Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arcturus

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

19.5.2015 - KATKELMA KIRJASTA "30 HARHAVERHOA"

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 25.05.2015 07:49

KATKELMA KIRJASTA "30 HARHAVERHOA"



Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

19.5.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



KUN HARHA POISTETAAN, JÄÄ VAIN TOTUUS.



Metsä



Metsä on vihreä ja upea ja siellä on monia epätavallisia kukkia ja puita. Säätila on "säätön" siinä mielessä, että se on täydellinen. En tunne mitään ulkoista lämpötilaa. Tuulenhenkäys on lempeä ja hyväilevä, kuin pehmeitä höyheniä heilutettaisiin ympärilläni – kuitenkaan se ei liikuta pensaita tai kukkia. Kosteus näyttää tulevan maasta. En löydä puroja tai jokia eikä ole ehdottomasti satanut yhtään saavuttuani. Kuitenkin kaikessa on kevyttä kastetta, vaikka auringot ovat korkealla taivaalla.



Ei ole koskaan täysin pimeää, koska kolme kuuta valaisee erittäin tehokkaasti. Yksi hyvin epätavallinen asia on, etten ole nähnyt koskaan varjoa. Silloinkin kun auringot ovat matalalla horisontissa, ei ole varjoja. Lisäksi tämän paikan olennot eivät liiku. Ne ovat yhdessä paikassa ja sitten yhtäkkiä se ovat toisessa paikassa. Haluan epätoivoisesti saada jakaa tämän jonkun kanssa, mutten kenties silloin en pitäisi tätä päiväkirjaa.



Minun kai pitäisi ensin selittää, miten tulin tähän paikkaan. Luulen, että pystyn vielä muistamaan. Tässä paikassa aika on hyvin erilaista. En pysty mitenkään arvaamaan, miten kauan olen ollut täällä. Auringot ovat kulkeneet taivaan poikki 12 kertaa, mutta minulla ei ole aavistustakaan, muistuttaako tämä maapallon aikaa. Maapallolla vuorokausi muodostuu auringon nousemisesta ja laskemisesta, kuun nousemisesta ja laskemisesta ja sitten tulee seuraava auringonnousu ja se on seuraava päivä. Täällä ei kuitenkaan näytä olevan mitään rytmiä aurinkojen nousemisella ja laskemisella. Vaikuttaa melkein siltä, että se tapahtuu minulle. Jos ajattelen, että aurinkojen täytyy olla jo aika laskea, niin katsoessani seuraavan kerran ne ovat laskeneet.



Mutta takaisin siihen, miten tulin tänne. Muistini mukaan meditoin maapallolla, rannalla lähellä kotiani. Ensimmäisen kerran tullessani tänne oli vain muutama hetki ja sitten yhtäkkiä olin taas rannalla. Nautin niin tuosta kokemuksesta, että yritin sitä uudestaan. Toisella kerralla pysyin täällä vähän pidempään. Kolmanteen kertaan mennessä olin jo hämmentynyt siitä, olinko siellä ja tulin tänne vai olinko täällä ja menin sinne. Silloin muutos alkoi. Tiesin, että voisin muuttaa ympäristöäni, mutta en tiennyt, mikä oli totta ja mikä kuviteltua.



Lopulta olin todella uupunut harjoituksesta ja menin makuulle (jossain) ja nukahdin. Kun heräsin, olin täällä. Voisin kai palata rannalle, jos haluaisin tarpeeksi kovasti, mutta en ole oikeasti yrittänyt. Minua kiehtovat niin tämän uuden paikan näkymät ja äänet, ettei minulla ole ollut mitään halua vielä lähteä.



Kaikista polariteeteista on ikään kuin tullut yhtä. Olen epätoivoisen yksinäinen ja kuitenkin samaan aikaan hyvin tyytyväinen ja rauhassa. Rakastan tätä paikkaa, kuitenkin samanaikaisesti vihaan sitä. Mitä pidempään olen täällä, minulta katoavat tunteet. Oivallan nyt, että tunne vastakohdista on välttämätön tunteiden kokemiseen. Olen myös oivaltanut, että ainakin minulla tunteet ja halu ovat punoutuneet yhteen. Kenties siitä syystä olen edelleen täällä. Haluan olla täällä, mutta en halua olla täällä. Kun tunteeni saavuttavat tasapainon, niin tapahtuu myös haluilleni. Siksi en osaa arvata, jäänkö tähän paikkaan vai lähdenkö. Tunteiden ja halujen lähtiessä vähitellen elämästäni, minulla ei ole mitään tunnetta siitä, mikä ne korvaa. Kenties tässä paikassa ei tarvita korvaamista.



Monet asiat eivät ole tarpeellisia täällä, koska ei ole erillisyyttä. Kun katselen kukkaa ja kiinnitän huomioni siihen, minusta tulee yhtäkkiä kukka. Olen kuitenkin samanaikaisesti edelleen itseni. Itseni? Mikä se on nyt? Ennen "itseni" oli se, mitä tunsin tai mitä halusin tai mitä ajattelin. Nyt näiden kolmen välillä on vain vähän eroa. Kun ajattelen, olen, joten ei ole mitään halua, koska ei ole erillisyyttä haluamiseen ja saamiseen välillä. Ilman erillisyyttä ei ole omistamista ja siksi ei ole omistajaa tai tarvetta olla omistettu. Maapallolla oli suuri ero ajatusten ja tunteiden välillä, mutta täällä ne ovat yhtä. Maapallolla voin ajatella tunteitani tai tunteideni piilottamista tai minulla voi olla tunne jostain ajatuksesta. Jos olin tunteikas, usein en kyennyt ajattelemaan ollenkaan. Täällä minulta katoaa tuo ero.



Tunnen myös, että minulta katoaa kyky kommunikoida tällä tavalla – erottaa jokainen ajatus sanaksi ja laittaa sanoja riviin. Tunnen, että minun täytyy kirjoittaa tämä nopeasti, kun vielä muistan tämän kommunikointimuodon. Kuten sanoin aiemmin, täällä kommunikoidaan olemalla yhteydessä. Täällä on eräs pieni lentävä otus, mutta kuten sanoin aiemmin, olennot eivät liiku. Siksi tarkoitan lentämisellä, että tämä otus elää ilmassa. Jos haluan tietää, miltä tuntuu elää ilmassa tai puhua tälle otukselle, siirrän vain huomioni siihen. Silloin olemme yhtä. On vaikeaa selittää, miten tämä tapahtuu. Seison maassa katsellen tuota otusta, mutta katselen myös ilmasta itseäni. Se on vähän kuin maapallon uni, missä olen osallistuja ja tarkkailija.



Aivan kuten olennot täällä eivät liiku, en minäkään liiku. Olen vain tässä ja sitten olen tuossa. Mutta se on erilaista kuin oleminen "tässä" tai "tuossa" maan päällä, kun täällä ei ole todellisia rajoja. Näen jonkun muodon ympärilläni, mutta se eri rajoita minua. Voisin kai muuttaa muotoa, mutta roikun edelleen maakehossani. Se on minusta mukava ja tarvitsen sitä, jos haluan palata. "Haluan" – en ole varma nyt, mitä se merkitsee. Tuosta sanasta on tullut erittäin abstrakti ja merkityksetön. Monet asiat joilla on merkitystä maapallolla, eivät ole nyt tärkeitä.



Ruoka ei ole tarpeellista täällä. Mikään ei näytä syövän, minä mukaan luettuna. En ole tuntenut nälkää tai janoa enkä ole tehnyt tai poistanut mitään jätettä. Itse asiassa täällä ei ole lahoamista. Kaikki on täydellistä ja kaunista ja sitten yhtäkkiä se on poissa ja jokin muu korvaa sen. On monia kukkia ja puita, mutta en ole nähnyt yhtäkään kuollutta lehteä tai kukkaa. Lehdet eivät putoa maahan, vaan pysyvät puussa. Kukat eivät kasva, vaan näyttävät yhtäkkiä täysin kehittyneiltä. Sitten yhtäkkiä ne ovat poissa.



Täällä ei ole mitään kodin tarvetta, koska en tarvitse suojaa tai suojelua. En tarvitse myöskään nukkumispaikka, koska en nuku täällä. En ole vielä nukkunut enkä tunne väsymystä. Energiani on muuttumaton ja tasapainossa. Itse asiassa kaikki on tasapainossa. On tilaa kaikelle ja kuitenkin on äärettömästi tilaa ja on täydellisen läheisyyden tunne maailman kanssa, kuitenkin samanaikaisesti täydellinen eristäytyneisyyden tunne.



Olennot joita olen tavannut tähän mennessä, eivät ole lainkaan kaltaisiani. Tarkoitan, että ne näyttävät enemmän eläimiltä ja puilta. En ole vielä kokenut olentoa, mikä tuntuu ihmiseltä. Maasanastoni ei juuri kykene selittämään tätä ilmiötä. En tiedä, mitä ihmisen kaltainen olento olisi täällä – kuitenkin tiedän, etten ole tavannut sellaista.



Kenties nyt on aika tavata yksi. Taaskaan maakieli ei riitä tässä. En voi sanoa, että on aika tavata joku. Täällä ei ole aikaa eikä voi tavata toista, koska olemme kaikki yhtä. Kun sanon nämä sanat, alan kokea jonkun sisälläni. Kuitenkin ulkopuolellani se tuntuu ihmiseltä. Toivon, että se ottaisi kehon. Minun on liian vaikea ymmärtää olentoa ilman kehoa.



"Hei, huhuu, oletko ihminen?" kysyn.



Olento nauraa. Ensin olen hetken loukkaantunut, sitten tunne häviää. En voi enää pitää kiinni tunteista – ne tulevat nyt enemmän muistona kuin kokemuksena.



"Nimeni on luullakseni Jay", sanon.



"Meillä ei ole täällä nimiä", se vastaa. "Mutta keksimme sellaisen, jotta olosi on mukavampi. Miltä sinusta tuntuu Rhea?" se kysyy telepaattisesti.



"Se on kiva", sanon käyttäen edelleen ääntä.



"Täällä sinun ei tarvitse rasittaa kulkuneuvoasi tuottamalla noita ääniä. Tiedämme, mitä haluat kommunikoida kanssamme", se sanoo.



"Minulla on hyvin monia kysymyksiä. Haittaako se?"



"Ei tietenkään, siksi olemme täällä."



"Ensinnäkin, miksi tunnen enemmän erillisyyttä sinuun kuin muihin olentoihin, joiden kanssa yhdistyn?" kysyn nyt telepaattisesti.



"Ai, vastaus on: koska pyysit sitä. Kun alussa kommunikoimme kanssasi, yhdistyimme, mutta tarvitsit edelleen erillisyyttä."



"Se on totta", vastasin. "Minusta tuntui hyvin epätavalliselta, kun tulit aluksi. Miksen tunne tarvetta olla erillään toisista, kuitenkin tunnen tarvetta olla erillään sinusta?"



"Voi hyvänen aika, sinulla on tosiaan monia kysymyksiä. Sinun täytyy oppia, että täällä sinulla on myös vastaukset."



Tämä ajatus on täysin vieras minulle. Tarkoitan, että tiesin maapallolla, että minulla oli intuitio ja minulle kerrottiin, että voisin löytää omat vastaukseni. En kuitenkaan oikein uskonut sitä. Luin ja opiskelin jatkuvasti ja etsin vastauksia. Silloinkin kun meditoin tai rukoilin, kohteena oli joku muu. Nyt muistan hämärästi yhden meditaation, mikä minulla oli toisella rannalla ja missä minua käskettiin rukoilemaan – ei Jumalaa, vaan korkeampaa itseäni. Mutta korkeampi itsekin oli erillään maakehostani. Kuten oivalsin, tiesin tosiaan vastaukset ja unohdin kysymykset, jotka aioin esittää, ja sanoin vain: "Näyttäisitkö minulle paikkoja?"



"Minne haluaisit mennä? Kuten tiedät, täällä ei ole liikettä, joten en voi antaa sinulle kiertokäyntiä niin kuin maapallolla."



"No sitten, ehkä voit näyttää minulle, mitä ihmiset tekevät täällä."



Taaskin se nauraa. "Me emme tee täällä, me olemme. Mutta luulemme tietävämme, mitä tarkoitat."



Hetkessä olimme valtavassa luolassa. Tunsin monien olentojen energian, mutta näin vain ympäri huonetta pyöriviä kuvioita.



"Mitä ne tekevät?" kysyin.



"Ne yhdistyvät. Nämä olennot opettelevat sitä, minkä sinä opit pian."



"Mikä tuo on?" kysyin osoittaen levottomana pyörivää energiaa.



"Niin monia kysymyksiä. Vastaukset ovat selviä, kun olet valmis kokemaan ne."



Katselen ympäri luolaa ja näen monia eri energiamuotoja liikkuvan ympäri. Ihmettelen, onko niillä kehoa vai onko se kaikki, mitä ne ovat. Tunnen niiden ihmisyyden, vaikka ne eivät ole ihmisiä. Niissä on kuitenkin jotain, mikä saa minut oivaltamaan, että olen yksi niistä. Kysyn oppaaltani, mitä minun on tarkoitus tehdä seuraavaksi, ja se sanoo: "Liity niiden joukkoon."



"Miten voin tehdä sen? Hädin tuskin näen niitä."



""Hädin tuskin" riittää", se vastaa. "Mene vain eteenpäin ja kuuntele sydämelläsi. Ne tuntevat sinut ja kertovat, mitä tehdä."



Menen sitten eteenpäin tai paremminkin minut vedetään niiden ryhmän keskelle. Yhtäkkiä tiedän, että minun on tarkoitus seurata pientä valoa johonkin määränpäähän. Kun seuraan tuota valoa, huomaan liikkuvani – ensimmäistä kertaa – eteiskäytävää pitkin. Pieni valo tulee kirkkaammaksi ja kirkkaammaksi, kun liikun. Alan oivaltaa, että tämä valo on olento. Kun oivallan tämän, se tulee tervehtimään minua. Sitten saan euforisimman tunteen, minkä pystyn muistamaan. Olen tuo olento ja se on minä.



"Tule", kuulen äänen sanovan sisälläni ja ulkopuolellani. "Sinun täytyy tietää jotain."



Kun valo ja minä siirrymme käytävän päähän, astumme suureen huoneeseen, mikä on täynnä monia muita valopisteitä. Joillain näistä valoista vaikuttaa olevan epämääräinen keho ympärillään ja toisilla ei ole. Nyt huomaan, että kehoni on paljon kevyempi kuin aiemmin ja siitä on tullut läpikuultava.



Etsin sisältäni ja ulkopuoleltani määritelläkseni tämän valo-olennon ytimen, jotta voin kysyä kehoni sisältä, kun yhtäkkiä kuulen hyvin rakastavan vastauksen.



"Kyllä, rakkaani, kehosi on muuttunut. Se on omaksunut hyvin korkean värähtelytaajuuden ja siksi se ei näytä yhtä tiiviiltä kuin ennen. Älä huoli. Monia vastauksia tulee, ennen kuin kysyt, jos olet valmis kuuntelemaan. Tämä huone on täynnä sinunlaisiasi olentoja, jotka ovat tulleet oppimaan totuudesta. Säteilevä valo-olento joka nyt puhuu, on korkeampien ulottuvuuksien jäsen ja sitä kutsutaan "lady Letoksi". Kuuntele nyt ja kuulet."



Asetun huoneen takaosaan, missä kuulen puhtaan ja laulavan sisäisen äänen, minkä tiedän jotenkin lähtevän tuosta olennosta, lady Letosta. Tiedän, että hän puhuu meille kaikille, jotka olemme kerääntyneet tänne, mutta samaan aikaan hän puhuu jokaiselle meille hyvin intiimisti ja henkilökohtaisesti. Kuulen hänen äänensä sisälläni ja kaukaa.



"Rakkaat ystävät, minä, lady Leto, puhun teille rakkaudella, mikä on harhakuvaton. Olen iloinen, että olette löytäneet tienne tänne osallistuaksenne tähän prosessiin, missä irtipäästätte harhasta ja suojaudutte siltä. Mutta ennen kuin voitte tehdä sen, teidän täytyy ensin ymmärtää, mitä harha on. Harha on kuin kotelo, minkä luotte ympärillenne ja sisällenne, kun kasvatatte siipiänne ja opettelette lentämään.



"Miten luotte nämä harhakuvat? Jotkut harhakuvat opittiin auktoriteettihahmoiltanne, kun olitte lapsi, ja toiset loitte itse tuntemattoman pelosta. Kun olette tilanteessa, minkä kohtaamiseen kykenemisestä ette ole varma, luotte jonkin kuorikerroksen, minkä uskotte helpommaksi käsitellä. Tämä prosessi alkaa epävarmuudesta kykyynne seistä vahvana missä tahansa tilanteessa. Sitten haluatte tilanteen olevan tietyllä tavalla – tavalla minkä tunnette mukavammaksi. Sitten tuo halu kehittyy odotukseksi. Odotus ohjaa sitten havaintotapaanne.



"Jokaisessa tilanteessa on aina myriadeja mahdollisuuksia ja havaitsette sen, mitä haluatte kokea ja odotatte kokevanne. Jos menette kävelylle metsään ja haluatte nähdä lintuja ja odotatte sitä, etsitte tiedottamatta sitä ja kiinnitätte huomionne niihin. Jos haluatte nähdä roskia ja odotatte sitä, etsitte niitä ja näette pääasiassa sitä. Totuus on, että sekä linnut että roskat ovat rinnakkain ja valitsette todellisuutenne haluillanne, odotuksillanne ja niitä seuraavilla havainnoillanne.



"Kysytte ehkä: "Miksi joku haluaisi nähdä roskia kävellessään metsässä tai haluasi minkään negatiivisen kokemuksen?" Vastaus on "tapa". Olette oppineet tuntemaan turvaa siitä, mikä on tunnettua, ja turvattomuutta siitä, mikä on tuntematonta. Jos teillä on kasvaessanne ollut negatiivinen ympäristö, olette oppineet tuntemaan turvaa siinä. Tunnette vain sen ja siksi odotatte negatiivisuutta, koska haluatte tuttua tuntemattoman sijasta.



"Uskotte ehkä, että se harha on ongelma, että määrittelette virheellisesti ulkoisen maailmanne. Tämä on tietysti totta, mutta harhakuvat ympäröivästä maailmastanne ovat pelkästään heijastuksia niistä harhoista, joita olette muodostaneet sisällenne mielipiteistä, peloista, epävarmuuksista ja kiinnikkeistä. Entinen ympäristönne loi nämä sisäiset epäpuhtaudet ja ne heijastavat todellisuuden, mikä näyttää olevan ikään kuin jotain muuta. Luotte tämän "ikään kuin" –todellisuuden, koska se tulee tunnetustanne ja siksi se tuntuu turvallisemmalta. Sitten tarkastelette elämää tästä näkyvästä todellisuudesta käsin ja teette päätöksiä tuon näkökulman perusteella, ette rauhallisen ja valaistuneen mielen ja rakastavan sydämen näkökulman perusteella. Jos voitte mennä sisäänne ja tarttua näihin epäpuhtauksiin ja parantaa ne, voitte saada takaisin luontaisen muistonne totuudesta. Tämä totuus voi antaa kaikkien harhakuvien antaman turvallisuuden, sillä se heijastetaan korkeammasta itsestänne eikä lapsuutenne ja egonne peloista ja traumoista.



"Eetteripolttopisteessämme Delosin yllä, työskentelemme läheisesti lady Pallas Athenen, totuuden Jumalattaren, totuus- ja ymmärrysvoimien kanssa, viidennen totuus- ja parannussäteen chohanin, mestari Hilarionin kanssa sekä Suuren keskusauringon, Apollon kanssa. Itse asiassa neuvostomme on Kultaviittojen veljes- ja sisarloosin sivuhaara. Sallikaa minun selittää, miten voimme auttaa teitä ymmärtämään, miten vapaudutaan ja suojaudutaan harhalta.



"Täydeksi jumalolennoksi tulemisen prosessiin sisältyy hienovaraisia oppitunteja Jumalan feminiini- ja maskuliiniluonteen tasapainottamisesta (sisäänhengitys ja uloshengitys, jin ja jang, sisäistäminen ja säteileminen, rakkaus ja voima). Tämä sisäisen (feminiininen) ja ulkoisen (maskuliininen) todellisuuden tasapaino voidaan parhaiten saavuttaa, kun pystytte olemaan tietoinen kummistakin puolestanne. Kun olette tiedostaneet kummankin osan itsestänne, voitte sitten oppia tasapainottamaan ne sekä valve- (maskuliini) että unielämässänne (feminiininen). Mitä tietoisempi teistä tulee näiden henkilökohtaisten energioiden tasapainotusläksyjen oppimisesta, sitä nopeammin henkinen itsenne pystyy hallitsemaan mielen. Tämän tasapainon oppiminen kukoistaa vielä enemmän, kun on tapahtunut riittävästi sisäisen luonteen puhdistamista, mikä poistaa opitun ja itse luodun harhan.



"Ihmiskunnalle on annettu kaksi tärkeää lahjaa tämän evoluutioprosessin nopeuttamiseen. Ensimmäinen on tietoinen yhteys meidän kaltaisiimme ylösnousseisiin mestareihin. Nämä mestarit ovat astelleet evoluutiopolkua monissa maaruumiillistumissa ja siksi he pystyvät ymmärtämään ja auttamaan jokaista teitä sisäisellä matkallanne mestaruuteen.



"Toinen lahja on violetti muuntamistuli. Tämä violetti liekki on sisäinen toiminto, mikä on suoraan kutsuttavissa vapauttamaan energiaa kaikissa kokemuksissa. Violetti tuli on erittäin korkeavärähteinen henkivoima. Tämän valon ympäröimänä kaikki epätäydellisyys vapautetaan alkuperäiseen lähteeseen puhdistettavaksi ja jaettavaksi myöhemmin universumiin. Kaikki mikä selviää violetista tulesta, on varmasti vain korkeinta värähtelyä ja siksi jumalaista totuutta ja täydellisyyttä. Tällä muuntamistyökalulla voitte nopeasti erottaa totuuden harhasta. Voitte kutsua tätä tulta affirmaatiolla:



Roihua, roihua, roihua violetti tuli

ja muunna kaikki varjot valoksi, valoksi, valoksi.



"Delosin sisaret ja veljet auttavat teitä sisäisen ja ulkoisen elämänne tasapainottamisessa poistamalla yhden harhaverhon sisäisestä tietoisuudestanne 30 peräkkäisenä päivänä. Kunkin verhon poistamisen myötä he paljastavat teille lempeästi totuuden ja ymmärryksen näistä harhoista. Ajatelkaa sitä – 30 harhaverhoa nostetaan pois sisäisestä luonnostanne henkisen tiedostamisenne selkeyttämiseksi. Saatte merkittävän oppitunnin joka päivä. Esittäydymme 31. päivänä Elementtisadonkorjuujuhlassa, missä oman sisäisen kulkuneuvonne muodostavat elementit voivat esitellä lahjansa – tehostuneen etenemisen ja puhtauden – Maailman lordille.



"Joka päivä tämä puhdistusseremonia alkaa, kun teidät johdatetaan valkoiseen valopiirin, missä kaksi sisarta totuuspolttopisteestäni – melkein muodottomia vaaleanpunaisessa säteilyssään – auttaa teitä päästämään irti jokaisesta sisäisen maailmanne verhosta. Sitten kaksi veljeä piirin ulkopuolella auttaa teitä lisää. Veli Hilarionin polttopisteestä heijastaa kutakin verhoa koskevaa totuutta, mikä on tarpeellinen etenemisellenne. Sitten veli Apollon polttopisteestä auttaa teitä ilmentämään tämän totuuden ymmärtämisvoiman ulkoisessa mielessänne. Minä autan teitä muistamaan lisää tämän sisäisen seremonian ulkoisessa tietoisuudessanne. Kiinnittäkää huomiota tässä kuussa opittuihin oppitunteihin. Käyttäkää violettia tulta vapauttamaan kaikki varjot, jottei mikään voi harhauttaa teitä tästä palveluksesta elämällenne.



"Kuin lastaan vaaralta suojeleva äiti, kiedon teidät syliini ja vartioin henkistä kehitystänne, jotta tunnette turvaa. En lepää, ennen kuin jokainen teistä on vapaa ikuisen rauhan todellisuudessa, "minä olen" –tietoisuudessa."



Kun suuri lady lopettaa inspiroivan puheensa, tunnen rakkauden ja ykseyden väreilevän koko ryhmässä. Etsin taas opastani kysyäkseni, mitä minun on tarkoitus tehdä, kun kuulen sisältäni:



"Kyllä, rakkaani, sinut on kutsuttu osallistumaan tähän seremoniaan. Sinun on kuitenkin oltava valmis palaamaan maapallolle joka oppitunnin jälkeen, jotta voit maadoittaa sen fyysiseen asuusi. Oletko valmis tekemään sen?"



"No", sanon hitaasti. "En voi sanoa olevani innokas palaamaan tuohon laatikkojen maahan, mutta minua kyllä inspiroivat kovasti lady Leton sanat. Otaksun, että jos opin todella ymmärtämään, mitä hän sanoi, elämäni on paljon onnellisempaa."

"Onko tämä "kyllä", rakkaani?"



"Kyllä", sanon. "Se on "kyllä". Ja toivon, etten ole kadu sitä."



"Muista, rakkaani", se vastaa ystävällisesti, "että jokainen ponnistus minkä teet sielusi kehittymiseen, on ikuisesti osa olemustasi. Kun menet iltaisin nukkumaan, kutsu meitä ja katsomme, että palaat tänne."



"Onko minun lähdettävä nyt?" kysyn.



Mutta jo puhuessani tunnen, että huone ympärilläni hämärtyy ja minusta alkaa tuntua raskaammalta ja raskaammalta …


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

23.5.2015 - KESKUSTELUA ARCTURUSLAISTEN KANSSA

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 25.05.2015 07:57

KESKUSTELUA ARCTURUSLAISTEN KANSSA



Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

23.5.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Sue: Rakkaat Arcturuslaiset, voitteko kertoa minulle tästä vilustumisesta ja kipeästä kurkusta? Onko minulla jokin vihkimys vai enkö ole vain huolehtinut riittävästi itsestäni?



Arcturuslaiset: Sisälläsi ja ympärilläsi on ääni. Tunnetko sen, Suzille?



S: Tällä hetkellä kuulen sen enimmäkseen, mutta se on erittäin kova. Olen aina kuullut tämän surisevan/suhisevan äänen, kun olen hiljaa, mutta tällä hetkellä se on kovempi kuin koskaan. Itse asiassa minulla on vaikutelma, että se yrittää sanoa minulle jotain tai minä yritän kuulla jotain.



A: Älä yritä, Suzille. Päästä vain irti.



S: Mistä päästän irti?



A: Päästä irti kaikesta.



S: Ai niin, nyt muistan meditaationi. Oliko se tänään? En muista. Minulla on nyt paljon ongelmia 3D-ajan kanssa. Kehoni läpi kulki energiakenttä, millä tuntui olevan jokin tarkoitus, ja se näytti sähkövirralta. Tämä sähkövirta näytti kuitenkin myriadeilta pieniltä c-kirjaimilta, mutta suljetummilta.



C:t olivat erillään, mutta myös yhdessä ja ne näyttivät epätavalliselta sähkövirralta. Se ei ollut "piikikästä", kuten näemme sen 3D:ssä. Oli miljoonia pienen c-kirjaimen muotoisia virtauksia, jotka olivat vähän yhdistyneet. Kenties niillä oli vain yhteinen tarkoitus. Mutta ne olivat kaikki sinivalkoisia sähkövirtauksia.



Ne alkoivat jaloistani ja kulkivat kehoa ylöspäin. En pystynyt kontrolloimaan niitä ja ne päättivät oman reittinsä – ne ikään kuin lukivat kehoani. En muista tarkkaan, miten ne virtasivat, mutta kehoni tietyt alueet tarvitsivat enemmän huomiota.



Luulen, että näitä olivat suolisto ja solar plexus. Ne näyttivät parantuvan, vaihtavan taajuutta, mikä täytyi tapahtua, ennen kuin valo/virta voisi mennä kolmanteen chakraani. Ymmärsin, että energiakentässäni oli tapahduttava parantumista, ennen kuin voisin täysin ottaa vastaan solar plexukseni "sisäinen voima" –osan.



Kyllä, parantuminen oli välttämätöntä niiden liian monien elämien vuoksi, joissa toisilla oli valta minusta. Näytti siltä, että voidakseen mennä solar plexukseeni, energian täytyi mennä syvälle sisään. Näin ei ollut jalkojeni tai kahden ensimmäisen chakran osalta. Vatsa on ollut aina heikoin elimeni.



Auttakaa minua muistamaan, mitä kehossani tapahtui solar plexuksen yläpuolella. En sano "chakroissa", koska tuntui siltä, että taajuusmuutos tapahtui enemmän kehossa kuin chakrajärjestelmässä, mutta ne sisältyivät mukaan – luulisin. En ole varma, unohdin.



Itse asiassa olin unohtanut koko kokemuksen, ennen kuin tunsin tarvetta kutsua teitä. Olen nyt sairas. Tämä on toinen tai kolmas päiväni. Kipu on enimmäkseen kurkkuchakrassa. Liittyykö tämä sairaus tuohon energiakenttään? Olen ehkä ollut sairas, ennen kuin tuo energiakenttä tuli.



Unohtelen paljon 3D-asioita, mutta pystyn lukemaan korkeampia taajuuksia ja tiedän paljon enemmän kuin koskaan ennen. Tämä tapahtuu silloin, kun olen poissa egosta tai peloista. Minulla ei kuitenkaan ole nyt monia pelkoja, kun alan oikeasti antautua.



Sitten sairastuin ja tunnen olevani hyvin ihminen. Siis lukuun ottamatta tuota tahatonta meditaatiota, minkä tunsin erittäin voimakkaaksi.



A: Kuuletko, miten kova tuo ääni on nyt korvissasi?



S: Kyllä, se on erittäin kova. Se kuulostaa melkein siltä, miltä luulisin noiden pienten c-kirjainten kuulostavan, mikä on hyvin samanlaista kuin sähköjohdot erämaassa.



A: Salli itsesi antautua tuohon ääneen.



S: Ok. Oi, tuo ääni laittaa minut välittömästi transsiin – paitsi että kirjoitan sen, mitä koen. Onko se ok?



A: Kyllä, kirjoittaminen maadoittaa sinut. Monilla on samanlaisia aistimuksia, mitä olet juuri kuvannut, koska korkeampi energiataajuus kytkeytyy heidän 3D-hermo/sähköjärjestelmäänsä. Kun tämä tapahtuu, se vahvistaa taajuuttanne. Nuo pienet c-virrat yrittävät levittää muutoksen tasaisesti koko kehoon.



Kun virta kulki solar plexuksesi ohi, se meni syvälle ytimeesi varmistamaan, että kundaliini on kärsivällinen. Astiasi on vanhempi etkä ole aina ollut hyvä sille. Sinulla oli myös vuosien ajan masentuneita ajatusmuotoja, jotka menivät vatsa-alueelle. Ne menivät sinne, koska käytit ruokaa addiktiona masennuksen helpottamiseen.



S: Kyllä, niin tein. Voitteko auttaa minua muistamaan, mitä energialle tapahtui, kun se oli kulkenut solar plexuksen läpi? Miksi unohdin sen? Se itse asiassa tämä tapahtui prosessin lopussa, joten minun pitäisi muistaa se.



A: Sinulle opetettiin, että vaatimattomuus oli tärkeämpää kuin oman voimasi ottaminen. Siksi tuo käsite joka hallitsi elämääsi monta vuotta, on asettunut kehoosi. Siksi unohdit sen osan, missä tuo energiakenttä siirtyi sydämeesi ja sen yli.



S: Näyttää siltä, ettei energia voinut todellisuudessa päästä sydämeen, ennen kuin se meni päähän.



A: Usein mieli täytyy työstää ennen sydäntä. Nimittäin sydämen ja mielen välissä on kurkku. Ja kurkkusi on ollut kipeä, koska sen on tarkoitus olla portaali sydämen ja mielen välillä.



S: Onko tuo portaali kiinni minulla?



A: Ei, mutta siellä on ollut ja on edelleen tukosta. Sinua kehotettiin laittamaan katkelma harhakuvakirjasta blogiisi, jotta sinun täytyi lukea se uudestaan – lukea harhakuvista, muistaaksesi päästää niistä irti. Harhakuvat ovat tuoneet vapaaehtoisillemme lohtua, koska totuus oli usein liian pelottava. Siksi ihmiskunta on elänyt harhassa. Se ei ollut yhtä pelottavaa ja tuntui paljon turvallisemmalta.



S: Kyllä, tunsin negatiivisuuden ja pimeät sielut. Kuulen, että ne paljastuvat pian. Onko näin?



A: On jokaisen ihmisen valinta, uskaltaako hän poistaa harhakuvat, jotka ovat saaneet hänen aikansa matriisissa tuntumaan turvallisemmalta. Jos hän ei ole löytänyt yhteyttä korkeampiin ilmaisuihinsa, totuuden tuntemisen riski voi olla liian vaikea ja pelottava.



S: Kyllä, ymmärrän sen erittäin hyvin, joten yritän olla tuomitsematta niitä, jotka eivät ole valmiita totuuteen. Mutta mitä jos riittävä määrä ihmisiä ei pysty hyväksymään totuutta, jotta oikeasti saadaan aikaan muutos?



A: Kyse ei ole niin paljon ihmismäärästä kuin yleisestä tietoisuustilasta. Jos ne jotka voivat hyväksyä totuuden, voivat laajentaa tietoisuuttaan kovasti, on riittävästi rakkautta auttamaan Gaiaa, vaikka onkin vähemmän ihmisiä.



S: Onko siis enemmän kyse ihmiskunnan yleisestä taajuudesta kuin hereillä olevien ihmisten määrästä?



A: Kyllä, se on totta, mutta vain koska monet niistä jotka ovat pimeyden vankina, alkavat nähdä valon. Nimittäin pimeät sielut kohtelivat kaikkia huonosti, myös ystäviään ja perheenjäseniään. Siksi uskollisuus perustui enemmän pelkoon kuin yhteiseen tarkoitukseen. Toisaalta ne jotka ottavat vastaan valon ja rakkauden, ottavat vastaan myös ykseystietoisuuden. Siksi he pyrkivät liittymään yhteen salliakseen korkeamman taajuutensa laajentua eksponentiaalisesti.



S: Miksi tämä kaikki kesti niin kauan? Olemme kuulleet tästä siirtymästä pitkään. Mitä tapahtui?



A: Pelko ja raha tapahtui. Ne jotka eivät pystyneet löytämään rakkautta, kääntyivät pelkoon, ja niiden jotka elivät pelossa, tarvitsi saada rahaa kaikissa olosuhteissa.



S: Mutta luulin, että niillä oli jo rahaa, jotka elivät "valta toisiin" -asenteella.



A: Kyllä, mutta niin kovasti kuin he yrittivätkin, raha ei koskaan tyydyttänyt heitä niin kuin rakkaus. Silloin kun elämässänne on todellista rakkautta, saatte sen luottamuksen, että mitä tahansa tapahtuu, teillä on edelleen rakkaus. Raha ei kuitenkaan anna teille rakkauden tunnetta.



Raha ei anna heille sitä turvallisuuden tunnetta, mikä tulee ihmisistä, jotka rakastavat. Raha on asia. Se ei välitä omistajastaan. Raha on vain "kamaa", mikä ei rakasta omistajaansa. Eikä myöskään rahalla ostettu tavara rakasta omistajaansa. Itse asiassa nekään ihmiset jotka "ostettiin" varallisuuden houkutuksella, eivät rakasta sitä, joka "osti" heidät.



Todellinen varallisuus ei ole fyysisiä tavaroita tai rahaa pankissa. Varallisuus on tyydytyksen, saavuttamisen ja turvallisuuden tunne. Raha voi antaa harhakuvan näistä kolmesta asiasta, mutta se ei voi antaa sitä rakkautta, ystävällisyyttä, luottamusta ja omistautumista, minkä rakastava ihminen voi antaa teille.



Ne jotka etsivät jatkuvasti enemmän ja enemmän rahaa, tietävät tämän todeksi. Jos ihminen on onnellisesti naimisissa, hän ei etsi toista kumppania siltä varalta, että menettää ensimmäisen. Monet tietysti etsivät toista ihmistä, mutta he eivät tee sitä, jos he ovat onnellisessa suhteessa, missä uskollisuus ja omistautuminen kukoistavat.



S: Koko rakkaus- tai raha-asia on ollut iso osa 3D-elämää. Olen onnellinen, sitten kun meillä ei enää ole rahaa.



A: Sitten kun replikaattorilaitteita, ilmaista energiaa, antigravitaatioautoja ja myriadit muut kätketyt patentit vapautetaan, ei ole enää rahan tarvetta. Sitten kun resonoitte viidenteen ulottuvuuteen, ette tarvitse edes yllä mainittuja laitteita, sillä pystytte tekemään kaiken mielellänne.



S: Vau, tavoittelen viidettä ulottuvuutta rahan sijasta.



A: Kyllä, se on seuraava evoluutioaskel ja monet pyrkivät siihen sydämessään ja mielessään.



S: Miten voin auttaa?



A: Pysy yhdistyneenä ITSESI korkeampiin ilmaisuihin ja elä rakkaudessa. Rakkauden voima on ollut suuri haaste monille ihmisille. Kuitenkin sitten kun aito, omistautunut ja ehdoton rakkaus löytyy/luodaan ihmisten välille, se on paras osa maa-astian käyttämistä.



S: Kenties kurkkuchakrani paranee, jos kerron kaikille, miten paljon rakastan heitä?



A: Sitä kannattaa kokeilla, mutta se toimii vain, jos tarkoitat sitä.



S: Rakastan todella jokaista teitä, upeat lukijani. Ja tarkoitan sitä vilpittömästi.



(Muistan nyt, mitä tapahtui, kun energiakenttä meni sydämeeni – se meni niin korkeaan todellisuustaajuuteen, etteivät 3D-aivoni voineet muistaa sitä. Mutta nyt tiedän, että muisto on tallennettuna sydämeeni.)



Rakkaat lukijat, millaisia kokemuksia teillä on ollut? Kiitos jakamisesta.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

24.5.2015 MATKA

ViestiKirjoittaja hammer » 28.05.2015 21:25

MATKA

Arcturuslaisia ja Galaktista perhettä kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
24.5.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat Arcturuslaiset, voitteko kertoa meille, mitä tapahtuu?

Rakkaimmat ihmiset,

Vastaamme sinulle ja kaikille, jotka lukevat tämän lähetyksen. Kyllä, jotain tapahtuu kaikille teille. Kaikki vastaanottavat korkeampia energiataajuuksia, jotka liikkuvat kehonne läpi oudolla, muotoa muuttavalla tavalla.

Voitaisiin sanoa, että se alemman ulottuvuuden energiakentän suojapeite, joka laitettiin kehonne ympärille syntymässä, alkaa hävitä. Kukaan ei tiedä tästä suojapeitteestä, koska se on fyysisen anatomian luonnollinen osa.

Anatomianne kuitenkin muuntuu fyysisestä kolmannen ulottuvuuden taajuudesta, minkä olette aina tunteneet, vähän korkeammaksi taajuudeksi, mitä voidaan kutsua eteeriseksi. Koska kuitenkin koette suurimman osan maailmasta suhteessa omaan havaintoonne maailmasta, ette ehkä oivalla tätä muutosta, koska maailma muuttuu rinnallanne.

Tässä kohtaa sanotamme "te kaikki" muuttuu. Ei teillä kaikilla – eli ihmiskunnalla kokonaisuutena – ole samaa kokemusta. Lisäksi kaikilla teillä ei ole tätä kokemusta samassa nyt-hetkessä. Siksi puhumme aluksi vapaaehtoisillemme, jotka ottivat fyysisen muodon auttaakseen Gaiaa.

Te vapaaehtoisemme jotka käytätte ihmiskehoa, mikä koostuu samoista elementeistä kuin Gaian planeettakeho, otitte tämän muodon, koska suostuitte elämään Gaian matkassa. Tällöin muuttaessanne oman ihmiskehonne elementtejä korkeampaan taajuuteen, autatte Gaiaa muuntamaan planeettakehoaan korkeampaan taajuuteen.

Samanaikaisesti Gaian muuntaessa planeettaansa korkeampaan taajuuteen, pysytte harmoniassa maapallon korkeamman taajuuden kanssa. Siksi salliessanne näiden korkeampien energiakenttien muuntaa ihmiskehoanne, teette sen Gaian kumppanina. Samanaikaisesti Gaian kehon muuntuessa korkeampaan taajuuteen, pysytte harmoniassa tuon muutoksen kanssa.

Aivan kuten aluksi olisi hidasta saada liikkeelle samassa paikassa pitkän aikaa ollut kivi, kehonne ydintaajuuden uudelleenkalibrointi alkaa hitaasti. Sanomme "ydintaajuus", koska tämä muutos alkaa selkärangan ytimestä ja siirtyy hitaasti kehon äärialueille.

Monet teistä ovat tunteneet jonkin aikaa kundaliinin heräävän selkärangan ytimessä. Nyt tuo tunne alkaa virrata ylös ja alas selkärankaa ja tunnette sen koko kehossa. Kolmannen ulottuvuuden aivojanne ei ole kuitenkaan kalibroitu vastaanottamaan tätä informaatiota.

Jos laajennatte tietoisuutenne alfa-aaltoihin, neljännen ulottuvuuden tietoisuuteen, tunnette kihelmöintiä kehossa sekä sointia/sirinää/suhinaa korvissa, mikä tuntuu joka päivä kovemmalta. Tämä ääni vaikuttaa sirinältä, koska kolmannen ulottuvuuden aivot eivät pysty tulkitsemaan tämän korkeamman todellisuusulottuvuuden ääniä.

Esimerkiksi saatatte kuulla 8000 hertsin viestin, mutta siinä ei ole ääntä. 3D-aivonne kokevat luultavasti tämän taajuuteen sirinänä. Kuitenkin monilla nyt syntyvillä lapsilla on kyky kalibroida huomionsa korkeampiin taajuuksiin niin, että he voivat havaita ne tietoisesti.

Useimpien vanhempien sukupolvien fyysiset korvat on kalibroitu kuulemaan vain ydinäänitaajuudet 500-4000 hertsiä. Noiden taajuuksien ylä- ja alapuolella fyysinen itsenne pystyy kuulemaan vain sirinää ja alemmista taajuuksista tuntemuksen alemmassa kehossa. Sama pätee fyysiseen näkökykyynne. Aivan kuten maa-astianne pystyy kuulemaan vain ytimen/keskitason, voitte havaita ainoastaan ydinkuvat.

On se nyt-hetki, missä sisäinen korkeampi itsenne auttaa teitä uudelleenkalibroimaan havaintonne uudelleenkalibroimalla tietoisuutenne. Kaikki havainnot perustuvat tietoisuustilaan. Kun tietoisuutenne resonoi beta-aaltoihin, pystytte havaitsemaan ainoastaan kolmannen ulottuvuuden fyysisen maailman.

Kun tietoisuutenne resonoi alfa-aaltoihin, voitte havaita neljännen todellisuusulottuvuuden, mutta vain irrottautuessanne kolmannen ulottuvuuden havainnoista (kuten suljettaessa silmät). Kaikissa inkarnaatioissanne Atlantiksen romahtamisesta lähtien teitä on opetettu uskomaan, että vain fyysiset 3D-havaintonne ovat totta.

Atlantiksen huippuaikana ja ennen sitä Gaian värähtelytaajuus oli korkeampi. Siksi ihmiset pystyivät helposti havaitsemaan neljännen ulottuvuuden jokapäiväisessä elämässään. Gaian lähes tuhouduttua Lemurian ja sitten Atlantiksen romahtamisen jälkeen, maapallon taajuus putosi kolmanteen ulottuvuuteen.

Siitä lähtien useimmat ihmiset ovat pystyneet havaitsemaan neljännen ulottuvuuden vain fyysisen kehonsa nukkuessa tai meditoidessa. Syynä tähän havaintomuutokseen on, että yksilö kiinnittää muotonsa tiettyyn todellisuuteen harmonisoimalla tietoisuutensa tuon todellisuustaajuuden kanssa. Esimerkiksi on olemassa maapallon viidennen ulottuvuuden versio, mutta pystytte hahmottamaan sen vain tietoisuutenne ollessa kalibroituna viidenteen ulottuvuuteen.

Koska maapallon kollektiivitietoisuus kuitenkin nousee, useammat teistä alkavat havaita viidennen ulottuvuuden maapallon ollessaan syvässä meditaatiossa. Koska käytätte kolmannen ulottuvuuden kehoa, pystytte havaitsemaan viidennen ulottuvuuden maapallon ainoastaan tietoisuutenne ollessa kalibroitu viidennen ulottuvuuden taajuuteen.

Koska teillä on lisäksi se tapa ja uskomus, että vain fyysinen maailma on todellinen, 3D-aivonne tulkitsevat kokemuksenne viidennen ulottuvuuden maapallolla mielikuvitukseksi tai uneksi.

Yksi ylösnousemuksenne haastavimmista osista on sivuuttaa fyysisten aivojen signaalit ja käsitellä moniulotteisen mielen signaaleja, koska alemmat taajuudet eivät voi havaita korkeampia taajuuksia.

Ette tietenkään voi nähdä fyysisiä aivojanne, koska ne ovat kallon sisällä. Koska fyysiset aivot ovat kuitenkin osa konsensustodellisuutta, kaikki tietävät, että heillä on aivot ja he kuolisivat ilman niitä välittömästi. Näin ollen kaikki uskovat, että heillä on fyysiset aivot, vaikka he eivät voi nähdä niitä.

Toisaalta se ei ole osa kolmannen ulottuvuuden konsensustodellisuutta, että kaikilla on moniulotteinen mieli. Mutta koska korkeammat ulottuvuudet voivat havaita saman taajuuden tai alemmat taajuudet, voitte havaita moniulotteisen mielen viidennen ulottuvuuden havaintotavallanne.

Viidennen ulottuvuuden itse voi myös katsoa 3D-kalloon ja nähdä aivot. Itse asiassa viidennen ulottuvuuden itse voi helposti nähdä koko 3D-itsen, mutta fyysinen itse ei pysty havaitsemaan viidennen ulottuvuuden itseä.

Mutta jos teillä on korkeamman ulottuvuuden uni tai meditaatio, tietoisuutenne laajenee viidenteen ulottuvuuteen ja pystytte havaitsemaan viidennen ulottuvuuden valokehon. Onneksi tietoisuutenne laajenee fyysisen kehon yli, silloin kun nukutte ja olette syvässä meditaatiossa.

Meditoinnin etuna on, että voitte dokumentoida, mitä tapahtui, palattuanne kolmannen ulottuvuuden tietoisuuteen. Vaikka luultavasti unohdatte myöhemmin, mitä tapahtui meditaationne korkeammissa tiloissa, teillä on näin "todiste" kokemastanne.

Voitte tietysti dokumentoida myös unet, mikä on hyvin hyödyllistä. Teidän täytyy kuitenkin herätä heti unen jälkeen tai muuten luultavasti unohdatte sen 3D-aivojenne keskittyessä fyysiseen maailmaan.

Kautta aikain on ollut monia selvänäkijöitä, jotka ovat pystyneet havaitsemaan korkeampia maailmoja. Valitettavasti konsensustodellisuus ei ole uskonut näiden ihmisten olevan päteviä, koska liikaa aikaa on kulunut Atlantiksen romahtamisen ja nykyaikanne välillä.

Ihmisiä jotka pystyivät tietoisesti kokemaan korkeampia ulottuvuuksia, nimiteltiin usein loukkaavasti, ja usein heitä rangaistiin tai heidät tapettiin. Ihmiskunnan pimeät voimat jotka hallitsivat monta vuotta Atlantiksen romahtamisen jälkeen, pystyivät havaitsemaan ainoastaan kolmannen ulottuvuuden, koska heidän tietoisuutensa oli niin matala.

Tämän vuoksi jos joku pystyi havaitsemaan sellaista, mitä pimeät sielut eivät havainneet, tuon ihmisen henkinen auktoriteetti kyseenalaistettiin. Vielä pahempaa, pimeät sielut julistivat usein, että psyykkiset energiat olivat paholaisesta. Tämä on mielenkiintoista, koska paholainen on juuri se olento, minkä pimeät sielut pystyivät näkemään ja mitä ne usein palvoivat.

"Pimeät" ihmiset palvoivat alemman astraalitason olentoja, koska nämä olennot resonoivat vähän korkeampaan ulottuvuuteen kuin he itse. Nämä alemmat astraaliolennot pystyivät helposti havaitsemaan kolmannen ulottuvuuden pimeät sielut ja pyrkivät yhdistämään voimat niiden kanssa.

Kun pimeä ihminen päästi nämä alemman astraalin olennot tietoisuuteensa, hän sai pimeän "vallan toisiin". Yhdessä alempien astraaliolentojen kanssa nämä pimeät ihmiset pystyivät polttamaan fyysisiä esineitä mielellä, tekemään muutoksia fyysisessä maailmassa ja menemään toisten ihmisten mieleen, jotka palvoivat "valtaa toisiin".

Nämä "heränneet kuolleet" pystyivät menemään niiden ihmisten kehoon ja/tai tietoisuuteen, jotka havaitsivat heidät ja antoivat huomionsa yhdistyä alemman astraalitason energiakenttään. Nämä pimeät astraaliolennot pystyivät muuttamaan muotoa ja kertomaan informaatiota fyysisestä maailmasta, mikä teki suuren vaikutuksen pimeisiin ihmisiin.

Pimeän puolen ihmiset palvoivat alempia astraaliolentoja, koska valta toisiin teki heihin vaikutuksen. Pimeät ihmiset halusivat saada vallan toisista ihmisistä, joten he sallivat alempien astraaliolentojen ottaa vallan itsestään.

Pimeät ihmiset eivät käsittäneet, että alemmat astraaliolennot olivat vain energiapaketteja, jotka kehittyivät alun perin kolmannessa ulottuvuudessa. He eivät tienneet, että jos kukaan ei ruokkinut pimeää energiapakettia, se kuoli. He tiesivät vain, että kun he palvoivat pimeitä olentoja, he voivat saada tietyn kontrollin kolmannen ulottuvuuden maailmastaan.

Kun nämä "valta toisiin" –ihmiset kuolivat, he siirtyivät kaikkien alemman astraalitason pimeiden ja julmien olentojen kollektiiviin, mikä resonoi Gaian auran alimpiin taajuuksiin. Monien julmuuden, sodan, kidutuksen ja kärsimyksen aionien kuluessa, Gaian alempi astraalikenttä oli sakeana näistä julmista olennoista.

Tämä alempi astraalitaso ei ollut täynnä Jumalan luomia paholaisia, vaan ihmiskunnan luomia paholaisia. Pimeät hallitsijat kertoivat kuitenkin kouluttamattomille ja alttiille ihmisille, että Jumala oli luonut nämä paholaiset, mitkä aiheuttaisivat suurta vahinkoa heille ja heidän perheilleen, elleivät he totelleet. Koska näistä pimeistä hallitsijoista oli tullut johtajia yhteisössään tai kirkossaan, ihmiset alkoivat uskoa, että "valta toisiin" oli hyvä tapa johtaa.

Tässä nyt-hetkessä heiluri on alkanut heilahtaa pimeyspolariteetista valopolariteettiin. Vaikea asia polarisoituneessa kolmannen ulottuvuuden todellisuudessa on, että se voi jäädä pimeyteen pitkäksi aikaa.

Upea asia polarisoituneessa kolmannen ulottuvuuden todellisuudessa on, että se palaa lopulta valoon. Yksi pääkäännekohta alkoi harmonisesta yhdentymisestä elokuussa 1987.

Tästä tuli käännekohta pääasiassa siksi, että niin monet ihmiset yhdistyivät meditoimaan rakkauden, rauhan ja valon puolesta, että he saivat aikaan muutoksen kolmannen ulottuvuuden konsensustietoisuudessa.

Tämä ihmisten luomien positiivisten ja rakastavien ajatusmuotojen kollektiivivoima auttoi kääntämään aallon erillisyystietoisuudesta ykseystietoisuuteen. Tämä kollektiivienergiakenttä sytytti myös toivon ihmisten sydämissä.

Se merkitsi myös pimeiden sielujen kuoleman alkua. Tiedämme, että vuosikymmenet 1980-luvun lopulta nykyhetkeenne ovat tuntuneet ikuisuudelta niille, jotka ovat eläneet läpi "keneen luotat" –propagandan.

Sanomme teille kaikille, että teidän pitäisi luottaa oman ITSENNE korkeamman ulottuvuuden ilmaisuun. Aivan kuten olette oppineet meditoimaan ykseyttä ja rauhaa, muistakaa meditoida yhdistymistä oman korkeamman ITSENNE kanssa.

Korkeampi ITSENNE pitää teidät ankkuroituna korkeampiin ulottuvuuksiin sekä antaa teille turvallisen taajuuden, missä voitte rentoutua. Koska ahneus, pimeys, sodat ja valheet ovat hallinneet maailmaanne hyvin pitkään, teidän on helppoa tulla kärsimättömäksi.

Muistakaa, että kärsimättömyys on pelkoa, mikä voi alentaa tietoisuuttanne. Koska havaitsette ne todellisuudet, jotka resonoivat tietoisuustilanne taajuuteen, varmistakaa, että pidätte tietoisuutenne ylemmässä neljännessä ja viidennessä ulottuvuudessa.

Jos sitten eksytte tilapäisesti menneisyyden pelkoihin ja pimeyteen, oma korkeampi ITSENNE auttaa teitä säilyttämään tietoisen kontaktin korkeampien ulottuvuuksien ehdottomaan rakkauteen ja moniulotteiseen valoon.

Mikä tärkeintä, havaitsette sen, minkä uskotte. Jos uskotte maailmanne olevan täynnä pelkoa, vihaa ja surua, sitä 3D-aivonne etsivät. 3D-aivonne ovat yksimielisiä ajatustenne kanssa ja uskovat sen, mitä ajatukset käskevät niitä uskoa.

Jos teillä on vain ajatuksia siitä, miten vaikeaa elämä on, 3D-aivot etsivät havaintoja, jotka todistavat nämä ajatukset. Tässä tapauksessa ajatuksenne ja havaintonne todistavat teille, että maailma on synkkä ja pelottava paikka.

Toisaalta jos uskotte, että elämä on hyvää ja joka päivä maailmanne tekee parhaansa luodakseen paremman todellisuuden, aivot kehottavat havaintotapaanne etsimään todisteita siitä, että maailma on hyvä ja paranee joka päivä.

Toivomme, että voitte nyt ymmärtää paremmin, miten olette oman todellisuutenne luoja. Kaikki mitä voitte kuvitella, on olemassa, mutta havaitsette sen vain, jos uskotte siihen. Lisäksi, jos uskotte, että jokin on olemassa, kolmannen ulottuvuuden aivonne tai moniulotteinen mielenne auttaa teitä kokemaan sen, mitä ette voineet havaita ennen uskomistanne.

Esimerkiksi ajatustenne sanoessa "elämä on hyvä" tai "elämä on huono", 3D-aivot asettuvat etsimään todisteita, että ajatuksenne ovat oikein. Joskus elämä tietysti on hyvä ja joskus elämä on huono. Kumpikin näistä todellisuuksista on samanaikaisesti olemassa miljoonissa ja triljoonissa todellisuusversioissa.

Elätte valtavassa kaupassa, mistä voitte "ostaa" minkä tahansa todellisuuden. Jokainen todellisuus resonoi tiettyyn tietoisuustilaan. Liikutte hissillä ylös ja alas muuttamalla tietoisuustilaa. Jos haluatte "ostaa" viidennen ulottuvuuden todellisuuden, teidän täytyy kalibroida tietoisuutenne viidenteen ulottuvuuteen.

Muistatteko, milloin olitte yhtä korkeamman ulottuvuuden ITSENNE kanssa ja päätitte "ostaa" kolmannen ulottuvuuden todellisuusseikkailun? Uskoitte, että voisitte auttaa Gaiaa, joten lähditte tähän seikkailuun.

Sitten tehtävänne täyttäminen vaati useampia inkarnaatiota ja/tai pettymyksiä, kuin osaisitte laskea. Onneksi nyt kun yhdistytte taas korkeamman ulottuvuuden ITSENNE kanssa, ette ole enää maassa ja katsele ylöspäin.

Sen sijaan olette ykseyden nyt-hetkessä, mikä antaa teille jatkuvaa opastusta elämän sokkelossa ylösnoustessanne kolmannen ulottuvuuden harhakuvien yli.

Siunausta, rakkaat ystävät. Olemme kanssanne nyt.

Arcturuslaiset ja Galaktinen perheenne

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

25.5.2015 VALOKIELEN LUKEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 01.06.2015 17:34

VALOKIELEN LUKEMINEN

Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
25.5.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat Arcutuslaiset,

Herätessäni minulla oli viesti teiltä. Jos toistan, mitä muistan, voitteko täydentää viestin? Voitteko myös kommentoida näkyäni syvämeren valtavasta valaasta, jolla oli siivet?

Rakkain Suzille,

Vastaamme näihin kysymyksiin sinulle ja lukijoillesi. Viestimme alkoi: "Muutos on nyt, mutta voitte havaita sen vain tietoisuutenne laajentuessa viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli." Haluamme muistuttaa teille, että sanoessamme "nyt", emme puhu 3D-nykyhetkestä, missä on aika tehdä jotain.

Kun sanomme "nyt", tarkoitamme, että on se nyt-hetki, jolloin jätätte aikaharhan. Tuossa nyt-hetkessä voitte kokea muutoksen, koska tietoisuutenne on silloin kalibroitunut viidenteen ulottuvuuteen.

Ne pimeyden voimat jotka ovat työskennelleet Gaian ylösnousemusta vastaan Altantiksen romahduksesta saakka, ovat hävinneet kontrollointitaistelunsa maapallolla. Kuitenkin siivoamisprosessi vie enemmän aikaa. Onneksi monet vapaaehtoisemme avaavat portaaleja viidenteen ulottuvuuteen ja pitävät auki nuo portaalit.

Tämä korkeampi valotaajuus mitä virtaa näiden portaalien läpi, auttaa suuresti niitä, jotka siivoavat niitä valheita ja sitä hallintaa, mikä on tunkeutunut Gaian planeettamuotoon Altantiksen viimepäivistä saakka.

Tämän korkeamman valotaajuuden virratessa Gaiaan ja pimeyden samanaikaisen puhdistamisen vuoksi, on nyt-hetki keskittyä taajuuksiin korkeampien tietoisuustilojenne ja kolmannen/neljännen tietoisuutenne välillä. Tällä tavalla tiedostamaton, tietoinen ja supertietoinen tajuntanne yhdistyvät täysin.

Toisin sanoen, teidän täytyy elää kolminkertainen tietoisuus: 1) ITSENNE korkeammat ilmaisut, 2) maallinen jokapäiväinen tietoisuutenne ja 3) näiden väliset tietoisuustilat.

Se valasolento minkä näit meditoidessa, edustaa syvintä tiedostamatonta itseäsi. Muistatko, miten tämä upea olento voi kommunikoida kanssasi, kun olit täysin antautunut kokemukseesi? Kadottaessasi kontaktin tuohon valasolentoon eli tiedostamattomaan itseesi, sinun täytyi rentoutua ja astua sitten ympyrävaloon, mikä edelsi uutta viestiä "valaalta".

Kuulemme sinun pyytävän muistuttamaan, mitä tiedostamaton "valasolento" syvimmässä tiedostamattomuutesi meressä kertoi sinulle. Autamme sinua muistamaan. Katso nyt valasolennon valtavia siipiä. Siivet eivät tietenkään ole höyhenistä, vaan samaa ihoa kuin muu keho.

Nämä siivet ovat samanlaiset kuin valaan räpylät, mitkä vastaavat ihmiskäsiä. Valaan räpylät jotka muuttuvat valtaviksi siiviksi, on sama asia kuin ihmisen käsivarsien muuntuminen siiviksi. Selitämme nyt lisää näiden sisäisten "elokuvien" merkitystä.

Ennen sitä muistutamme sinulle ja lukijoillesi, että kaikki saavat enemmän valokieliviestejä. Valokieli on peräisin viidennestä ulottuvuudesta ja sen yli. Kolmannen ulottuvuuden aivojanne ei ole kalibroitu lataamaan tuota informaatiotaajuutta, mutta se voi tallentaa kuvat ja tuntemukset.

Valokieli muistuttaa kovasti unikieltä. Jos maadoittuneet ystävämme dokumentoivat unensa herätessä, se on vahva perusta sen valokielen ymmärtämiseen, mikä liittyy kaikkiin viljaympyröihimme ja lähetyksiimme.

Menemme nyt yksityiskohtiin kaikista niistä kuvista, joita oli viestissäsi, mikä on itse asiassa paremminkin viesti sinun lävitsesi kuin ainoastaan sinulle.

Valas on ystävällinen ja rakastava olento, joka ei satuta koskaan ketään. Valaat omistautuvat parvelleen ja lapsilleen. Ne ovat valtavia luomuksia, jotka eivät jätä mitään "jalanjälkeä" Gaian keholle.

Vesi on tunteiden symboli. Syvä meri on symboli tunteista, jotka ovat syvällä tiedostamattomassa mielessäsi. Ennen kuin yhdistyit valaaseen, sinun täytyi nähdä korkeamman ulottuvuuden valoympyrä syvällä tiedostamattoman mielesi keskellä. Sitten sinun täytyi antautua täysin tuolle valolle ja vapauttaa itsesi kaikista odotuksista. Valas sanoi sinulle jatkuvasti: "Päästä irti, päästä irti!"

Kun yhdistyit valoon, tuli selväksi, että valaalla oli valtavat siivet siinä, missä sillä oli ollut suhteellisen pienet räpylät. Rakkautesi valaita kohtaan salli sinun antautua pimeälle vedelle. Sinä, Suzille, olet ollut valas Sirius B:llä. Näin pystyit tunnistamaan valaan SINUKSI.

Näin ollen viesti sinulle ja kauttasi oli: "Jos voit löytää syvimpään tiedostamattomaan mieleesi kätketyn valon, pystyt yhdistymään sisälläsi syvään viisauteen, minkä olet luultavasti sivuuttanut." Monena vuotenasi psykoterapeuttina olet pitänyt tiedostamatonta mieltä paikkana, minne tallennetaan negatiiviset salaisuudet.

Unessa muistit, että tiedostamaton on myös paikka, missä suurin viisautesi, voimasi ja rakkautesi – tässä tapauksessa personoituna valaaksi, jolla on siivet – voivat auttaa sinua muuntumaan ITSESI korkeammaksi ilmaisuksi.

Me Arcturuslaiset olemme tietysti antaneet yllä olevan viestin monta kertaa. Kuitenkin se on henkilökohtaisempi ja sillä on suurempi merkitys, silloin kun näet sen, tunnet sen ja antaudut sille ja koet syvällisesti viestin oman sisäisen valosi kautta. Ihmisten sisäinen valo on liian usein kätketty tiedostamattoman mielen syvimpiin meriin.

Heidät on kaikki iskostettu ajattelemaan, että heissä on jotain vikaa, heidän täytyy tulla paremmaksi ja heidän pitäisi olla häpeissään, jos jokin menee "pieleen" tai heillä on suurempi keho kuin elokuvatähdellä.

Televisiomainokset ovat salaseuran erittäin onnistunut työkalu katsojien itsetunnon vähentämisessä. Onneksi televisiomainokset ovat lisääntyvässä määrin loppumassa. Ihmiset päättävät nauttia viihteensä medioiden kautta, jotka eivät perustu mainoksiin. Itse asiassa mainoksissa on suuri määrä ärsytyskynnyksen alittavaa informaatiota, mitä katsoja ei havaitse tietoisesti.

Kolmannen ulottuvuuden medianne käyttää tätä informaatiota luomaan näkymättömiä, negatiivisia ajatusmuotoja. Koska nämä negatiiviset/kontrolloivat viestit alittavat ärsytyskynnyksen, ne tallennetaan usein tiedostamattomaan mieleen.

Teitä opastetaan sitten tiedostamatta tekemään se, mitä nämä viestit käskevät tai muuten menetätte ystävänne, lihotte, olette onneton, menetätte työpaikan … Luettelo jatkuu ja jatkuu.

Tästä syystä muistutamme teille, miten valokieltä luetaan. Valokieli ylittää kolmannen ulottuvuuden aivojenne havaintokyvyn. Siksi se tallennetaan usein tiedostamattomaan mieleen sen rinnalle, minkä olette tukahduttaneet.

Kyllä, on totta, että olette tukahduttaneet menneisyyden negatiivisia muistoja. Olette myös tukahduttaneet muistoja hyvin positiivisista tapahtumista, joita ette voineet jakaa toisten kanssa, kuten monet tapaamiset korkeampien olentojen kanssa tai vierailut tähtialuksellemme.

Näin ollen yksilö voi kehittää erittäin "viisaan valaan" tiedostamattomaan mieleen. Sitten kun hän on muistanut, miten tiedostamaton mieli/keho lukee valokieltä ja muita korkeampia kokemuksia, on välitön vastalääke niihin negatiivisiin ärsytyskynnyksen alittaviin viesteihin, jotka roskaavat hänen kolmannen ulottuvuuden todellisuuttaan.

Valokielen lukemiseksi teidän täytyy ensin tunnistaa sen tunne sekä miten sen erottaa muusta sanattomasta symbolikielestä – kuten mainokset. Monet mainokset saavat olonne tuntumaan, että te ette ole tarpeeksi hyvä ja teidän täytyy tulla paremmaksi.

Toisaalta valokieli saa teidät tuntemaan, että olette rakastettu, kunnioitettu ja tärkeä juuri sellaisena, kuin olette nyt. Valokieli on täynnä ehdotonta rakkautta, ehdotonta anteeksiantoa, ehdotonta hyväksyntää ja violettia tulta.

Näin ollen vastaanottaessanne valokieltä, tunnette onnea, kunnioitusta, euforiaa tai nyyhkytätte onnesta ja ilosta. Tämä nyyhkytys on syvällisintä vapautumista jokapäiväisestä negatiivisesta iskostamisestanne. Tämä vapautus on: "En tiennyt, miten järkyttynyt, hämmentynyt ja yksinäinen olin, kunnes minusta tuntui upealta!"

Näiden tiedostamattomaan osaanne tallennettujen pelkotunteiden vapauttaminen on yksi valokielen ensisijaisista lahjoista. Vaikka 3D-aivonne eivät ehkä ymmärrä sitä, tiedostamaton mielenne ja fyysinen kehonne tuntevat sen ehdottoman rakkauden ja moniulotteisen valon, mikä on tallennettuna kaikkiin valokieliviesteihin.

Itse asiassa tämä rakkaus ja valo on merkki, mikä todistaa, että se on todella valokieltä, mitä virtaa teille korkeammista ulottuvuuksista. Me, galaktinen perheenne, lähetämme teille jatkuvasti valokieliviestejä.

Suzillea opastettiin antamaan "Aamuviestejä". Kuitenkin viestivirtamme hänen kurkkuchakransa kautta aloitti vihkimyksen. Vihkimys syntyy tavallisesti, silloin kun yksilö on valmis siirtymään korkeampaan värähtelyyn, mutta hänen tiedostamaton mielensä on puhdistettava, ennen kuin hän pystyy ottamaan täysin vastaan moniulotteisen lahjansa.

Kanavamme ei ole pystynyt välittämään sanallisesti viestejämme, koska häneltä "meni ääni". Todellisuudessa häneltä ei mennyt lainkaan ääni. Häneltä menivät vain äänet korkeampien ja alempien taajuuksien väliltä. Esimerkiksi Suzille pystyy ilmaisemaan korkeita ja matalia äänitaajuuksia, muttei "välitaajuuksia".

Valasaamumeditaatioiden jälkeen hänen äänensä alkoi hitaasti toipua ja hän pystyi kokemaan lyhyitä hetkiä, jolloin "väliääniä" voitiin ilmaista. Silloin hänen "äänensä palasi".

Toisin sanoen, hän vastaanotti valokieliviestin: "Muista olla täysin yhdistynyt liittämällä supertietoisuutesi yhteen tiedostamattoman itsesi kanssa."

Koska valokieli syntyy ITSENNE korkeammista ilmaisuista ja tunkeutuu syvälle tiedostamattomaan mieleen, se havaitaan parhaiten, jos olette täysin yhdistäneet supertietoisen itsenne tiedostamattomaan itseenne.

Tällä tavalla voitte myös muistaa, miten valokieliviestejä luetaan jokapäiväisen elämänne kautta. Kun olette tietoisesti yhdistynyt oman elämänne koko valikoimaan, voitte olla täysin yhdistynyt myös maapallon elämän koko kirjoon.

Kun tietoisuutenne laajenee korkeampiin valotaajuuksiin, havaitsette tietoisesti kaiken sen pimeyden (itse asiassa pelon), minkä olette sulloneet tiedostamattomaan mieleen. Kenties kätkitte tuon pimeyden, pelon, negatiivisen käyttäytymisen ja vanhat haavat tiedostamattomaan mieleen, koska ette uskoneet, että pystyisitte kohtaamaan ne.

Kun sisäinen valonne kirkastuu, teillä on rohkeutta havaita tietoisesti ja parantaa ne synkät salaisuudet, mitkä olette kätkeneet tiedostamattomaan itseenne. Sitten kuin pimeyden harha on parannettu, sisäinen viisautenne, voimanne ja rakkautenne paljastuvat.

Tämä viisaus, voima ja rakkaus vapauttaa sitten luontaisen viisautenne ja valonne "valasolennon". Tämä olento on aina ollut olemassa, mutta kätkitte sen tiedostamattomaan osaanne suojellaksenne sitä maailmalta, mikä ei voinut uskoa valaaseenne tai teihin.

Kun parannatte menneisyytenne ja kunnioitatte sitä, teillä on riittävästi uskoa itseenne elääksenne nyt-hetkessä.

Nyt-hetkessä täytätte inkarnoitumissyynne.

Nyt-hetkessä olette vapaa menneisyyden pettymyksistä ja tulevaisuuden peloista.

Nyt-hetkessä olette paras ja korkein versio ITSESTÄNNE, mikä olette nyt.

Nyt-hetkessä teidän ei enää tarvitse verrata itseänne siihen, kuka kerran olitte tai kuka teidän pitäisi olla tulevaisuudessa.

Nyt-hetkessä voitte muistaa rakastaa ehdottomasti itseänne, antaa ehdottomasti anteeksi itsellenne ja hyväksyä ehdottomasti itsenne.

Nyt-hetkessä olette vapaa 3D-maailman polariteeteista ja harhakuvista ja pystytte havaitsemaan ykseyden moniulotteisen valon, mitä virtaa elämäänne.

Nyt-hetkessä olette Kotona ja Koti on siellä, missä olette aina olleet.

Liittykää seuraamme tuossa nyt-hetkessä.

Arcturuslaiset

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

28.5.2015 ODOTTAMATON KESKUSTELU ARCTURUSLAISTEN KANSSA

ViestiKirjoittaja hammer » 01.06.2015 17:35

ODOTTAMATON KESKUSTELU ARCTURUSLAISTEN KANSSA

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
28.5.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkain Suzille,

Värähtelysi on laajentunut korkeampaan taajuuteen, mutta tietoinen tajuntasi ei ole vielä virrannut tuohon ITSEN portaaliin, koska tietoisuutesi ei ole vielä täysin tuossa värähtelyssä.

Korkeampi tietoisuus mitä virtaa maa-astiaan ja tietoisuus mikä nyt resonoi maa-astian kanssa, eivät vielä sekoitu. Siksi tunnet olevasi vähän irti Lähteestä.

Tämä irrallisuus on vain 3D-aivosi, jotka yrittävät selvittää, mitä tapahtuu. Ratkaisu tähän ongelmaan on, että vedät sisään sen suojan, mikä sinulla on yhteydessäsi meihin, arcturuslaiseen ITSEESI.

Olet aina kokenut meidät yläpuolellasi. Pyydämme nyt, että koet meidät sisälläsi. Voisit aliottaa ITSESI plejadilaisista ilmaisuista, mutta olet tässä nyt-hetkessä ensisijaisesti harmoniassa meidän, Arcturuslaisten kanssa.

On vaikea selittää ihmiskielellä, mitä sanomme, joten puhumme symbolisesti. Näetkö kuvan plejadilaisesta ja antareslaisesta itsestäsi oikealla ja vasemmalla puolellasi?

Kyllä näen.

Näe nyt, että olemme suoraan pääsi yläpuolella, käpylisäkkeesi yläpuolella. Näetkö, miten plejadilaiset ja antareslaiset suojelevat sinua?

Kyllä näen.

Näe nyt, miten olemme suoraan kruunuchakrasi yläpuolella ja suojelemme sinua ja kommunikoimme kanssasi.

Kyllä, näen ja tunnen sen.

Voitko tuntea suojelumme ja informaatiomme virtaavan kruunusi läpi ja kauttasi Gaian ytimeen?

Kyllä, tunnen.

Ympärillämme näet myös enkeleitä ja ylösnousseita mestareita. Onko näin?

Kyllä, näin on.

Hyvä, selvitit juuri omassa mielessäsi – lukemalla elämäsi valokieltä – miten katsotaan sitä, mitä haluat havaita, ja sivuutetaan se, mikä järkyttää ja häiritsee sinua tai mikä ei tule tarkoituksestasi.

Nyt – tämä on erittäin tärkeää – keskity siihen, mikä laajentaa tietoisuuttasi ja päästä irti siitä tai katso sen läpi, mikä alentaa tietoisuuttasi.

Sanomme "katso läpi", sillä haluamme sinun tiedostavan sen mahdollisen vaaran, missä kuljet pimeämmässä energiakentässä. Sinun täytyy kuitenkin oppia olemaan harhautumatta pimeyteen.

Elämäsi on opettanut sinut tunnistamaan pimeyden vaaran, mutta nyt sinun täytyy tunnistaa sen olemassaolo ilman muuta vuorovaikutusta, kuin nopea ajatus ehdottomasta rakkaudesta ja violetista tulesta.

Kyllä, olen oppinut sen – vaikeamman kautta.

Se on totta. Mutta tuo "vaikeampi tapa" opetti sinulle myös, että ihmeitä tapahtuu joka päivä.

Kyllä, niin opetti ja kiitos.

Oma korkeampi ilmaisusi loi tuon ihmeen, emme me.

Kyllä. Mikä ero on oman korkeamman ITSENI ja teidän välillä?

Erona on ensisijaisesti värähtelytaajuus. Kepier-itsesi ensisijainen värähtelytaajuus on tällä hetkellä kalibroitunut viidenteen ulottuvuuteen, jotta se saa suoremman yhteyden sinuun, jos tarvitaan fyysistä väliintuloa.

Me, Arcturuslaiset emme enää alenna värähtelyämme viidenteen ulottuvuuteen ja pysymme keskittyneenä kahdeksannesta kymmenenteen ulottuvuuteen. Sitten kun olemme suorittaneet Gaian auttamistehtävämme, me (tarkoittaen arcturuslaista ryhmäämme) pidämme kovasti kaivatun loman ulottuvuuksissa, minkä ihmiset tuntevat Lähteenä.

Pitävätkö arcturuslaiset lomaa?

Kyllä, ja nauramme myös vitseille. Kehittyneet olennot voivat nauttia fyysisessä muodossa olemisen parhaista puolista ilman niitä vaikeuksia, joita liittyy maa-astian käyttämiseen. Rakastamme, nauramme ja pidämme myös ns. hauskaa.

Vau, en ole koskaan ajattelut sitä. Kiitos, että jaoitte tämän informaation.

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin, mitä informaatiota haluatte pyytää meiltä. Gaian vapaan tahdon laki sitoo meidät kuitenkin antamaan vain pyydettyä informaatiota. Toisaalta jos joku maadoittuneista ihmistämme kysyy: "Mikä viesti teillä on minulle nyt?", kuten sinä teet, voimme katsoa tietoisuutenne ja havaita, mitä pystytte ymmärtämään.

Informaatiomme sinulle on kehittynyt eksponentiaalisesti. Lisäksi viimeisimmän vihkimyksesi vuoksi pystyt nyt vastaanottamaan ja ymmärtämään vielä korkeampia informaatiotaajuuksia.

Odotan sitä kovin innolla.

Sinun ei tarvitse "odottaa innolla". Pysy vain nyt-hetkessä.

Tuolla nyt-hetkessä pysymisellä on paljon sivuvaikutuksia, kuten lyhytaikaisen muistin menettäminen.

Kyllä, se on alkumuutos, minkä pystyt nyt selvittämään kanavoimalla energiaa – tässä tapauksessa ajatuksiasi – kruunusi kautta ja suoraan aivoistasi.

Toisin sanoen, kun seuraavan kerran unohdat jotain, mene fyysisistä aivoista etsimisen sijasta suoraan moniulotteisen mielesi "ulkoiselle kovalevylle".

Muista, että ulkoinen kovalevysi sisälsi kaiken, mitä olit laittanut tietokoneeseesi. Siksi tietokoneesi hajottua, pystyit palauttamaan kaiken, minkä olit kadottanut.

Nyt "tietokoneesi" on niin täynnä, että sinun on täytynyt tallentaa informaatiotasi kovalevylle ja pilvipalveluun, kun tietokoneesi (3D-aivot) kapasiteetti on riittämätön pitämään kaiken informaation ja luovuuden mielessäsi.

Näetkö, miten elämäsi puhuu valokieltä sinulle?

Kyllä, kiitos. Se on upea esimerkki. Autatte minua antamaan myös muille yksinkertaisia esimerkkejä, eikö vain?

Aivan! Sinä/me (koska olemme yksi olento) puhumme SINUN (moniulotteisen ITSESI) kautta, jotta voit käyttää maa-astiaasi viestiemme vastaanottamiseen ja jakamiseen.

Tällä tavalla voimme kommunikoida niiden toisten moniulotteisten olentojen maa-astian kanssa, jotka ovat loittotehtävässä ja käyttävät maa-astiaa auttaakseen Gaiaa. Tästä syystä on niin monia arcturuslaisten kanavia.

Jokaisella yksittäisellä kanavalla (koska olette kaikki yhtä arcturuslaisen olemuksemme kanssa) on henkilökohtainen elämä, missä on yksilölliset kokemukset. Näin ollen voidaan sanoa sama asia eri kierteellä, jotta useammat ihmiset voivat saada viestejämme.

Kiitos, että teitte tuosta informaatiosta hyvin selkeää.

Etsitte "selkeyttä" "oikeuden" sijasta. "Oikein" on sana, mikä on sidottu aikaan, tilanteeseen, kulttuuriin ja persoonallisuuteen. "Selkeä" on kuin kirkasta vettä, minkä läpi voi katsoa lammen pohjaan, tai selkeä ilma, jolloin voi katsoa korkealle taivaalle.

Eri ihmiset näkevät kuitenkin eri asioita, koska kaikki näkevät etsimäänsä. Toisin sanoen, taivaalla tai syvässä lammessa on myriadeja asioita nähtävänä, joten etsitte tiedostamatta sitä, mitä haluatte nähdä.

Se mitä ette halua nähdä, saattaa olla myös olla siellä, mutta ette etsi sitä. Siksi ette löydä sitä.

Se on samanlaista, että jos etsimme onnellisuutta, löydämme sen, mutta jos etsimme surua, löydämme sen.

Kyllä, se on samanlaista. Tällä tavalla valitsette sen todellisuuden, minkä haluatte havaita. Harjoittelette kaikki tätä taitoa nyt eläessänne 3D-maapallolla, missä vaikuttaa olevan vain yksi todellisuus.

Kuitenkin tullessanne taitavammaksi muuttamaan odotuksianne, oivallatte löytävänne sen, mitä etsitte. Jos ette kuitenkaan ajattele, että ansaitsette löytää etsimänne, ette löydä sitä.

Kyllä, voin ymmärtää, että ajattelen. Toisin sanoen, on uskottava, että ansaitsee havaita tai ei ole mahdollista havaita, ennen kuin voi nähdä, kuulla, tuntea tai koskettaa jotain.

Kuulostaa hyvin yksinkertaiselta, mutta huomaamme, että ansaitseminen ja uskominen ovat useammin tulosta siitä, mitä maadoittuneet ihmisemme ovat oppineet itsensä ulkopuolelta, ei ITSENSÄ sisältä. Tämä ongelma on tulosta myriadeista sukupolvista ja vuosituhansista, jolloin on opetettu katsomaan ulkopuolelle sisäpuolen sijasta.

Kyky katsoa oman tietoisuutensa sisälle vaatii sellaista itsetuntoa, mikä on ryöstetty Gaian monilta vapaaehtoisiltamme. Teitä kaikkia varotettiin tästä vaikeudesta, ennen kuin kaksoispaikannuitte Gaialle.

Valitettavasti se oli yksi ensimmäisistä unohtamistanne asioista. Unohditte, koska teidät opetettiin "välittämään" auktoriteettihahmoista, silloinkin kun sisäinen itsenne kehottaa olemaan tekemättä sitä. Monet teistä taistelivat tätä opetusta vastaan monta vuotta, mutta annoitte lopulta periksi. Rakkaustuen hakeminen ITSENSÄ ulkopuolelta on "valta toisiin" –todellisuusperustan avainformaatti.

Olen hyvin tietoinen siitä. Onneksi lähetitte aina minulle sellaista ehdotonta rakkautta, että jatkoin katsomista sisälleni teihin, mutten ole koskaan voinut kertoa kenellekään siitä suurimman osan elämästäni.

Ja nyt kerrot kaikille niin usein kuin voit ja niin monilla tavoilla kuin voit.

Kiitos, tämä on todella kohteliaisuus.

Emme koskaan sano 3D-kohteliaisuuksia, vaan kerromme aina totuuden. Sinun olisi kuitenkin ollut vaarallista jakaa totuutemme, joten sinun täytyi kätkeä tai naamioida se.

Kyllä, niin tein. Onko nyt turvallista kertoa totuus?

Rakkaat vapaaehtoisemme jotka käytätte maa-astiaa, vastaamme tähän kysymykseen teille kaikille. Vain te tiedätte, onko se turvallista vai ei. Teidän on mentävä sisäänne selvittämään tilanne.

Kiitos, että sanoitte tämän. Meillä kaikilla on eri elämä ja eri tilanne.

Kyllä, kaikilla on, ainakin resonoidessanne pääasiassa kolmannen/neljännen ulottuvuuden tietoisuuteenne. Kuitenkin resonoidessanne lisääntyvässä väärin viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen, havaitsette helposti toiset, jotka ovat tuossa värähtelytaajuudessa. Olette turvassa heidän kanssaan.

Pian on vain nyt.

Rakkaat Arcturuslaiset, mitä se merkitsee?

Se merkitsee, että nyt-hetkessä ei ole mitään "pian". "Pian" on tietoisuustila.

Siunausta Arcturuslaisilta.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

30.5.2015 TIENVARSIAPU

ViestiKirjoittaja hammer » 02.06.2015 21:36

TIENVARSIAPU

Arcturuslaisia ja Galaktista perhettä kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
30.5.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olette elämänne luoja, mutta olette myös editori. Lisäksi on ITSENNE monia versioita ja taajuuksia, jotka saattavat olla harmoniassa tai sitten eivät.

Silloin kun ITSENNE kaikki taajuudet ovat harmoniassa, teillä on selkeä virta, minkä kautta voitte kokea moniulotteisen ITSENNE alimmasta korkeimpaan ilmaisuun.

Aina kun koette oktaavihyppäyksen tietoisuudessanne, kaikki ITSENNE versiot jotka eivät ole valmiita tuohon laajentumiseen, putoavat harmoniasta kokonaisuutenne kanssa.

Tämä harmonian puute aiheuttaa usein vihkimyksen, sairauden, onnettomuuden tai elämän ongelman, koska ne ITSENNE osat jotka eivät pysy ilmaisuenemmistönne taajuushypyssä mukana, saavat huomionne.

Tämän epäharmonian on saatava huomionne, koska jokin osanne ollaan jättämässä taakse. Siksi saattaa tuntua siltä, että ajatte autoa, josta on rengas puhki.

Liikutte edelleen eteenpäin, mutta tiedätte, että jos ette korjaa tuota rikkinäistä rengasta, voitte vaarantaa myös auton muut osat. Siksi teidän on pysähdyttävä tiensivuun ja vaihdettava tai korjattava tuo rengas.

Jos ette osaa vaihtaa rengasta itse, teidän täytyy kutsua joku muu apuun. Joka tapauksessa rengas on vaihdettava, koska autoa ei voi enää ajaa tuolla renkaalla.

On luonnollista, että vapaaehtoisemme "tarkistavat kiireisenä renkaita". Siksi heidän täytyy sulkeutua täysin hoitaakseen ne osansa, jotka ovat nalkuttaneet apua. Sitten kun keho tekee teille liian vaikeaksi "matkan jatkamisen", teidän täytyy pysähtyä, katsoa ja kuunnella ITSEÄNNE.

Tiedätte, että olette siirtymässä korkeampaan todellisuustaajuuteen. Tiedätte myös, että olette ottaneet kehon tässä nyt-hetkessä auttaaksenne Gaiaa, joka on myös siirtymässä korkeampaan todellisuustaajuuteen.

Muistatte myös, että koska tämä vanha taajuus sulkeutuu, teidän täytyy pakata kaikki kassinne. Ei tule enää uutta inkarnaatiota tässä taajuudessa, missä voitte siivota tässä elämässä aiheuttamanne sotkut.

Lisäksi tulitte siivoamaan/muuntamaan alemman taajuuden jätteitä, jotka ovat ensisijaisesti ihmisten jättämiä. Kenties jotkut näistä "ihmisistä" olivat dragoniaaneja, jotka käyttivät ihmismuotoa, mutta koko ihmiskunta on jonkin galaktisen suvun jäsen, joka käyttää ihmismuotoa.

Siksi ne saasteet, negatiiviset ajatusmuodot, tuhot ja vääristymät, joista Gaia on kärsinyt, on luonut ja jättänyt taakseen jokin olento, mikä käytti ihmisastiaa.

Eläimet ja kasvit ovat eläneet ykseydessä Gaian kanssa eivätkä ole jättäneet negatiivisia jalanjälkiä taakseen. Siksi ihmisten jättämä psyykkinen ja fyysinen jäte aiheuttaa "rengasrikon" Gaialle sekä sen ihmisille.

Tämä negatiivinen ihmisjäte ja sen aiheuttama tuho tekee Gaialle vaikeaksi muuntua korkeampaan taajuuteensa. Näin ollen te, Gaiaa auttavat vapaaehtoisemme, olette ottaneet ihmismuodon ollaksenne siivousryhmä.

Tämän ryhmän jäseninä tehtävänne ei ole syytellä tosia siitä, mitä he ovat tehneet, koska teillä kaikilla on ollut elämiä, joissa "jätitte sotkua". Älkää syyttäkö toisia tai itseänne siitä, mitä Gaian menneisyydessä on tapahtunut.

Teillä on enemmän kuin riittävästi tehtävää nykyhetkessä. Teidän tehtävänne on hoitaa omana itsenänne oleminen. Jos sisällänne tulee esiin joku asia, joka tarvitsee selvittää, saatatte saada yksityiskohtia tuosta vaikeudesta ja siitä, miten se luotiin, tai sitten ei.

Itse asiassa teitä saatetaan kutsua vain rakastamaan tuota syytä ehdottomasti, antamaan sille anteeksi ja hyväksymään se ehdottomasti, jotta voitte vaikuttaa seuraukseen. Tästä syystä pyydämme teitä kaikkia päästämään irti kaikesta toisten ja itsenne tuomitsemisesta.

Elämä kolmannen ulottuvuuden maapallolla ei ole ollut helppo tie. Jokaista onnellista, menestyksekästä, rakkaudellista ja voimaantunutta elämää kohti teillä on luultavasti ollut satoja inkarnaatioita, joissa teillä ei ollut mitään näistä siunauksista.

Maapalloa on hallinnut paljon enemmän pimeys kuin valo. Siksi halatkaa itseänne lämpimästi ja hyväksykää täysin ongelmat ja haasteet nykyinkarnaatiossanne sekä myriadeissa muissa inkarnaatioissa, joita teillä on ollut maan päällä.

Jotkut näistä inkarnaatioista ovat tapahtuneet myös maapallon tulevaisuuden versiossa. Ymmärtäkää, että aika on kolmannen/neljännen ulottuvuuden harhaa. Suurin osa ihmiskunnasta on ollut jumissa kolmannen/neljännen ulottuvuuden elämän- ja kuoleman pyöröovissa.

Tämä kolmannen/neljännen ulottuvuuden pyörä on itse asiassa Gaian matriisin alempi taajuus, missä harha hallitsee ja pimeys on hallinnut useammin kuin valo. Tämä kolmannen ja alemman neljännen ulottuvuuden matriisi muuntuu vähitellen takaisin moniulotteiseksi matriisiksi.

Moniulotteinen maapallo sekä ihmisen moniulotteinen itse on aina ollut olemassa, mutta hyvin harvat ihmiset ovat saavuttaneet tietoisuustaajuuden, minkä kautta he voivat havaita tai kokea mitään kolmannen ulottuvuuden yläpuolella.

Onneksi Gaian muuntuessa korkeamman ulottuvuuden planeettailmaisukseen, monet teistä muuntuvat korkeammaksi ihmisilmaisukseen.

Kun muunnatte fyysisen kehon viidennen ulottuvuuden valokehoksenne ollessanne kiinnittyneenä Gaian matriisiin, autatte Gaiaa muuntumaan viidennen ulottuvuuden valoplaneetakseen.

Kyllä, aivan kuten te palautatte ihmisastianne henkilökohtaiseksi moniulotteiseksi ITSEKSI, Gaia muuntaa planeetta-astiansa moniulotteiseksi planeettaITSEKSI. Te, henkilö ja planeetta, toimitte tiiminä.

Ihmisten jokainen taajuuslaajentuminen auttaa kovasti Gaian taajuuslaajentumista. Samalla tavalla planeetan taajuuslaajentuminen auttaa kovasti ihmiskuntaa. Siis ihmisiä jotka ovat valinneet valossa elämisen.

Sitä vastoin olennot jotka elävät pimeyden alemmissa taajuuksissa, ovat toimineet Gaian ylösnousemusta vastaan. Kun Gaia palaa ylösnousseeksi planeetaksi, kuten rakas sisarensa Venus, pimeyden olennot eivät pysty enää kiinnittämään alempaa tietoisuustilaansa Gaian matriisiin.

Pimeyden vangiksi jääneet ovat vuosituhansia levittäneet pelkoa, hallintaa ja alistamista pitääkseen ihmiskunnan alempien tietoisuustasojen ansassa. Nyt kuitenkin enemmän ja enemmän korkeampia valotaajuuksia tulee Gaiaan joka päivä.

Nämä korkeammat valotaajuudet sallivat teidän löytää syyn "puhjenneeseen renkaaseenne". Tämä valo lohduttaa teitä ja auttaa teitä tuntemaan riittävää turvaa katsoaksenne itseenne tuomitsematta, jotta voitte vain muuttaa sen, mikä on estänyt liikkumisenne eteenpäin.

Silloin kun tuomitsette itsenne tilapäisestä häiriöstä eteenpäin liikkumisessanne, heikennätte vain sitä rohkeutta, minkä löytämiseen teiltä meni kauan negatiivisen iskostamisen täyttämässä todellisuudessa.

Jos vain korjaatte jokaisen ongelman, niin kuin vaihtaisitte renkaan, voitte onneksi jatkaa matkaanne ilman liiallisia häiriötekijöitä. Tarvitseeko teidän tietää, miksi renkaanne puhkesi? Tarvitseeko teidän tietää tarkkaan, mikä vahingoitti rengastanne?

Vai voitteko vain vaihtaa tyynesti renkaan ja jatkaa matkaanne? Tämä valinta teidän on tehtävä. Tietäkää vain, että teidän ei tarvitse aina tietää, mikä ongelman aiheutti. Joskus voitte vain korjata sen ja jatkaa eteenpäin.

Jos ette osaa korjata rengasta itse, kutsukaa paikalle tienvarsiapu, tai joku monista ystävällisistä ja rakastavista ihmisistä joka näkee ongelmanne, pysäyttää autonsa ja nousee auttamaan teitä. Sitten teidän ei tarvitse korjata sitä yksin.

Voitte kutsua myös meitä, Arcturuslaisia, sekä kaikkia Galaktisen perheenne jäseniä. Ette ole yksin!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.6.2015 VÄLITILASSA ELÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 05.06.2015 17:49

VÄLITILASSA ELÄMINEN

Kirjoittanut/kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
3.6.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Yhdeksi tuleminen" – johdanto: ihmiset ja planeetta

Kaikessa on kyse huomiosta ja aikomuksesta. Korkeammissa ulottuvuuksissa huomionne ilmaisee aikomuksen ja ne ovat yhtä kovia kuin äänenne kolmannessa ulottuvuudessa. Itse asiassa ne ovat kovempia, koska ne luovat voimakkaita ajatusmuotoja, mitkä tuntuvat kuin tuulelta kasvoillanne, sateelta päähänne, jonkin muistetun asian hajulta, auringolta otsallanne tai myrskyn kylmältä ennakkoaavistukselta.

Kun kiinnitätte huomionne johonkin, harmonisoidutte automaattisesti sen kanssa, koska ei ole erillisyyttä sellaisena, kuin tunnette sen kolmannessa tai neljännessä ulottuvuudessa. Siksi huomionne kiinnittäminen johonkin ilmaisee aikomuksenne, valintanne yhdistyä ns. todellisuuteen ja kokea sen.

Sanomme "todellisuus", koska ihmisten, paikkojen tai asioiden ympärillä ei ole rajoja. Kuitenkin kaikella on aura viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli. Viides ulottuvuus on luultavasti ensimmäinen ulottuvuus, mihin palaatte nauttiaksenne samanaikaisesti elämästänne siellä.

Sallikaa meidän selittää yllä olevaa toteamusta. Te, loittoryhmämme jäsenet, kaksoispaikannuitte nykyiseen maa-astiaanne. Siksi teillä on jatkuvasti se viidennen ulottuvuuden todellisuus, missä päätitte ottaa muodon Gaialla auttaaksenne planeetan ylösnousemuksessa.

Jos palaatte siihen viidennen ulottuvuuden todellisuuden paikkaan, mistä kaksoispaikannuitte vapaaehtoisesti maa-astiaan – mikä on luultavasti yksi tähtialuksista tai emäaluksista – teitä saattaa ensin häiritä luontainen kykynne hahmottaa kaikkien aura. Useimmat olennot aluksilla ovat viidettä tai ylempää ulottuvuutta, joten niillä on kirkas kultainen aura.

Lopulta tulee luonnolliseksi nähdä auroja, mitkä ovat myös kommunikointimuoto. Toisin sanoen voitte kommunikoida valokielellä aurasta auraan ja/tai voitte käyttää ääntä.

Koska monia vierailijoita tulee maapallolta, alusten jäsenet harjoittelevat äänensä käyttämistä säännöllisesti. Usein he lähettävät myös valokieltä opettaakseen sitä vierailijoille

Nämä alukset, erityisesti vierailunne aluksella, ovat keino, millä voitte olla tavallisen kolmannen ulottuvuuden värähtelynne ja viidennen ulottuvuuden itsenne välissä. Tämä "välitila" ei ole neljännen ulottuvuuden unimaailma, vaan enemmänkin viidennen ulottuvuuden kynnys.

Olette nyt astumassa tuohon välitilaan. Tämä välitila on kuin erämaa vuoristojonojen välissä, valtava vesi satamien välissä. Välitilassa teidän täytyy päästää irti yrityksestä kontrolloida sitä, minne menette.

Te ette kuitenkaan mene minnekään johonkin aikaan, koska ette lähde tunnetusta aikamaailmasta matkataksenne nyt-hetken tuntemattomaan maailmaan. Näin ollen ette lähde fyysiselle, tunne- tai mentaalimatkalle.

Tätä matkaa ei voi kuvata 3D-aivoillenne. Se on tietoisuutenne siirtämismatka. Tätä tietoisuuden siirtämistä ei voi kuvata millään kolmannen ulottuvuuden kielellä. Se voidaan kuvata vain valokielen kuvina.

Siksi käytämme kuvaa lapsesta, joka kulkee "apinatangossa". Apinatanko on kuin tikapuut, jotka ovat vaakasuorassa maanpinnan yläpuolella, kaksien pystysuorien tikapuiden välissä. Lapsen täytyy kiivetä pystysuoria tikapuita yläaskelmalle ja sitten kurkottaa kiinni vaakasuorista tikapuista toisella kädellä, pitäen toisella kädellä kiinni pystysuorista tikapuista.

Hänen täytyy päästää irti pystysuorista tikapuista ja heilauttaa käsi tarttumaan vaakasuorien tikapuiden seuraavasta askelmasta. Tässä kohtaa hän roikkuu vaakasuorista tikapuista kuin apina puusta. Näin käytetään nimeä "apinatanko".

Matkallanne kolmannen ulottuvuuden ajasta ja paikasta viidennen ja ylempien ulottuvuuksien nyt-hetkeen, ei kuitenkaan ole peräkkäisiä fyysisiä askelmia, joista pitää kiinni ylittäessänne tuon välin.

Jätätte sen, mikä on tuttua 3D-ajattelullenne, ja siirrytte (pysyen paikallanne) todellisuuksiin, joita hallitsevat käyttöjärjestelmät, joita ette ole koskaan kokeneet käyttäessänne fyysistä muotoa.

Lisäksi teette tämän ajattoman matkan "nyt-hetken tähän" ilman karttaa. Teitä ei ole opastamassa GPS-järjestelmä. Kukaan (paitsi moniulotteinen ITSENNE) ei ole mennyt aiemmin kartoittamaan tätä aluetta. Soljutte tuntemattomaan vain ehdoton rakkaus kompassinanne.

Tällä matkalla mille nyt lähdette, ei ole tunnettua määränpäätä, koska ette matkusta eri paikkaan. Sen sijaan siirrytte korkeampaan todellisuusulottuvuuteen.

Matkustatte moniin ulottuvuuksiin samaan tapaan, kun linnut kulkevat valtavalla taivaalla ja valaat valtavassa meressä. Kuitenkaan vanhempanne tai lintu- tai valasparvenne ei ole kanssanne opastamassa, miten matkaa navigoidaan. Lisäksi valaat käyttävät kaikuluotainta ja linnuilla on pienet magneettimineraalipalat, magnetiitit, jotta ne voivat käyttää maapallon magneettikenttää muutto-oppaana.

Mutta teidän matkanne on kolmannen ulottuvuuden äänien ja magneettikenttien ulkopuolella. Itse asiassa se on myös käyttämänne maa-astian ulkopuolella. Maa-astianne on kuin kantoraketti, jota käytetään avaruusaluksen lähettämiseen maan ilmakehän vastuksen ohi.

Aivan kuten kantoraketti putoaa pois avaruusaluksen ohitettua tuon vastuksen, kolmannen ulottuvuuden maa-astianne putoaa pois ja viidennen ulottuvuuden valokehonne jatkaa matkaa. Maa-astianne ei kuitenkaan vahingoitu räjähtäessänne valokehoksi.

Maa-astia tallennetaan valokehoon, aivan kuten valokeho on tallennettuna fyysiseen kehoon. Valokeho on tallennettuna kundaliinivoimaan, mikä on tallennettuna selkärankaan. Samalla tavalla fyysinen keho on tallennettuna valokehon ytimeen.

Muistakaa, että olette luonnostaan moniulotteinen olento, jolla on keho, mikä on kuin tietoisuuden kuori, ja se on aina osa moniulotteista ITSEÄNNE – tiedostatte sen tai ette.

Valitettavasti ihmisiä on opetettu etsimään ulkopuolelta tarvitsemaansa informaatiota. Siksi he eivät tiedä, että kaikki kysymykset ja etsinnät voidaan tyydyttää oman fyysisen maa-astian energiapaketissa.

Matka josta puhumme, tapahtuu maa-asiassa, tietoisuudessa. Tietoisuustila pyörittää GPS:ää sinne, minne olette menossa.

Kuitenkin mennessänne aikaharhan ulkopuolelle, teidän täytyy päästää irti kaikista kiinnikkeistä kolmannen/neljännen ulottuvuuden ITSENNE "kantorakettiin" ja sallia viidennen ulottuvuuden valokehon ottaa ohjakset.

Miltä tuntuu sallia valokehon opastaa teitä välitilan kapeikoissa? "Kapeikot" edustavat sitä tunnetta, mikä kehossanne on, kun teidän täytyy puristua kahden paikan väliin.

Kehossanne on luultavasti tuo tunnetta nyt, koska 3D-todellisuuden polariteetit alkavat yhdistyä. Tuon yhdistymisen ytimessä on se välitila, mistä puhumme. Välitilasta tulee aina vain kapeampi, kun koko todellisuus alkaa resonoida nyt-hetkeen.

Nyt-hetkessänne tietoisuutenne alkaa laajentua kolmannen ulottuvuuden rajojen ja harhakuvien yli. Näin ollen näette 3D-todellisuutenne korkeammasta perspektiivistä. Niinpä fyysisen maailmanne draamat, velvollisuudet, askareet ja työ näyttävät hankalalta ja tylsältä.

Samanaikaisesti tunnette tarvetta olla luova, löytää uutta informaatiota, tutkia, mitä teille tapahtuu, ja paistatella tuossa uudessa tunteessa, mitä teillä ei ole koskaan ennen ollut. Kuitenkin samaan tapaan kun ette voisi olla liian pitkään vedessä, mikä on liian kuumaa, ette voi olla näissä korkeammissa taajuuksissa liian pitkään.

Kyse ei ole siitä, että te ette halua jäädä tuohon taajuuteen. Kyse on enemmän siitä, että te ette voi jäädä tuohon taajuuteen. 3D-elämänne tarvitsee teitä. Teillä on vastuita, velvollisuuksia ja askareita. Teillä on myös monia asioita, joita rakastatte 3D-elämässä, kuten ihmiset, paikat, luovuus ja panokset muuttuvaan maailmaan.

No, tässä on hyvä uutinen. Teidän ei tarvitse luopua 3D-elämästänne. Muistakaa, että te ette lähde fyysisestä maailmasta. Lähdette ainoastaan fyysisen maailmanne ajasta, kokeaksenne viidennen ja ylempien ulottuvuuksien nyt-hetken.

Näin tietoisuutenne voi laajentua viidennen ulottuvuuden värähtelyyn, saada upean kokemuksen ja sitten palata 3D:hen vain sekunnin ennen lähtöä tai sekunnin sen jälkeen. Tietysti 3D-aivonne eivät pysty rekisteröimään tätä informaatiota, kun ne on kalibroitu käsittelemään vain informaatiota fyysisestä maailmasta.

Kuitenkin laajentaessanne tietoisuutenne viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli, alatte toimia moniulotteisen mielenne "ulkoisen kovalevyn" kautta. Siksi moniulotteiset matkanne nyt-hetkeen ovat käytettävissä, käydäksenne niissä uudestaan aina, kun laajennatte tietoisuutenne viidenteen ulottuvuuteen, jotta voitte lukea tuota kovalevyä.

"Nyt-hetki" merkitsee viidettä ulottuvuutta ja sen yli. Ne jotka resonoivat täysin kolmanteen ulottuvuuteen tai alempaan neljänteen ulottuvuuteen, eivät pysty havaitsemaan muutoksia itsessään tai todellisuudessaan, koska nuo muutokset tapahtuvat viidennen ulottuvuuden taajuudessa.

Itse asiassa muutokset ovat sitä, että yhdistytte viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Mutta teidän täytyy uskoa voidaksenne havaita. Kolmannen ulottuvuuden aivoissanne on suodatin, mikä sallii teidän havaita vain sen, mihin uskotte. Tuo 3D-aivojenne "hankaluus" laitettiin kauan sitten, Altantiksen pimeinä aikoina.

Voitte kuitenkin helposti laajentaa tietoisuutenne tuon istutetun uskomuksen yli moniulotteisen ITSENNE avustuksella. On nyt-hetki ottaa oman elämänne ohjakset. Se matka nyt-hetkeen mistä puhumme, on keino, millä olette oman elämänne mestari.

"Valtaa toisiin" voi olla ainoastaan kolmannessa ja alemmassa neljännessä ulottuvuudessa. Sitten kun laajennatte tietoisuutenne ylempään neljänteen ja viidenteen ulottuvuuteen, teistä tulee valolautta, mikä kelluu syvämerellä. Se mitä meren pohjassa tapahtuu, ei ole uhka teille, mutta voitte päättää auttaa niitä, jotka eivät ole vielä tehneet matkaa omalle valolautalleen.

Samalla kun autatte muita ihmisiä, pyydämme teitä myös auttamaan rakasta planeettaa, Gaiaa. Sitäkin kyllästyttävät matalat taajuudet ja niiden ihmisten lakkaamaton draama, jotka ovat kiinni sen 3D-matriisissa. Aivan kuten te olette valmiita palaamaan moniulotteiseksi ihmiseksi, Gaia on valmis palaamaan moniulotteiseksi planeetaksi.

Jotkut eivät voi vielä uskoa, että todellisuus voi muuntua korkeammaksi taajuudeksi. Siksi he eivät voi havaita sitä. Toisaalta ne jotka voivat uskoa olevansa luonnostaan moniulotteisia, muuntuvat Gaian rinnalla ja muuttuvat alati.

Miten erotatte moniulotteisen ITSENNE tunteen jokapäiväisessä elämässänne? Ottakaa hetki tunnistaaksenne, että muutokset jotka olette kokeneet fyysisenä itsenä, yhdistävät teitä moniulotteiseen ITSEEN.

Fyysinen keho on oppaanne tällä matkalla, koska se edustaa ITSEN ykseyttä. Fyysisen kehon täytyy yhdistää kaikki ajatukset, tunteet, tietoisuustilat, toiminnat, ajatusmuodot ja reaktiot yhdeksi esitykseksi nykyisestä ITSENNE ilmaisusta.

Fyysinen kehonne muuttuu, koska tietoisuutenne laajenee. Moniulotteinen tietoisuutenne palvelee fyysisen muodon energiapaketin moniulotteisena matriisina. Tämä moniulotteinen matriisi ylläpitää yhtenäistä muoto/energiapakettia, jotta voitte elää maa-astiassanne (pysyä hengissä 3D:ssä) tehdessänne tätä valtavaa siirtymää.

Kehonne muodostuu lisäksi samoista elementeistä ja elementaaleista – maa, ilma, tuli ja vesi – kuin planeetta, millä kehonne nyt asuu. Näin ollen kaikki muutokset joita teette elementaalitasolla, jaetaan Gaian kanssa.

Samalla tavalla kaikki Gaian elementaalimuutokset jaetaan teidän kanssanne fyysisen kehon kautta. Alatteko nyt ymmärtää tämän henkilökohtaisen ja planetaarisen muutosprosessin valtavuuden?

Autamme teitä ymmärtämään enemmän ihmisitsestänne sekä Gaian maaplaneettaitsestä. Aivan kuten teille on seitsemän energiakenttää, jotka tunnetaan chakroina, Gaiallakin on. Gaia, sen ihmiset ja kaikki muut asukkaat vaihtavat värähtelytaajuutta.

Tämä ihmisen ja planeetan muuttuminen alkaa chakrajärjestelmästä. Chakrat ovat pyörteitä, mitkä vaikuttavat ja/tai hallitsevat aisteja, kehoelementtejä, tietoisuustilaa, sosiaalisia muutoksia ja kehitystä, umpirauhasia, hermopunosta, yhteyttä maahan ja ulottuvuushavaintoja.

Kun ihmisestä ja planeetasta tulee yhtä, chakra chakralta, ihmiskunta ja Gaia voivat yhdistää voimansa ja toimia yhtenä olentona maapallon ja kaikkien sen asukkaiden nostamiseksi viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli.

Liittykää meihin, kun yhdistämme henkilökohtaiset ja planeettachakrat, kun ihmisestä ja planeetasta tulee yhtä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Re: Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arctu

ViestiKirjoittaja hammer » 07.06.2015 22:47

YHDEKSI TULEMINEN, JOHDANTO OSA 2

Kirjoittanut/kanavoinut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
5.6.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ihmiset ja planeetta – Gaia ja sinä

Kun jatkamme seikkailuamme ja tutkimme luontaista yhteyttämme planeettaan, tarkastelemme koko chakrajärjestelmää sellaisena, kuin se on ihmiskehossa ja planeettakehossa, sillä olemme kaikki yhdistyneet ykseydessä.

Jokainen chakra palvelee kokemus- ja kommunikointiportaalina eri ulottuvuuksien välillä, harmonisoituaksemme moniulotteisen ITSEMME kanssa. Jokaista chakraa kuvaa tietty väri ja ne ovat linjassa alkaen ensimmäisestä chakrasta alhaalla seitsemänteen chakraan ylhäällä.

(http://1.bp.blogspot.com/-vs-v9EttWiM/V ... 00/Pc1.jpg)

Chakravärit ovat seuraavat:
* ensimmäinen chakra: punainen
* toinen chakra: oranssi
* kolmas chakra: keltainen
* neljä chakra: vihreä
* viides chakra: sininen
* kuudes chakra: indigo
* seitsemäs chakra: violetti

Alhaalta aloitettaessa ensimmäinen tai juurichakra on madoittumispisteemme rajalliseen planeettaamme, kun taas seitsemäs tai kruunuchakra ylhäällä on maadoittumispisteemme äärettömään ITSEEMME.

Neljäs tai sydänchakramme palvelee näiden kahden polariteetin – ääretön ja rajallinen – kohtaamismaaperänä.

Toinen tai napachakra on viidennen tai kurkkuchakran alempi oktaavi, aivan kuten kolmas tai solar plexus chakra on kuudennen tai otsachakran alempi oktaavi.

Chakrat jotka hallitsevat tiettyjä kehoalueitamme, voidaan jakaa myös kolmeen tietoisuustasoon.

Tiedostamattomuuschakramme hallitsevat alakehoa ja elämämme alueita, mitkä ovat normaalisti tiedostamattomia, kuten maadoittuminen planeettaan, ruuansulatus ja eliminointi.

* Ensimmäinen chakra hallitsee selkärankaa, sääriä, polvia ja jalkateriä.
* Toinen chakra hallitsee sukuelimiä, vatsaa ja alaselkää.
* Kolmas chakra hallitsee maksaa, sappirakkoa, mahalaukkua, pernaa ja haimaa.

Tietoisuuschakramme hallitsevat kehomme keskiosaa ja elämämme alueita, joista olemme yleensä tietoinen, kuten suhteet, terveys ja kommunikointi.

* Neljäs chakra hallitsee sydäntä, keuhkoja, immuunijärjestelmää, käsivarsia ja käsiä.
* Viides chakra hallitsee kurkkua, suuta, puhetta ja kuuloa.

Supertietoisuuschakramme hallitsevat kehomme yläosaa ja elämämme alueita, jotka ovat laajempia supertietoisessa ulottuvuudessa, kuten korkeammat ihanteet ja laajentunut tietoisuus.

* Kuudes chakra hallitsee näkökykyä, kasvoja, päätä, unta ja unia.
* Seitsemäs chakra hallitsee aivoja ja hermostoa.

Chakrat eivät edusta ainoastaan tiettyä keho-osaamme, vaan myös osaa tietoisuudestamme. Tietoisuus on kokemus olemisesta, mikä edustaa kaikkea, mitä meidän on mahdollista kokea. Nämä aistit, havainnot ja mahdolliset tietoisuustilat voidaan jakaa seitsemään kategoriaan, jotka liittyvät seitsemään chakraan.

* Eetteri/fyysinen keho
Ensimmäinen chakra on selviytyminen, elinvoima ja maadoittuminen fyysiseen elämään.

* Tunnekeho
Toinen chakra on tunteet, hoiva ja suoja.

* Mentaalikeho
Kolmas chakra on ajatukset ja valtajärjestelmät.

* Jumalainen lapsi ja suojelusenkeli
Neljäs chakra on rakkaus, terveys ja suhteet.

* Kausaalikeho
Viides chakra on kommunikointi ja korkeampi luovuus.

* Minä olen -olemus
Kuudes chakra on inspiraatio, mielikuvitus ja henkinen voima.

* Moniulotteinen ITSE
Seitsemäs chakra on ykseys moniulotteisen tietoisuuden kanssa.

Jännitteet jotka tunnetaan tietoisuudessa, tuntuvat myös kehossa chakrajärjestelmän kautta. Vastaavasti kehossa tunnettu jännite tuntuu myös tietoisuudessa.

Ensimmäisen chakran ongelmat ilmenisivät
* tietoisuuden kautta vaikeuksina päivittäisessä selviytymisessä, vitaalienergiassa tai omistautumisessa fyysiselle elämälle
* kehon kautta ongelmina selkärangassa, säärissä, polvissa tai jalkaterissä.

Toisen chakran ongelmat ilmenisivät
* tietoisuuden kautta vaikeuksina tunteissa, kyvyssä antaa tai vastaanottaa hoivaa tai kodissamme
* kehon kautta ongelmina lisääntymiselimissä, suolistossa tai alaselässä.

Kolmannen chakran ongelmat ilmenisivät
* tietoisuuden kautta vaikeuksina ajattelussa ja valtakamppailuna toisten kanssa tai sisällämme
* kehon kautta ongelmina maksassa, sappirakossa, mahalaukussa, pernassa tai haimassa.

Neljännen chakran ongelmat ilmenisivät
* tietoisuuden kautta vaikeuksina antaa tai ilmaista rakkautta suhteissa ja kokonaisterveydessä
* kehon kautta ongelmina sydämessä, keuhkoissa, immuunijärjestelmässä, käsivarsissa tai käsissä.

Viidennen chakran ongelmat ilmenisivät
* tietoisuuden kautta vaikeuksina kommunikoinnissa ja luovuudessa
* kehon kautta ongelmina kurkussa, suussa, puheessa tai kuulossa.

Kuudennen chakran ongelmat ilmenisivät
* tietoisuuden kautta vaikeuksina inspiraatiossa, mielikuvituksessa ja henkisessä voimassa
* kehon kautta painajaisina tai ongelmina näkökyvyssä, kasvoissa, päässä tai nukkumisessa.

Seitsemännen chakran ongelmat ilmenisivät
* tietoisuuden kautta vaikeuksina mielen laajentumisessa
* kehon kautta ongelmina aivoissa tai hermostossa.

Gaia puhuu

Rakkaat portaalin avaajani,

Olen hyvin tyytyväinen, että liitytte meihin yhdistääksenne henkilökohtaiset chakranne (mitkä ovat portaaleja) planeettachakrojeni/portaalieni kanssa. Kun liitämme yhteen henkilön ja planeetan, teemme sen chakra chakralta, ulottuvuus ulottuvuudelta.

Minulle on kunnia olla tällä kanssanne matkallanne. Olen iloinen, että olette vastanneet kutsuuni auttaa minua muuntumisessani viidenteen ulottuvuuteen. Käytyänne henkilökohtaisissa chakroissanne, vien tiedän mielelläni matkalle planeettachakroihini.

Kuvitelkaa, ihmisten ja planeetan yhdessä, rakkaiden maanhoitajieni, ilmanhoitajieni, vedenhoitajieni ja tulenhoitajieni tulevan yhdeksi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

7.6.2015 - YHDEKSI TULEMINEN – ENSIMMÄINEN CHAKRA, IHMISET J

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 10.06.2015 14:46

YHDEKSI TULEMINEN – ENSIMMÄINEN CHAKRA, IHMISET JA PLANEETTA



Kirjoittanut/kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

7.6.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine




http://3.bp.blogspot.com/--zV-v-tly74/V ... hakra1.jpg



Sijainti: Ensimmäinen chakra sijaitsee selkärangan tyvessä.



Terälehdet: Tämä chakra hallitsee kehomme alimpia värähtelyjä ja sillä on hitain aaltopituus. Siinä on neljä puolaa tai terälehteä. Neljä on neliön ja perustan numero. Neliö liittyy rehellisyyteen, reilun sopimuksen tekemiseen, neljään maaenergiaan – maa, ilma, tuli ja vesi – ja neljään suuntaan. Neljä seinää, neljä jalkaa tai neljä pyörää edustaa vahvaa perustaa.



Sävel ja mantra: Tämän chakran sävel on C ja mantra "lam" tai "e". Näiden mantrojen laulaminen D-sävellajissa, keskittäen samalla huomiomme tällä kehoalueelle, voi mahdollistaa meille tietoisemman pääsyn ensimmäiseen chakraan.



Väri: Tämän chakran väri on punainen, mikä on ihmisen näkemän valoasteikon alin taajuus. Punainen on vihan ja/tai elinvoiman väri.



Hallitsee: Ensimmäinen chakra hallitsee fyysisiä energioitamme. Se tunnetaan myös juurichakrana ja se hallitsee tarmoa, perimää, eloonjäämistä, turvallisuutta, intohimoa, rahaa, työtä ja kotia. Tämä chakra auttaa meitä jokapäiväisessä selviytymisessämme.



Aisti: Hajuaisti liittyy tähän chakraan. Hajuaisti on primitiivisin aistimme ja ensimmäinen aisti, mikä herää fyysisessä syntymässämme. Hajureseptorit sijaitsevat aivojen pohjassa ja ne syöttävät suoraan limiseen järjestelmään, mikä on muisti- ja tunnealue. Siksi aromit voivat päästä välittömästi tunnemuistoihin, jotka on tallennettu piilotajuntaan.



Astrologinen merkki: Juurichakraan liittyvä astrologinen merkki on Härkä. Härän symboli on härkä. Juurichakran tapaan härkä on maskuliinisen voiman ja hedelmällisyyden symboli. Härkä kuopii maata etusorkillaan ja laskee sieraimensa maata kohti varoittamaan jokaista, joka uhkaa sen laumaa. Laumassa on monta lehmää, mutta ainoastaan vahvin härkä pystyy säilyttämään ryhmän geneettisen koskemattomuuden.



Ensimmäinen chakra on itse asiassa maskuliini- ja feminiinienergiamme perusta. Se edustaa maskuliinista tahtoa ja miehen sukuelimiä sekä Jumalatar-kundaliinin feminiinienergiaa. Siksi mies voi oppia integroimaan feminiinivoimansa ja nainen voi oppia integroimaan maskuliinivoimansa puhdistamalla ja avaamalla tämän chakran.



Elementti: Maaelementti liittyy ensimmäiseen chakraan ja mineraalikunta on tuon hierarkian huippu. Ihmiskunta on arvostanut kristalleja aioneita ja niitä on käytetty myös esoteeriseen parantamiseen. Koska se hallitsee ensimmäisen ulottuvuuden itseämme, mikä on kyvytön pohtimaan itseään, havainnot juurichakrasta ovat tavallisesti tiedostamattomia. Ensimmäisen ulottuvuuden osamme voi tiedostaa vain mehiläispesä- tai lajitietoisuuden.



Vaikka ensimmäisellä chakralla on monia maskuliinisia ominaisuuksia, se on myös Jumalatar-kundaliinin paikka ja siksi se liitetään usein suhteeseemme äitiin ja Äiti Maahan. Suhde äitiin loi asenteemme kotia, turvallisuutta ja rahaa kohtaan. Jos meidät irrotetaan juuristamme, tunnemme irtoavamme myös maasta.



Tietoisuus: Ensimmäinen chakra hallitsee selviytymistietoisuutta ja edustaa syvintä piilotajuntaamme ja primitiivisintä itseämme. Tämä chakra edustaa aivojen matelijaosaa, mikä on aivorunko, elämäntukikeskuksemme. Aivorunkoa ja aluetta välittömästi sen yläpuolella kutsutaan matelija-aivoiksi, koska se on kaikilla luontokappaleilla matelijoista ihmisiin. Matelijoilla tämä alue on koko aivot, mutta ihmisillä se aivojen perusta tai runko. Itse asiassa osa tästä alueesta tunnetaan aviorungona.



Henkilökohtainen aikajana: Ensimmäinen chakra edustaa aikaa syntymästä kahteen ikävuoteen. Tämä on aikaa, ennen kuin olemme saaneet valmiiksi yksilöllistymisen ja hahmotamme itsemme edelleen osana vanhempia. Tämä chakra edustaa yritystä oppia elämään fyysisen elämämme ja fyysisen kehomme kanssa. Moniulotteiselle hengellemme on uutta 3D-todellisuutemme rajoitukset ja erillisyys ja yritämme oppia kontrolloimaan fyysistä maa-astiaamme. Onneksi matkustamme luonnostaan korkeampiin ulottuvuuksiin tässä iässä ja voimme palata Kotiin aina, kun tarvitsemme epätoivoisesti lohtua ja ymmärrystä.



Yhteiskunnallinen aikajana: Antropologisesti ensimmäinen chakra edustaa aikaa, jolloin ihmiskunta asui luolissa. Tuona aikana elimme päivä kerrallaan. Auttamaan selviytymiskamppailua palvoimme fyysisen ympäristömme eläimiä ja muita aspekteja.



Umpirauhanen: Jokainen chakra syöttää praanaa eri umpirauhaseen. Aivan kuten on seitsemän chakraa, on myös seitsemän umpirauhasta. Sekä chakrat että umpirauhaset sijaitsevat selkäytimen varrella. Umpirauhaset tuottavat hormoneja ja toimittavat niitä verenkiertoon. Näitä rauhasia sanotaan tiehyettömiksi, koska ei ole tiehyttä mihinkään erityiseen keho-osaan. Sen sijaan hormonit vapautetaan verenkiertoon, missä veri kuljettaa niitä kaikkiin elimiin ja kudoksiin vaikuttamaan kaikkiin fyysisen kehon toimintoihin.



Jokainen rauhanen on sisäisesti yhteydessä toisiin rauhasiin ja toimii myös läheisesti hermoston ja verenkierron kanssa. Jotta kehon elimet toimivat tehokkaasti, veressä on oltava tiettyjä kemikaaleja. Umpirauhaset erittävät monet näistä kemikaaleista ja tämä eritys on elintärkeä koko elimistön terveydelle. Kehomme voi sairastua, jos on liikaa tai liian vähän hormoneja.



Ensimmäisen chakran umpirauhanen on lisämunuainen. On itse asiassa kaksi lisämunuaista, mitkä sijaitsevat kummankin munuaisen päällä. Lisämunuaiset ovat kehon taistelukutsu. Kun adrenaliinia vapautuu elimistöön, havaintokykymme selkeytyy, meillä on lisää tarmoa ja rohkeutta.



Adrenaliinin vapautuminen aktivoi "pakene tai taistele" –syndrooman, mikä valmistelee meitä pakenemaan tai taistelemaan. Adrenaliinin vapautumisen ja "taistele tai pakene" -aktivoitumisen saa aikaan todellinen tai kuviteltu vaara. Siksi tunteet voivat aktivoida adrenaliinin vapautumisen, silloin kun tunnemme äärimmäistä pelkoa tai kroonista ahdistusta. Ensimmäinen chakra on selviytymischakra ja "taistele tai pakene" –syndrooma on elintärkeä jokaisen lajin selviytymiselle.



Hermopunos: Ensimmäinen chakra sijaitsee lähellä "ristiluupunosta". Ristiluupunos on hermokeskus, mikä hallitsee luurankoa, sääriä, jalkateriä, jätteenpoistoa, miehen lisääntymiselimiä ja eturauhasta. Jos on ongelmia jaloissa kehon oikealla, maskuliinipuolella, se voi merkitä ongelmia omaan tahtoonsa luottamisessa. Jos on ongelmia jaloissa kehon vasemmalla, feminiinipuolella, se voi merkitä ongelmia omaan tunne-elämään luottamisessa.



Puhdas: Kun ensimmäinen chakra on puhdas, tunnemme turvaa, maadoittumista ja vakautta. Voimme käyttää tervettä järkeä taloutemme tasapainottamisessa ja jokapäiväisissä velvollisuuksissamme ja silti aloittaa uusia toimia ja kiinnostuksia. Jätteenpoisto toimii hyvin, hermotoiminta jaoissa on tervettä ja kyky aloittaa seksuaalisia kohtaamisia on mukava ja luonnollinen. Juurichakra on nukkuvan käärmeen, kundaliinin, koti. Kun tämä chakra on puhdas ja tasapainossa, Jumalatar-kundaliini Shakti voi herätä ja aloittaa vähittäisen nousemisen tapaamaan lordi Shivaa.



Epäpuhdas: Kun ensimmäinen chakra on epäpuhdas, meistä tuntuu turvattomalta ja pelokkaalta. Voimme olla myös poissaoleva, koska emme ole maadoittunut. Meillä voi olla vaikeaa talouden ja jokapäiväisten välttämättömyyksien kanssa. Turva mitä saamme aineellisista asioista, voi olla uhattuna. Voi olla myös ongelmia kotona, mikä on toimintamme perusta fyysisessä elämässä. Meistä voi tulla nautinnonhaluinen ja itsekeskeinen ja voimme kärsiä masennuksesta ja surusta. Meillä voi olla peräpukamia, ummetusta, iskiasta tai eturauhasvaivoja.



Kaikki yllämainitut tunne-, käyttäytymis- ja fyysiset terveysongelmat liittyvät kykyyn päästää irti. Emme voi päästää irti surusta, materiaalisista lohdukkeista talouden niin vaatiessa tai kehon jätteistä. Jos emme pysty päästämään irti siitä, mikä pidättelee meitä, emme voi siirtyä eteenpäin. Ongelmat iskiashermossa ja jaloissa ilmaisevat tätä dynamiikkaa. Eturauhasongelmia voi syntyä turhautuneista seksuaali- tai luomishaluista.



Maan chakrat: Aivan kuten ensimmäinen chakra edustaa fyysistä kehoamme, maapallon ensimmäinen chakra edustaa sen fyysistä kehoa. Planeetan ensimmäinen chakra sijaitsee Siinai-vuorella Lähi-idässä. Lady Gaia sallii kundaliininsa nousta kohtaamaan jumalaisen puolisonsa. Nyt on se aika, kun kuulemme tämän kutsun. Näin ollen tämä planeetta-alue on suuri levottomuuskeskus.



Ulottuvuudet: Ensimmäinen chakra hallitsee ensimmäisen ja toisen ulottuvuuden elämäämme. Ensimmäisen ulottuvuuden itse edustaa kehon geenikoodausta, soluja ja mineraaleja. Se edustaa myös primitiivisintä eläintseämme, mitä edustaa se "taistele tai pakene" –reaktio, mikä varmistaa lajin selviytymisen.



Juurichakra hallitsee myös miehen sukurauhasia ja niiden erittämään testosteronia. Tämä testosteroni ajaa yhteiskuntamme miehiä ja psyykemme miespolariteettia jatkamaan ja suojelemaan ihmiskuntaa.



Yhteenveto: Maa Äidin keho ja sen tietoisuus, lady Gaia, on kolmannen ulottuvuuden planeetta, mikä tukee fyysistä kehoamme. Aivan kuten fyysinen kehomme kommunikoi tietoisuuteemme kanssa terveys-, sairaus-, mukavuus- ja epämukavuustilallaan, lady Gaia kommunikoi meidän kanssamme planeettansa terveydellä.



Länsimainen yhteiskuntamme on kulkenut niin pitkälle kolmannen ulottuvuuden yksilöllisyyteen, että olemme kadottaneet näkyvistä sen, että olemme suuremman kokonaisuuden jäseniä. Olemme unohtaneet, että olemme planeetan jäseniä ja meidän kaikkien on jaettava se. Tämä unohtaminen on sallinut meidän sivuuttaa sen, että henkilökohtainen kohtalomme on olennaisesti sidottu Äiti Maan kohtaloon, mikä majoittaa ja ruokkii fyysisen itsemme.



Fyysinen kehomme ja maapallon keho lähettävät meille viestejä ensimmäisen ja toisen ulottuvuuden kautta. Jos geeni- ja solutasolla on häiriöitä ja sairauksia, jos maaelementit ympärillämme ja kehossamme häiriintyvät, jos kasveja ja eläimiä kuolee sukupuuttoon päivittäin, lähetetään viesti. Voimme sanoa kuulleemme nämä viestit, mutta jos käyttäytymisemme ei ole muuttunut, emme ole kuunnelleet.



Voimme kieltää tai sivuuttaa kehomme ja maapallon kehon, mutta meidän on vaikeaa kieltää tai sivuuttaa käyttäytymisemme. Tekomme ovat vuorovaikutuksessa ympäristön ja toisten kanssa ja luovat peilin, mikä pakottaa meidät katsomaan itseämme. Voimme pitää kiinni uhrimentaliteetista, mikä sallii meidän pysyä kieltämisessä ja valehdella itsellemme, mutta tekomme eivät valehtele.



Tämän päivän maailmassa suuri osa selviytymistarpeistamme on saada, mitä haluamme. Meidän täytyy oppia tunnistamaan, että tekomme sanelevat meille, mitä todella haluamme, sillä sen tekemiseen löydämme aikaa. Vasta sitten kun tunnistamme piilotajuntamme viestit, kun ne ilmenevät käyttäytymisessämme, voimme ottaa täyden vastuun teoistamme.



Miten paljon tarvitsemme aikaa oppiaksemme kuuntelemaan planeetan ja tulevien sukupolvien tarpeita? Onko yksilöllisyys mitä kovasti arvostamme lännessä, maksanut meille kyvyn nähdä suurempi kuva?



Silloin kun ensimmäinen chakra on sulkeutunut, praanan on vaikea täyttää fyysinen kehomme. Emme ole silloin kosketuksessa voimaamme kuunnella kehomme ja kehomme kodin, maapallon, tarpeita ja vastata niihin.



Toiminnastamme tulee silloin reagointia ja kykymme ottaa vastuu henkilökohtaisesta voimasta laimenee surkeaksi selviytymiskamppailuksi. Kuitenkin silloin kun ensimmäinen chakra on herännyt, henki elää aneessa ja koko käyttäytymistämme ohjaa henki – henki fyysisessä kehossamme ja henki maapallossamme.



------



Rakkaat lukijat, miten koette tässä nyt-hetkessä ensimmäisen chakranne fyysisesti, mentaalisesti, tunteellisesti ja henkisesti.



Puhun omasta kokemuksestani antamaan teille esimerkin.



Fyysisesti: ensimmäinen chakra tuntuu melko maadoittuneelta, mikä on haaste minulle. Tunnen yhteyden Gaiaan, koska jaan tämän harjoituksen teidän kaikkien kanssa.



Mentaalisesti: tiedän juuri nyt, minne olen menossa, ja on sunnuntai, joten on rauhallista. Polvet ovat onnelliset, mikä ei ole aina tilanne.



Tunteellisesti: on vapaapäivä, joten minun ei tarvitse kiirehtiä mihinkään. Näin ollen ensimmäinen chakra on rauhallinen.



Henkisesti: ensimmäinen chakra ajattelee olemista takapihalla ja kävelemistä rannalla henkisenä kokemuksena.



Tulimme tänne Gaian vuoksi!



Jos et halua dokumentoida kokemustasi blogiin, kutsun sinut kirjoittamaan sen päiväkirjaan.



Rakkaat lukijat, Shawnna ja minä rakastaisimme kuulla sinusta kommenttiosassa. Siunausta onnelliselle ensimmäiselle chakralle.



Huomenna Gaia puhuu omasta ensimmäisestä chakrastaan.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

8.6.2015 - HENKILÖKOHTAISEN JA PLANEETAN ENSIMMÄISEN CHAKRAN

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 11.06.2015 12:16

HENKILÖKOHTAISEN JA PLANEETAN ENSIMMÄISEN CHAKRAN YHDISTÄMINEN



Gaiaa kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

8.6.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



http://4.bp.blogspot.com/-_MJSIOyfSI0/V ... /Gaia1.jpg



Gaia puhuu ensimmäisestä chakrastaan – Siinai-vuori Lähi-idässä



Tervetuloa! Kutsun teidät nyt vierailemaan ensimmäisessä chakrassani. Vastaanotan teidät planeettakehooni, aivan kuten te sallitte minun yhdistyä henkilökohtaiseen kehoonne. Kuten näette kuvasta, ensimmäinen chakrani on Siinai-vuori. Ensimmäinen chakra on henkilökohtaisen ja planetaarisen maskuliinienergian juuri. Se suuntautuu ulosvirtaukseen, mitä symbolisoi sen sijainti vuorenhuipulla.



Siinai-vuori on kundaliinini juuri, muotokokemukseni alfa ja omega. Monta suurta muutossykliä on alkanut tällä vuorella. Se on perusleirini, voimapaikkani. Siellä kerään elinvoimani ja aloitekykyni.



Tällä kehoni alueella on merkittävä portaali/pyörre/madonreikä, mikä on vaikuttanut kovasti evoluutiooni planeettana sekä teidän kehitykseenne ihmisenä. Se on ulottuvuuksienvälinen portaali ja tämä on se todellinen himottu voitto, mistä monet maat taistelevat nyt.



Minä, Gaia, sallin kundaliinini nousta kohtaamaan jumalaisen täydentäjäni kruunussa. Kun kundaliinini nousee kruunuchakraan, jumalainen täydentäjäni yhdistyy taas minuun mystisessä avioliitossa. Tällä kertaa planeetaksi tulemisen ja ihmiskunnan synnyttämisen sijasta, minusta tulee tähti ja synnytän planeetan.



Tuossa kohtaa sykli päättyy ja 3D-peli loppuu. Portaali korkeampiin maailmoihin avautuu täysin Siinai-vuorella ja ulottuvuuksien sekoittuminen alkaa.



Ensimmäinen henkilökohtainen chakra – selkärangan tyvi



Ensin yhdistätte henkilökohtaisen ensimmäisen chakranne selkärangan tyvessä, planeettani ensimmäiseen chakraan Siinai-vuorella. Minulla, Gaialla, on fyysinen keho planeettana, mikä antaa kotipesän fyysiselle kehollenne. Aivan kuten teidän fyysinen kehonne kommunikoi tietoisuutenne kanssa terveys-, sairaus-, mukavuus- ja epämukavuustilallaan, minä kommunikoin teidän kanssanne planeettani terveyden avulla.



Länsimainen yhteiskuntanne on kulkenut niin pitkälle kolmannen ulottuvuuden yksilöllisyyteen, että monet teistä ovat kadottaneet näkyvistä sen, että olette suuremman kokonaisuuden jäseniä. Tämä unohtaminen sulki ensimmäisen chakran, erotti teidät planeettatietoisuudesta ja rajoitti teidät pieneen osaan ITSESTÄNNE, mikä on nykyisen maa-astianne egoitse.



Jos ensimmäinen chakranne on suljettu minulle, praanan on vaikea täyttää fyysinen astianne. Aivan kuten lamppu välkkyy, kun sitä ei ole kunnolla kytketty pistorasiaan, praana ei voi kiertää tehokkaasti kehossa, mitä ei ole "kytketty". Jos olette maadoittumaton, tunnette myös yhteydettömyyttä minuun, Äiti Maahan, kun vaellatte yksin ja epätoivoisena vihamielisessä maassa ja etsitte selviytymiskeinoja.



Lisämunuaiset hallitsevat ensimmäistä chakranne ja ne aktivoivat "pakene tai taistele" –tietoisuuden. Adrenaliini on välttämätöntä selviytyäksenne paremmin kolmannen todellisuusulottuvuuden ankarassa ympäristössä. Toisaalta liika adrenaliini voi saada kuitenkin tuntemaan levottomuutta, hermostuneisuutta ja vihaa.



Sitä vastoin liian pieni määrä adrenaliinia voi saada olonne tuntumaan yhtä pelokkaalta kuin pikkuhiiri avoimella niityllä. "Haukat" eivät kuitenkaan lennä taivaalla yläpuolellanne. Niitä on työpaikalla, kaupan kassajonossa, viereisessä autossa ja monissa ruuhkaisissa paikoissa, joissa teidän täytyy elää ja työskennellä.



Onneksi ensimmäisen chakranne ollessa auki ja yhteydessä minuun, maapalloonne, tunnette suojaa yhteydestänne kaikkeen elämään. Voitte silloin muistaa, että henkenne on elävä ja yhteydessä planeettaan. Tämän tiedostamisen myötä rajat henkilökohtaisen ja planetaarisen todellisuuden välillä hämärtyvät ja voitte vastaanottaa helpommin universaaliin energiavirran henkilökohtaiseen kehoonne.



Chakrojen yhdistäminen



Pyydän teitä nyt yhdistämään tietoisuutenne ensimmäiseen chakraanne selkärangan tyvessä. Ulottakaa "juurenne" syvälle maakehooni. Visualisoikaa itsenne istumassa puun juurella, yhdistäkää selkärangan tyvi puun tyveen ja laittakaa selkänne runkoa vasten. Katsokaa auringonvalon tulevan lehtiin. Seuratkaa valoa tietoisuudellanne, kun se kulkee lehtien ja oksien läpi runkoon.



Kun valo siirtyy runkoa alas, se kohtaa päälakenne. Sallikaa tässä risteyksessä tuota valoa tulla kruunuunne ja kulkea selkärankaanne alas, kun se kulkee samanaikaisesti alas puunrunkoa. Lopulta valo saavuttaa puun tyven ja myös selkärankanne tyven. Tuntekaa juurienne kulkevan alaspäin selkärangastanne ja yhdistyvän elämänpuunne juuriin, mitkä on istutettu syvälle maahan.



Kun ensimmäinen chakranne on maadoittunut täysin, sallikaa tietoisuutenne jatkaa kulkemista maahani ja kietokaa ydinolemuksenne minun ydinolemukseni ympärille planeettani keskellä. Laajentakaa nyt tietoisuutenne kuvittelemaan, että palaatte hitaasti pintaan Siinai-vuorella. Ydinolemuksenne yhdistyneenä omaani, voitte tuntea ikivanhaa ja hellittämätöntä planeettalevottomuutta. Ensimmäinen chakra hallitsee fyysistä elementtiä ja hajuaistia. Kokekaa henkilökohtaisesti fyysinen kehoni.



Tuntekaa mineraalikunnan rauhallinen vakaus sisällänne ja toisen ulottuvuuden kasvikunnan ja niiden kumppanien, hyönteisten, irrallinen, mutta kuitenkin intohimoinen ilmaisu. Tuntekaa aaltoilevat ruohokentät ja jättimetsien jatkuvuus. Kokekaa monien vesieni virta, pienistä puroista valtaviin meriin.



Tuntekaa laaksoni, kun ne laskeutuvat kehoonne, ja raskaat vuorijononi. Tuntekaa monet elämänmuodot, jotka ovat kasvaneet, madelleet tai astelleet maalla, lentäneet ilmassa tai uineet vedessä. Yhdistykää kaikkeen tähän fyysiseen elämään ensimmäisessä, toisessa ja kolmannessa ulottuvuudessa.



Haistakaa tämä vuoristomaailma – pensaat, erämaa, tuuli ja vierailevien ihmisten leiritulet. Sallikaa primitiivisen hajuaistinne viedä teidät muinaismuistoon tästä alueesta. Kiipeätte nyt Siinai-vuorelle saamaan valaistumisen.



Matka näyttää pitkältä ja vaikealta. Tunnette kovat kivet jalkojenne alla ja kuuman auringon polttavan päätänne. Kun jatkatte kiipeämistä, tuntekaa kolmannen ulottuvuuden ikivanhan ja itsepintaisen planeettalevottomuuden sekoittuvan yhteen oman ikivanhan ja itsepintaisen ihmislevottomuutenne kanssa.



Uupuneena kiipeämisestänne rentoudutte muutaman hetken pimeässä luolassa. Makaatte luolan kylmiä kiviä vasten ja suljette silmänne. Kuljette välittömästi vuoren pohjan läpi ja taas syvälle ytimeeni.



Siellä näette valtavan ulottuvuuksienvälisen portaalin. Tunnette juurichakranne resonoivan tähän portaaliin ja herättävän pitkään käyttämättömän henkilökohtaisen ulottuvuuksienvälisen portaalinne. Heti kun tunnistatte oman portaalinne, se alkaa sekoittua omani kanssa. Henkilökohtainen portaalinne yhdistyy nopeasti planeettaportaalini kanssa.



Heräätte meditaatiosta tuntien olonne maadoittuneeksi ja valaistuneeksi. Kun palaatte kiipeämään, tunnette mineraalimaailman rauhallisen vakauden sisällänne, irralliset ja myötätuntoiset kasvi-ilmaisut joita kasvaa rinteessä ja hyönteiset, joita pörrää nilkkojenne ympärillä. Tunnette yhteyttä joka kasviin, hyönteiseen, kiveen ja kaikkiin luontokappaleisiin, jotka ovat saaneet suojapaikan kivisiltä rinteiltä ja/tai lentäneet taivaalla niiden yläpuolella.



Te ja minä, henkilö ja planeetta, olemme yhtä. Olette ikivanha vuori, mikä on selviytynyt kerta toisensa jälkeen. Olette vakaa ja kärsivällinen ja olette nähneet ja eläneet paljon asioita. Monet ihmiset ovat etsineet turvapaikkaa ja valaistumista kehonne luolakodeista.



Te, vuori, olette aina olleet yhteydessä hengen virtaan kehonne kautta. Te, vuori, olette portaali – ensimmäisten ja viimeisten portaali. Olette alfa ja omega. Aloititte tämän syklin ja te, vuori, päätätte sen.



Saavuttaessanne vuorenhuipun, mikään ei pelota teitä, kun olette nähneet kaiken. Olette äärettömän kärsivällinen, kun olette eläneet kaiken. Tunnette hengen maadoittuvan vuorenne juureen, kokiessanne samalla myös maailman vuorenne huipulta. Seisotte sen vuoren korkeimmalla huipulla, mikä olette, ja huudatte alla olevalle maailmalle:



"Olen yhtä ikivanha kuin vuori.

Olen vakaa ja kärsivällinen, sillä olen selviytynyt kerta toisensa jälkeen.

Maadoitan henkeni planeetan aineeseen.

Olen muuntumispyörre!"



Rakkaat planeettani ihmiset, palaan auttamaan teitä yhdistymisessä toiseen chakraani Brasilian Amazonilla.



Siihen saakka,



Olen Gaia, äitinne ja ITSENNE.



-----



Mitä Gaia sanoo sinulle tänään?



Haluaisitko jakaa tuon viestin toisten kanssa kommenttiosassa?



Millainen oli kokemuksesi henkilökohtaisen chakrasi sekoittumisesta Gaian planeettachakraan?



Vastustesi kirjoittaminen yllä oleviin kysymyksiin rikastaa kokemustasi näistä oppitunneista. Rakastaisin sitä, että jakaisit, mitä ikinä haluat, koska se rakentaa ykseyttä prosessiimme.



Kiitos, että liityit seuraamme,



Sue ja Shawnna



-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron