osa voi lähettää viestejä ja kommunikointia auttamaan meitä, kun kuljemme jokapäiväisen elämämme läpi 3D-maa-astiaa käyttäen.



Tulimme tähän kolmannen ulottuvuuden astiaan, kun portaali avautui muotoomme. Näin ollen voimme tulla sisään syntymässä, kuoleman lähikokemuksessa, korkeassa kuumeessa, onnettomuudessa tai äärimmäisessä sairaudessa. Kaikki nämä kokemukset sallivat kolmannen ulottuvuuden maa-astiamme avautua itsemme korkeammille taajuuksille.



Kun korkeammat taajuudet tulivat kolmannen ulottuvuuden astiaamme korkeamman ulottuvuuden ITSESTÄMME, ne sekoittuivat kolmannen ulottuvuuden taajuuteemme. Tällä tavalla me ihmiset olemme moniulotteisia olentoja täällä kolmannessa ulottuvuudessa.



Lisäksi näiden oman korkeamman ydinolemuksemme kipinöiden vuoksi, joiden olemme sallineet tulla meihin avoimen portaalimme kautta, yhdistyimme ykseyden nyt-hetken korkeampaan valoon. Tulimme todella ykseydestä ja ykseydessä on vain nyt.



Kun otamme täysin vastaan korkeamman valomme, voimme muistaa puhtaimman ydinolemuksemme ja että erillisyys on kolmannen todellisuusulottuvuuden harhaa. Me, ydinolemuksemme, muistamme, että on palaamisen nyt-hetki.



Kuitenkin monet meistä kiinnittyvät niin ihmisitseemme ja fyysiseen maapalloomme, ettemme halua lähteä tältä planeetalta, ennen kuin voimme kokea Gaian viidennen ulottuvuuden planeettaitsen suuressa kuninkaallisuudessa.



Tämä Gaian viides ulottuvuus on tarkoitus täyttää ylösnousevilla sieluilla, jotka ovat luoneet "yhteiskuntahuipun", jossa suuret sielut, taiteilijat ja korkeamman ulottuvuuden moniulotteiset olennot pystyvät paikantamaan oman energiakenttänsä tuossa viidennen ulottuvuuden olemuksessa.



Tuota Gaian viidennen ulottuvuuden taajuutta kutsuisimme "uudeksi maaksi". Se on viidennen ulottuvuuden maa. Olemme eläneet kolmannen ulottuvuuden maapallolla ja käyneet läpi elämän- ja kuolemanpyörää kolmannesta neljänteen ja neljännestä kolmanteen. Nyt olemme valmiita valmistumaan viidennen ulottuvuuden maapallolle ja voimme päättää olla niiden joukossa, jotka alkavat asua ja elävöittää tuota Gaian taajuutta.



Vain viidennen ulottuvuuden olennot voivat asua viidennen ulottuvuuden todellisuudessa. Näin ollen voidaksemme asua viidennen ulottuvuuden Gaialla, meidän on muunnuttava omaksi viidennen ulottuvuuden maa-astiaksemme. Monet meistä ovat ottaneet toiseen aikaan Gaialla tai muilla planeetoilla inkarnaatioita, jotka olivat samanlaisia kuin maapallon nykytapahtumat.



Aina kun todellisuus on yläkierteessä huippuyhteiskunnaksi tai alakierteessä pois huippuyhteiskunnasta, on tilaisuus valtavaan sielukasvuun. Sitten kun palaamme viidennen, kuudennen, seitsemännen ja korkeamman ulottuvuuden itseemme, unohdamme ajan ylä- ja alakauden välissä, koska emme enää resonoi taajuuteen, jossa on aika.



Siksi voimme muistaa sen nyt-hetken, kun uusi yhteiskunta kasvaa, samanaikaisesti sen nyt-hetken kanssa, jolloin yhteiskunta putoaa omaan rappioonsa. Tällä tavalla saamme intiimin kokemuksen syntymäkierteestä ja kuolemakierteestä.



Otimme nämä maa-astiat, koska korkeamman itsen perspektiivistä emme voi ymmärtää valtavan polarisoitunutta yhteiskuntaa. Useimmat meistä tulevat galaktisista yhteiskunnista, joissa ei ole ollut konflikteja suuren galaktisen sodan loppumisen jälkeen. Siksi tullessamme kolmannen ulottuvuuden yhteiskuntaan, on hyvin järkyttävää oivaltaa, että on niin paljon konflikteja ja pelkoa, ilman riittävää rakkautta ja valoa tuon pimeyden tasapainottamiseen.



Toinen vaikeus on, että sellaisissa yhteiskunnissa, josta Gaian on siirtymässä pois, olennot ovat niin syvällä mukana ihmisenä olemisessa, etteivät he oivalla, että muut lajit ovat tuntevia. He eivät näe eläinten tuntevuutta. He eivät näe kasvien tuntevuutta.



Mikä tärkeintä, he eivät näe planeettansa tuntevuutta. He tietävät olevansa itse tunteva olento, mutta jotenkin he eivät käsitä, että se valtava pallo jolla he asuvat, on myös tunteva. Onneksi tuo vanha harha on loppumassa, kun korkeampi valo voimistuu ja voimistuu.



Saatatte kysyä: "Miten paljon tarvitsemme korkeampaa valoa ja mikä taajuuden on oltava?" Vastauksemme on, että korkeampi valo on ääretön. Lisäksi korkeammalla valolla ei ole rajoja eikä aikaa tai paikkaa.



Puhumme moniulotteisesta valosta, jota on ollut aina, mutta havaintotapanne ulkopuolella, koska tietoisuutenne ei voinut osallistua todellisuustaajuuteen, joka oli paljon korkeampi kuin tietoisuustaajuutenne.



Ennen kuin aloitte hyväksyä korkeamman valon, elitte vain kolmannen ulottuvuuden fyysisten harhakuvien taajuudessa. Haluamme muistuttaa teille, että jokainen todellisuus on ja on aina olut ykseyden nyt-hetkessä.



Ja havaitsemalla todellisuuden korkeammat energiakentät,

yhdistymällä noihin energiakenttiin,

virtaamalla noiden energiakenttien kanssa ja

kuuntelemalla noiden energiakenttien viestejä

te, Gaian ylösnousevat ihmiset, voitte siirtyä korkeampaan taajuuteen maapallolla, jolla nyt asutte.



Asuitte kolmannessa ulottuvuudessa, kun elitte maapallolla, ja sitten kuolitte tuossa elämässä ja asuitte neljännen ulottuvuuden taajuusrenkaassa Gaian ympärillä.



Nyt valmistaudutte resonoimaan viidennen ulottuvuuden taajuusrenkaaseen Gaian ympärillä, mikä on viidennen ulottuvuuden versio maapallosta.



Kerromme kaiken, rakkaat ihmiset, että olette hämmästyttävästi avautuneita portaaleja, jotka pystyvät hyväksymään päivittäin korkeampaa ja korkeampaa valoa kruunuunne ja vetämään sen kaikkien seitsemän chakran läpi maadoittaaksenne tämän energian Gaian ytimeen.



Suostuitte myös vapaaehtoisesti pitämään portaalinne auki. Näin ollen fyysinen maa-astianne palvelee avoimena portaalina, jonka kautta viidennen ulottuvuuden energia voi virrata lävitsenne maadoitettavaksi Gaia ytimeen. Avoimena portaalina oleminen ei ole helppo tehtävä emmekä odota, että te kaikki pystytte antamaan tuota palvelua koko 3D-aikanne.



Itse asiassa silloin kun olette ajassa, se johtuu siitä, että tietoisuutenne on pudonnut ja osallistutte kiireisenä ihmiskokemukseen. Sitten kun teillä on "aikaa" meditoida, voitte mennä ykseyden nyt-hetkeen ja avata portaalinne



Kun avaatte portaalinne ja korkeampaa valoa tulee kehonne läpi Gaian ytimeen, kaikki mikä värähtelee viidettä ulottuvuutta alempana, irrotetaan fyysisen kehonne harhakuvasta.



Tuossa kohtaa saatatte kokea voimakkaita tunteita, sairautta tai vamman. Itse asiassa tullessaan sisään korkeampi valoa irrottaa kaikki tukokset, joita teillä on kehossanne ja jotka rajoittavat kykyänne laajentaa tietoisuutenne täysin viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli.



Muistakaa, ettei näitä tunteita pidä pitää, vaan päästää niistä irti. Muistutamme teille kaikille, rakkaat ylösnousevat ihmisemme, että irtipäästäminen siitä, mikä on ohi, sallii teidän syleillä syvästi sitä, mikä on alkamassa.



Me, Arcturuslaiset, palaamme tämän viestin toisen osan kanssa.



Siunausta teille kaikille ja pysykää kuulolla omissa viesteissänne kotoa.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

16.8.2015 KORKEAMMAN VALON HYVÄKSYMINEN, OSA 2

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 18.08.2015 09:15

KORKEAMMAN VALON HYVÄKSYMINEN, OSA 2



Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

16.8.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Korkeamman valon käyttäminen



Tervetuloa. Me Arcturuslaiset olemme täällä antamassa toisen osan "Korkeamman valon hyväksyminen" -artikkelista. Kun hyväksytte korkeampaa valoa, se menee tietoisuuteenne, auraanne, kehoonne ja soluihinne etsimään kaiken jäljellä olevan pimeyden, jotta se voidaan parantaa.



Tämä pimeys on sisäisiä tukoksianne, jotka pelkäävät muuttua, pelkäävät muuntua. Kun tiedostatte nämä tukokset, joita ei ole vielä irtipäästetty, voitte osallistua omaan puhdistumiseenne. Kun muistatte, miten puhdistetaan itsensä, voitte auttaa toisia heidän puhdistumisessaan. Korkeampi valo tulee ajan ulkopuolisista ulottuvuuksista. Näin ollen se menee nykyisyyteen, menneisyyteen ja vaihtoehtoisiin todellisuuksiin.



Kun muistatte, miten tämän valon sallitaan tulla maa-astiaanne tällä tavalla, voitte auttaa muita tekemään saman. Muistatte myös, miten voitte auttaa Gaiaa maadoittamalla tätä moniulotteista valoa sen olemuksen ytimeen. Tällä tavalla yhdistätte henkilökohtaisen muotonne Gaian planeettamuotoon.



Sitten henkilökohtaiset elementaalinne – maa, ilma, tuli ja vesi – ja Gaian planeettaelementaalit jakavat korkeamman valotaajuuden kaiken elämän kanssa. Koska tämä korkeampi valotaajuus etsii ja puhdistaa jatkuvasti tukoksia, voitte muuntaa helpommin itseänne ja todellisuuttanne. Kun tukoksia löydetään ja vapautetaan, jokapäiväinen tietoisuutenne laajenee korkeammiksi aivoaalloiksi.



Näiden korkeampien aivoaaltojen, tietoisuustilojen myötä todellisuushavaintoihinne alkaa sisältyä korkeampia todellisuustaajuuksia. Kun sopeudutte astianne muutoksiin, opitte/muistatte, miten löydetään se, mikä on haavoittunutta, vääristynyttä tai epäsynkronissa. Tämän laajentuneen havaintotavan myötä pystytte tunnistamaan todellisuutenne, rakastamaan sitä ehdottomasti ja muuntamamaan sen violetilla tulella.



Sitten se jonka olette muuntaneet fyysisessä tai planeettakehossa, vapautetaan Gaian todellisuuteen auttamaan Gaian värähtelyn nostamisessa. Vähitellen on enemmän ja enemmän korkeampaa valoa ja vähemmän ja vähemmän kolmannen ulottuvuuden valoa.



Ymmärrättekö nyt, miten tärkeitä te ihmisedustajamme olette? Muistutamme teitä varmistamaan, että päästätte irti siitä, minkä olette muuntaneet. Tällä tavalla se mikä on muunnettu, on vapaa jakamaan muuntumiskokemuksensa koko elämän kanssa.



Muistakaa, että siinä viidennen ulottuvuuden todellisuudessa jota autatte luomaan, jokainen ihminen, paikka, tilanne ja asia tulee omaan tietoisuuteensa siitä, missä ja mihin se haluaa resonoida. Lopulta kaikki nämä laajentuneen ITSEN värähtelyt liittyvät ykseystietoisuuteen koko elämän kanssa Gaian viidennen ulottuvuuden värähtelyssä.



Rakkaat ystävät, olette siirtymässä kolmannen/neljännen ulottuvuuden värähtelystä neljännen/viidennen ulottuvuuden värähtelyyn, voidaksenne yhdistyä viidennen ja ylempien ulottuvuuksien elämänvärähtelyyn. Heti kun tiedostatte, että olette saaneet valmiiksi siirtymän tuolle Gaian seuraavan ulottuvuuden alueelle, virtaatte luonnostaan ykseyteen kaiken elämän kanssa tuolla ulottuvuusalueella.



Kun aloitatte paluuprosessinne ITSEEN ja jatkatte sitä, korkeampi valo kulkee edellänne ja ohjaa jatkuvasti laajentuvaa tietoisuuttanne/havaintotapaanne. Kun jatkatte matkaanne, kaikki mitä teidän tarvitsee tietää, virtaa tietoisuutenne pintaan.



Siitä mikä ennen oli raja sisäisen itsenne ja ulkoisen maailman välillä, tulee magneetti, joka kiinnittää teidät siihen valotaajuuteen, joka on hallitseva tietoisuudessanne, ajatuksissanne, tunteissanne ja aikomuksissanne.



Kun katselette kaikkea, mitä olette luoneet korkeammalla värähtelyllänne, ensimmäinen aikomuksenne on yhdistyä toisiin ihmisiin, elämänmuotoihin, paikkoihin ja tilanteisiin, jotka kutsuvat teitä apuun. Oman sisäisen korkeamman valon kautta olette yhteydessä myriadeihin ihmisiin, paikkoihin ja ulottuvuuksiin.



Siksi olette hyvin informoitu. Näin ollen lähettäessänne sisäistä, korkeampaa valoanne alempiin todellisuustaajuuksiin, jaatte kaikki todellisuuden muuntamiskokemuksenne ehdottoman rakkauden ja violetin tulen kautta. Tällä tavalla laitatte liikkeelle tilanteen, jossa teistä tulee sen opettaja, jonka olette oppineet/muistaneet.



Sanomme "oppineet/muistaneet", koska olette oppineet muistamaan oman ITSENNE korkeamman ulottuvuuden ilmaisut. Olette myös muistaneet, miten tuodaan korkeampaa valoa tietoisuuteenne ja juoksutetaan se fyysisen muotonne läpi.



Olette myös muistaneet jakaa tämän korkeamman valon kaiken kolmannen ulottuvuuden elämän kanssa. Näin ollen hengittäessänne ulos muuntuvaan maailmaanne, moniulotteinen hengityksenne jaetaan ja se voi mennä muihin kolmannen ulottuvuuden todellisuusilmaisuihin auttamaan myös niitä muuntumaan.



Mitä enemmän sallitte tätä korkeampaa valoa tulla kehoonne, sitä syvemmälle ja syvemmälle se voi kulkea. Mitä syvemmälle valo voi kulkea muotoonne, sitä enemmän rinnakkaisten ja vaihtoehtoisten inkarnaatioiden vanhoja karmapolkuja maan päällä voidaan muuntaa. Tällä tavalla muutatte kolmannen ulottuvuuden itsenne myriadeja versioita nyt-hetkessä.



Tällä tavalla vammat joita olette saaneet myriadeissa ruumiillistumisissanne kolmannen ulottuvuuden astiaan, voidaan parantaa sisältä. Onneksi vastalääke valheisiin joita teille on kerrottu, virheisiin joita olette tehneet ja vastoinkäymisiin joita olette kestäneet, on, että tiedätte, että voitte kieltäytyä osallistumasta mihin tahansa todellisuusversioon päästämällä irti siitä, minkä olette määrittäneet valmiiksi kokemukseksi.



Kun alatte ottaa kontrollin omasta todellisuudestanne tällä tavalla, oivallatte, että teillä on kyky muuntaa kaikki kokemukset, joita pidätte valmiina, ja päästää niistä irti. Muistatte myös, että vastalääke jokaiseen pelkoon ja/tai tuskaan, joka tulee esiin, on lähettää ehdotonta rakkautta ja violettia tulta itsellenne.



Tämä ehdoton rakkauslahja itsellenne sallii teidän virrata rauhallisesti kokemusten läpi aikavyöhykkeellä, jolle olette parhaillaan inkarnoituneena. Ehdoton rakkaus ja violetti tuli joista on tullut tietoisuutenne jatkuva osa, opastavat teitä harmonisoitumaan niiden korkeamman taajuuden energiakenttien kanssa, joita virtaa lisääntyvässä määrin nykytodellisuutenne läpi.



Siirrytte nyt niiden alempien valo/todellisuustaajuuksien läpi ja ympäri, mikä on kaikki, jonka olette tunteneet tähän nyt-hetkeen saakka, ja kosketatte ja hivelette niitä ja leijutte niiden yläpuolella. Siksi teitä kutsutaan sopeutumaan uuteen 3D-todellisuuskokemukseen.



Kun liikutte lisääntyvässä määrin laajentuvassa todellisuudessanne, opitte erottamaan eri valotaajuudet. Uuden moniulotteisen erottelukykynne myötä, pystytte hitaasti tai nopeasti totuttamaan tietoisuutenne valitsemaan korkeamman ulottuvuuden havaintoja.



Vähän kerrassaan ja hetkestä toiseen havaintonne harmonisoituvat todellisuustaajuuteen, johon korkeampi tietoisuutenne on sopeutunut. Olette samanlaisia kuin syvämeren sukeltajat, joiden täytyy palata hitaasti pintaan, jotta heidän kehonsa voi sopeutua pintaan paluuseen, jossa "valo kohtaa veden".



Aivan kuten saattaisitte mennessänne veteen tuntea kylmemmät ja lämpimämmät vesivirtaukset, opitte nyt tunnistamaan alempien todellisuusulottuvuuksien tiheämmän virran ja korkeampien todellisuusulottuvuuksien kevyemmän virran.



Kun liikutte tässä rakkaan Gaian jatkuvasti muuttuvassa planeettaversiossa, hiotte kykyänne tunnistaa ylösnousevan maapallon korkeammat virtausulottuvuudet ja "ajautua" niihin. Pystytte tekemään näin, koska sopeudutte laajentuneisiin havaintoihinne.



Mitä enemmän sopeudutte korkeamman taajuuden havaintovalintoihin, sitä enemmän tietoisuutenne harmonisoituu sen kanssa, mihin sopeudutte nyt. Kun tietoisuutenne harmonisoituu korkeamman taajuuden valo/todellisuusaaltoihin, korkeamman taajuuden havaintonne tulevat käyttöön jokapäiväisessä elämässänne.



Vähitellen kolmannen ulottuvuuden värähtelyn huolista ja murheista joiden yli nyt siirrytte, tulee kaukaisia muistoja elämästä, jota kerran elitte. Sopeudutte lisääntyvässä määrin tuntemaan korkeamman todellisuusvärähtelyn. Näin ollen voitte helpommin huomata eron kolmannen, neljännen ja viidennen ulottuvuuden energiakenttien välillä.



Kun parannatte tätä erottelukykyä, virtaatte lisääntyvässä määrin siihen, mikä on täynnä ehdotonta rakkautta. Muistatte myös muuntaa ne tiheämmät todellisuusversiot, joista päästätte irti. Havaitsette myös, että te ette pysty enää sietämään energiakenttiä, jotka resonoivat hämmennys-, erillisyys- ja pelkotaajuuteen.



Vaikka korkeamman taajuuden energiakentät voivat olla hämmentäviä ensin, opitte nopeasti, että jos jäätte tuohon värähtelyyn, sopeudutte pian. Kun päätätte jäädä ehdottoman rakkauden energiakenttään, tietoisuutenne laajenee lisääntyvässä määrin värähtelyyn, jossa alatte muistaa.



Vähitellen muistatte rakastavasti sen korkeamman ITSENNE todellisuuden, missä viidennen ulottuvuuden tietoisuustila on normaali. Kun leijutte näihin korkeamman ulottuvuuden energiakenttiin ja pois niistä, tietoisuutenne sopeutuu vähitellen korkeampiin todellisuusulottuvuuksiin.



Tämän sopeutumisen myötä päästätte progressiivisesti irti yhteytenne alempiin todellisuusulottuvuuksiin. Lopulta kykenette pysymään kauemmin ja kauemmin viidennen ulottuvuuden energiakentässä. Kun sopeudutte viidennen ulottuvuuden energiakenttään, alatte selvästi havaita myriadit kolmannen ulottuvuuden harhakuvat.



Näiden harhakuvien irtipäästämisen myötä tiedätte, että olette henkilökohtaisen todellisuutenne luoja ja päätitte tulla kolmannen ulottuvuuden harhavärähtelyyn. Oivallatte, että teidän täytyy nyt ottaa täysi vastuu siitä elämästä, jota olette luoneet joka ajatuksellanne ja joka tunteellanne.



Kun otatte vastuun valinnoistanne, se laajentaa tietoisuuttanne niin, että alatte ajatella planetaarisesti. Kun siirrytte planeettatietoisuuteen, oivallatte lisääntyvässä määrin, että jokaisella sisäänhengityksellä otatte sisään viidennen ulottuvuuden tietoisuuttanne ja jokaisella uloshengityksellä jaatte viidennen ulottuvuuden tietoisuuttanne Gaian kanssa.



Tällainen moniulotteinen hengittäminen laajentaa havaintojanne niin, että voitte selvästi tunnistaa, milloin teitä kutsutaan muuntamaan Gaiaa ehdottoman rakkauden ja violetin tulen lahjallanne.



Kun vastaatte tähän kutsuun, havaintotapanne laajentuu vielä lisää havaitsemaan, miten jatkuva muuntumisenne ulottuu ilmakehään, maahan, veteen ja kaikkiin elementaaleihin.



Voitte myös havaita elementaalien iloisesti kuljettavan lahjanne ihmisille, eläimille, kasveille, paikkoihin ja/tai tilanteisiin.



Vaikka tunsittekin kerran olevanne yksin, sekoitutte ja punoudutte nyt yhteen kaiken elämän kanssa. Päästätte lisääntyvässä määrin irti vanhoista 3D-ihmisuskomuksista – hyvä/huono, parempi/huonompi, sinun/minun – ja siirrytte planetaariseen 5D-uskomukseen:



"Me ihmiset olemme tämän kauniin olennon osia, joka tunnetaan Gaiana."



Nyt kun olemme selittäneet, miten olette todellisuutenne luoja, haluamme teidän muistuttavan itsellenne, että moniulotteinen ITSENNE virtaa Lähteestä ylisielun kautta myriadeihin kuudennen, viidennen, neljännen ja kolmannen ulottuvuuden ilmaisuversioihin ja harmonisoi ITSENNE energiakentän sen SINÄ-version kanssa, joka on täysin herännyt.



Tämän "helminauhan" kautta pystytte laajentamaan havaintonne korkeampiin ja korkeampiin taajuuksiinne ja samanaikaisesti istutatte helminauhan Gaian ytimeen. Tällä tavalla teistä tulee planeetta-ITSENNE – Gaia.



Kun laajennatte tietoisuutenne ihmisestä planeetaksi, oivallatte, että te ette vain luo tai muutu, vaan te palaatte. Tiedätte palaavanne, koska muistatte, kuka oikeasti olette.



Muistatte, että teillä on ollut myriadeja inkarnaatioita Gaialla ja nyt olette valmis keräämään ne kaikki nyt-hetkeen ja palauttamaan kaikki ilmaisunne viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Haluamme muistuttaa teille kaikille, että me Arcturuslaiset olemme kanssanne koko tämän prosessin ajan.



Ette ehkä tunnista meitä, koska olemme muodottomia energiakenttiä, jotka kiertävät, liikkuvat ja resonoivat myriadeihin todellisuustaajuuksiin. Siksi tunnistatte meidät samalla tavalla, kuin tunnistatte oman moniulotteisen ITSENNE omissa moniulotteisissa maailmoissanne ja todellisuuksissanne.



Toisin sanoen, kun tunnette enemmän itsenne, tunnette enemmän meidät. Ja kun tunnette enemmän meidät, tunnette enemmän itsenne. Muistakaa, että me – me kaikki – elämme yhtenä nyt-hetkessä.



Näemme, että nykyhetkessänne monet teistä valmistautuvat päästämään irti kaikista kolmannen ulottuvuuden uskomusjärjestelmistänne. Nämä 3D-uskomusjärjestelmät ovat apuna niin kuin ensimmäisen luokan "opi lukemaan" –kirjat. Ne perustuvat polariteettiin, sukupuoleen, erillisyyteen, peräkkäisjärjestykseen, aikaan, kilpailuun ja kuolemaan.



Aivan kuten kaikki kolmannen ulottuvuuden todellisuuskokemuksenne uudelleenkalibroidaan, myös suuren moniulotteisen elämänvoimanne jokainen ulottuvuus ladataan kolmannen ulottuvuuden saviastiaanne.



Tämän moniulotteisen ITSENNE latauksen myötä, osanne joka olivat kerran primitiivisiä, yksilöllistyneitä ja itsepetoksellisia, yhdistyvät tehokkaasti niihin osiinne, jotka ovat äärettömästi kollektiivisia, yhdistyneitä ja valaistuneita.



Päätitte kaikki tulla tähän suureen planeettaylösnousemusseikkailuun, koska tiesitte, että tämä valtava haaste olisi erittäin hyödyllinen koko ITSENNE laajentumiselle. Kun kysytte, milloin tämä tapahtuu? Sanomme "Nyt! Nyt on totta ja aika on kolmannen ulottuvuuden harhakuva."



Muistakaa, että milloin-kysymystä sitoo kolmannen ulottuvuuden aika. Pyydämme nyt, että päästätte irti tuosta kolmannen ulottuvuuden rakenteesta ja siirrytte viidennen ulottuvuuden totuuteen.



Olette jo ylösnoussut. Olette jo viidennen ulottuvuuden olento.



Kuitenkin kolmannen ulottuvuuden ajattelunne kertoi teille, että olette yksi yksilö, jonka täytyy tehdä erittäin kovasti työtä ollakseen riittävän hyvä ylösnousemaan.



Itse asiassa ylösnousemus on kolmannen ulottuvuuden rakenne, jossa sinä olet erillään SINUSTA korkeammissa todellisuusulottuvuuksissa.



Kun päästät irti ajasta ja kolmannen ulottuvuuden rajoittuneisuusajatuksista, virtaat viidennen ulottuvuuden SINUN nyt-hetkeen, jossa tiedät, että SINÄ olet elämäsi luoja ja SINÄ olet kaikki yhtenä kollektiiviolentona, joka luo Gaian ylösnousemuksen.



Muistakaa, että jokainen teistä on yhtä tärkeä.



Siunausta. Olemme Arcturuslaisia.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

19.8.2015 - KOLMANNEN SILMÄN AVAAMINEN – MEDITAATIO

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 21.08.2015 07:45

KOLMANNEN SILMÄN AVAAMINEN – MEDITAATIO



Gaiaa kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

19.8.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Rakkaat ystävät,



Minä, Gaia, palaan auttamaan teitä kolmannen silmänne avaamisessa. Olen iloinen tietäessäni, että olette avoin lähetyksille tietoisuudestani. Muistutan teille taas, että toivotan tervetulleeksi kommunikoinnin kaikkien ihmisten kanssa kehollani, maaplaneetalla.



Kun siirrymme korkeampiin ulottuvuuksiin yhdessä, kaikki ymmärtävät ja syleilevät sitä planeettaa, joka olemme! Olen kiitollinen palvelustanne, kun autatte minua puhdistamaan ja parantamaan planeettamme.



Käsitän, että näinä äärimmäisen polariteetin aikoina joita luonnostaan on ennen ykseyttä, tuhovoimat näyttävät olevan voimakkaampia kuin rakennusvoimat.



Pyydän teitä muistamaan toiset inkarnaationne suurina siirtymäaikoina, jotta voitte muistaa, että pimeys vaikuttaa voimakkaammalta, koska pelko on suurempaa. Ihmiskunta on aina pelännyt eniten tuntematonta, johon astumme enemmän ja enemmän joka päivä.



Tämän tuntemattoman lisääntymisen vuoksi, teillä on tärkeää olla kolmas silmä auki. Silloin kun kolmas silmä on kiinni, näette todellisuutenne ihmissilmin.



Toisaalta kolmannen silmän ollessa auki, näette todellisuutenne sielun silmin. Näin ollen pelkäätte vähemmän tuntematonta, kun tiedätte paljon enemmän. Ennen kaikkea, tiedätte olevanne yhtä kaiken elämän kanssa.



Sallikaa minun nyt opastaa teitä kolmannen silmän avaamisessa. Seuraava on theta-aaltomeditaatio. Haluatte ehkä lukea tämän viestin muutaman kerran, jotta teillä on aikaa hallita ja integroida meditaatio. Toistakaa sitä niin monta kertaa, kuin tunnette tarvetta.



Kolmannen silmän avaaminen merkitsee paljon suuremman prosessin alkamista, joka alkaa korkeamman ulottuvuuden valon lataamisella fyysiseen maa-astiaanne. Kun tämä valo on ladattu, chakrajärjestelmänne tarvitsee uudelleenkalibroida hyväksymään ja integroimaan tämä korkeampi valotaajuus maa-astiaanne.



Lopulta integroitu korkeampi valo nostaa värähtelytaajuutta chakra chakralta, alkaen ensimmäisestä chakrasta ja siirtyen kolmannen silmän avaamista kohti. Itse asiassa jotkut teistä ovat jo ehkä saaneet valmiiksi tämä prosessin, kolmannen silmän avautumiseen saakka.



Theta-aivoaallot



Theta-aivoaaltoja (4-7 hertsiä) on nukkuessa ja ne ovat hallitsevia korkeimmassa meditaatiotilassa. Normaalisti koette theta-aaltoja vaipuessanne uneen, osittain unennäön aikana ja kun palaatte syvästä delta-unesta.



Kuvat joita näette, kun vaivutte uneen ja heräätte, nousevat theta-tietoisuudesta ja ovat viestejä korkeammista taajuuksista. Theta-aaltomeditaation aikana olette valveunessa, jossa eläviä kuvia vilahtaa sisäisessä näkökentässänne. Tässä tilassa olette erittäin vastaanottava tälle informaatiolle, jota lähetetään korkeammista ulottuvuuksista.



Shamanistinen theta-aaltotietoisuustila sallii teidän matkata korkeammille tasoille. Vakaa rytminen rummutus 4.5 kertaa sekunnissa (theta-aivoaallot ovat 4-7 sykliä sekunnissa) on avain shamaanin kuljettamisessa syvimpään shamanistiseen transsiin.



Tiibetin buddhalaisten jatkuva, rytminen "kurkkulaulu" joka kuljettaa munkit ja muut kuuntelijat autuaaseen meditaatioulottuvuuteen, seuraa myös tätä rytmiä. Theta-aaltomeditoinnin avulla voitte avata kolmannen silmän ja päästä delta-aaltoihin, jotka yhdistävät meidät kaikki universaaliin energiaan ja galaktiseen tietoisuuteen.



Voitte sitten päästä myös vastalöydettyiin äärimäisen korkeisiin ja mataliin aivoaaltoihin – gamma, hypergamma, lambda ja epsilon. Nämä aallot on tunnistettu myös oppimisen ja muistamisen portiksi.



Theta-meditaatio lisää luovuutta, parantaa oppimista, vähentää stressiä ja herättää intuition sekä yliaistilliset havaintokyvyt. Theta-tietoisuus sallii teidän yhdistyä luoviin inspiraatioihin, henkiopastukseen ja huippukokemuksiin.



Theta-tietoisuus avaa portaalin neljännen/viidennen ja ylempien ulottuvuuksien ajattomuuteen. Näin ollen theta-tietoisuudessa voitte vastaanottaa ja myös ymmärtää ärsykkeitä korkeammista ulottuvuuksista, ollen samalla tietoinen myös fyysisestä maailmasta.



Tämä moniulotteisten ärsykkeiden vastaanottaminen on luonnollista theta-tietoisuudelle, mutta se on mahdotonta jokapäiväisille beta-aivoaalloille ja vaikeaa alfa-aivoaaltoajattelulle.



Voitte oppia välittämään moniulotteista informaatiota, jota vastaanotetaan theta-meditaatiossa, alfa-aaltotietoisuudelle, jotta voitte tulkita tuon informaation 3D:hen, peräkkäiseen aika-avaruuteen.



Jos piirrätte kuvan, kirjoitatte, laulatte, tanssitte tai liikutte tuon ärsykkeen mukaan, voitte harjoittaa mieltänne tulkitsemaan noita viestejä.



Ennen kuin aloitat tämän meditaation, salli jokin kuva, joka tuntuu rakkaudelta, ja aseta se kolmanteen silmään, joka on otsan keskellä.



THETA-AALTOMEDITAATIO



Hengitä sisään ja ulos nenän kautta.



Nuuhkaise sisäänhengityksellä kuin haistaisit kukkaa, mutta pidennä sisäänhengitystä.



Hengitä ulos nenän kautta, tuntien hengityksesi kulkevan kitalaen yli.



Keskity uloshengityksesi ääneen.



Kuvittele nyt, että uloshengityksesi kulkee kuvan läpi kolmannen silmän keskellä.



Kuvittele seuraavaksi, että hengität sisään sydänchakran kautta ja ulos kolmannen silmän kautta, kunnes tunnet olevasi täysin maadoittunut.



Kun olet valmis, kuvittele, että hengität sisään kruunuchakran kautta ja ulos kolmannen silmän kautta.



Keskity nyt VAIN sisään- ja uloshengityksen ääneen sekä sisäisiin kuviisi.



Tarkkaile passiivisesti ajatuksiasi, kun ne kulkevat mielesi läpi. Päästä niistä sitten irti seuraavalla uloshengitykselläsi.



Salli nyt tyynesti kaikkien tunteiden tulla tietoisuuteesi. Päästä niistä sitten irti seuraavalla uloshengitykselläsi.



Keskity vain hengityksesi ääneen ja sisäisiin kuviisi.



Salli sisäisen kuvan vähitellen kehittyä ja/tai muuttua.



Toista tätä harjoitusta viidestä kymmeneen minuuttiin.



Onneksi olkoon! Mikä tahansa kokemuksesi olikin, anna itsellesi tunnustusta ajan ottamisesta ITSELLESI. Jatkuva omistautuminen ITSESI herättämiselle on tärkeää. Eri ihmisillä on eri meditointimuotoja persoonansa mukaisesti. Jotkut ehkä tarvitsevat aktiivisempaa meditointia, kuten juokseminen, tanssiminen tai jonkin instrumentin soittaminen.



Kuitenkaan suurinta osaa näistä aktiviteeteista ei voi tehdä silmät suljettuna ja teidän täytyy sulkea silmänne ja sulkea pois ulkoiset ärsykkeet saavuttaaksenne theta-aallot. Siksi voitte kokeilla liikuntaa, joogaamista, laulamista, instrumentin soittamista jne., ennen kun istuudutte lyhyeen meditaatioon. Tämä antaa keholle tilaisuuden selvittää jännitteensä ja pysyä helpommin paikallaan.



Tärkein asia on, että päätätte osallistua heräämiseen todelliselle, moniulotteiselle ITSELLENNE. Minä, Gaia, arvostan ponnistelujanne ja tiedän, että löydätte etsimänne.



Muistakaa, rakkaat ystäväni, että matkalla löydätte täyttymyksenne. Päästäkää irti kolmannen ulottuvuuden ohjelmoinnistanne "pyrkiä tavoitteeseen". Olette kaikki täydellisiä tässä hetkessä. Teidän ei tarvitse yrittää.



Sen sijaan, kehoni ihmiset, muistakaa, kuka te jo olette!



Kiitos,

Gaia


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

23.8.2015 - PÄIVÄKIRJA, OSA 7

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 25.08.2015 07:27

PÄIVÄKIRJA, OSA 7



Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

23.8.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



PÄIVÄKIRJA – Odottamaton lahja



- LISA JA BRUCE



Kun Lisa sai loppuun viestin rahan saamisesta äidiltään, hän ei tiennyt, oliko hän surullinen vai vihainen. Kenties kumpaakin, kuten suurelta osin hänen koko elämänsä. Onneksi ennen mitään tunteita, hän otti nuo kaksi sivua pois päiväkirjasta ja taittoi ne siististi aamutakkinsa sisään.



Merkitsikö se, että hänen äitinsä oli oikeassa eikä hänen pitäisi luottaa Bruceen? Tai kenties se merkitsi, että hän oli riittävän viisas kehottaakseen minua kätkemään viestin ja selvittämään asian itse. Viesti turvallisesti taskussaan, hän laittoi päiväkirjan pois ja nousi seisomaan mennäkseen keittiöön laittamaan teetä. Hän oli niin ajatuksissaan, että hän melkein törmäsi Bruceen.



"Hei", Bruce sanoi laittaen käsivartensa hänen ympärilleen. "Miksi nousit ylös?"



"Voi, näin kummallista unta, jota en edes muista, enkä saanut enää nukuttua", Lisa valehteli. "Ajattelin lukea vähän päiväkirjaa, mutta päätin tarvitsevani ensin teetä."



"Unohda tee ja tule takaisin sänkyyn kanssani", Bruce sanoi rakastavasti.



"Okei", Lisa vastasi haluttomasti. Hän oli juuri alkanut luottaa Bruceen, mutta nyt tämä kirje hänen äidiltään sai hänet epäilemään taas. Hänen äitinsä ei ollut lämmin ja miellyttävää – äiti itsekin myönsi sen – mutta tämä oli melkein aina oikeassa ennustuksissaan.



Hän oli yllättynyt, että kaaduttuaan sänkyyn hän vaipui heti takaisin uneen ja heräsi useita tunteja myöhemmin. Bruce ei ollut enää sängyssä. Lisa kurkotti vaistomaisesti aamutakkiaan ja havaitsi, että tuo viesti äidiltä oli edelleen paikoillaan, mutta oliko se taitettu eri tavalla? Hän oli nousemassa juuri sängystä ja laittamassa takkia ylleen, kun Bruce tuli huoneeseen.



"Hei kulta, minun täytyi soittaa varmistaakseni, että lapset pääsivät hyvin kouluun. Olen ottanut tavallaan tämän ensisijaisen vanhemman roolin."



Miksi tämä lause aiheutti väristyksiä Lisan selässä? Nyt hän epäili taas Brucea. Tuntui paljon mukavammalta, kun epäily oli ollut poissa. Mutta koska se oli palannut, Lisa kätki viesti Brucen ollessa suihkussa ja meni toiseen kylpyhuoneeseen ottamaan kylvyn.



"Kävellään siihen kivaan ravintolaan aamiaiselle. Sitten voimme palata lukemaan lisää päiväkirjaa. Huomenna voimme mennä kotiin, kun äitini täytyy lähteä ja minun täytyy palata töihin."



Lisa nyökkäsi ikään kuin myöntyen, mutta hän tiesi, ettei palaisi Brucen kanssa. Hän tunsi syyllisyyttä, että hän oli ollut poissa lasten luota niin monta päivää, mutta hänen oli selvitettävä tämä asia yksin. Hän löytäisi myöhemmin syyn jäädä.



He tekivät mukavan kävelyn ja söivät hyvän aterian. Kun he palasivat, Bruce meni suoraan sohvalle istumaan. Lisa istui hänen viereensä, mutta se ei tuntunut samalta kuin edellisiltana. Hän oli syvällä ajatuksissaan äitinsä viestistä ja melkein unohti, että Bruce istui hänen vieressään.



"Miten äiti pystyi tasapainoilemaan elämässään aluksella ja silti olemaan kiinni tässä elämässä?" Lisa ihmetteli ääneen.



"Mitä tarkoitat hänen elämällään aluksella?" Bruce kysyi.



"No, Jaqualin tarina oli pelkkiä aluksia, eikö?" Lisa takelteli ottaessaan päiväkirjan pöydältä ja antaessaan sen Brucelle. "Luetko sinä vai luenko minä?" hän sanoi yrittäen kuulostaa rauhalliselta.



Bruce otti ääneti kirjan ja alkoi lukea. Seuraava viesti oli ryhmältä, mistä he eivät olleet koskaan kuulleet.



- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA



18.11.1998



Tervehdys ACEA:lta. Olemme Maan ylösnousemuksen koko tietoisuus (suom. huom. ACEA on lyhenne ko. englanninkielisistä sanoista).



Olemme viidennen ulottuvuuden maapallon ryhmätietoisuus. Olemme ACEA, koska näiden neljän kirjaimen yhdistelmä on korkeinta värähtelyä. Edustamme viidennen ulottuvuuden ykseystietoisuuden maadoittamista kolmannen ja neljännen ulottuvuuden maapallon matriisiin. Etsimme aina uusia tietoisia jäseniä.



Sanomme "tietoisia", koska maaplaneetalla kaikilla on viidennen ulottuvuuden itse ja jokainen viidennen ulottuvuuden maaolento on ACEA:n jäsen. ACEA ei ole klubi, mihin täytyy liittyä. ACEA on värähtely, joka on käännetty sanaksi, joka edustaa viidennen ulottuvuuden maapallon yhteistietoisuutta. Viidennessä ulottuvuudessa ei ole mitään muuta tapaa.



Koko tietoisuus on liittynyt koko ajan tietoiseen kommunikointiin hyvin samaan tapaan, kun te alatte nyt liittyä yhteen kännyköiden ja muiden kommunikointilaitteiden avulla. Aivan kuin te, mekin olemme yksilöitä. Emme kuitenkaan tarvitse kännyköitä tai muita mekaanisia laitteita yhdistymiseen ja kommunikointiin toistemme kanssa.



Viedäänpä sinut matkalle viidennen ulottuvuuden maapallolle. Tunnemme hämmennyksesi, kun jotkut kirjoitukset puhuvat viidennen ulottuvuuden maapallon luomisesta. Mutta tietysti tiedät, että matalammat ulottuvuudet muodostetaan korkeammista ulottuvuuksista – ei toisinpäin. Siksi viides ulottuvuus on ollut olemassa ennen kolmatta ja neljättä ulottuvuutta.



Tiedämme, että sinun täytyy jatkaa päivääsi. Palaamme, sitten kun olet valmis kommunikoimaan kanssamme lisää.



Siihen saakka,



terveisiä ACEA:lta



BRUCE JATKOI LUKEMISTA ILMAN TAUKOA.



2.12.1998



Tervehdys ACEA:ta.



Kyllä, olemme tosiaankin olemassa. Sanomme tämän sinulle, koska et ole palannut tähän päiväkirjaan viime kommunikointimme jälkeen. Olemme onnellisia nähdessämme, että olet palannut kommunikoimaan lisää kanssamme. Salli meidän kertoa lisää itsestämme.



Edustamme valon sisar- ja veljeskuntaa, jonka kanssa olet ollut yhteydessä monta vuosikymmentänne. Kommunikoimme korkeammista ulottuvuuksista sinun ja monien muiden kanssa todellisuuden sisätasojen kautta. Eroamme "avaruusolennoista" siinä, että meillä kaikilla on maakeho.



Olemme kuitenkin myös "avaruusolentoja", koska pystymme olemaan yhteydessä ainakin joihinkin "maailman" ulkopuolisiin persooniimme, jotka elävät samanaikaisesti toisten planeettojen ja avaruusalusten korkeammissa ulottuvuuksissa. Olemme tyytyväisiä, että olet löytänyt taas aikaa liittyä seuraamme.



Viemme sinut nyt kierrokselle viidennen ulottuvuuden maapallolle. Kuten olemme kertoneet aiemmin, viidennen ulottuvuuden maapallo on ollut aina olemassa. Luominen kulkee korkeammista ulottuvuuksista alempiin. Jos on kolmannen ulottuvuuden maapallo, siksi on oltava viidennen ulottuvuuden maapallo.



Meidän tehtävämme on yhdistää tietoisesti nämä kaksi maailmaa. Kolmannen ja viidennen ulottuvuuden välissä on neljäs ulottuvuus, jota jotkut kutsuvat astraalitasoksi. Me kuitenkin niputamme astraalitason ja fyysisen tason yhteen. Kun puhumme tietoisesta yhteydestä näihin kahteen maailmaan, kyse on itse asiassa kolmesta maailmasta: fyysinen (kolmas ulottuvuus), astraali (neljäs ulottuvuus) ja viides ulottuvuus.



Kutsumme viidennen ulottuvuuden maapalloa Gaiaksi, koska se on maapallon sielunimi. Maapallon sielu on viidettä ulottuvuutta, aivan kuten kaikkien asukkaiden sielu. Siksi viitatessamme Gaiaan, viittaamme aina viidennen ulottuvuuden maapalloon. Luulemme, että kaikki esittelyt on hoidettu, paitsi muistutamme sinulle, että olemme ryhmätietoisuus. Tästä syystä viittaamme itseemme "me".



Olet automaattisesti osa meitä, koska pystyt tietoisesti kommunikoimaan kanssamme. Ryhmäämme tulemiseen ei tarvita mitään vihkimystä tai rituaalia. Täytyy vain olla tietoinen läsnäolostamme ja vuorovaikuttaa kanssamme itselle mieluisalla tavalla.



Jos luova voimasi virtaa luonnollisimmin kirjoittamalla, se olisi ilmaisuväyläsi. Toiset saattavat kommunikoida kanssamme ja maadoittaa viidennen ulottuvuuden energiavoimamme tanssimalla, musiikilla, taiteella jne. Oletko nyt valmis matkaamme viidenteen ulottuvuuteen?



Itse asiassa emme mene matkalle viidenteen ulottuvuuteen, vaan tuomme viidennen ulottuvuuden luoksesi. Aloitamme huoneestasi. Kun katselet viidennen ulottuvuuden huonettasi, näe, että se on sama, mutta vähän erilainen. Kyllä, nurkassa on vesiputous ja sen ympärillä kasvaa oikeita kukkia.



Me kaikki luomme viidennessä ulottuvuudessa elintilan niin, kuin haluamme. Täytämme usein sen juoksevalla vedellä, kasveilla, linnuilla ja eläimillä. Valitsemme musiikkia parantamaan vesiputouksen melodiaa. Emme tarvitse vessaa ja kylpyhuonetta, koska meidän ei tarvitse poistaa jätettä tai kylpeä tässä ulottuvuudessa.



Kun käännyt kulmasta seuraavaan huoneeseen, näet ihanan, kirkkaan lammen, jossa on lämmintä tai kylmää vettä tarpeistasi riippuen. Tarkkaile, miten vesiputous virtaa kristallinkirkkaaseen lampeen. Myös monia ihania saniaisia kasvaa luonnostaan vesiputouksen ja lammen ympärillä.



Lammessa on heijastava pinta. Katso nyt siihen ja näe viidennen ulottuvuuden kehosi. Eikö se olekin ihana? Tämä muoto on valokeho, joka tavallisesti sädehtii valkoista ja/tai kultaa. Näetkö ja tunnetko tämän kehon valosäteilyn? Viidennen ulottuvuuden kehosi on suurin piirtein samanmuotoinen, kuin maa-astiasi, paitsi pidempi. Olet myös vähän hoikempi, mutta sitä on vaikea erottaa, koska aurasi on kehosi jatkumo ja se laajenee tai supistuu toimintasi mukaan.



Kun kuljet sisäistä polkua korkeampiin maailmoihin, aurasi on pienempi, koska olet "sisäänvirtauksessa" ja vedät valoa itseesi. Kun olet "ulosvirtauksessa" ja säteilet valoa ulospäin parantamista tai luomista varten, jotka ovat sama asia tässä maailmassa, aurastasi tulee niin laaja, että kehoasi on vaikea paikallistaa aurasi hehkussa.



Pysähdymme nyt. Keskity ensin maadoittamaan yksi pieni alue viidennestä ulottuvuudesta kehoosi ja elämääsi. On parasta valita se alue, jossa meditoit, koska sillä on korkein värähtelytaajuus. Harjoittele näkemään viidennen ulottuvuuden maailmasi joka kerta astuessasi meditointihuoneeseen. Sitten kun tulee luonnolliseksi, että tuo huone vaikuttaa viidenneltä ulottuvuudelta, voit alkaa muuntaa lisää elämäsi alueita.



Odotamme seuraavaa kommunikointiamme yhdistymisen ilossa.



ACEA



- LISA JA BRUCE



"Vau", Lisa sanoi. "Toivon, että voisin saada tuollaisia kokemuksia."



"Niin minäkin", Bruce sanoi.



Kuitenkin vaikka he jakoivat kauniin kokemuksen, vain häivähdys epäilyä toisiinsa riitti heikentämään Lisan läheisyydentunteita. Hän ei tietenkään puhunut tästä, koska se oli intiimeimpää, mihin hän pystyi epäillessään.



- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA



29.12.1998



Tervehdys ACEALTA.



Rakas Beverly, näemme, että olet integroinut viime viestimme ja olet valmis saamaan lisää. Näin ollen palaamme nyt-hetkeesi ohjaamaan, miten käytät voimakasta mielikuvitusvoimaasi havaitaksesi todellisuutesi viidennen ulottuvuuden ilmaisun. Tiedä, että tämä todellisuusulottuvuus on äärettömästi maailmassasi, mutta 3D-ajatuksesi ja –tunteesi ovat opettaneet sinua olemaan uskomatta viidennen ulottuvuuden mielikuvitukseesi.



Ensimmäinen sääntö viidennen ulottuvuuden todellisuutesi näkemiseen on:

"Elät sen elämässäsi, mihin uskot mielessäsi."



Toinen sääntö on: "Rakkaus on luomisvoima."



Kolmas sääntö on: "Havaitseminen on luomista."



Katsotaanpa nyt taas viidennen ulottuvuuden maailmaasi.



Sulje ensin silmäsi ja näe viidennen ulottuvuuden maailmasi mielessä …



Usko tähän maailmaan …



Rakasta tätä maailmaa …



Avaa silmäsi ja katso taas kolmannen ulottuvuuden huonettasi 3D-silmin. Katso samanaikaisesti viidennen ulottuvuuden maailmaa viidennen ulottuvuuden mielellä. Usko moniulotteisen mielesi kuvaan. Rakasta tuota kuvaa korkealla sydämelläsi.



Näetkö taas vesiputouksen? Kuuletko sen virtaavan kukkien ihanasti ympäröimään lampeen? Vesiputous on tehty valovedestä, joka säteilee viidennen ulottuvuuden värejä ja ääniä, kun se laskee kristallikiville. Tämä lampi reagoi ajatuksiisi ja se voi olla lämmin tai kylmä, tyyni tai vellova, haluistasi riippuen.



Näkymä ikkunasta joka on suoraan vieressäsi, on kauniita punapuita tai meri, taas halustasi riippuen. Työpöytä ja tietokone on kommunikointikeskuksesi, josta voit ottaa yhteyden mihin tahansa tähtialukseen, tähtijärjestelmään tai toiseen maan asukkaaseen.



Jos menet meditatiiviseen tilaan, voit yhdistyä myös telepaattisesti. Vähitellen viidennen ulottuvuuden maailma ei ole enää kuviteltava maailma, vaan paikka, jossa sinä/me asumme. Siirtymäsi on asteittainen, jotta voit hitaasti päästää irti rajoittuneisuusajatuksistasi ja pelkotunteistasi.



Ensin viidennen ulottuvuuden maailmamme vilkkuu edestakaisin tajunnassasi. Niin kauan kun pystyt olemaan tyyni ja irti kolmannen ja neljännen ulottuvuuden draamoista ympärilläsi, koet rauhallisen ilon hetken. Tuossa hetkessä viides ulottuvuus voi ilmestyä.



Niin kauan kun pystyt säilyttämään korkeamman tietoisuustilasi, sisäisen silmäsi linssi sallii sinun "klikata" viidenteen ulottuvuuteen. Jatkat sen tekemistä, mitä teet, mutta teet sen korkeamman ulottuvuuden tavalla. Esimerkiksi jos syöt ja klikkaat viidenteen ulottuvuuteen, löydät itsesi vastaavasta viidennen ulottuvuuden paikasta.



Tämä viidennen ulottuvuuden paikka muuttaa vähän kokemustasi. Koska viidennessä ulottuvuudessa ei ole tarvetta syödä, ravitset itsesi sen sijaan viidennen ulottuvuuden tavalla. Esimerkiksi jos syöt ystävien tai perheen kanssa, ruuan suuhun laittamisen sijasta pystyt tuntemaan ravitsevan kokemuksen rakkauden jakamisesta rakkaiden ihmisten kanssa.



Jos olet yksin, voit sen sijaan meditoida ja/tai liikuttaa muotoasi luovasti ja iloisesti. Tai kenties pelkästään hengität sisään henkeä, joka on viidennen ulottuvuuden maailman Valossa. Kirjoitamme sanan "valo" suurella alkukirjaimella, koska viidennen ulottuvuuden Valo on hyvin erilaista kuin kolmannen ulottuvuuden valo.



Valo on viidennessä ulottuvuudessa täynnä tietoisuutta ja se voi muuttaa muotoa halusi tai oman toimintansa mukaan. Esimerkiksi viidennen ulottuvuuden valovesi vaikuttaa nestemäiseltä, mikä on itse asiassa nestemäistä valoa. Nestemäinen Valo voi ottaa minkä tahansa muodon ja vaikuttaa vedeltä, maalta, taivaalta, kukilta, eläimiltä, ihmisiltä jne. Nämä valovedet tuovat elimistöösi eräänlaista ravintoa ja voit uida "veden alla" niin kauan, kuin haluat.



Kun olennot alussa tulevat viidenteen ulottuvuuteen, niiden tarvitsee tavallisesti ensin syödä, kunnes ne uskovat, että ravinto on vapaata ja automaattista eikä heillä tarvitse olla mitään aikomusta syödä. Tarve nauttia toisesta elämänmuodosta – eläimestä tai kasvista – on yksi vaikeimpia muutoksia uusille tulokkaille.



Selviytymispelko on perusohjelma, joka on kaikissa kolmannen ulottuvuuden elämänmuodoissa. Jos teillä ei olisi selviytymispelkoa – itse asiassa pelkoa, ettette selviydy – ette ryhtyisi tarvittaviin varotoimiin jatkaaksenne fyysistä elämäänne. Tämä selviytymisohjelma on erittäin vaikea kumota, vaikkei kehosi olisi enää kolmatta ulottuvuutta.



Salli meidän nyt kertoa, miten maailmaamme tullaan. Ilo ja rauha on tietoisuustila, joka on välttämätön todellisuuteemme pääsemisessä. Hyvin samaan tapaan kuin valitaan jokin radiokanava, sinun on valittava tietoisuustila päästäksesi viidennen ulottuvuuden todellisuuteemme.



Tietoisuutesi laajentamiksi riittävästi, jotta pääset maailmaamme, sinun täytyy irrottautua fyysisen elämäsi peloista ja draamoista. Et tietenkään voi kieltää, mitä tapahtuu ympärilläsi, koska se on totta. Sinun täytyy sen sijaan nähdä noiden alemman taajuuden todellisuuksien korkeampi ulottuvuus.



Aivan kuten sinua on opetettu näkemään korkeamman ulottuvuuden huoneesi, alat nähdä henkilökohtaisen elämäsi ja ympäröivän maailman jokaisen osan korkeamman ulottuvuuden. Katsotaanpa esimerkiksi politiikkaa. Salli itsesi nähdä tuon konfliktin korkeamman ulottuvuuden puolet – on kyse sitten pommituksista, nälänhädästä tai poliittisesta levottomuudesta. Näetkö sen rauhan, ykseyden ja rakkauden, jota lähetetään kolmannen ulottuvuuden pimeyteen?



Aina kun on suuri määrä kuolleita, monia olentoja siirtyy neljänteen tai viidenteen ulottuvuuteen. Monien ihmisten uskomukset ovat niin juurtuneet kolmanteen ulottuvuuteen, että he uskovat, että heidän on mentävä fyysisen kuoleman läpi voidakseen hyväksyä uuden todellisuuden. Siksi heille se on totta.



Jotkut ihmiset pystyvät uskomaan, että he voivat kokea korkeammat ulottuvuudet kuolematta, mutta he uskovat, että heidän täytyy käydä ensin läpi symbolinen kuolema. Siksi se on totta heille. Kolmannessa ulottuvuudessa teillä on uskomus, että kuolema on elämästä lähtemistä, mutta meille viidennessä ulottuvuudessa kuolema on elämään palaamista.



Koska massojen tietoisuus muuttuu nopeasti, on poliittista levottomuutta. Kun jokainen ihminen muuttaa henkilökohtaista tietoisuuttaan, he haluavat muuttaa myös ryhmätietoisuutta. Viidennen ulottuvuuden politiikkavastine on harmoninen ja yhdistynyt ryhmätietoisuus. Sitten kun on todella yhtenäinen ryhmätietoisuus, ulkoista hallintoa ei enää tarvita.



Kun jokainen ihminen syleilee ehdotonta rakkautta ja siirtyy viidenteen ulottuvuuteen, hän hallitsee täysin omat alemmat ja itsekkäät tarpeensa. Mitään ulkoista sääntöjärjestelmää ei tarvita, kun yhteiskunnan kaikki jäsenet pystyvät hallitsemaan itsensä. Lisäksi todellisuus luodaan välittömästi omilla ajatuksilla ja tunteilla. Jos ette halua jakaa ympärillä olevien kokemuksia, muutatte vain mieltänne kalibroimalla tietoisuutenne korkeampaan taajuuteen.



Yksi viidennen ulottuvuuden ilmentämiskomponentti on, että rakkaus luo. Rakasta itseäsi, rakasta toimintaasi (on se sitten laskun maksamista tai meditointia), rakasta sitä, mitä haluat, ja ilmennät sen todellisuuteesi. Muista, että kaikki mitä havaitset kolmannessa ulottuvuudessa, on harhan tuotetta, jonka luo se ryhmähologrammi, jossa elätte.



Kun muutat henkilökohtaista hologrammiasi, yhdistyt toisiin, jotka myös haluavat elää tuossa hologrammissa. Sitten palvelet mallina toisille, jotka haluavat muuttaa hologrammiaan.



Tähän loppuu lähetyksemme tänään. Muista kantaa meitä tietoisuudessasi ja tuntea rakkautemme. Jos voit muistaa pitää viidennen ulottuvuuden elävänä mielessäsi, niin ilmennät sen elämääsi.



Muista: se mitä on mielessäsi, on elämässäsi.



ACEA


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

El Morya 25.8.2015 - Uusi Maa

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 27.08.2015 11:08

UUSI MAA



El Moryaa kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

25.8.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Rakkaat lukijat, löysin tämän El Moryan viestin, joka on pakko olla kirjoitettu vuosia sitten. Informaatiossa on paljon enemmän tolkkua tämän päivän maailmassa kuin tuolloin. Totuus ei muutu. Kuitenkin todellisuuden joka on juuri palamassa korkeamman ulottuvuuden ilmaisuun, on helpompi ymmärtää tuo totuus.



Monet maapallomme mestareista tuntevat uuden Maan vedon, sillä olette tosiaankin siirtymässä todellisuustaajuuteen, johon niin matalat taajuusmallit kuin kolmas ulottuvuus eivät kiinnity. Viidennen ulottuvuuden korkeammat tasot luovat jatkuvia, kehämäisiä ja äärettömiä energiamalleja, jotka laajentuvat ja muuttuvat.



Toisaalta kolmannen ja neljännen ulottuvuuden alemmat taajuudet luovat energiamalleja, joissa on asteittain eteneviä häiriöitä, kun energiakenttä kulkee taajuusasteikkoa alas kolmanteen ulottuvuuteen.



Näitä häiriöitä tapahtuu, koska ihmiskunnan ajatusmuodot ajasta luovat harhan etäisyydestä valoilmennysten välissä. Todellisuudessa aika ja paikka ovat yhtä ja ainoastaan kolmannen/neljännen ulottuvuuden tietoisuudellanne ne hahmotetaan eri ulottuvuuksiksi.



Vain moniulotteisen ITSENNE havaintotavalla voitte nähdä nämä "häiriöt" portaaleiksi. Tämän epäjohdonmukaisuuden syy on, että kolmannen ulottuvuuden tietoisuutenne etsii todellisuutta ITSENNE ulkopuolelta, 3D-matriisista.



Toisaalta herännyt moniulotteinen tietoisuutenne etsii todellisuutta ITSESTÄNNE, joka on ykseydessä. Nämä sisäiset portaalit ovat ulottuvuuksienvälisiä käytäviä, joiden kautta laajentunut tietoisuutenne voi kulkea vapaana kaikista kolmannen ulottuvuuden matriisin energiaesteistä.



Voitte tutkia ja usein tutkitte näitä portaaleja tietoisuudellanne, kun fyysinen maa-astianne nukkuu, meditoi tai tekee jotain rauhoittavaa ja luovaa. Tällä tavalla korkeampi tietoisuutenne voi kokea moniulotteisesti matkustaessaan kokonaisia elämiä ajassa, joka vaikuttaa kolmiulotteiselle maa-astiallenne silmänräpäykseltä.



Sitten kun tiedostatte, että teillä on ulottuvuuksienvälinen todellisuuskokemus, saavutatte kynnyksen ylösnousemusprosessissanne. Tämä kynnys edustaa omistautumistanne ylösnousemusprosessiin, sillä teidän täytyy jatkaa näiden sisäisten portaalien avaamista jokapäiväisen elämänne keskellä.



Toisin sanoen teidän täytyy oppia (itse asiassa muistaa), miten eletään kahdessa tai useammassa todellisuudessa kerralla. Monien todellisuuksien kokeminen alkaa "päätodellisuuden" ollessa kolmannen ulottuvuuden maapallolla.



Sitten vähitellen hämmennytte siitä, mikä todellisuus on päätodellisuutenne ja missä vain käytte. Jos ette tiedä, missä elämässä olette, toimitte tietysti kolmannen ulottuvuuden tietoisuudessa. Kun virtaatte moniulotteisessa tietoisuudessanne, vastauksenne tuohon kysymykseen on aina: ne kaikki.



Sitten kun pystytte kuvittelemaan, että olette itse asiassa kaikissa monissa todellisuuksissa, joissa vierailette, käsitys "pääelämästä" alkaa hävitä tajunnastanne. Silloin muistatte, että olette moniulotteinen tietoisuus, joka tutkii monia todellisuuksia ykseyden nyt-hetkessä.



Kolmannen ja neljännen ulottuvuuden alemmissa maailmoissa on erityisen vaikea käydä. Ensinnäkään nämä todellisuudet eivät ehkä ole nautittavia. Lisäksi kolmannen ja neljännen ulottuvuuden alemmissa maailmoissa voitte unohtaa, että olette puhdas tietoisuus.



Jos unohdatte olevanne puhdas tietoisuus, voitte joutua 3D-matriisin vangiksi. Onneksi ne moniulotteisen valon ja ehdottoman rakkauden korkeammat taajuudet joiden läpi maapallo nyt kulkee, tulevat kolmanteen silmäänne ja korkeaan sydämeenne.



Näin ollen joka päivä useampi ja useampi teistä herää todelliselle moniulotteiselle ITSELLEEN. Kun tämä korkeampi energia avaa kolmannen silmänne ja korkean sydämenne, moniulotteinen tietoisuus ja ehdoton rakkaus laajentavat kovasti havaitsemis- ja ilmentämisvoimaanne.



Moniulotteinen valo auttaa teitä pitämään muodon ajatuksissanne, jotka täytätte ehdottomalla rakkaudella, sitoaksenne elämän molekyylejä tuohon muoto/matriisirakenteeseen. Teidän ei tarvitse huolehtia negatiivisten, alemman taajuuden ajatustenne siirtymisestä korkeampiin maailmoihin, sillä ne resonoivat vain kolmanteen ja neljänteen ulottuvuuteen.



Korkeampien ulottuvuuksien energiat korostavat kuitenkin niitä ajatuksia, tunteita ja käyttäytymistapoja, joista täytyy päästää irti, jotta vanha hiiliastianne voi leimahtaa todelliseksi valokehoksenne.



Onneksi työskentelette yhdessä Gaian kanssa, joka muuttaa myös energioitaan viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Siksi maadoittaessanne tietoisuutenne sen planeettakehoon, värähtelynne kalibroituu ylösnousevan planeetan värähtelyyn.



Lisäksi yhdistyessänne Gaiaan, viritytte kaikkien muiden savimuodossa olevien ylösnousevien mestareiden moniulotteisten ajatusten ja tunteiden kasvavaan massaan. Siksi muistatte havaita fyysisessä olemuksessanne jokapäiväisen elämän moniulotteisen ITSENNE korkeammalla havaintotavalla.



Mitä enemmän sallitte mielikuvuksenne nähdä, mitä on savimuotonne havaintojen ulkopuolella, sitä enemmän aktivoitte moniulotteisia kykyjänne. Luottakaa siihen, mitä koette, ja päästäkää irti pelokkaan ja kontrolloidun 3D-maaliman vanhasta ohjelmoinnista, joka kertoi, että on hullua, väärin, epätieteellistä tai jumalanpilkkaa havaita korkeampia todellisuuksia.



Olette siirtymässä nyt viidenteen ulottuvuuteen ja kaikki ne säännöt häviävät, joiden alaisuudessa elitte 3D-elämässänne. Jos keskitytte nyt tutkimaan ja harjoittelemaan laajentuneita kykyjänne sekä pysymään jatkuvassa yhteydessä korkeamman ulottuvuuden oppaidenne ja ITSENNE ilmaisujen kanssa, ylösnousemusprosessistanne tulee normaali osa jokapäiväistä elämäänne.



Lopuksi pyydän teitä kuuntelemaan ennen kaikkea sisäistä ääntä ja kuljettamaan kaiken korkean sydämenne kautta. Jos energia ei tunnu oikealta, älkää edetkö. Jos se tuntuu ehdottomalta rakkaudelta, siirtykää tuohon energiaan ja ottakaa se vastaan.



Muistakaa, että voitte puhua kenen tahansa kanssa meistä täällä korkeammissa todellisuustaajuuksissa. Kutsukaa vain apuamme ja autamme ja/tai ohjaamme teitä iloisesti. Olettehan perheenjäseniämme, jotka vierailevat alemmassa todellisuustaajuudessa.



Odotamme paluutanne sydän avoimena. Tiedämme tietysti, että palaatte tänne, sillä meidän todellisuudessamme ette ole koskaan lähteneetkään.



Siunausta kotiinpaluuseenne.



El Morya


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

28.8.2015 PALUU UUDELLE MAAPALLOLLE

ViestiKirjoittaja hammer » 31.08.2015 20:25

PALUU UUDELLE MAAPALLOLLE

Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
28.8.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaimmat ylösnousevat ihmisemme,

Olemme onnellisia, että olette pystyneet säilyttämään ehdottoman rakkaustietoisuuden siitä lähtien, kun avasitte ovenne uudelle maapallolle. Jatkuva ehdottoman rakkauden tunne varmistaa ylösnouseville ihmisillemme, että he luovat uutta maapalloa.

Tiedämme, että teillä kaikilla on joitain pelkopohjaisen 3D-ajattelun hetkiä, mutta haluamme teidän oivaltavan, että nuo hetket eivät ole millään tavalla epäonnistumista. Sen sijaan ne ovat hetkiä, jolloin olette väliaikaisesti palanneet tapaan.

Tapa on ensisijainen selviytymismekanismi, jonka olette luoneet voidaksenne selviytyä lähellä olevan Kali Yugan (kolmannen 3D-todellisuuden viimeiset 2000 vuotta) äärimmäisen haastavasta ajasta. Nämä tavat eivät olleet huonoja, ne olivat välttämättömiä. Älkää siksi tuomitko itseänne.

Onnitelkaa sen sijaan itseänne. Tietoisuus vanhoista tavoista on valtava saavutus, koska tavat piiloutuvat tiedostamattomaan mieleen ja syvälle alitajuntaan. Tavat ovat ensisijainen selviytymismekanismi, jolle kaikki käyttäytymisohjelmanne kirjoitettiin. Näin ollen ne ovat kolmannen ulottuvuuden ajattelunne ykkösiä ja nollia.

Kuitenkin päästäessänne irti kolmannen ulottuvuuden ajattelusta, päästätte automaattisesti irti perusohjelmoinnista, joka on ollut tuon ajattelun perusta. Koska olette päästäneet irti vanhasta ohjelmoinnistanne, teidän ei tarvitse penkoa syvältä menneisyyttänne sen parantamiseksi.

Nyt voitte vain rakastaa sen vapaaksi ehdottoman itserakkautenne voimalla, joka on moniulotteisen ajattelunne korkeamman taajuuden muoto. Moniulotteinen ajattelu on todellisuudessa ainoa tapa, jolla voitte täysin ymmärtää uuden Maan luomisen ylösnousemusprosessianne.

Kyllä, rakkaat ystävät, koska olette suostuneet vapaaehtoisesti auttamaan Gaiaa muuntumisessa takaisin ITSEKSEEN, olette tulleet ihmeelliseen kokeiluun, jota koko multiversumi tarkkailee kannustaen ja ehdottomasti rakastaen.

Ennen ajan alkua monet sielut päättivät liittyä yhteen ja luoda planeettana olemisen seikkailun. Jotkut teistä halusivat kokea olevansa Gaian varsinainen keho, jonka oli määrä siirtyä polariteetin ja erillisyyden alempiin taajuuksiin.

Siksi teistä tuli kivi/mineraalikunnan jäseniä, neljännen ulottuvuuden elementaalien, tonttujen, kumppaniksi. Jotkut teistä halusivat olla kasvikunnan jäseniä, jotka työskentelisivät yhdessä ilman sylfielementaalien ja veden undiinielementaalien kanssa Gaian kehon kaunistamiseksi. Toiset halusivat olla auringonsäteitä ja liittyivät yhteen salamanterielementaalien kanssa.

Jotkut teistä liittyivät vapaaehtoisesti kasvi- tai eläinkuntaan ja jotkut ihmiskuntaan. Aioneita kolmannen ja neljännen ulottuvuuden olennot elivät yhteistyössä, harmoniassa ja suuressa rauhassa. Sininen planeetta, Maa, oli yksi kauneimmista jalokivistä tässä paikallisuniversumissa.

Monet kehittyvät sivilisaatiot vierailivat Gaialla kokeakseen sen kauneuden ja rauhan. Koska nämä sivilisaatiot olivat kuitenkin keskenkasvuisia kehityksessään, ne olivat usein itsekkäitä ja ottivat Gaialta korvaamatta sitä, mikä oli otettu. Ne tekivät kokeiluja Gaian valtakuntien, erityisesti eläinkunnan, kanssa ja yrittivät luoda työntekijöitä itsekkäisiin tarpeisiinsa.

Sotia käytiin ja rakas Gaia jätettiin hävityksen partaalle useammin, kuin Gaian haluaisi laskea. Uudestaan ja uudestaan Gaian oli kutsuttava neljännen ulottuvuuden elementaalikuntaansa ja tukijoitaan korkeammissa ulottuvuuksissa vetämään pois tuhon otteesta.

Koska Gaia oli urhea planeettaolento, se rakensi toistuvasti kehonsa uudelleen. Onneksi Gaialla oli korkeamman ulottuvuuden tukijoidensa apua. Näin ollen se palasi kerta toisensa jälkeen todelliseen kauneuteensa ja loistoonsa. Nyt se on valmis polarisoituneen muoto-olentokokemuksensa osalta.

Gaia on oppinut kaikki oppitunnit, joita sen ITSEN kolmannen ja neljännen ulottuvuuden ilmaisut halusivat kokea, ja se ylösnousee viidennen ulottuvuuden "uusi Maa" –ilmaisuunsa. Haluamme kertoa teille, että seisoitte kaikki jonossa ja allekirjoititte anomuksia saadaksenne suuren kunnian inkarnoitua maapallolle tänä aikana.

Aivan kuten Gaialla ei ollut aavistustakaan, miten haastava polarisoitunut keho olisi, monet teistä jotka alensivat suuren moniulotteisen olemuksenne nykyiseen saviastiaanne, olivat hyvin yllättyneitä siitä, miten vaikeaa olisi elää siinä harhassa, että on erillään ykseydestä.

Onneksi monet teistä jotka olette inkarnoituneet Gaialle sen siirtymän aikana, olette Gaian ensimmäiseen ilmentymiseen osallistuneita, ja olette palaneet auttamaan Gaiaa muuntumisessa uudeksi Maaksi. Näin ollen olette kohdanneet monet haasteenne urheasti ja hyvin omistautuneena Äiti Maallenne.

Monet teistä kuulivat Gaian apukutsun Atlantiksen romahtaessa. Kun astuitte tuolloin muotoon sen planeetalla, liityitte vapaaehtoisesti kuolema- ja uudestisyntymäkiertoon Gaian lopulliseen ylösnousemusvoittoon saakka.

Te jotka teitte suuren uhrauksen ja alensitte moniulotteisen tietoisuutenne kolmannen ulottuvuuden muotoon, olette nyt inkarnoituneena tai elätte Gaian aurassa auttaaksenne sen suuressa planeettaylösnousemuksessa.

Rakkaat ystävät, olitte sen pappeja ja papittaria, sen sotureita ja luojia. Kärsitte monta sota-, köyhyys- ja alistamiselämää. Onneksi elitte myös joitain loistokkaita viisaus-, voima- ja rakkauselämiä. Kuitenkin Gaian tapaan tunnette nyt olevanne valmis polariteettikokemusten osalta ja olette inkarnoituneet vielä viimeisen kerran auttaaksenne rakasta maaplaneettaanne pujahtamaan viidennen ulottuvuuden ilmaisuunsa.

Me galaktiset joista monilla on ollut myös ruumiillistuma Gaialla, autamme teitä korkeammista ulottuvuuksista. Olemme tukijoitanne, neuvonantajianne ja me olemme te. Kyllä, monet meistä ovat lähettäneet jäljen tietoisuudestaan kolmannen ulottuvuuden muotoon ollakseen planeettaylösnousemuksen eturintamassa.

Olemme iloisia, että monet maadoittuneista ilmaisuistamme ovat hereillä ja yhteydessä kanssamme säännöllisesti. Itse asiassa, useammat ja useammat teistä ovat yhteydessä kanssamme jatkuvasti. Olemme nimittäin yhtä maadoittuneiden ilmaisujemme, ylösnousevien ihmistemme, kanssa.

Jos joku teistä tuntee, ettei ole yhdistynyt galaktiseen ja taivaalliseen lähteeseensä, älkää lannistuko. Jokaisella teistä on ITSEENNE paluun "räjähtämispiste", joka päätettiin ennen syntymäänne.

Ette ehkä ole tulleet vielä tuohon pisteeseen tai ette ole tunnistaneet sitä. Tämä ITSENNE tunnistamisen puute johtuu luultavasti siitä, että olette edelleen tavan otteessa. Ette ole yksin. Olemme kanssanne. Itse asiassa me olemme te!

Olemme täällä nyt auttamassa teitä päästämään irti erillisyystavasta, jotta voitte helpommin palata unohdettuun tapaan olla viidettä ulottuvuutta ja elää ykseydessä kaiken elämän kanssa. Kuunnelkaa tuota hiljaista ääntä, joka hyväilee korkeaa sydäntänne ja havaitsee ne kuvat uudesta Maasta, joita häivähtää avoimessa kolmannessa silmässänne.

Polariteetti sulkeutuu ja ykseys palaa. Aika loppuu. Näin ollen se erillisyys ITSESTÄNNE loppuu, jonka loi aikaharha. Teidän ei tarvitse tehdä mitään, sillä tekeminen on kolmannen ulottuvuuden käsite, kun taas oleminen on moniulotteinen käsite. Näin ollen teidän täytyy vain olla ITSENNE.

Kun jatkuvasti ja tietoisesti palaatte todelliseen, moniulotteiseen ITSEENNE, kuulette lisääntyvässä määrin jatkuvan kommunikointinne ITSEN kanssa ja havaitsette korkeampia todellisuustaajuuksia, jotka olivat suljettuja kolmannen ulottuvuuden havaintotavallanne.

On totta, että luotte uutta Maata, mutta koska aika on harhakuva, on myös totta, että palaatte uuteen Maahan. Kuitenkin jatkaessanne aikaan sidottua ajattelutapaa, olette sidottu kolmannen ulottuvuuden havaintoihin.

Toisaalta kun jatkuvasti lataatte ja integroitte moniulotteisen ITSENNE jokapäiväiseen elämäänne, palaatte vähitellen tai nopeasti moniulotteiseen ajatteluunne. Muistakaa, että harjoitus tekee täydellisen.

Itse asiassa on oikein sanoa, että ITSENÄNNE olemisen harjoittelu sallii teidän palata siihen SINUUN, joka on aina ollut täydellinen.

* Siksi pyydämme, että suljet silmäsi ja hengität syvään sisään sekä pitkään ja hitaasti ulos kalibroidaksesi havaintosi myötäsyntyiseen moniulotteiseen ITSEESI.

* Jatka syvään hengittämistä, kunnes tunnet tietoisuutesi laajentuvan korkeampiin taajuuksiin.

* Fyysiset silmät suljettuna avaa kolmas silmä havaitsemaan ne korkeammat todellisuustaajuudet, jotka sekoittuvat fyysisen todellisuutesi kanssa.

* Pystyt erottamaan viidennen ja ylemmät ulottuvuudet neljännestä ja alemmista ulottuvuuksista tuntemalla sen korkeassa sydämessäsi.

Tee tämä prosessi nyt …

Tee tätä harjoitusta niin usein, kun pystyt. Ota kiireisen päiväsi aikana muuta hetki ja
* sulje silmät
* hengitä syvään nähdäksesi kolmannella silmällä ja
* käytä korkeaa sydäntä erottamaan kolmannen ulottuvuuden Maa uudesta Maasta.

Aluksi sinun ehkä tarvitsee sulkea fyysiset silmäsi sulkeaksesi pois kolmannen ulottuvuuden ärsykkeet ja nähdäksesi kolmannella silmällä. Fyysisen maailman selvät reunat ja kirkkaat värit eivät sido korkeampia todellisuustaajuuksia.

Viidennen ulottuvuuden värit ovat oktaavin ylöspäin kolmannen/neljännen ulottuvuuden väreistä. Siksi niissä on enemmän valoa ja niissä on usein hopeinen hehku. Viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli ei ole "reunoja" eikä jyrkkiä rajoja. Esineet, ihmiset ja paikat näyttävät häilyvän samaan tapaan kuin heijastus tyynestä lammesta.

Sitten kun olette täysin "tuossa lammessa", häilyvä liike vähenee ja tulee normaaliksi. Siksi jos näette tuntemattoman muodon häilyviä, ainutlaatuisia värejä, näette luultavimmin uuden Maan.

Jos olisitte ollut sokea koko elämänne ja yhtäkkiä näkönne palautuisi täysin leikkauksessa, näkisitte maailman ympärillänne, mutta teillä ei olisi aivoissanne hermoyhteyksiä tunnistamaan näkemäänne.

Samalla tavalla olette viettäneet myriadeja elämiä Gaialla, jossa palasitte vain neljänteen ulottuvuuteen, kun kuolitte, olitte unessa tai syvässä meditaatiossa. Siksi olette unohtaneet hermoyhteydet moniulotteiseen mieleenne.

Kun palautatte viidennen ulottuvuuden tietoisuutenne, palautatte yhteytenne moniulotteiseen mieleen. Harjoittelulla ja kärsivällisyydellä palautatte nämä yhteydet riittävästi kyetäksenne tunnistamaan sen, mitä havaitsette.

Olkaa kärsivällinen itsenne kanssa, rakkaat, sillä olette palaamassa uudelle maapallolle ja me, galaktiset ja taivaalliset, olemme täällä auttamassa teitä muistamaan. Sanomme "muistamaan" mieluummin kuin "oppimaan", sillä olette yhtä paljon galaktinen ja taivaallinen kuin ne, jotka auttavat teitä.

Teidän tarvitsee vain harjoitella muistaaksenne sen, minkä olette aina tienneet, mutta minkä olette unohtaneet. Siksi tehdessänne yllä olevaa harjoitusta, rentoutukaa kokemukseen ja sallikaa itsellenne harha ajasta tottua moniulotteiseen ITSEENNE.

Olette vasta heräämässä hyvin pitkästä unesta, jota luulitte todellisuudeksi. Ja kun harjoittelette vanhan 3D-Maan ja uuden moniulotteisen Maan erottamista, muistakaa aina seurata ehdottoman rakkauden tunnetta.

Tuo ehdottoman rakkauden tunne on korkeampi sydämenne, joka sanoo: "Tämä on uuden Maan tunne." Kiinnittäkää huomionne tuohon tunteeseen, sillä olette siellä, missä huomionne on!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

30.8.2015 TULIMME GAIAN VUOKSI

ViestiKirjoittaja hammer » 03.09.2015 15:59

TULIMME GAIAN VUOKSI

Äiti Maan lapsia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
30.8.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Asiat ovat todella "kuumia" nyt. Voit vain pitää pintasi ja odottaa. Se on tietysti aktiivista odottamista, kun olemme jatkuvassa yhteydessä korkeampien valotaajuuksien kanssa, jotka näyttävät kiihtyvän enemmän ja enemmän joka päivä.

Sitten yhtäkkiä yhteys vaikuttaa katkeavan – sitten se on päällä - ja sitten katkeaa. Tämä kokemus on samanlainen kuin oikosulku tai lamppu, jota ei ole kytketty kunnolla pistorasiaan.

Kyllä, sitä se on. Emme ole vielä täysin kytkeneet tietoisuuttamme maa-astiamme moniulotteiseen virtalähteeseen. Tämä virtalähde on moniulotteinen tietoisuutemme, korkeamman ulottuvuuden ITSEMME ja planeettaäitimme, Gaian, ydin.

Kun kytkeydymme moniulotteiseen voimaamme, havaitsemme, että pystymme näkemään 3D-harhan läpi. Itse asiassa se mikä oli hyvin tärkeää fyysiselle kehotodellisuudelle, muutetaan sellaiseksi, mikä on lisääntyvässä määrin tärkeää valokehotodellisuudellemme.

Kun välähdämme pois 3D:stä, se johtuu usein siitä, että olemme juuri vilahtaneet 4D-portaaliin kautta Gaian valoplaneettaan. Sitten fyysisen maailmamme komponentit näyttävän vilahtelevan havainnoissamme.

Sellaiset käsitteet kuin aika, polariteetti ja peräkkäisyys hahmotetaan kolmannen todellisuusulottuvuuden hämmennyksenä. Ratsastettaessa korkeamman tietoisuuden aallolla, ennen normaalina pidetyn fyysisen elämän tasapainottaa sisäinen tieto, että jotain todella tärkeää tapahtuu.

Siksi voimme odottaa, sillä meille jotka olemme pitäneet maa-astiaa monta vuosikymmentä, odottaminen on luonnollista ja toivomme vain, että maa-astiamme voi osallistua juhlaan tästä ulottuvuudesta sekä korkeammista ulottuvuuksistamme.

Ainoastaan ne jotka ovat oppineet kärsivällisyyttä, ovat kyenneet jäämään tälle polulle vuosikymmen toisensa jälkeen, pettymys toisensa jälkeen. Onneksi oivallamme, että kolmannen maailmansodan hyvin tehty suunnitelma ei toteutunut meidän todellisuusversiossamme.

Koska selviydyimme pimeimmistä pimeimpinä aikoina, jolloin Gaian olemassaolo oli vakavasti uhattuna, voimme tuntea tämän nyt-hetken valon vastakohdaksi. Valo jota tunnemme nyt, on täynnä ehdotonta rakkautta.

Ehdottoman rakkauden käsite on erittäin uusi massoille eivätkä monet ihmiset vielä tunne sitä. Ehdoton rakkaus on multiversumin luova voima. Koska useammat ja useammat ihmiset tietoisesti kokevat ja hyväksyvät ehdottoman rakkauden ja heijastavat sitä, tiedämme, että jotain hyvin tärkeää on tapahtumassa.

Pyydämme korkeimpia oppaitamme selittämään, mitä tapahtuu, ja he muistuttavat meille, että olemme oman todellisuutemme luojia. Jotkut meistä ovat valmiita tuohon vastuuseen, mutta aivan liian monet eivät. Jotkut meistä tietävät, että olemme aina olleet elämänne luojia, mutta tuo käsitys on ylittänyt kovasti massojen ymmärryskyvyn.

Ihmiskunta on koulutettu hyvin seuraamaan johtajaa, vaikkeivät he olisi olleet samaa mieltä tuon johtajan kanssa. Itse asiassa joitain hyvin pahoja johtajia on seurattu ja seuraamukset ovat olleet äärimmäisiä. Nyt meidän täytyy ajatella Gaiaa. Meidän täytyy ajatella planeettamme.

Tietoisuutemme laajenee sen 3D-käsityksen yli, että olemme "vain ihmisiä". Muistamme vierailumme tähtialuksellamme ja muissa kotimaailmoissa. "Vain unta", sanomme herätessämme. Mutta tuo uni ei mene pois.

Alamme tavata enemmän ja enemmän ihmisiä, jotka ovat kummallisen tuttuja, vaikka tiedämme, ettemme ole nähneet heitä koskaan aiemmin. Löydämme myös kätkettyjä taitoja, joita emme koskaan uskoneet itsellämme olevan.

Syömme hyvin eri tavalla, teemme työtä eri tavalla, ajattelemme eri tavalla ja meistä tuntuu, että on toinen versio ITSESTÄMME, joka leijuu läsnä ja on sitten poissa päiväkausia. Minne tämä näky menee, silloin kun se on poissa huomiokentästämme?

Totuus on, että me leijumme korkeampiin todellisuustaajuuksiin ja pois niistä. Muistamme myös entisiä, rinnakkaisia ja samanaikaisia todellisuuksia, joita lentää ohi silmänurkissamme. Voimmeko hypätä näihin todellisuuksiin vai olemmeko jo siellä?

Sitten kysymme: "Jos olemme jo tuon todellisuuden TÄSSÄ, niin kuka havaitsee tuon todellisuuden? Olemmeko se, joka on tuossa todellisuudessa, vai se joka tarkkailee sitä? Onko siinä eroa?"

Kaikki koetinkivemme – aika, paikka ja peräkkäisyys – unohdetaan jatkuvassa pyrkimyksessämme palata nyt-hetkeen, jossa olemme yhtä. Vaikka fyysinen maailmamme vaikuttaa paljon samalta, ykseyden satunaisia hetkiä tulee tajuntaamme.

Emme ole varma, mitä, kuka, missä tai milloin, kun yhdistymme. Kuitenkin se mikä oli ennen täysin erillään, yhdistyy hitaasti siihen, josta tulee yksi. Jotenkin tiedämme, että jos ajattelemme liikaa 3D-aivoilla, kadotamme tietoisuuden näistä laajentuvista havainnoista.

Olemme kuulleet myriadeja tarinoita siitä, minne olemme menossa, mutta meillä ei ole tunnetta poisliikkumisesta, paitsi valinnoissamme. Jos katsomme tarkkaan itseämme ja maailmaa, voimme nähdä, että on pienenpieniä muutoksia uutta ja laajentunutta todellisuusversiota kohti.

Samanaikaisesti näyttää olevan hyvin "äänekkäitä" askelia taaksepäin, jotka ovat kuin koukku samaan huomiomme pois uusista elämänkokemuksistamme. Vai onko kyse uuden elämän kokemuksistamme? Nämä kokemukset eivät ole todellisuudessa uusia, vaan siitä mikä ennen oli harvinaista, tulee yleisempää.

Muutoksia tapahtuu kehossamme, joka on samanaikaisesti uupunut ja virkistynyt. Kehomme on uupunut 3D-toistamisen, -työn ja –harhan puurtamisesta. Tuossa samassa nyt-hetkessä kundaliinimme alkaa herätä selkärangassa ja korkeammat havainnot tulevat käyttöön jokapäiväisessä elämässämme.

"Näitkö tähtialukset?" ja "Näin yhtenä yönä unta, että olin aluksella" ovat tulossa osaksi "normaalia" elämäämme. Itse asiassa ylösnousemuksesta on tulossa normaalia niiden keskuudessa, jotka ovat valmiita syleilemään uutta maailmaa, joka kehittyy ympärillämme.

Mikä tärkeintä, oivallamme, ettei ylösnousemus ole vain ihmiskuntaa varten. Ylösnousemus on Gaiaa varten. Gaia ja sen keho muuntuvat viidenteen ulottuvuuteen. Gaia, suuri äiti, ei jätä ihmislapsiaan, vaikka monet noista lapsista jättäisivät mielellään sen.

Olemmeko ihmisryhmää, joka haluaa vain pois täältä ja jättää sotkunsa jonkun toisen siivottavaksi? Vai olemme rakastavia lapsia, jotka muistavat, miten äiti on hoitanut meitä, emmekä hylkää häntä?

Gaia on odottanut ihmistensä muistavan todellisen ITSENSÄ, ennen kuin se palaa viidennen ulottuvuuden mukavalle asuinalueelleen. Olemmeko me, ihmiset jotka olemme eläneet maan päällä, halukkaita huolehtimaan äidistämme, niin kuin hän on huolehtinut meistä?

On monia, jotka eivät voi kuvitella planeettaa eläväksi olennoksi. Mutta nämä ovat eksyneitä sieluja, jotka eivät voi muistaa lainkaan todellista ITSEÄÄN. Myös "valta toisiin" –ihmisillä oli äiti. Kohtelevatko he ihmisäitiään samalla tavalla kuin planeettaäitiään?

Gaia on odottanut näiden "tuhlaajalasten" paluuta tietoisuuteen ITSESTÄ. Nyt näiden eksyneiden sielujen tuhovoima täytyy parantaa, kun Gaia on syvästi haavoittunut niiden tuhovoimista, jotka ovat eläneet vallasta toisiin.

Onneksi monet ihmiset ovat palanneet omaan sisäiseen voimaansa. Nämä Gaian lapset haluavat siunata ja parantaa äitiplaneettaansa, joka on antanut heille sen kodin, jolla he voisivat muistaa todellisen moniulotteisen ITSENSÄ.

Siksi me, Gaian lapset, emme palaa ilman äitiplaneettaamme. Me, lapset jotka olemme oppineet rakastamaan ehdottomasti ja muistamaan moniulotteisen ITSENSÄ, tiedämme, että meillä on se ääretön viisaus, moniulotteinen voima ja ehdoton rakkaus, jota tarvitaan Äiti Maamme parantamiseen.

Siksi parannamme hänet! Koska maatodellisuusversiomme muuntuu vakaasti ylemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden värähtelyyn, niiden ajatusmuotojen voima joita luomme ajatuksillamme ja tunteillamme, laajentuu jatkuvasti.

Ajatustemme, tunteidemme, aikomustemme, määräystemme ja meditointiemme voimalla, voimme käyttää luontaista parannuskykyämme auttamaan Gaiaa parantamaan planeettaitsensä. Aivan kuten me olemme oppineet parantamaan itsemme, parantamaan toisia, lähettämään ehdotonta rakkautta ja violettia tulta haavoittuneisiin paikkoihimme, voimme lähettää parannusvoimaamme Gaian haavoittuneisiin paikkoihin.

Liittykää meihin, Gaian uskollisiin lapsiin, kun teemme yhteistyötä yhtenä parantaaksemme Äiti Maamme. "Mitä minä, yksi ihminen, voin tehdä?" kysytte. "Keräämme monia ihmisiä yhteen, joiden aikomuksena on parantaa haavoittunut planeettamme."

Jos katsotte internetiä, löydätte lukemattomia artikkeleita ja nettisivuja meditaation parantavasta voimasta ihmiskehoon. Kuitenkin me ihmiset koostumme samoista elementeistä – eetteri, maa, ilma, tuli ja vesi – kuin planeettaäitimme.

Siksi jos voimme parantaa itsemme sisäisillä voimillamme, voimme parantaa myös planeettamme. Näin ollen työskentelemme pienryhmissä, jotka liittyvät myös suuremmiksi ryhmiksi webinaarien kautta, jotta kaikki tekevät samaa asiaa monissa eri paikoissa ja aikavyöhykkeillä Äiti Maamme parantamiseksi.

Kutsumme ihmisiä ympäri Gaian maapalloa liittymään "planeettaykseyteen". Suurimman osan vahingosta Gaialle, jos ei kaikkea, on tehnyt ihmiskunta. Samalla tavalla kuin lääkäri ei ole vahingoittanut potilasta, ne jotka parantavat Gaiaa, eivät ole vahingoittaneet sitä.

Koska hyväksymme viidennen ja ylempien ulottuvuuksien tietoisuutemme paluun, moniulotteinen viisautemme, voimamme ja rakkautemme tulee käyttöön jokapäiväisessä elämässämme. Olemme oppineet, että olemme avautuneita portaaleja, jotka ottivat maa-astian vetääkseen omat korkeamman ulottuvuuden energiakenttänsä maa-astiaansa ja maailmaamme auttamaan muita.

Nyt meitä kutsutaan auttamaan planeettamme. Pystymme nyt vastaamaan tuohon kutsuhuutoon, koska tietoisuutemme on laajentunut:
- henkilökohtaisesta tietoisuudesta
- ryhmätietoisuuteen
- yhteisötietoisuuteen
- aluetietoisuuteen
- kansallistietoisuuteen
- mannertietoisuuteen
- pallonpuoliskotietoisuuteen
- planeettatietoisuuteen ja yli …

Planeettatietoisuudessa palvelemme ykseyttä auttaaksemme Äiti Maatamme. Laajentuneen moniulotteisen tietoisuutemme kera, pystymme toimimaan myriadeilla tasoilla nyt-hetkessä puhdistaaksemme kaiken pimeyden Gaiasta.

Näin ollen puhdistamme alueemme eetteri-, maa-, ilma-, tuli- ja vesielementtien tasolla. Kun olemme valmiita, tapaamme Gaian ytimessä auttaaksemme sitä ydin- ja kulmakivikristallien muuntamisessa.

Työskentelemme nyt-hetkessä niillä ohjeilla, joita saamme omalta moniulotteiselta ITSELTÄMME, joka toimii ykseydessä pienryhmämme muiden jäsenten kanssa. Yhdistymme sitten yhdeksi yhtenäiseksi, kansainväliseksi ryhmäksi.

"Miten teemme tämän?" kysymme moniulotteiselta ITSELTÄMME.

"Emme tiedä", se vastaa. "Te ette ole luoneet sitä vielä."

Liity meihin, kun yhdessä muistamme luontaiset moniulotteiset taitomme, jotka valitsimme ennen tätä inkarnaatiota. Ennen kuin otimme muotomme tässä nyt-hetkessä, tiesimme kaikki, että tulimme Gaian vuoksi.

Yhdessä muistamme, miten me yksilöinä ja pienissä ja suurissa ryhmissämme voimme parantaa ja auttaa Äiti Gaiamme palaamaan viidennen ulottuvuuden ITSEENSÄ.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

31.8.2015 ODOTTAMATON VIERAILU

ViestiKirjoittaja hammer » 03.09.2015 21:02

ODOTTAMATON VIERAILU

Plejadilaista Mytreä kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
31.8.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakas Mytre, olen todella onnellinen saadessani sinut takaisin tietoisuuteeni. Itse asiassa olen niin ikionnellinen, että pystyn vain itkemään rakkaudesta ja kiitollisuudesta, kun olet päättänyt palata taas luokseni. Hyvin paljon on tapahtunut ensimmäisen vierailusi jälkeen ja olen onnellinen saadessani sinut tänne, jotta voin kiittää sinua kovasti, sydämeni pohjasta.

Mytre puhuu:

Suzille, kyllä, mekin olemme hyvin onnellisia tavatessamme taas sinut ja myös kaikki upeat ystäväsi, jotka ovat lukeneet tarinaamme. Tietysti se on teidän tarinanne – Gaian maapallon asukkaiden. "Me" sillä puhun valokeho-ITSESTÄNI. Haluaisitko nähdä minut tässä kehossa?

Sue: Kyllä, kyllä.

Mytre: Sulje sitten silmäsi ja kirjoita, mitä näet kolmannella silmälläsi. Näet rakkaan aluksesi komentosillan, eikö vain?

Sue: Kyllä, tunnen sellaista iloa, että pystyn hädin tuskin hillitsemään sen.

Mytre: Pystytkö hillitsemään nyt tunteesi, Suzille?

Sue: Hädin tuskin, mutta kokoan itseni, jotta voit jatkaa.

Mytre: Itse asiassa, Suzille sekä kaikki, jotka saavat viestimme, haluamme, että sallitte itsenne hajota. Tarkoitamme sillä, että haluamme teidän kaikkien sallivan itsenne palata ykkösiksi ja nolliksi, kuten sanotaan. Tarkoitamme sitä kirjaimellisesti. Emme kuitenkaan tarkoita hologrammimaa-astianne ykkösiä ja nollia ja hologrammimaa-astioidenne ykkösiä ja nollia.

Gaia on nousemassa kolmannen ja neljännen ulottuvuuden hologrammielinalueensa yli. Aivan kuten teillä, ihmiskunnan jäsenillä, on kolmannen ulottuvuuden itsenne hologrammielinympäristö, myös Gaialla on. Gaia on valmis palaamaan puhtaaksi valokehoitsekseen, mikä antaa viidennen ulottuvuuden elinympäristöalueen.

Toisin sanoen kolmannen ja neljännen ulottuvuuden elinalueista ollaan päästämässä irti. Nämä alueet sijoitetaan toiselle planeetalle toiseen galaksiin. Ne jotka eivät kykene vapauttamaan olemustaan siitä hologrammiprojektiosta, jota he ovat käyttäneet myriadeilla seikkailuillaan Gaian kolmannen/neljännen ulottuvuuden elinalueella, muuttavat noiden alemman ulottuvuuden elinpiirien mukana.

Gaian viidennen ja ylempien ulottuvuuksien elinalueet ovat edelleen niiden ulottuvilla, jotka pystyvät laajentamaan tietoisuutensa riittävästi, säätääkseen havaintotapansa neljänteen ja viidenteen ulottuvuuteen. Tämän siirtymisen korkeamman ulottuvuuden elinalueelle ihmiset tuntevat ylösnousemuksena.

Kolmannen ulottuvuuden elinalueesta päästetään irti ensin ja neljännen ulottuvuuden elinalue palvelee välialueena, joka on samanaikaisesti Gaian ympärillä ja sen uuden kodin ympärillä. Lopulta neljännen ulottuvuuden elinalue siirretään täysin toiselle planeetalle ja Gaia on valoplaneetta-ITSE koko komeudessaan.

Me, galaktinen ja taivaallinen perheenne, keskitämme huomiomme/tietoisuutemme Gaian sydämeen, jotta voimme auttaa kaikkia, jotka ovat valmistautuneet tekemään tämän siirtymän ihmisvalokehoonsa. Tietäkää, etteivät katastrofit ole välttämättömiä, kun alemmat ulottuvuusalueet ovat edelleen niiden käytettävissä, jotka eivät ole valmistautuneita lähtemään kolmannen/neljännen ulottuvuuden elämän- ja kuolemanpyörästä.

Ihmiset kokevat tämän tapahtuman tavalla, joka on johdonmukainen heidän tietoisuustilansa kanssa. Niille joiden tietoisuus pystyy resonoimaan vain kolmannen ulottuvuusalueen beta-aaltoihin, annetaan monia neljännen ulottuvuuden unia auttamaan heräämisessä.

Toisaalta kaikki elämä joka on harmoniassa maapallon kanssa, kuten kasvi-, eläin- ja hyönteiskunta, seuraa Gaian johdolla ja virtaa Gaian valitsemalle elinalueelle. Tähän ryhmään sisältyvät ihmiset, jotka rakastavat syvästi Gaiaa ja elävät harmoniassa sen planeettatarpeiden kanssa.

Siksi on monia ihmisiä, jotka tekevät tämän muutoksen tiedostamatta, mitä tapahtuu. Sen sijaan he huomaavat, että elämästä tulee aina vain parempaa ja parempaa. He luultavasti uskovat, että tämä parantuminen johtuu jostain yhteiskunnallisesta asiasta, ei planetaarisesta asiasta.

Tämä elinalueen vaihtuminen on tiedostamatonta monille ihmisille, mutta jos heidän värähtelynsä sallii heidän havaita muutoksen, he löytävät elämän parantumiseen maapallolla syitä, jotka ovat yhteneviä heidän uskomusjärjestelmänsä kanssa.

Viidennen ulottuvuuden elinalueella ei ole käsitteenä hyvää tai huonoa, koska tuo alue on vapaa kaikesta polariteetista. Koska monien ihmisten tarvitsee edelleen elää jossain polariteettiversiossa, neljännen ulottuvuuden elinalue pysyy kaksoispaikantuneena sekä Gaiaa että toista planeettaa varten niin pitkään, kun Gaia pystyy pitämään tuon matalan taajuuden olemuksensa ympärillä.

Gaia on vapautumassa rajoittuneesta kolmannesta ulottuvuusalueesta, joka on ollut hyvin vahingollinen sen terveydelle. Se on rakastava äiti, joka on sietänyt tuhoavia lapsiaan mahdollisimman pitkään. Sen keho ei kuitenkaan voi parantua sen muotoon jatkuvasti kohdistuvan negatiivisuuden ja tuhon kera, jonka kolmannen ulottuvuuden elinalue on aiheuttanut. Lisäksi Gaian "palvelusaika" on loppumassa.

On ollut muita aikajanoja (heränneiden ihmisten ennustamia aikoja), joissa se olisi voinut päästää irti kolmannen ulottuvuuden elinalueestaan. Kuitenkin koska hyvin monet ihmiselämänmuodossa eivät olisi pystyneet kääntämään tietoisuuttaan tuohon ulottuvuuteen, Gaia odotti.

Rakas Gaia odotti irtipäästämistä kolmannen ulottuvuuden elinalueesta siinä toivossa, että lopulta nämä ihmiset pystyisivät havaitsemaan planeettansa korkeamman ulottuvuuden komeudessaan.

Koska Gaia ei ollut halukas päästämään irti niin monista lapsistaan, se päätti pitää alemman alueen avoimena mahdollisimman pitkään. Totuus on, että sen oli aina tarkoitus olla väliaikainen maadoittumisalue, joka on hyvin samanlainen kuin laskeutumisalusta.

Gaia kuitenkin haavoittui niin kovasti Atlantis-jakson tapahtumien aikana, että monien sen ihmisten tietoisuus putosi kolmannen ulottuvuuden elinalueelle. Tämän alueen oli tarkoitus olla evoluutioalkujen paikka.

Tällä evoluutioalueella elementaalit pystyivät leikkimään tuon alueen energiakenttien kanssa ja luomaan myriadeja versioita kasveista ja eläimistä. Nämä kasvit ja eläimet elivät kaikki ykseystietoisuudessa ja tiesivät olevansa yhtä koko planeettajärjestelmän kanssa. Myös "primitiiviset" varhaisihmiset elivät ykseystietoisuudessa planeetan kanssa.

Valitettavasti Gaia rakastavana henkenä salli toisten planeettojen vitkastelijoiden, jotka eivät pystyneet ylösnousemaan oman planeettansa mukana, sekä toisten planeettojen vierailijoiden, jotka elivät "valta toisiin" –lakien mukaan, tulla kolmannen ulottuvuuden elinalueelleen.

Näillä vitkastelijoilla ja "valta toisiin" –tietoisuuden vierailijoilla oli niin matala tietoisuustila, että he eivät pystyneet edes havaitsemaan Gaian neljännen ja viidennen ulottuvuuden elinalueita.

Vähitellen vitkastelijoiden ja "valta toisiin" –vierailijoiden energiakenttä alkoi hallita Gaian evoluutioelinaluetta. Sitten se mikä ennen resonoi ehdottoman rakkauden "Eedenin puutarha" –malliin, putosi lisääntyvässä määrin 3D-polariteettialueelle.

Noita varhaisia siirtolaisia löytyy edelleen monista maapallon hallintajärjestelmistä. Koska heidän tietoisuutensa on hyvin vähäinen, he ovat kyvyttömiä edes ajattelemaan ylösnousemista korkeampaan todellisuuteen.

He ovat kuitenkin käyttäneet teknologiaansa katsoakseen mahdolliseen todellisuuteen, johon he eivät pystyisi osallistumaan. Näin ollen he ovat taistelleet vastaan elämän sijoittamisessa korkeamman ulottuvuuden elinalueille.

Gaia on antanut kaiken mahdollisen ajan salliakseen näiden eksyneiden sielujen muuntaa energiakenttänsä korkeampiin taajuuksiin. Itse asiassa se on saanut erityisjärjestelyn, jotta he eivät pysty siirtymään sen neljännen ulottuvuuden elinalueelle ja heidän tarvitsee jatkaa oppituntejaan toisella planeetalla.

Nämä eksyneet sielut eivät tiedä, että heidät on sijoitettu toiselle planeetalle, koska heidän koko tietoisuutensa on keskittynyt "valtaan toisiin", mikä on hallinnut heitä lukemattomien inkarnaatioiden ajan.

Heillä on tietysti tilaisuus siirtää tietoisuutensa "vallasta toisiin" "sisäiseen voimaansa". Ne jotka onnistuvat tässä tietoisuusmuutoksessa, voivat jäädä Gaian seikkailuun, sitten kun he ovat sallineet ehdottoman rakkauden tulla pysyväksi värähtelyksi sydämessään.

Toisaalta, Gaian kaikki elementaali-, kasvi-, eläin- ja hyönteiskunnat virtaavat luonnostaan neljännen ja/tai viidennen ulottuvuuden elinalueille. Itse asiassa neljännen ulottuvuuden alueella on monia mysteerikouluja, joissa ihmiset ovat opiskelleet aioneita.

Ihmiset vierailevat usein näissä mysteerikouluissa olleessaan neljännen ulottuvuuden afla-aaltotietoisuudessa nukkuessaan tai meditoidessaan. Näin ollen Gaian neljännen ulottuvuuden elinalue on ollut avoin ihmisten vierailulle alfa-aaltotietoisuudessa.

Kuitenkin oman ulottuvuutensa pelon vuoksi, monet ihmiset ovat pystyneet käymään siellä vain ollessaan tuossa korkeammassa tietoisuustilassa tai fyysisen muodon kuoltua. Neljännen ulottuvuuden aluetta on käytetty pääasiassa elämän- ja kuolemanpyörän kiertoon.

Gaia ilmoittaa tyytyväisenä, että sen neljännen ulottuvuuden elinalue on yhdistynyt kolmannen ulottuvuuden elinalueeseen. Kuitenkin sen alempi astraalitaso on jäänyt paikoilleen kitkemään niitä, jotka edelleen elävät "valta toisiin" –mallissa.

Alempi astraalitaso on kolmannen ja neljännen ulottuvuuden elinalueen välissä. Jotta kuka tahansa Gaian ihminen pystyy resonoimaan neljännen ulottuvuuden tietoisuustaajuuteensa ja tuohon havaintotaajuuteen, hänen on tehtävä valo- ja rakkaustunneli sen jätteen läpi, jota on kerääntynyt Gaian auran ympärille.

Jokainen olento joka tekee valotunnelin alemman astraalitason läpi, auttaa kovasti Gaiaa päästämään enemmän moniulotteista valoa planeetta-ITSEENSÄ. Se ei ollut mikään virhe, että pimeä alue ympäröi Gaiaa. Itse asiassa ne jotka halusivat vallan Gaiaan, loivat tarkoituksella tuon alemman astraalialueen.

Alempi astraalialue ei ole elinalue. Sen sijaan se on eksyneiden sielujen luoma este, jotta kolmannen ulottuvuuden elinalueen olennoille olisi vaikeaa mennä neljännen ulottuvuuden elinalueelle. Tämä alempi astraalitaso palvelee kuin savuverhona, joka vangitsee olennot kolmannen ulottuvuuden polariteetti- ja erillisyysharhaan.

Luodakseen tuon alueen he aiheuttivat myriadeja sotia, valtauksia ja valtavaa julmuutta, jotta he pystyivät saamaan aikaan pelkoa. Alempi astraalialue on pelkoalue. Ylimielisyydessään he eivät tietenkään tulleet ajatelleeksi, että he itse jäisivät tuon alueen vangiksi matalan tietoisuustilansa vuoksi.

Gaia pyytää nyt, että kaikki rakkaat lapset luovat valotunnelin oman pelkonsa läpi. Tällä tavalla he luovat valotunnelin kaikkien inkarnaatioidensa kollektiivipelon läpi.

Me galaktiset palvelemme myös Gaiaa tällä tavalla. Olemme tulleet kolmannen ja neljännen ulottuvuuden elinalueen väliselle alueelle, auttaaksemme ihmisiä puhdistamaan sen. Sanomme "auttaaksemme ihmisiä", koska Gaia on vapaan tahdon ja syyn- ja seurauksen planeetta.

Siksi ihmisten täytyy päättää auttaa Gaiaa puhdistamalla alempi astraalitaso, ei oman ylösnousemuksensa itsekkään, henkilökohtaisen syyn vuoksi, vaan Gaian pyyntöön vastaamisen epäitsekkäästä, planetaarisesta syystä.

Koska Gaia on syyn- ja seurauksen planeetta ja ihmiskunta on alemman astraalitason ensisijainen syy, ihmisten on puhdistettava se. Kuitenkin jos ihmiskunta pyytää meitä, galaktista perhettään, auttamaan Gaian alemman astraalitason puhdistamisessa, voimme auttaa.

Itse asiassa voisimme puhdistaa sen välittömästi teknologiallamme. Kuitenkin jos ihmiskunta ei ota vastuuta tuon tason luomisesta omalla pelollaan ja opi saamaan omaa pelkoaan hallintaan, alempi astraalitaso luodaan uudestaan.

Ymmärrättekö nyt, miksi ihmiset jotka elävät "valta toisiin" –tietoisuudessa, yrittävät pelotella teitä? Näettekö nyt, miksi he ovat luoneet jatkuvan sotatilan yhteen tai useampaan paikkaan?

Mikä tärkeintä, näettekö nyt, miten hyvin tärkeitä te olette?

Teillä maan ihmisillä on kyky puhdistaa se yksi este, joka on jäljellä paluullenne viidennen ulottuvuuden valokehoelinalueelle. Jos pyydätte meitä, galaktista perhettänne, auttamaan, voimme auttaa.

Jos kuitenkin jatkatte reagoimista elämään peläten ja vihaisena, apuamme voidaan verrata valtatienne puhdistamiseen. Muutamassa tunnissa se on aivan yhtä likainen kuin ennen puhdistamista.

Siksi teidän, ihmiskunnan jäsenten, täytyy puhdistaa alempi astraalitaso, koska teidän pelkonne loi sen. Kyllä, teillä on ollut erittäin hyviä syitä pelätä. Pimeät sielut aiheuttivat sotia ja tukivat kumpaakin puolta, jotta he voisivat tehdä rahaa. Jos tietäisitte, miten paljon pimeät sielut manipuloivat tietoisuuttanne joka päivä kaikin tavoin, raivostuisitte.

Siksi emme kerro teille. Raivo on pelkoversio ja se vain palvelee sitä samaa "valta toisiin" –mallia, jonka pyydämme teitä puhdistamaan. Pyydämme kuitenkin teitä lähettämään näille eksyneille sieluille ehdotonta rakkautta.

Kun lähetätte ehdotonta rakkautta ja ehdotonta anteeksiantoa – älkääkä unohtako violettia tulta – pimeyden voimille, muunnatte itse asiassa niiden solurakennetta korkeammaksi taajuudeksi. He, tämän ikivanhan ryhmän ydinjäsenet, ovat kauhuissaan siitä, että muunnatte heitä tällä tavalla.

He ovat kauhuissaan, koska syvällä, syvällä sisällään he tietävät, että teillä on voima nousta "valta toisiin" –iskostamisten yli. Nimittäin lähettäessänne ehdotonta rakkautta ja violettia tulta niille, jotka aiheuttavat pelkonne (ja pelon parhaan ystävän, vihan), resonoitte pimeiden sielujen havaintokentän yläpuolella.

Toisin sanoen, tietoisuutenne resonoi taajuuteen, joka on alemman astraalitason yläpuolella. Siirtämällä henkilökohtaisen tietoisuutenne ylempään neljänteen ja viidenteen ulottuvuuteen, luotte valo- ja rakkaussillan alemman astraalitason yli, alle, ympäri ja läpi.

Tämä silta ei ole rakenne. Se on tietoisuustila, jossa kieltäydytte osallistumasta kolmannen ulottuvuuden "valta toisiin" –harhaan.

Mitä jos kaikki ihmiset jotka muistavat ITSENSÄ, liittyisivät yhteen ja loisivat valo- ja rakkaussillan kaiken pelon/pimeyden yli, alle ja läpi?

Mitä jos sinä muistaisit joka päivä luoda valo- ja rakkaussillan kaiken pelon/pimeyden yli, alle ja läpi?

Mitä jos kerääntyisitte ryhmiin ympäri maailmaa luodaksenne tämän sillan?

Vastaus kaikkiin näihin kysymyksiin on sama: auttaisitte kovasti Gaiaa puhdistamalla sitä alempaa astraalitasoa, jonka ihmispelko on luonut. Rakkaat vapaaehtoiset jotka otitte maa-astian Gaian auttamiseksi, pyydämme teitä muodostamaan pienryhmiä ympäri maailmaa.

Kun nämä ryhmät on luotu, voitte kerääntyä henkilökohtaisesti tai virtuaalisesti tietokoneidenne kautta työskentelemään erityisesti kunkin ryhmän valitseman paikan tai paikkojen kanssa ja

1. muuntaa alempaa astraalitasoa ehdottoman rakkautenne ja violetin tulen voimalla

2. työskennellä suoraan maa-, ilma-, tuli- ja vesielementaalien kanssa, auttaaksenne niitä hyväksymään ja integroimaan viidennen ulottuvuuden elinalueen korkeamman valon

3. jakaa kokemuksenne toisten kanssa ympäri maapalloa luodaksenne
ehdottoman rakkauden,
ehdottoman anteeksiannon ja
violetin muuntamistulen energiakentän.

Näitä Gaian maapalloa kiertäviä ehdottoman rakkauden, ehdottoman anteeksiannon ja violetin tulen energiakenttiä suojelevat ja ylläpitävät Gaiaa auttavien ryhmien jäsenet ja he
* luovat ykseystietoisuuden ryhmän ja Gaian kanssa
* puhistavat Gaian alempaa astraalitasoa
* voimaannuttavat ja muuntavat kaikkea planeettaelämää elementtitasolla.

Kun elementaaleja jotka ovat kaiken fyysisen elämän rakennuspalikoita, rakastetaan ehdottomasti ja muunnetaan, ne levittävät tuota lahjaa kaikkeen fyysiseen aineeseen.

"Miten voimme tehdä sen?" kuulen teidän kysyvän. Me plejadilaiset annamme teille saman vastauksen, kuin ystävämme arcturuslaiset antaisivat:

"Emme tiedä, koska ette ole luoneet sitä vielä."

Me, plejadilaiset ja koko galaktinen ja taivaallinen perheenne, olemme täällä auttamassa teitä nyt. Teidän täytyy vain pyytää apuamme ja liitymme iloisesti seuraanne.

HUOMAUTUS SUELTA:

Tämä projekti on yhteistyöluovuutta. Kun käytämme omaa luovuuttamme, tietoisuutemme muuntuu välittömästi neljännen ulottuvuuden alfa-aaltotietoisuudeksi.

Kun sitten työskentelemme yhdessä yhtenä olentona toistemme ja Gaian kanssa, tietoisuutemme laajenee neljännen/viidennen ulottuvuuden theta- ja gamma-aaltotietoisuutemme ykseyden nyt-hetkeen.

Odotan innolla näkeväni, mitä luomme yhtenä planeettaolentona.

Siunausta,

Sue

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron