Frazier Vidya (vidyafrazier.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Frazier Vidya (vidyafrazier.com)

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 21.12.2014 10:38

OPI RATSASTAMAAN YLÖSNOUSEMUSENERGIOILLA



Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)

12.11.2014

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Viime kuukausi (lokakuu) on ollut hyvin intensiivinen monille meistä – fyysisesti, tunteellisesti ja mentaalisesti. Ei taida olla mikään yllätys, kun ottaa huomioon monet voimakkaat auringonpurkaukset sekä kaksi pimennystä – ja kuka tietää, mitä kaikkea muuta taivaalla tapahtuu.



Kuten aina, olen ollut tietoinen, että kaikki näinä aikoina tulevat haasteet on suunniteltu selvittämään niitä vanhoja malleja, jotka eivät ole harmoniassa uusien ylösnousemusenergioiden kanssa, joita tulvii maapallolle. Ja tämän tietäminen on auttanut.



Työnnetään, tönitään ja venytetään



Mutta millaista kyytiä onkaan ollut! Kenties olen tuntenut enemmän kuin koskaan ylösnousemusenergioiden työntävän ja tönivän – aina eteenpäin, tuntien pakkoa ottaa seuraava haastava askel, mitä vaaditaan, ilman edes lyhyttä tilaisuutta kasata itseni edellisestä törmäyksestä. Ja venyttävän – venyttävän jatkuvasti ulos mukavuusalueeltani.



On ollut aikoja, jolloin ei ole ollut mitään taukoa rentoutuakseni – on ollut asia toisensa perään, mitä minun on tarvinnut tehdä. Ja toisia aikoja, jolloin tunne- tai mentaalihaasteet näyttivät ylivoimaisilta, ottaen huomioon, että minua vaadittiin voittamaan ne tai kestämään.



Yhdessä kohtaa valitin oppailleni tätä: milloin saisin tauon, milloin voisin rentoutua vähän, ennen kuin seuraava aalto osuisi minuun? Ensin kuulin hyvin lempeällä äänellä tunnustettavan, että kyllä, tosiaankin parhaillaan tielleni heitettiin paljon kaikkea, mikä on saatettava loppuun, integroitava ja mistä on toivuttava.



Tämä tunnustus oli lohduttavaa kuulla. Mutta sitten kuulin, että tapani reagoida siihen kaikkeen aiheutti pakahtumiseni.



Kolme tapaa kohdata ylösnousemusenergiat



Tosiaankin, he sanoivat, on kolme tapaa, jolla voisin päättää kohdata kaiken, mitä tapahtuu. Ensimmäinen vaihtoehto oli jatkaa entiseen malliin: yrittää pitää kaikki selkeänä mielessäni, tajuta kaikki, pitää jatkuvaa lukua siitä, mitä minun tarvitsi tehdä ja milloin, ja jatkaa kehoni työntämistä eteenpäin. Toisin sanoen: voisin jatkaa yritystäni pysyä kaiken kontrollissa – ja tuntea ympäri työntämistä ja pakahtumista prosessin aikana.



Toinen vaihtoehto oli oppia ratsastamaan energia-aallolla sen sijaan, että tuntee sen työntävän. Voisin päästää irti yrityksestä kontrolloida sitä (mihin en joka tapauksessa pystyisi – typerää edes ajatella niin). Ja sen sijaan tunnustella, miten virta liikkuu, harmonisoitua sen kanssa ja ratsasta sillä. Näkisin – minulle vakuutettiin – että jos tekisin näin, ei olisi pakahtumista. Kaikki mitä minun täytyi tehdä, kokea tai sanoa, annettaisiin minulle siinä hetkessä, missä sen tarvitsi tapahtua. Minun ei tarvitsisi pitää kaikkea mielessäni tai yrittää pysyä kaiken sen kontrollissa, mitä tein.



"Tämä kuulostaa hyvältä", vastasin, "jos minulla on energiaa tehdä kaikki tämä – pysyä valppaana ja ratsastaa aallolla. Mutta entä silloin, kun olen niin väsynyt ja aivokuollut, etten pysty edes siihen?"



"No, kolmas vaihtoehtosi on antaa energia-aallon kantaa."



Salli ylösnousemusenergioiden kantaa



"Ai jaa", huudahdin, kun yhtäkkiä mieleeni ilmestyi kuva kauniista valkoisista vaunuista, joissa lepäsi turvallisesti erittäin mukava tuoli. Edessä oli hohtava Pegasus valmiina kantamaan minua elämääni.



Astuin vaunuihin ja rentouduin tuoliin – ja lensimme pois. Pian oivalsin, että kummallakin puolellani oli enkeleitä, jotka opastivat vaunuja. Mikä autuus! Olin yhtäkkiä kyynelissä, helpotuksen valtaamana.



Se oli hyvin herkullinen kokemus – ja ollut siitä lähtien joka kerta, kun olen käyttänyt tätä kuvaa tuntiessani pakahtuvani siitä, ettei ole riittävästi aikaa, riittävästi aivosoluja muistaa asioita tai riittävästi sisua ja energiaa selviytyä siitä, mitä kulloinkin tapahtuu.



Ja niinä aikoina jolloin minulla on energiaa ja selkeä mieli, harjoittelen aallolla ratsastamista. Olen havainnut, että tämä voi olla hyvin hauskaa – tunnustellen, minne aalto vie minua, kaikkia kaarroksia ja käänteitä ja liikkuen sen mukana. Ja miten jännittävää onkaan ratsastaa niin voimakkaalla energia-aallolla tarvitsematta tietää, minne se vie minua – pelkästään luottaen, että sinne minun täytyy mennä.



On upeaa oivaltaa, että se on totta, mitä minulle kerrottiin: voin vain päästää irti yrittämisestä, muistaakseni oikeaan aikaan asiat, joita minun täytyy tehdä. Uudestaan ja uudestaan – juuri kun minun täytyy muistaa tehdä jotain, minua muistutetaan. Kaikki virtaa ja tapahtuu, kaikki oikeaan aikaan.



Aaltoja tulee ja menee



Minulla on nyt riittävästi kokemusta tietääkseni, että näitä ylösnousemusaaltoja tulee ja menee elämässämme tässä matkamme kohdassa. Ja niiden välissä on lepoaikaa, jolloin voimme rentoutua ja integroida sen, mitä olemme kokeneet, päästäneet irti ja oppineet.



Voimme ottaa näinä jaksoina aikaa kokeaksemme täysin ne uuden selkeyden, keveyden, tasapainon ja täyttymyksen tunteet, joita virtaa sisään sen vetäytyvän energia-aallon jälkimainingeissa, joka törmäsi elämäämme.



Kuten sanonta kuuluu: ylösnousemus ei ole nynnyjä varten. Ja me jotka olemme päättäneet tehdä muutoksen viidenteen ulottuvuuteen tietoisesti – tietäen, että autamme vapaaehtoisesti muita prosessissa – näytämme nyt kokevan jatkuvaa muutos- ja liikevoimaa elämässämme.



Miten onnekasta onkaan tietää, että on eri tapoja, joilla voimme kohdata haasteet – niiden kaikkien ei tarvitse olla vaikeita!


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

21.9.2014 YLÖSNOUSEMUSVALOTYÖNTEKIJÖILLÄ ON ERITYISTEHTÄVÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 27.12.2014 22:51

YLÖSNOUSEMUSVALOTYÖNTEKIJÖILLÄ ON ERITYISTEHTÄVÄ

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
21.9.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Oletin ennen, että kaikilla jotka olivat tietoisesti henkisellä polulla tällä planeetalla tänä aikana, oli erityistehtävänään auttaa ihmiskuntaa ja maapalloa siirtymisessä viidenteen ulottuvuuteen. Olen oivaltanut, että näin ei ilmeisesti ole.

Oletko huomannut, että jotkut tuntemasi henkisyyteen fokusoituneet ihmiset piristyvät heti, kun alat puhua planeetalla tapahtuvasta siirtymästä, ja jotkut eivät?

Jotkut ihmiset ovat heti mukana kanssasi ja innostuvat planeetan siirtymästä viidenteen ulottuvuuteen (tai ainakin kiinnostuvat kuulemaan siitä). Ja jotkut ihmiset eivät samaistu siihen kovin paljon, vaikka he olisivatkin hyvin sitoutuneita omaan heräämiseensä ja pitäisivät itseään yleisesti ottaen valotyöntekijöinä.

Olemme tietty valotyöntekijäryhmä

Me jotka piristymme maapallon ja ihmiskunnan auttamisesta siirtymässä viidenteen ulottuvuuteen, olemme tietty ihmisryhmä. Tiedämme syvällä sisällämme, että olemme ilmoittautuneet vapaaehtoiseksi jononkin hyvin erityiseen tässä elämässä – olemme sitoutuneet auttamaan sen uuden ajan tuomisessa, minkä tiedämme koittavan ihmiskunnalle. Olemme täällä auttamassa ihmisiä siirtymän läpi ja uuden maapallon luomisessa. Meillä ei ole epäilyksiä tästä.

Joillekin meistä on outoa, että ystävät jotka ovat olleet vuosia kanssamme kiinnostuneita henkisen heräämisen tavoittelusta, eivät ole kiinnostuneita kuulemaan ylösnousemuksesta tai uudesta maapallosta. He eivät jotenkin pysty samaistumaan siihen. Heidän silmänsä tavallaan katsovat sen yli, mistä alamme puhua. Toisinaan myös tunnemme heidän tuomitsevan, ikään kuin he ajattelisivat meidän menneen kummalliseen, eikä kovin valaistuneeseen suuntaan.

Minulle on nyt selvää, etteivät kaikki henkisestä heräämisestä kiinnostuneet ole ilmoittautuneet samaan tehtävään kuin tietyt muut meistä. He ovat täällä epäilemättä antamassa panoksensa yleisesti planeetan värähtelyn nostamiseen, mutta he eivät ole täällä keskittyäkseen erityisesti siihen. Heidän sielutarkoituksensa tai tehtävänsä on jokin muu.

Tästä syystä löytäessämme ihmisiä jotka tietävät ja innostuvat ylösnousemuksesta, nämä ystävyyssuhteet voivat olla kallisarvoista. Ja siksi siirtymään liittyvän yhteisön löytäminen on tärkeää.

Bodhisattva-valan täyttäminen

Useimmat tuntemani ihmiset jotka ovat tietoisesti mukana ylösnousemusprosessissa ja ovat siirtymässä syvemmälle sielutarkoitukseensa ihmiskunnan auttamisessa (tai ainakin haluavat aloittaa sen), voivat samaistua Boddhisattva-valan tekemiseen jossain kohtaa evoluutionsa aikana. Tämä buddhalaisen perinteen mukainen vala on jatkaa inkarnoitumista planeetalle kerta toisensa jälkeen auttamaan toisia heräämään henkiseen vapauteen – kunnes viimeinenkin sielu maan päällä on vapaa.

Tämä on vakava lupaus – uskomaton sitoutuminen, mikä vaatii valtavaa myötätuntoa ihmiskuntaa kohtaan. Olen tiennyt pitkään, että olen tehnyt tuon lupauksen jossain kohtaa (tai kenties monta kertaa eri elämissä). Ja tässä elämässä on ollut aikoja, kun olen miettinyt, voisinko päästä mahdollisesti eroon siitä.

Olen aina nähnyt tämän prosessin, missä kaikki sielut tulevat vapaaksi maan päällä, uskomattoman pitkänä, hitaana ja työläänä, ja se kestää mahdollisesti tuhansia vuosia. Ja olen tuntenut suurta "sielunsyvää" kyllästymistä koko elämän ajan. Miten pystyisin jatkamaan ajan loppuun saakka ja elämään vielä yhden elämän maapallolla edes niin hereillä, kuin minusta tulisi?

Sitten oivalsin yhtenä päivänä, mistä ylösnousemuksessa on kyse. Jokaisella sielulla maan päällä joka haluaa vapauden ja täyden heräämisen (joko tietoisesti tai tiedostamatta), on nyt tilaisuus saavuttaa tämä. Se ei vaadi enää tuhansien vuosien reinkarnoitumista – kyse on suhteellisen lyhyestä ajasta. Olemme itse asiassa siinä kohtaa nyt – kyse on vain vuosista.

Ja monien ihmisten ei tarvitse edes jättää nykykehoaan kokeakseen sen – useimmat siirtyvät viidenteen ulottuvuuteen sen kehon kera, mitä he nyt käyttävät.

Tuntuu hämmästyttävän hyvältä sisälläni, kun oivallan, että toisten auttaminen käsittämään, mitä ylösnousemusprosessissa tapahtuu, itse asiassa täyttää Boddhisatva-valani. Se on epäoleellista, tajuavatko toiset ihmiset tietoisella tasolla, mitä tapahtuu, tai innostuvatko he tämän planeettailmiön tapahtumisesta.

Sillä on vain merkitystä, että jokainen sielu joka on maapallolla sen ylösnoustessa, menee sen mukana täyteen heräämiseen. Ja tämä tuo minulle uskomatonta iloa.

Ylösnousemusvalotyöntekijöitä valmistellaan

Olen huomannut muutakin. Me jotka tiedämme olevamme erityisesti ylösnousemusvalotyöntekijöitä, siirrymme erittäin nopeasti ja intensiivisesti ylösnousemusprosessiin liittyvän puhdistusvaiheen läpi. Vaikka sisällämme tapahtuu lukuisilla tasoilla uskomattoman kauniita ja jännittäviä heräämisläpimurtoja, elämämme läpi pyyhältää myös muutoksia ja menetyksiä, joskus peräperää.

Useimmat ihmiset ympärillämme käyvät läpi tavanomaista elämäänsä – kenties stressaantuneempina kuin koskaan ennen, mutta ilman todellista tajua siitä, että jotain uutta tapahtuu. Testejä ilmestyy säännöllisesti näyttämään, miten nopeasti voimme päästää irti toimimattomista malleista ja suhteista sekä sopimattomista identiteeteistä. Masennusta ja ahdistusta ilmestyy tyhjästä. On tunne työntämisestä tuntemattomaan ilman karttaa.

Epäilemättä meitä kaikkia valmistellaan erittäin hyvin olemaan tiennäyttäjiä ja oppaita siinä, kun asiat alkavat todella hajota tällä planeetalla ja jotain sellaista alkaa tapahtua lähitulevaisuudessa, mitä visionäärit ja alkuperäiskansojen vanhimmat ovat ennustaneet pitkän aikaa. (Itse asiassa ei tarvitse kuunnella visionäärejä tajutakseen, että tämä tapahtuu – täytyy vain seurata uutisia ja yhdistellä asioita.)

Aina kun elämä alkaa hajota ympärillämme jossain määrin, on hyvä muistaa, kuka olemme ja mikä tarkoituksemme on ylösnousemusvalotyöntekijöinä. Meidän täytyy pitää suurempi kuva mielessä ja oivaltaa, että kaikella mitä tapahtuu elämässämme ja olemuksessamme, on tarkoitus.

Ja on hyödyllistä muistaa, ettemme ole yksin tässä prosessissa. Meillä ei ole valtavasti tukea ainoastaan näkymättömissä maailmoissa, vaan myös tässä fyysisessä ulottuvuudessa. Ylösnousemusvalotyöntekijöitä herää ympäri maailmaa. Pian meille tulee enemmän ja enemmän tilaisuuksia työskennellä yhdessä opastaaksemme sisään uuden ajan, joka on ilmestymässä esiin.

Voimme rentoutua tietäen, että löydämme oman paikkamme toistemme kanssa – ja täytämme sen, mitä olemme tulleet tekemään tänne.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.1.2015 KÄRSITKÖ YLÖSNOUSEMUSMASENNUKSESTA?

ViestiKirjoittaja hammer » 18.01.2015 23:13

KÄRSITKÖ YLÖSNOUSEMUSMASENNUKSESTA?

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
12.1.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tässä sitä ollaan tammikuussa 2015. Toisaalta voimme sanoa: "Hyvä luoja, miten tämä tapahtui – on jo 2015?!"

Ja toisaalta – muistaen kaiken innostuksen joulukuussa 2012 – saatamme sanoa: "Kaksi kokonaista vuotta on jo mennyt – ja tässä on kaikki, mitä on tapahtunut?!"

Jotkut kysyvät: "Miksei maan ulkopuolista elämää ole paljastettu vielä? Luulin, että galaktiset lopultakin näyttäytyisivät julkisesti." Tai "Miksi maailmassa on edelleen taistelua ja konflikteja, missä on se rauha ja harmonia, minkä piti tulla?"

Vielä toiset, jotka ovat odottaneet kiihkeästi tapahtuvan rellestystä tai maailmanlaajuisen nollauksen, ovat luultavasti äärimmäisen lannistuneita tässä kohtaa, viimeisten kahden vuoden "mainonnan" jälkeen, että se tapahtuisi minä hetkenä hyvänsä.

Myytti valaistumisesta yhdessä yössä

Voi olla tavallaan masentavaa, erityisesti jos olet sellainen, joka ymmärsi väärin, mistä päivämäärässä 21.12.2012 oli oikeasti kyse, ja uskoit, että ylösnousemus tapahtuisi yhdessä yössä – ikään kuin puh! heräisimme seuraavana aamuna ja koko maailma olisi muuttunut ja olisimme kaikki valaistuneet.

Jotkut hyvin älykkäät ja heränneet ihmiset uskoivat – tai ainakin toivoivat – että jokin versio tästä tapahtuisi. He ajattelivat, että ainakin heistä tuntuisi erilaiselta – heränneemmältä ja vapaammalta.

Mutta tietenkään mitään tästä yhden yön taiasta ei tapahtunut – ainakaan minun tietojeni mukaan. Joulukuun 22. päivä oli useimmille meistä hyvin samanlainen kuin edellinenkin päivä. Kenties jollain tavoin vähän energisempi, mutta ehkä tämä johtui vain siitä odotuksesta, että jotain kuitenkin tapahtuisi.

Kuten jotkut meistä tiesivät ja monet havaitsivat myöhemmin, yhden yön ihmettä ei tapahtunut, koska tuossa päivämäärässä ei ollut kyse siirtymisestä viidenteen ulottuvuuteen. Siinä oli kyse siirtymisestä neljänteen ulottuvuuteen – sillasta tai käytävästä viidenteen ulottuvuuteen, missä olemme kaikki vielä jonkin aikaa, kun karistamme kolmannen ulottuvuuden identiteettiämme, uskomuksiamme ja tunnekuormaamme.

Kuitenkin edelleen ehkä ihmettelet: "Okei, se ei tapahtunut yhdessä yössä, mutta hei, eikö nyt jo pitäisi tapahtua enemmän? Tapahtuuko ylösnousemus oikeasti? Onko maailmassa oikeasti mikään eri tavalla?" Jos katsomme maailmaa, voi näyttää siltä, ettei paljon ole muuttunut eikä paljon ole siirtymässä rauhan, harmonian ja rakastavan ystävällisyyden suuntaan.

Kyllä, voimme aina löytää hyviä uutisia, jos etsimme niitä. Olemme hyviä siinä. Mutta jos valtavirtamedia ei ole vielä edes alkanut päästä ajan tasalle, pääseekö se koskaan? Kolmas ulottuvuus näyttää yhtä ehjältä kuin koskaan.

Ja kun katsot kahta kulunutta vuotta, kenties monien meidän tapaan näet paljon muutoksia, haasteita ja menetyksiä, joita sinulle on tapahtunut. Sinusta ei ehkä tunnu lainkaan paremmalta. Kenties tunnet olevasi vielä enemmän hukassa ja vähemmän varma siitä, minne olet menossa.

Olet ehkä menettänyt kiinnostuksen asioihin, joista olit intohimoinen. Olet ehkä vähemmän halukas viettämään aikaa ihmisten kanssa, joita ennen rakastit. Vanhoja malleja nousee esiin kovasti ja tämä aiheuttaa stressiä ja tuskaa. Suhteet ovat karikkoisia. Tai kenties elämäsi on tylsää, siinä ei ole mitään jännitystä. Et tiedä enää, kuka olet.

Tämä ehkä riittää saamaan sinut päättämään, että koko ajatus ylösnousemuksesta ja liikkeestä kohti viidettä ulottuvuutta on vain naiivia ja toiveikasta metafyysistä itsepetosta. Jos olet tässä pisteessä – tai vain lannistunut siitä, miten pitkään ylösnousemuksen tapahtuminen näyttää kestävän – sinulla on ehkä "ylösnousemusmasennusta".

Ylösnousemus ei vain tapahdu meille

Juttu on niin, että toisin kuin monet ihmiset uskovat, ylösnousemus ei ole sellaista, mikä vain tapahtuu meille – että jokin ulkopuolinen voima tai lähde puhdistaa meidät vaivattomasti kaikesta siitä tunnetaakasta ja todellisuuden luonteen väärinymmärryksestä, mitä olemme keränneet niiden tuhansien vuosien kuluessa, jotka olemme olleet kolmannessa ulottuvuudessa. Meitä ei vain nosteta viidenteen ulottuvuuteen. Ja luultavasti se vaatii enemmän kuin muutamaa meditaatiota, joita nyt tarjoavat monet korkealle kehittyneet tähtisiemenopettajat, joita ilmestyy näyttämölle.

On totta, että herääminen on vähän helpompaa kuin joskus, ottaen huomioon ne korkeataajuuksiset energiat, joita virtaa maapallolle nyt, kun olemme neljännessä ulottuvuudessa. Ja saamme myös arkkienkeleiltä, ylösnousseilta mestareilta ja galaktisilta olennoilta pyytäessämme apua, mikä ei ollut yhtä ulottuvilla aiemmin.

Herääminen on kuitenkin edelleen sellaista, mikä meidän on tehtävä itse, mihin meidän täytyy keskittyä ja minkä tekemistä meidän täytyy jatkaa, kunnes olemme lopulta tarpeeksi selkeitä/puhtaita ja resonoimme viidennen ulottuvuuden värähtelyn kanssa. Ja useimmilla meistä tämä vie jonkin aikaa. Se on prosessi.

Jos oikeasti mietit, mitä täydellinen herääminen henkiseen luonteeseemme pitää sisällään, sinun on pakko tunnustaa, että paljon on muututtava: meidän ei tarvitse ainoastaan selvittää tunnelastia ja rajoittuneita uskomuksia tästä elämästä, vaan useimmilla meistä myös monista entisistä elämistä.

Lisäksi tiheän fyysisen kehomme täytyy muuttua kristallipohjaiseksi valokehoksi. Ja aivomme täytyy uudelleenjohdottaa täysin. Kaikki tämä on valtava juttu. Eikä sitä voi tehdä liian nopeasti tai muuten palaisimme.

Kaikki tapahtuu aikataulun mukaisesti

Niinpä huolimatta siitä epämukavuudesta, pelosta ja lannistumisesta, mitä voi ilmaantua ylösnousemusprosessissamme, voi auttaa, kun muistaa kaiken tämän. Vanhoja malleja ja negatiivisia tunteita nousee tosiaankin tarkoituksella. Niitä nousee, jotta voimme nähdä ne ja sitten päästää irti niistä. Myös tavallisen itsetuntomme, mukavuutemme ja intohimomme menettäminen osuu naulan kantaan. Meidän täytyy karistaa kaikki, mikä ei ole harmoniassa korkeimman henkiluontomme kanssa.

Itseni lisäksi monet tuntemani ihmiset – ystävät ja asiakkaat – ovat nyt kulkeneet tietoisesti tätä ylösnousemuspolkua jonkin aikaa. Ja kaikki me olemme tosissaan menneet läpi karmavuorista ja vaikeista vaiheista elämässämme – siivoten suhteita, negatiivisia asenteita ja rakkauden puutetta itseämme kohtaan.

Tarve tehdä kaikki tämä voi näyttää hyvin lannistavalta. Monille meistä jotka olemme työstäneet itseämme monta vuotta, jopa vuosikymmentä, se voi olla erityisen työlästä. Prosessiin uupumisen tunne voi helposti vallata toisinaan, kun ihmettelemme, miten kauan vielä tämä sisäinen työ kestää.

Oma sisäinen tietämykseni kertoo minulle: "Ei kauan. Ei lainkaan kauan, ottaen huomioon ne tuhansien vuosien kolmannen ulottuvuuden jutut, joita me kaikki otimme itsellemme." Se voi viedä jonkin määrän vuosia, kenties pari vuosikymmentä, mutta ajattele asiaa: suuressa kuvassa kyse on hämmästyttävän lyhyestä aikajaksosta niille valtaville muutoksille, joita viides ulottuvuus synnyttää.

Katso, mikä on muuttunut

Jos ajattelet, ettei ylösnousemusta tapahdu sinun elämässäsi, kannustan sinua katsomaan sisällesi ja todella pohdiskelemaan elämääsi tässä kohtaa. Arvaukseni on, että vaikka asiat saattavat näyttää rankoilta tai masentavilta, epäilemättä havaitset, että paljon sisälläsi ja elämässäsi on oikeasti muuttunut parempaan.

Etkö ole tietoisempi kuin kaksi vuotta sitten – etkä vain vähän, kuten olisi saattanut tapahtua menneisyydessä? Eikö sisälläsi ole jotain, mikä on nyt voimakkaampi ja sitkeämpi? Eikö sinulla ole parempi ymmärrys siitä, mistä rakkaudessa on kyse – aidossa ja ehdottomassa henkisessä rakkaudessa?

Ajattele sitä. Eikö ole päiviä, jolloin ilo vain kuplii sinussa tyhjästä, ilman mitään syytä? Tai aikoja jolloin suuren ärsytyksen tai epätoivon keskellä sinut yhtäkkiä vedetään selittämättömästi syvään sisäiseen rauhaan? Kenties olet toisinaan niin täynnä rakkautta, että olet kyynelissä?

Ja kenties sinulla on myös kokemuksia, joissa tunnet jonkin karmasopimuksen tulleen juuri valmiiksi? Tosiaankin, kenties kaikki karma on elämässäsi tulossa loppuun?

Monilla meistä on yksinkertaisesti suurempi sisäinen rauha kulkiessamme. Vähemmän mielen höpinää. Enemmän itsensä rakastamista. Enemmän elämän hyväksymistä sellaisena, kuin se on. Suurempaa kiintymättömyyttä ja vaivattomuutta. Ja enemmän ja enemmän pidentyviä vilauksia äärimmäisestä vapaudesta ja tiedosta, keitä olemme paljon korkeammalla ja laajemmalla tasolla kuin koskaan ennen.

Kaikki nämä kokemukset ovat merkkejä ylösnousemuksesta – sekä vaikeat että ihanat. Toisinaan näitä kahdenlaisia kokemuksia – ilontäyteisiä ja tuskallisia – on samana päivänä tai jopa samanaikaisesti. Se voi tuntua hullulta.

Keskity ihmeeseen

Mutta tämä on myös erittäin jännittävää, koska kaikesta siitä tietää, että ylösnousemus tapahtuu. Ja riippumatta siitä, kestääkö sinulla vähän aikaa vai muutamia vuosia transformoitua viidennen ulottuvuuden tietoisuuteesi, sillä ei ole merkitystä, jos pidät mielessä, miten taianomaista sen tapahtuminen ylipäätään on. Muista, että olet lopultakin tiellä Kotiin!

Niinpä sen sijaan, että eksyt ylösnousemusmasennukseen, keskity ihmeeseen. Ja tarkkaile kaikkia pieniä, mutta erittäin tärkeitä muutoksia, joita sinussa tapahtuu. Saatat yllättyä siitä, miten erilainen olet nyt verrattuna kahden vuoden takaiseen, miten paljon enemmän hereillä, rakastavampi, rauhallisempi ja iloisempi.

Entä maailma ja sen ylösnousemus? Sekin tapahtuu. Mutta kuten jokaisessa meissä, siinä on paljon transformoitavaa. Kollektiivi on edelleen hyvin paljon unessa, joten se vie aikaa. Mutta se tapahtuu. Siitä on merkkejä kaikkialla.

Katso elämääsi sydämellä

Ja muista, että jos tunnet masennusta, katsot luultavasti kaikkea rationaalisella mielelläsi – tuon rajoittuneen linssin läpi, mikä ei pysty tajuamaan korkeampaa totuutta siitä, mitä tapahtuu.

Yritä siirtyä sydämeesi ja katso sitten sen linssin läpi. Tiedät, että ylösnousemus tosiaan tapahtuu ja sinun täytyy vain jatkaa siirtymistä eteenpäin, askel kerrallaan. Ja muista, että sinua opastetaan täydellisesti oman ainutlaatuisen prosessisi läpi, rakastavan pikkutarkasti huolehtien.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1.1.2015 OTA OHJAKSET VAI MENE VIRRAN MUKANA – ILMENTÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 20.01.2015 22:13

OTA OHJAKSET VAI MENE VIRRAN MUKANA – ILMENTÄMINEN VAI LUOTTAMUS?

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
1.1.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Vuosien saatossa olen paininut sen kysymyksen kanssa, kumpi lähestymistapa elämään on korkeampi totuus: ohjaksien ottaminen ja yritys ilmentää se, mikä tekee minusta onnellisen ja positiivisen elämäni suhteen, vai oppiminen luottamaan, päästämään irti ja menemään virran mukana?

Kummassakin lähestymistavassa näyttää aina olevan viisautta. Ja miten kuitenkaan sovitan yhteen niiden vastakkaisilta näyttävät opetukset?

Useita vuosia sitten tulin henkisellä polullani kohtaan, jolloin ilmentäminen sai todella huomioni. Ymmärtäen perusperiaatteen, että "samanlaiset vetävät toisiaan puoleensa", opiskelin ja käytin useita eri tapoja luodakseni sen, mitä halusin elämääni, ja päädyin melko tehokkaaksi tämän tekemisessä. Se oli todella taianomainen jakso elämässäni.

Tärkeintä oli ymmärrykseni siitä, miten ajatukseni ja tunteeni todella loivat todellisuuttani. Ensimmäistä kertaa ymmärsin sen voiman, mikä minulla (ja kaikilla meillä) on sisällämme. Lumoutuneena tästä uudesta voimaantumisen tunteesta aloin opettaa ilmentämisen periaatteita toisille ja opin vielä lisää siitä, miten ne toimivat.

Ilmentämisen syvempien totuuksien ymmärtäminen

Ja sitten jossain kohtaa tulin rehelliseksi itselleni. Oivalsin, ettei yritys ilmentää elämääni toiminut aina. Olin ymmälläni. Tein kaikki samat asiat, mitkä olivat ennen olleet suuri menestys, mutta mitään ei tapahtunut.

Ensin luulin, että kenties näin oli, koska niin ei ollut tarkoitus tapahtua – se ei ollut korkeimmaksi parhaakseni. Korkeampi itseni esti sen, koska jotain tärkeämpää tarvitsi tapahtua. Minun täytyi oppia jotain – tai en vain tiennyt, mitä parempaa ilmestyisi. Tai kenties karma esti minua.

Luultavasti kaikissa näissä mahdollisuuksissa oli osa totuutta. Mutta sitten tiedostin jotain tärkeää, mikä oli aiemmin karttanut ymmärrystäni: kenties 20 minuutin keskittyminen päivässä kaikkiin tekniikoihin, joita olin aina käyttänyt – kuten visualisointi, affirmointi ja haluamieni tulosten kirjoittaminen – ei riittänyt.

Entä ne kaikki muut minuutit päivässä, jolloin ajattelin ja tunsin ja jotka eivät kenties olleet harmoniassa haluamani tarkoituksen kanssa?

Aloin huomata, että suuren osan päivästä en ollut lainkaan kovin tietoinen siitä, mitä ajattelin tai tunsin, ja oivalsin, että saatoin peruuttaa sen, minkä ilmentämisyritykseen olin käyttänyt aikaa.

Tämä oli todella tärkeä oivallus. Ja niinpä siirryin jaksoon, missä keskityin tulemaan tietoisemmaksi ja tietoisemmaksi siitä, minne mieleni meni koko päivän aikana oletusmoodissaan. Ja tietysti huomasin, että lankesin usein tietoisuustilaan, missä murehdin sitä ongelmaa, mitä ilmentämisponnistukseni yrittivät ratkaista – sen sijaan, että keskityin ratkaisuun tai haluamaani lopputulokseen.

Tämän uuden vaiheen todella arvokas aspekti oli, että aloin tulla tietoisemmaksi siitä, minne mieleni meni tavanomaisesti ja tiedostamatta, ja se oli usein puute, huoli ja yritys ratkaista ongelmia rationaalisen mielen rajojen sisältä. Tämä tietysti teki harvoin mitään muuta, paitsi pahensi avuttomuuden tunnettani ja huoltani siitä puutteesta, mitä tunsin.

Olin innoissani oivaltaessani, että tämän oli oltava vastaus! Kaikki ajatukseni ja tunteeni ja uskomukseni osallistuivat siihen, mitä loin elämässäni – eivät vain ne, joihin keskityin ilmentämisharjoituksessani tiettyinä aikoina joka päivä. Minusta tuli taas tehokkaampi sen ilmentämisessä, mitä halusin elämääni.

Vaikka oli vaikeaa pysyä todella tietoisena koko päivän kaikista ajatuksistani ja teoistani, jotka perustuivat rajoittuneisiin uskomuksiin, minusta tuli yleisesti ottaen paljon tietoisempi tietoisuustilastani. Ja tämä on palvellut minua vuosien saatossa monin tavoin.

Oppiminen kulkemaan virran mukana

Mutta sitten muutama vuosi myöhemmin aloin kääntyä poispäin tällaisista opetuksista, jotka osoittivat metafyysisiin totuuksiin ja "oma apu" –harjoituksiin. Tunsin sen sijaan vetoa moniin idän opetuksiin ja erityisesti ei-kaksinaisiin opetuksiin.

Minua kiinnosti eniten näissä opetuksissa keskittyminen antautumiseen – todelliseen antautumiseen ja pelkästään elämän sallimiseen tapahtua sellaisena, kuin se tapahtuu, vastustamatta tai yrittämättä muuttaa sitä.

Tässä kohtaa elämässäni, yritettyäni vuosikymmeniä luoda onnellisuutta elämääni onnistuen ainoastaan satunnaisesti, tunsin voimakasta vetoa tähän toiseen lähestymistapaan elämää kohtaan. Tiesin, että se vaatisi suurta luottamusta, mutta otin sellaisen asenteen, että jos yksinkertaisesti sallin sen, mitä elämääni tuli – ja jopa otin sen avosylin vastaan – kokisin paljon enemmän sisäistä rauhaa.

Ja näin tapahtui. Itse asiassa tunsin syvää sisäistä vapautta ja rauhaa, mitä en ollut koskaan ennen saavuttanut. Oivalsin, että yrittäessäni luoda elämääni kaikkea, mitä halusin – mikä oli joskus upea menestys ja aiheutti joskus suurta pettymystä – olin harvoin rauhassa. Oli aina jotain enemmän, mitä halusin – jotain enemmän mikä ei ollut aivan oikein ja mikä tarvitsi korjata.

Oppiminen menemään pelkästään elämänvirran mukana luottaen, että se mitä tuli, oli juuri oikein minulle, oli valtava helpotus. Vanha "nälkäinen haamu" sisälläni hiljeni kovasti ja jopa hävisi pitkiksi ajoiksi.

Katselin vain, mitä ilmestyi eteeni joka päivä – vaikka miten epämiellyttävää – ja menin sujuvasti siihen asennoituneena, että voisin selviytyä. Olin etsinyt hyvin pitkään rauhan ja antautumisen tunnetta sekä kaunista kiintymättömyyttä.

Oivalluksia viidennen ulottuvuuden tietoisuudesta

Ja sitten useita vuosia myöhemmin sain taas kerran uusia oivalluksia. Kun minusta tuli tietoisempi siitä ylösnousemusprosessista, mihin nyt osallistuin, tiedostin erään tärkeän aspektin viidennen ulottuvuuden tietoisuudesta: pysyminen tietoisena kaikista ajatuksista, tunteista ja uskomuksista ja niiden ohjaaminen tietoisesti – eli tietoisuuteni mestariksi tuleminen.

Tiesin, että minun tarvitsi tulla selkeämmin tietoiseksi kaikista tietoisuuteni rajoittuneista kolmannen ulottuvuuden piirteistä, joista edelleen pidin kiinni, ja siitä miten jatkoin niillä tiettyjen jumiutuneiden mallien ilmentämistä elämääni.

Tiesin, että minun täytyi ottaa ohjakset ja opastaa itseäni uuteen suuntaan, koska nämä mallit pidättelivät nyt minua heräämisprosessissa. Ja minun täytyi jatkaa tietoisuuteni nostamista mahdollisemman korkeaan taajuuteen, jotta pystyin kulkemaan polkuani mahdollisimman nopeasti ja helposti.

Sisäinen patistus tähän suuntaan oli nyt yhtä voimakas kuin se, mitä olin aiemmin tuntenut päästää vain irti ja antautua elämälle, kun se virtasi lävitseni.

Tämä hämmensi minua todella. Olinko takaisin siinä, mistä aloitin 30 vuotta sitten, kun yritin luoda elämääni kaikilla ilmentämistekniikoilla? Oliko minun tarkoitus jättää taakseni nuo sisäisen rauhan, antautumisen ja virtaamisen vuodet? Olin haluton tekemään tämän. Rakastin virran mukana menemisen rentoutta, kun hyväksyin ja toivotin tervetulleeksi kaiken, mitä ilmestyi esiin sisäisesti ja ulkoisesti elämässäni.

Minun tarvitsi ratkaista tämä pulmatilanne. Miten voisin siirtyä täydemmin tiedostavaan viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen ja ohjata elämääni suurempaan vapauteen ja mestaruuteen ja kuitenkin säilyttää sen upean rauhan ja hyväksymisen tunteen, minkä olin löytänyt elämässäni?

Pulmatilanteen ratkaiseminen

Vastaus tuli yhtenä päivänä, kun olin onnistuneesti ja hämmästyttävästi ilmentänyt jotain erittäin tärkeä elämääni – kirjan.

Olin tavallaan vähän haluttomasti ryhtynyt ilmentämään kirjaa prosessin avulla, mikä annettiin yhdessä ohjatussa meditaatiossa, mitä kuuntelin eräänä päivänä. Vastustettuani aluksi ajatusta jonkin ilmentämisestä, oivalsin, että tunsin pakkoa toimia niiden ohjeiden mukaan, jotka annettiin meditaatiossa, ja niinpä noudatin niitä.

Ja se toimi! Mutta miettiessäni prosessin onnistumista jälkikäteen oivalsin, että tässä prosessissa oli yksi asia, mitä en ollut koskaan tehnyt aiemmin, ja se oli tämä:

Sen sijaan että päätin mielelläni ja halukehollani, mitä halusin luoda, ajatus kirjan luomisesta tuli korkeammasta lähteestä sisältäni. Olin sisäisesti kysynyt, mitä minun pitäisi ilmentää, ja kuulin, että minun oli kirjoitettava ja julkaistava kirja – ja tehtävä se tietoisen aikomuksen kera.

En ollut mieleni persoonallisuus-egotilassa edes varma, halusinko käydä läpi kirjan kirjoittamisen ja julkaisemisen jokseenkin työlään prosessin. Minulla oli ollut epämiellyttäviä kokemuksia aiemmin kirjan julkaisemisesta ja ajatus uudesta kirjasta oli täynnä vastustusta ja itsensä tuomitsemista.

Mutta silloin kun ohjaus tulee sisäiseltä opastukseltani, yleensä luotan siihen ja teen voitavani sen toteuttamiseksi. Niinpä päätin yrittää ilmentää tämän kirjan ja odotin tietoisesti, että prosessi on vaivaton ja täynnä iloa.

Osa prosessia oli myös päätös, minkä päivänä luomus ilmentyisi. Tämä oli tekniikka, jota kokeilin ja joka vääjäämättä epäonnistui ennen. Mutta tällä kertaa mielellä päättämisen sijasta kysyin sisäisesti, mikä oikea päivä olisi.

Ja vaikka saamaani päivämäärään näytti olevan mahdottoman lyhyt aika kirjani kirjoittamiselle ja julkaisemiselle (ainoastaan kolme kuukautta), päätin luottaa ja mennä sen mukaan. Vahvistin selkeällä aikomuksella, että pitäisin kirjaani kädessä annettuun päivämäärään mennessä.

Ja se oli taianomaista. Jokainen askel matkalla tuohon päivämäärään tuli monien synkronismien ja täydellisen ajoituksen kera ja kirja oli kädessäni juuri tuona päivänä, mikä minulle oli annettu. JA ilokseni koko prosessin ajan oli ihana rauhan ja antautumisen tunne.

Koska ohje kirjan ilmentämiseen oli tullut korkeammasta lähteestä sisälläni eikä mielestäni, pystyin jotenkin rentoutumaan ja luottamaan prosessiin. Jotenkin vain seurasin niitä "ohjeita", joita korkeampi itseni antoi minulle. En tuntenut mitään painetta tulosten saavuttamiseen, mihin egoni voi tarttua.

Kyse ei ole joko/tai-vastauksesta

Kuten aina näyttää tapahtuvan, silloin kun joudun joko/tai-mielentilaan – kuten "Otanko tietoisuuteni ohjakset ja luon, mitä haluan, vai menenkö pelkästään virran mukana?" – vastaus ei ole kumpikaan.

Se on tavallisesti jossain kahden lähestymistavan välissä ja siinä on kummankin totuutta.

Oivalsin, että voin jatkaa elämistä virtaavassa antautumistilassa, hyväksyen ja toivottaen tervetulleeksi kaiken, mitä ilmestyy elämääni. Ja silloin kun tunnen tietoisuuteni korkeamman aspektin yllyttävän luomaan jotain, voin noudattaa sitä. Voin ilmaista aikomuksen, affirmoida sitä – opastaa ajatuksiani, tunteitani, uskomuksiani ja tekojani tuota tavoitetta kohti – ja luottaa, että se tapahtuu.

Ja voin rentoutua tietäen, että luon siitä osastani, mikä tietää, mikä on parasta minulle ja mitä tarvitsen eniten tällä hetkellä, kun kuljen matkallani viidenteen ulottuvuuteen.

Minulla on tässä kohtaa täydellinen luottamus, että ehdottomasti kaikki mitä elämääni tulee, on täydellisesti ja jumalaisesti järjestetty. Elämä on tanssia, missä on aikoja, jolloin annan musiikin vain viedä minua sinne, minne se vie, ja toisia aikoja, jolloin minua liikutetaan sisäisesti luomaan omat askeleeni, jotka vievät minut toiseen paikkaan tuossa vaiheessa.

Näiden kahden lähestymistavan välillä ei ole ristiriitaa. Ne punoutuvat yhteen ja täydentävät tosiaan. Ja niiden kummankin salliminen elämässäni on tuonut ennenkuulumatonta rauhaa ja tyydytystä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Re: Frazier Vidya (vidyafrazier.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 07.02.2015 09:22

VIIDENNEN ULOTTUVUUDEN TIETOISUUDEN TUNNISTAMINEN

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
2.2.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Useimmat meistä jotka ovat tietoisella ylösnousemuspolulla, ovat kokeneet elämässään hetkiä – tai myös pidempiä aikoja – joita voitaisiin kutsua "viidennen ulottuvuuden tietoisuudeksi".

On aikoja, jolloin olemme tunteneet elävämme tilassa, mikä on vapaa kaikista kolmannen ulottuvuuden huolista, tunteita ja rajoituksista. Syvä rauha, ilo ja vapaus voivat täyttää meidät, mikä säteilee autuuden tunnetta koko olemukseemme.

Mutta useimmilla meistä nämä kokemukset näyttävät lopulta häviävän. Ja voi olla helppoa masentua tai tulla epätoivoiseksi tämän tapahtuessa. Voimme tuntea syvää menetyksen tunnetta ja ihmetellä, mitä teimme väärin kadottaessamme nämä kokemukset.

On tärkeää olla vaipumatta suruun tai epäonnistumisen tunteeseen, kun nämä kokemukset häviävät. Ne voidaan nähdä sen sijaan "ennakkoesityksinä" siitä olotilasta, mihin olemme siirtymässä ylösnousemusprosessissamme, ja niitä annetaan meille auttamaan liikkumisessa oikeaan suuntaan.

Jos lisäksi katsomme tarkkaan, voimme nähdä, että on edelleen jotain hyvin oleellista, mitä tuo kokemus on antanut meille ja mikä ei ole vielä kadonnut sisältämme: syvä tietämys todellisesta luonteestamme ja mahdollisuus kyvystä säilyttää tuo tietoisuustila jossain kohtaa tulevaisuudessa.

Oma kokemukseni on myös, että jos pysymme keskittyneenä siihen tietoisuustilaan, minkä olemme kokeneet, ja tutkimme sen eri puolia, saatamme oivaltaa, että koemme edelleen ainakin joitain noista piirteistä elämässämme. Ja niihin keskittyminen auttaa myös synnyttämään täydellisempiä kokemuksia viidennen ulottuvuuden tietoisuudesta.

Viidennen ulottuvuuden tietoisuuden tavallisia piirteitä

Tietysti jokaisella meistä on omat ainutlaatuiset kokemuksemme, kun kuljemme aina vain syvemmälle viidenteen ulottuvuuteen. Mutta olen havainnut, että voi olla hyödyllistä lukea tai kuulla, mitä toiset kertovat omista kokemuksistaan, koska tämä voi auttaa meitä tunnistamaan omat kokemuksemme, jotka ovat samanlaisia, ja keskittymään niihin. Ja toisinaan se voi myös avata meidät korkeammalle tietoisuudelle prosessin aikana.

Tätä ajatellen olen laatinut luettelon yleisistä tekijöistä, joita olen löytänyt noista kokemuksista, joita minulla – ja toisilla tuntemillani – on ollut. Kenties niiden lukeminen tuo suurempaa tietoisuutta omista kokemuksistasi.

Luota universumin hyväntahtoisuuteen

Minulla viidennessä ulottuvuudessa on tunne ja tietämys universumin ja elämän hyväntahtoisuudesta, mikä on hyvin erilainen kuin se tunne, mikä minulla on yleisesti ottaen ollut koko tämän elämän ajan kolmannessa ulottuvuudessa.

Siihen saakka kunnes aloin saada enemmän viidennen ulottuvuuden kokemuksia, maailma ei ole koskaan tuntunut täysin turvalliselta tai viihtyisältä minulle. Olen alitajuisesti tuntenut aina jonkinlaista pelkoa selviytymisestä, sekä fyysisestä että taloudellisesta. Ja tajuntaani on aina vaivannut myös erillisyyden ja yksinäisyyden tunne riippumatta siitä, miten monia henkisiä "uudelleenohjelmointeja" olen kokeillut.

Silloin kun olet viidennen ulottuvuuden tietoisuudessa, se kaikki on poissa. On yksinkertainen luottamus elämään ja tietämys siitä, että tietysti minusta huolehditaan. Ei ole ahdistusta eikä pelkoa. Universumi, maailma ja elämä tuntuu ystävälliseltä ja viihtyisältä. Tunnen itseni kallisarvoiseksi ja tärkeäksi siinä ainutlaatuisessa tietoisuuspanoksessa, mitä annan maailmalle.

Avoimuus "mahdottoman" tapahtumiselle

Kun huomaan jumiutuneeni kolmannen ulottuvuuden tietoisuuteen, tunnen jääneeni kiinni niihin rajoituksiin, mitä rationaalinen mieleni luulee tietävänsä entisen kokemusten perusteella. Ei ole tunnetta siitä, että pystyn pääsemään yli niistä rajoituksista, jotka luulen tietäväni todeksi. Ja usein ääni kehottaa minua olemaan realistinen ja lankeamatta taika-ajatteluun.

Toisinaan on viisasta kiinnittää huomiota tuohon ääneen: on mahdollista vain purjehtia eteenpäin luottaen, että asiat selviävät sokealla luottamuksella, silloin kun kaikkea ei ole vielä järjestetty toiminaan tasaisesti ja oikealla ajoituksella. Tarvitaan arvostelukykyä.

On oltava luottamusta, kyllä, mutta on myös muita asioita, joiden on oltava kohdallaan, kuten todellinen virittyminen korkeampaan ohjaukseeni, keskittyminen sydämeeni ja selkeä aikomus.

Kun kaikki tämä on kohdallaan, tunnen siirtyväni korkeampaan tietoisuuteen, missä voin todella ymmärtää, että se mikä kuulostaa mahdottomalta korkeamman ulottuvuuden tietoisuudelleni, on itse asiassa hyvinkin mahdollista. Ymmärrän, ettei sille ole todellisuudessa rajoituksia, mitä voin luoda. Ja voin ruumiillistaa tuon luontaiseksi tuntemani voiman synnyttämään luomuksia, jotka minua sisäisesti ohjataan ilmentämään.

Sydämen laajentuminen

Todella yleinen viidennen ulottuvuuden tietoisuuspiirre meillä kaikilla uskoakseni on tunne sydämen laajentumisesta ja avoimuudesta – rakkauden virtaaminen koko olemuksestamme.

Minulla on tunne lämmöstä, vastaanottavuudesta ja rakkauden virtaamisesta kaikkea kohtaan, mitä kohtaan – kaikkea elämää kohtaan, myös itseäni. Voin tuntea rakkauskentän ympärilläni sekä täydellisen tuomitsemisen tai erillisyyden poissaolon. Toisinaan luokseni voi tulla "rakkaushyökkäyksiä", kuten niitä kutsun – rakkaushyöky joka virtaa lävitseni voimalla, mikä tuo kyyneleet silmiin ja voi joskus saada minut polvilleen.

Armollisuus kulkee lävitseni ja tekee tietä syvälle halulle palvella. Ja tiedän, että tämä on luontainen olotilani – suljettu sydän ei ole se, mikä minulle on myötäsyntyisen luontaista.

Tässä sydämen avautumiskokemuksessa on toinen asia, mikä on myös tärkeä huomata. Sydämen tunnerakkaus on vain yksi mukana oleva elementti – siinä on myös voimapuoli. Minusta on mahdollista tulla tietoiseksi tästä korkeammasta rakkausluonteesta oivaltaakseen, että se on voima ja polttoaine, mikä voi luoda ja muuttaa todellisuutta.

Eläminen läsnä olevassa hetkessä

Huomaan eläväni enemmän ja enemmän täysin läsnä olevassa hetkessä – ei ainoastaan nykyhetkessä, vaan itse hetkessä. Kaikki ajatukset menneisyydestä ja tulevaisuudesta ovat epäolennaisia, vain poissa. Se on mukava toiminta-alue.

Aina silloin tällöin ollessani uppoutuneena läsnä olevaan hetkeen, muistan yhtäkkiä jonkin tapaamisen tai jotain muuta, mitä olen aikatauluttanut tulevaisuuteen, ja tunnen levottomuutta siitä, että olen kadottanut ajantajun. Mutta jos sitten katson tarkkaan, näen, että minua on aina jotenkin muistutettu juuri silloin, kun minua tarvitsee muistuttaa tuosta tapahtumasta, mikä on ajoitettu tapahtumaan tiettyyn aikaan.

En ole koskaan oikeastaan etuajassa tai myöhässä, kun toimin läsnä olevan hetken alueella. Kellon mukaan saatan olla jossain määrin, mutta jos otetaan huomioon olosuhteet, aika on jokseenkin oikea sekä itseni että muiden ihmisten kannalta tai tapaamisessa itseni kanssa. Tässä voi olla taiantuntua ja hämmästyttävää synkronismia, mikä kertoo minun olevan oikeilla raiteilla.

Voin tuntea myös kehossani virtausta. Keholleni on ollut aina hyvin tuttua elää hetkessä – se tietää vain sen. Ainoastaan mieleni on luonut lineaarisen ajan kolmannen ulottuvuuden määräykset tai mennyt niiden mukana.

Ilo, rauha, tyytyväisyys

Tietysti se yleistunne mikä leviää viidennen ulottuvuuden kokemuksiini, on ilo, rauha ja syvä tyytyväisyys. Negatiivisia tunteita ei ikään kuin edes ole. Kyse ei ole siitä, että ilon tunne pitää masennuksen loitolla – tietoisuudessani ei yksinkertaisesti ole mitään ajatusta masennuksesta. Kaikki negatiiviset tunteet on jätetty kolmanteen ja neljänteen ulottuvuuteen.

On helppoa hyväksyä se, mitä on – ei ole kaipausta tai halua, että mikään on eri tavalla. Se jatkuvasti kalvava tyytymättömyys mikä on ollut aina läsnä kolmannen ulottuvuuden tietoisuudessani – tavallisesti alitajuisella tasolla – on poissa. Kaikki mitä elämässäni tapahtuu, on ok. Ja on uteliaisuutta siitä, mitä seuraavaksi on – myös odotusta ja tietämys, että se on kiinnostavaa ja viehättävää.

5D-tietoisuuden täysi kokeminen

Toisinaan kyse ei ole vain siitä, että minä tunnun erilaiselta – maailma ympärilläni tuntuu muuttuneen myös. En ole itse asiassa eri paikassa, voin edelleen nähdä samat esineet ja ihmiset ympärilläni. Mutta ne kaikki värähtelevät jotenkin elämää, mitä en ole koskaan tiedostanut nähdessäni ne 3D-silmillä. Kaiken solut melkein kuin tanssivat.

Ja kummallista kyllä, on myös tunne, että kaikki mitä näen, on onnellista – myös esineet, puut, ovet, pöydät, printteri. Tarpeetonta kai sanoa, että tunnen latautuneeni onnellisuudella. Huomaan hymyileväni leveästi kaikille, joita kohtaan, tunnen lämpöä ja ystävällisyyttä ja haluan olla heidän kanssaan tekemisissä. Syvä rakkaus kietoo minut sisäänsä ja samalla virtaa minusta.

Ei näytä olevan mitään erillisyyttä minkään ja itseni välillä. Olen tyhjä ja selkeä, ilman mitään tiheyden tunnetta. Ja kuitenkin olen hyvin täynnä – rakkautta, valoa, iloa. Ei ole mitään tunnetta pienen egoitsen läsnäolosta. Tavallaan minusta ei ole mitään jäljellä – on vain puhdas tietoisuus.

Mutta samaan aikaan on tunne, että olen erittäin suuri ja laajentunut. Hiljainen autuus on jatkuvasti läsnä. Ei ole aikaa, ei ole paikkaa – on vain värähtelevä ilo, mikä laulaa koko kehoni läpi.

Mitä sinun kokemuksesi ovat?

Rakastaisin kuulla kokemuksistasi, joita kutsut "viidennen ulottuvuuden tietoisuudeksi" – tai jostain muusta, mitä sinulla on sanottavana aiheesta. Jätä kommentti, jos haluat.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

23.3.2015 KATOAVA ITSE

ViestiKirjoittaja hammer » 28.03.2015 22:17

KATOAVA ITSE

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
23.3.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Voi olla todella kummallista, kun on kulkenut osan matkaa ylösnousemusprosessia. Persoonallisuuspiirteitä putoaa pois. Uusia piirteitä tulee esiin, mutta et ehkä vielä yhdisty niihin. Eivätkä ne sovi mukavasti yhteen niiden osien kanssa, jotka ovat katoamassa.

Elämäsi saattaa muuttua dramaattisesti, kuten myös suhteet, työ, terveys. Se voi olla todella hämmentävää. Voi tuntua pirstoutuneelta ja integroitumattomalta.

Ainoa tapa saada tolkkua näistä kokemuksista on ymmärtää, että osa sinua elää neljännen ulottuvuuden todellisuudessa (muutamien viipyilevien kolmannen ulottuvuuden tavanomaisten mallien kera) ja osa elää viidennen ulottuvuuden todellisuudessa.

"Ei täysin täällä"

Olen havainnut, että on useita tapoja, joilla tämä siirtymä ulottuvuudesta toiseen voidaan kokea. Ensimmäinen on tuntea, ettei ole kokonaan täällä. Jollain tavalla kokonaisuus ei ole läsnä. Ja riippumatta siitä, mitä teet ollaksesi täysin läsnä, sitä ei tapahdu. Olet jotenkin vain osittain tietoinen. Tunnet, että toinen osasi on jossain muualla, mutta et tiedä missä etkä pääse sinne. Etkä pysty tuomaan osia yhteen.

Poissaoleva itse

Toisilla kerroilla voi tuntua siltä, että se minkä olet tuntenut itsenäsi, on itse asiassa kokonaan poissa. Täällä ei ole yhtään mitään. Voit nähdä kehosi ja tiedostaa ajatukset mielessäsi ja tunteet sisälläsi, mutta missään siitä ei ole jotenkin substanssia. Tämä on enemmän kuin, ettei se ole tuttua, mikä on läsnä – ikään kuin yksilöllinen itsesi olisi jotenkin kadonnut.

Tämä tunne voi toisinaan olla uskomaton helpotus – ikään kuin egoitse olisi lopultakin hävinnyt eikä jäljellä ole muuta kuin tietoisuus, tiedostaminen ja läsnäolo.

Tämän kokemuksen myötä tunnet luontaista autuutta, mikä kantaa sinua, ja kuitenkin syvää sisäistä rauhaa, mikä pitää maadoittuneena. Pelko on poissa, itsensä tuomitseminen ja arvottomuus ovat hävinneet ja rakkautta tulvii koko olemuksessa hyvin luonnollisesti. Enimmäkseen vain tarkkailet itseäsi, elämääsi ja kaikkea ympärilläsi. Kaikki ikään kuin tapahtuu itsestään – ja tiedät, että kaikki on täydellistä.

Esiintuleva viidennen ulottuvuuden itse

Yksi tapa kokea itsen katoamisen tunne ylösnousemusprosessin aikana on autuus vähän eri tavalla: vanha egoitse on poissa, mutta sen on korvannut tunne uudesta ja kevyemmästä itsestä.

Se ei ole täysin tuttu aluksi. Viitekehys on muuttunut ja voit sanoa erittäin vähän, mikä on erilaista – ja kuitenkin tiedät, ettet ole se, joka olit ennen.

On syvä helppouden ja hyvinvoinnin tunne ja sydän on auki. Tunnet luontaista optimismia ja syvää luottamusta siihen, mitä elämällä on varastossa – on loputtomien mahdollisuuksien tunne. Ei ole puutteen tai rajoitusten tunnetta. Olet vain läsnä tässä ja nyt ja nautit joka hetkestä, kun se ilmestyy.

Nämä kaksi viime mainittua kokemusta – yksilöllisen itsen täydellinen poissaolo ja uuden itsen paljastuminen – ovat kumpikin erittäin miellyttäviä. Vanhat kolmannen ja neljännen ulottuvuuden maamerkit, tunteet ja uskomukset ovat loppuneet. Koet viidennen ulottuvuuden tietoisuuden.

Katoava kolmannen/neljännen ulottuvuuden itse

Mutta on muita kertoja, jolloin itsen puuttumisen tunne on hyvin erilainen. Et tunne itseäsi puhtaana tietoisuutena, etkä koe uutta kevyempää itseä, joka soljuu elämän mukana.

Tiedät vain, että se persoona jona olet tuntenut itsesi, näyttää liukuvan pois ja elämäsi tuntuu jokseenkin tyhjältä ja lattealta. Et tunne enää vetoa toimintaan, mistä ennen nautit. Ihmiset joiden kanssa sinulla oli ennen hauskaa, joko kyllästyttävät tai ärsyttävät sinua nyt. Intohimo mitä sinulla ennen oli, on vähentynyt kovasti, jos ei hävinnyt kokonaan. Mitään uutta ei ole ilmestynyt sen paikalle.

Et ole oikeastaan masentunut. Itse asiassa saatat kokea ihania rakkauden ja ilon tunteita, joita leijailee lävitsesi toisinaan. Ei ole oikeastaan mitään valitettavaa. Olet tavallaan neutraali kaikesta – ei tunnevuoristorataa. Ja elämästäsi on tullut jotenkin pientä ja rajoittunutta.

Tämä on kokemus elämisestä kolmannen/neljännen ulottuvuuden itsessä, joka on katoamassa. Tiedät, että viidennen ulottuvuuden itsesi on jossain, koska olet saanut vilauksia tai pidempiä kokemuksia siitä, mutta et pääse siihen vielä tahdonalaisesti.

Eläminen katoavan itsen kanssa

Oman kokemukseni mukaan meille voi ylösnousemusprosessissa tapahtua kaikki nämä neljä tapaa elää katoavan itsen kanssa – tai sekoitus niistä kaikista. Ja ne kaikki voivat olla vähän hämmentäviä, jos et tiedä, mikä suurempi kuva on: olet siirtymässä yhdeltä tietoisuustasolta, missä olet elänyt luultavasti tuhansia vuosia, vieraalle ja paljon kevyemmälle tietoisuustasolle.

Voi olla vaikeaa, silloin kun tunnet todella jumiutuneesi häviävän kolmannen/neljännen ulottuvuuden itseen. Jos näin tapahtuu, on hyödyllistä muistaa, että se on lähdössä pois ja latteuden tunne ja epämiellyttävät muutokset elämässä alkavat lopulta hävitä. Jossain kohtaa viidennen ulottuvuuden itsesi alkaa vaatia sinut useammin ja useammin – kunnes olet pysyvästi tuonut itsesi tähän uuteen taajuuteen.

Jos huomaat siirtyväsi tarpeeseen kilpailla, puolustautua, väitellä toisten kanssa, masentua tai kamppailla jollain tavalla, katso, pystytkö astumaan taaksepäin ja pelkästään tarkkailemaan näitä taipumuksia. Ne näytetään sinulle, jotta voit tunnistaa ne selvästi osaksi vanhaa tietoisuuttasi, mikä on lähtemässä.

Aina kun mahdollista, pysy positiivisena, tee voitavasi pitääksesi värähtelysi korkealla ja ole kiitollinen. Tällä tavalla päätät tietoisesti osallistua ylösnousemusprosessiisi etkä tunne avuttomuutta, kun se rakastavasti työntää sinua, vetää maton altasi ja heittelee sinua ympäriinsä pitääkseen sinut liikkeessä eteenpäin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

2.5.2015 UUPUMUSTA, NUKKUMISTA JA LISÄÄ UUPUMUSTA

ViestiKirjoittaja hammer » 11.05.2015 15:57

UUPUMUSTA, NUKKUMISTA JA LISÄÄ UUPUMUSTA

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
2.5.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Uupumusta. Melkein kaikki joiden kanssa olen puhunut parina viime viikkona, ovat kertoneet epätavallisesta uupumuksesta. Itse pystyn hädin tuskin raahautumaan sängystä tuolille useimpina päivinä.

Joillain voi tietysti olla syynä sairaus. Ja tässä tapauksessa on tärkeää tarkistuttaa tilanne. Kuvittelen myös, että astrologit voisivat kertoa meille jonkin selittävän tekijän taivaalta. Ja kenties vanhenemisella on joissain tapauksissa tekemistä asian kanssa.

Mutta olen vakuuttunut, ettei tätä jatkuvaa ja kunnon heikentävää uupumusta – ja tavallista suurempaa unentarvetta – mitä monet kokevat, voi selittää vain tavanomaisilla syillä. Monilla meistä ei ole mitään muita flunssan oireita eikä elämässämme ole tekeillä mitään, mikä voisi aiheuttaa uupumuksen.

Ylösnousemus voi olla uuvuttavaa

Tunnen, että tämän on pakko jotenkin liittyä ylösnousemukseen ja siihen, miten kehomme reagoi energioihin, joita tällä hetkellä virtaa maapallolle. Hyvin monet niistä jotka kuvailevat uupumustaan minulle, näyttävät kulkevan hyvin syvien ja usein tiedostamattomien ongelmien läpi elämässään. Jotkut niistä ovat olleet keskeisiä kysymyksiä koko heidän elämänsä ajan ja saattavat olla myös jäämää aiemmista elämistä.

Ja se on mielenkiintoista, että monet näistä ihmisistä näyttävät myös olevan avautumassa jollekin uudelle elämässään ja kenties merkittävä "siivoaminen" mikä vaatii valtavan määrän kehomuutosta, on tarpeellinen tämän tapahtumiseksi.

Jos olet ollut uupunut ilman mitään syytä – ja erityisesti jos uupumuksesi näyttää tulevan ja menevän – näin voi olla myös sinulla.

Hidastamisen aika

Mitä uupumuksemme siis kertoo meille? Yksi huomattava asia on, että monien meidän täytyy yksinkertaisesti hidastaa – ja joissain tapauksissa itse asiassa lopettaa kaikki tekeminen. Se pakottaa meidät järjestämään elämänne niin, että voimme pelkästään selviytyä päivästä läpi ilman suurta aktiivisuutta tai fyysistä stressiä. Jokin kehottaa meitä hidastamaan.

Uupumus pakottaa meidät myös kiinnittämään enemmän huomiota niihin yksityiskohtiin, miten elämme, ja keskittymään tarkemmin kehomme tarpeisiin. Sen sijaan että kiinnitämme niin paljon huomiota siihen, mitä "tuolla ulkona" tapahtuu, kiinnitämme huomiota enemmän siihen, mitä tapahtuu itsessämme hyvin välittömästi.

Onneksi tämä ei ole lainkaan huono asia! Itse asiassa se voi olla joillain meistä paljon kaivattu fokusmuutos. Kenties olemme olleet liian fokusoitunut kaikkeen toimintaamme, kaikkeen mitä tunnemme, että meidän tarvitsee saada tehtyä. Kenties olemme puskeneet itseämme ja kadottanut kosketuksen kehoomme. Kenties olemme vain tehneet liian paljon, liian nopeasti emmekä ole ottaneet aikaa integroida kaikkia kokemiamme sisäisiä muutoksia.

Voi olla niin, että meitä yksinkertaisesti kannustetaan kokemaan enemmän olemista kuin tekemistä. Sen sijaan että yritämme saada lisätunnin työhön tai seurustelun, voisimmekin istuutua jonnekin luontoon ja tulla yhdeksi puiden, luonnon kukkien, taivaan ja tuulenvireen kanssa – vain hidastaa kaikkea ja olla todella läsnä hetkessä.

Minusta on todella kiehtovaa, että niinäkin päivinä jolloin on lukuisia asioita, jotka minun todella täytyy tehdä, voin saada kaiken suunnittelemani tehtyä suhteellisen vaivattomasti, vaikka liikun hyvin hitaasti. Kyse on pelkästään pysymisestä täysin läsnä hetkessä ja keskittymisestä siihen, mitä parhaillaan teen. Heti kun alan nojata seuraavaa toimintaa kohti tai ajatella kaikkea, mitä minun täytyy saada aikaan, siitä tulee ylivoimaista. Haluan vain sulkea silmäni ja nukahtaa.

Mutta läsnäoleminen itsessäni lempeästi ja myötätuntoisesti näyttää itse asiassa antavan minulle energiaa. Se näyttää jotenkin saavan myös ajan venymään. Hämmästelen usein, miten hitaasti aika kuluu ja miten paljon saan tehtyä. Tiedän, että tämä on avain toimimiseen neljännen ulottuvuuden ajassa. Tunnen ajan kulkevan erittäin nopeasti vain toimiessani rajoittuneesta kolmannen ulottuvuuden tietoisuudesta.

Kriittisen äänen hiljentäminen

Uupumuksen käsittely voi olla myös tilaisuus kuulla tyypillinen sisäinen äänemme, mikä kertoo meille itsestämme. Olen huomannut hyvin yleisesti niillä, jotka käsittelevät uupumusta, että heistä on tullut tietoinen siitä kriittisestä äänestä heidän päässään, mikä kommentoi uupumusta ja sanoo, että heissä täytyy olla jotain vikana. Se kertoo, että he ovat tehneet jotain väärin aiheuttaakseen uupumuksen ja heidän täytyy korjata se.

Puhutaan polttoaineen lisäämisestä uupumukseen! Itsekritiikki voi yksinään aiheuttaa kamalaa uupumusta.

Jos kuulet sisäisen kriittisen äänesi, on tärkeää kysyä, mitä se kertoo sinulle. Luultavasti huomaat, että se puhuu uskomuksista, jotka saatat ottaa totuutena. Kuten "Minun ei pitäisi vain istuskella tekemättä mitään. Minun pitäisi olla tuottava. Olen arvoton ihminen, jos en saa mitään aikaan tänään."

Ovatko nämä toteamukset todella totta? Tiedätkö, että tuottavuus on luonnostaan parempi kuin pelkkä istuskelu tekemättä juuri mitään? Vai onko tämä vain uskomus?

Tai entä "Jos olen näin uupunut, minun täytyy selvittää miksi. Minun täytyy mennä lääkäriin. Minun täytyy tehdä jotain korjatakseni tilanteen. On jotain pielessä, jos tunnen uupumusta. Minussa on jotain vikaa."

Onko tämä totta? Tiedätkö tämän varmasti? Vai onko tämä vain olettamuksesi, mikä perustuu siihen, mitä olet oppinut aiemmin elämässä vanhemmiltasi tai ympäröivästä kulttuurista – tai jopa jostain kolmannen ulottuvuuden henkisestä opetuksesta?

Jos ajattelet asiaa, tämä uupumus voidaan nähdä myös hyvänä asiana. Se voi itse asiassa olla keholtasi palautetta, mikä ei kerro ainoastaan jotain fyysisestä sairaudestaan, mikä on riittävän tärkeää, vaan myös jotain, mikä on tarpeellista sinulle heräämisprosessissa.

Et voi tietää, ennen kuin kyseenalaistat nämä uskomukset. Tärkeää on tunnistaa uskomukset uskomuksiksi – ja sitten testata niitä nähdäkseen, onko niissä mitään todenperäisyyttä.

Uupumus ja masennus

Toinen polku minkä ihmiset usein valitsevat tuntiessaan fyysistä uupumusta, on oletus, että he ovat masentuneita. Uupumus voi tuntua masennukselta. Ja tietysti masennus voi olla osa sitä: jos sinulla ei ole energiaa tehdä asioita, joista tavallisesti nautit, tämä voi olla masentavaa. Mutta itse uupumus ei välttämättä ole masennusta.

Jos yrität puskea itsesi suorittamaan kaikki tavalliset toimesi ollessasi uupunut, se voi tietysti tuoda masennuksentunnetta. Mutta jos voit lakata puskemasta itseäsi ja ottaa aikaa miettiä hitaasti, mitä sinun täytyy ehdottomasti saada tehtyä päivän aikana – ja silloin liikut hitaasti ja olet läsnä itsesi kanssa hetkessä – usko tai älä, mutta tästä voi itse asiassa tulla miellyttävä kokemus.

Voit huomata, että liikut hidastetusti. Olet tietoinen joka liikkeestäsi ja pysyt läsnä itsesi kanssa. Lepäät tarvittaessa. Ja tunnet syvää hiljaisuutta mielessäsi. Elämästä tulee liikkuvaa meditointia.

Tässä hitaammassa liikkeessä voit alkaa myös huomata ympärilläsi pieniä yksityiskohtia, jotka menisivät normaalisti ehkä sinulta ohi – kuten kaunis puu ikkunan takana tai oksalle laskeutunut lintu. Saatat tiedostaa suloisen lempeydentunteen, mikä tulee sydämeesi nähdessäsi tämän.

Kehomme yrittää ottaa kiinni

Tärkeä asia muistettavaksi meille jotka liikumme parhaillaan nopeasti eteenpäin ylösnousemuspolulla, on, että fyysinen kehomme on erittäin tiheä kolmannen ulottuvuuden kulkuneuvo. Usein sen täytyy kamppailla pysyäkseen nopeasti kehittyvän tietoisuutemme mukana.

Jos voisimme kehittyä ilman fyysistä kehoa, se olisi paljon helpompaa. Mutta tähän ylösnousemuspeliin mihin olemme ilmoittautuneet, sisältyy kehon vieminen paljon hienojakoisempaan viidennen ulottuvuuden energiakenttään.

Tiheässä kehossamme on muututtava paljon asioita. Ja silloin kun tapahtuu paljon muutosta ja uudelleenjohdotusta, kehomme luonnollisesti väsyy kovasti ja vaatii, että annamme sille aikaa ja tilaa ottaa kiinni.

On selvää, että meidän täytyy olla myötätuntoinen fyysiselle kehollemme, kun se yrittää takellellen seurata tietoisuuttamme tässä epätavallisessa evoluutiokurssissa. Meidän täytyy ottaa aikaa maadoittua ja sallia uudelleenkalibrointi.

Ja jos lepääminen, nukkuminen ja pelkästään itsestämme huolehtiminen fyysisellä tasolla on kaikki, mistä suoriudumme päivässä, niin olkoon. Mikä on lopulta prioriteettimme? Kiireinen elämä missä on paljon ajanvietettä vai matka evoluutiomme seuraavalle tasolle?

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

25.5.2015 - 3D-TAVOISTA IRTIPÄÄSTÄMINEN

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 29.05.2015 14:21

3D-TAVOISTA IRTIPÄÄSTÄMINEN



Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)

25.5.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Kun katsomme maailman tapahtumia, voi varmasti näyttää siltä, että kaikki ovat edelleen kolmannessa ulottuvuudessa. Sota, epäoikeudenmukaisuus ja ahneus näyttävät vielä hallitsevan.



Ja ainakin satunnaisesti voi tuntua siltä, että myös me olemme edelleen 3D:ssä. Vaikka olemme hyvin tietoisia muutoksen tapahtumisesta sisällämme ja ympärillämme, vanhat toimintatapamme voivat edelleen tuntua olevan käytössä. Voimme langeta edelleen pelkoon, vihaan ja masennukseen toisinaan.



Totuus on, ettemme elä enää 3D-todellisuudessa. Tuo todellisuus sulkeutui maan päällä joulukuussa 2012. Tuon ulottuvuuden vanhat, jäykät ja rajoittavat rakenteet eivät ole enää toiminnassa. Kuitenkin useimmat ihmiset maailmassa – ja myös monet meistä jotka tiedämme paremmin – voivat havaita toimivansa edelleen niin, kuin nuo vanhat rajoittavat rakenteet olisivat vielä läsnä.



Neljännessä ulottuvuudessa toimiminen



Tällä hetkellä on paikoillaan uusi todellisuusrakenne, mistä käsin voimme toimia: neljäs ulottuvuus. Tämä on silta, millä olemme tässä kohtaa – käytävä vanhasta jäykästä kolmannen ulottuvuuden tietoisuudesta uuteen, avoimeen ja täysin tietoiseen viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen.



Ja vaikka tämä uusi 4D-todellisuus ei ole yhtä avoin ja vapaa kuin viides ulottuvuus, se ei ole myöskään yhtä rajoittava ja jäykkä kuin kolmas ulottuvuus. Kaikki on energeettisesti löyhempää ja vapaampaa. Emme ole yhtä rajoitettuja ja orjuutettuja alempiin energiataajuuksiin. Uusia ja voimaannuttavia taajuuksia on nyt käytössämme – niitä virtaa maapallolle. Olemme kykenevämpiä luomaan tietoisesti oman todellisuutemme.



Tässä uudessa 4D-todellisuudessa voimme mm. tulla tietoiseksi siitä, että lineaarinen aika on hajomassa ja aika voi venyä ja supistua. Meidän on nyt aika muuttaa negatiivisia reaktioitamme ihmisiin ja tapahtumiin – jos haluamme, voimme päättää olla reagoimatta automaattisesti pelosta tai vihasta käsin. Voimme muuttaa todellisuutta valinnoilla ja aikomuksilla ja nähdä, että ilmentäminen tapahtuu paljon nopeammin.



Yleiset 3D-tavat



Ongelmana on, että useimmat ihmiset eivät tiedä, että säännöt ovat muuttuneet tässä uudessa ulottuvuudessa, ja he jatkavat toimimista vanhoilla 3D-malleilla tavassaan elää. Mutta me jotka tiedämme todellisuuden muuttuvan, voimme ymmärtää tämän ja oppia päästämään irti niistä tavoista, jotka toimme mukanamme kolmannesta ulottuvuudesta. Voimme kehittää uusia tapoja, jotka perustuvat 5D-ymmärykseen.



Mitä siis nämä 3D-tavat ovat? Tässä on lyhyt luettelo joistain tärkeistä malleista, jotka saattavat edelleen pyörittää tiedostamatta elämäämme.



Uskot olevasi keho-mieli



Vaikka sinulla olisi ollut lukuisia syvällisiä kokemuksia itsestäsi valtavana ja moniulotteisena olentona, voi olla helppoa langeta vanhaan tapaan ja uskoa, että olet pelkästään se pieni keho-mieliolento, mikä koit olevasi, kun olit täysin kolmannen todellisuusulottuvuuden vallassa.



Pelkästään sen tunnistaminen, että toimit tästä virheellisestä uskomuksesta käsin, voi yhtäkkiä muuttaa tietoisuutesi korkeampaan todellisuuteen siitä, kuka olet. Voi tulla helpotuksen ja irrallisuuden tunne ja tämä auttaa sinua kokemaan itsesi henkisenä olentona, joka kokee itsensä tilapäisesti tiheän ihmismuodon kautta.



Uskot, että sinun tarvitsee murehtia selviytymisestä



Saatat olla haluton kuulemaan, että tämä on vain 3D-huoli. Et halua olla epärealistinen – tarvitset edelleen tuloja saadaksesi katon pään päälle, ruuan ja kaiken muun, mikä on välttämätöntä pysyäksesi elossa. Tämä on tietysti totta.



Osoitan sitä uskomusta, mikä ehkä kertoo sinulle, että sinun täytyy murehtia selviytymisestäsi, sinun täytyy kamppailla ja tehdä kovasti työtä selviytyäksesi ja on järkevää mennä paniikkiin, kun et tiedä, miten se tapahtuu. Tämä perustuu uskomukseen, että universumi on yleisesti ottaen epäystävällinen ja tukea antamaton paikka.



Jos sinulla on rohkeutta todella luottaa, että Jumala elättää sinut aina, niin toimit 5D-todellisuudessa. 5D-tietoisuudesa tiedät, ettet ole täällä kamppailemassa selviytyäksesi. Ainoa asia mikä pitää sinut tuossa kamppailussa, on uskomuksesi siitä. Yltäkylläisyys on todella kaikkien meidän ulottuvilla, jos voimme muuttaa omia uskomuksiamme siihen ja omanarvontunteeseen liittyen.



Uskot olevasti arvoton



Tämä uskomus on usein tiedostamaton, mutta se vaanii monen ihmisen psyykessä. On tunne, että onnellisuus, vauraus ja hyvinvointi ovat asioita, jotka tarvitsee ansaita – arvonsa on todistettava, ennen kuin voidaan palkita.



Tätä luontaista ja kalvavaa arvottomuuden tunnetta voi olla vaikea voittaa. Se näyttää juurtuneen erittäin syvälle 3D-tietoisuuteen. Mutta taas kerran, jos vain tiedostat tämän uskomuksen, kun se nousee sisälläsi, ja miten se tuottaa ei-toivottuja tuloksia elämääsi, voit auttaa sen ohittamisessa.



Näe se selkeästi uskomukseksi – tiedä, ettei se ole totuus. Sen kuka olet juuri sellaisena, kuin olet, ei tarvitse muuttua mitenkään ollakseen hyvinvoinnin, vaurauden, onnellisuuden ja hyvän terveyden arvoinen.



Jäät kiinni maailman kärsimykseen



Jos olet yleensä empaattinen ja myötätuntoinen ihminen, olet ehkä tottunut ottamaan itsellesi maailman murheet. Sinusta saattaa tuntua epäitsekkäältä olla tuntematta masennusta tai huolta ympäri maailmaa ihmisistä, jotka ovat juuri kokeneet tuhoisan maanjäristyksen, tai eläimistä jotka ovat joutuneet öljyvuotoon. Saatat tuntea myös syyllisyyttä, että elät suhteellisen vaivattomasti ja mukavasti.



Nämä tunteet ovat merkki myötätunnosta ja syvästä yhteydestä muihin olentoihin. Ne ovat tärkeitä. Ne auttavat avaamaan sydämesi täysin. Olemme todellakin yhteydessä kaikkiin olentoihin tällä maapallolla – ja myös maahan ja kaikkiin sen otuksiin – ja voimme tuntea tämän yhteyden syvällä sydämessämme.



Mutta tämä ei merkitse, että sinun täytyy olla masentunut, vihainen tai surullinen, silloin kun muut ovat. Itse asiassa jos vellot näissä tunteissa – vaikka ne tuntuisivat miten myötätuntoisilta – lisäät itse asiassa ongelmaa. Olet alentanut omaa värähtelyäsi ja lisännyt sen kollektiiviin, joka kokee sitä kärsimystä, mitä haluat lievittää.



Tietysti jos tunnet vetoa todella tehdä jotain rakentavaa tai auttaa kärsiviä, niin voit auttaa tarpeessa olevien värähtelyn nostamisessa, erityisesti jos teet sen rakkaudella, iloisesti ja innostuneena. Nuo tunteet auttavat vähentämään kärsimystä. Jonkun epäonnesta kärsiminen hänen rinnallaan ei auta ketään.



On äärettömästi arvokkaampaa jatkaa omaa elämääsi luomassasi 5D-kuplassa, missä mielialasi pysyy iloisena, optimistisena, rakastavana ja harmoniassa kaikesta riippumatta. Tämä todellakin auttaa koko ihmisrotua siirtymään korkeampaan värähtelyyn.



Pidät itsesi pienenä



Jos olet monien valotyöntekijöiden kaltainen, pelkäät ehkä astua täyteen voimaasi. Kenties pidät itsesi pienenä ja sekoitut ryhmään, voidaksesi pysyä turvalliselta tuntuvassa asemassa. Kenties pelkäät, että jos todella mainostaisit, kuka olet ja mitä teet, sinua saatettaisiin jotenkin "rangaista" tai sinut torjuttaisiin.



Jos huomaat tekeväsi tätä, tiedä, että tämä on vanha 3D-tapa. Monilla meistä on ollut elämiä, missä meitä ei ainoastaan rangaistu sen täydestä ilmaisemisesta, mitä olimme, vaan meitä usein kidutettiin ja meidät tapettiin. Juuri niin tapahtui todella synkkinä aikoina, joita olemme eläneet kolmannessa ulottuvuudessa.



Mutta totuus on, ettemme ole enää siellä. Olemme nyt ajassa – erityisesti lännessä – missä on paljon turvallisempaa ilmaista itseämme voimakkaana ja heränneenä olentona, mikä olemme. Ja tänä aikana maailma todella tarvitsee meitä tekemään sen.



Jos voit samaistua tähän pelkoon, katso, voitko nähdä sen alitajuisena tapana, mikä ei enää palvele sinua tai maailmaa. Luota, että tuleminen esiin ja oleminen niin suuri ja voimakas, kuin pystyt, ei ole ainoastaan turvallista, vaan se myös nostaa kovasti värähtelyäsi.



Kyllä, on tärkeää olla tekemättä tätä egon motivoimana, muttei ole todennäköistä, että teet niin tässä evoluutiokohdassasi. Pyydä jatkuvasti sisäistä opastusta ja rukoile selkeyttä. Ja siirry sitten vähitellen ilmaisemaan täysin sitä, kuka olet. On totta, ettet luultavasti ole suosittu kaikkien kohtaamiesi keskuudessa, mutta älä anna se pysäyttää itseäsi. Se on tärkeää sekä itsellesi että maailmalle, että olet täysin se, kuka olet.



Keskityt siihen, mikä sinussa on vikana



Yksi 3D-tapa mitä näen usein valotyöntekijöissä, on keskittyä jatkuvasti siihen, mikä itsessä on vikana ja mikä tarvitsee korjata. Monet itsensä kehittämisen ja henkisyyden 3D-polut ovat valitettavasti tukeneet tämäntyyppistä lähestymistapaa heräämiseen – vaikka ovatkin olleet hyödyllisiä meille kuluneina vuosikymmeninä. Oli hyödyllistä osoittaa niitä syitä, miksi emme olleet hereillä tai onnellinen, mutta tämä fokus harvoin synnyttää suoraan heräämistä tai onnellisuutta. Se voi itse asiassa alentaa värähtelyämme.



Jos huomaat jääneesi kiinni tähän tapaan, että keskityt omiin vikoihisi, yritä saada se kiinni ja ala sen sijaan keskittyä siihen, mikä on oikein sinussa. Keskity itsessäsi niihin ominaisuuksiin, joiden olet päättänyt olevan jollain tapaa hyviä tai henkisiä. Ja keskity siihen, mikä toimii hyvin elämässäsi – älä siihen, mikä on pielessä.



Koska pielessä olevien asioiden katsominen on hyvin pinttynyt tapa, hyvin olevien asioiden katsominen voi tuntua Pollyannamaiselta tai epärealistiselta. Tiedä, että tämä on 3D-uskomus.



Positiiviseen keskittyminen on voimallinen ja luonnollinen 5D-tapa. Tässä korkeammassa värähtelyssä voit oivaltaa, miten älykästä ja viisasta on keskittyä positiiviseen, koska sillä on itse asiassa voima luoda positiivisempi todellisuus sinulle. Se ei ainoastaan auta oloasi tuntumaan paremmalta hetkessä, vaan se kertoo myös universumille, että haluat lisää tätä tunnetta ja todellisuutta elämääsi.



Uusien 5D-tapojen luominen



Uusia tapoja ei ole aina helppoa omaksua. Jos vanhat tavat olivat hyvin piintyneitä ja vahvat uskomukset tukivat niitä, meidän on pysyttävä valppaana ja tarkkailtava jatkuvasti automaattipäätöksiä, joita teemme päivittäin.



Kun teet jonkin päätöksen, voit kysyä itseltäsi:



* Päätänkö tehdä näin siitä pelosta, etten ole turvassa? Tai rakastettu?

* Toiminko itseni tuomitsemisesta käsin?

* Teenkö tämän itseni epäilemiseen perustuen?

* Unohdanko, kuka oikeasti olen?



Täydellinen irtipäästäminen 3D-tavoista vaatii työtä ja huomiota ja se on ehdottomasti prosessi. Mutta on aikasi arvoista kiinnittää huomiota tähän, kun edistyt ylösnousemuspolullasi. Kamppailustasi voi tulla tanssia.



Muista kuitenkin, kun keskityt tähän prosessiin itsessäsi: jos huomaat lankeavasi taas vanhoihin malleihin, älä tuomitse itseäsi sen vuoksi. (Tämä on yksi 3D-tapa!)



Löydä vain ymmärrystä ja myötätuntoa itseäsi kohtaan ja vaihda sitten tietoisuutesi niihin uusiin 5D-mallehin, joita haluat kehittää, ja siirry eteenpäin.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

7.7.2015 YLÖSNOUSEMUSOIREITA – VAI PSYYKKISIÄ HYÖKKÄYKSIÄ?

ViestiKirjoittaja hammer » 11.07.2015 18:33

YLÖSNOUSEMUSOIREITA – VAI PSYYKKISIÄ HYÖKKÄYKSIÄ?

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
7.7.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Huom.: Julkaisen tämän blogin hyvin haluttomasti enkä julkaisisi sitä lainkaan, jos sisäinen opastukseni ei yllyttäisi sinnikkäästi tekemään niin. Koko ajatus psyykkisestä hyökkäyksestä on hyvin negatiivinen ja epäröin yleensä keskittyä negatiivisiin aiheisiin.

Kuitenkin kuulen jatkuvasti, että tähän aiheeseen on tärkeä tarttua näinä ylösnousemusaikoina, jolloin useammat ja useammat meistä heräävät ja nostavat värähtelyään. Meidän täytyy tiedostaa psyykkisten hyökkäysten olemassaolo, kun saatamme olla lisääntyvässä määrin herkkä kokemaan niitä – erityisesti me, jotka olemme ylösnousemusvalotyöntekijöitä.

Monien ihmisten ei luultavasti tarvitse koskaan tietää tätä informaatiota. Mutta erityisesti jos toimit parantamisen parissa, pidät ehkä tärkeänä tätä informaatiota.

Ylösnousemusoireet

Monet meistä tietävät jo tässä kohtaa ns. ylösnousemusoireista – laaja kirjo sekä psyykkisiä että fyysisiä oireita, joilla ei näytä olevan paljon tekemistä sen kanssa, mitä elämässämme parhaillaan tapahtuu. Ne näyttävät usein ilmestyvän tyhjästä ja ne tulevat ja menevät melko nopeasti.

Nämä oireet johtuvat nopeasta heräämisestä, jota tapahtuu sisällämme niiden ylösnousemusenergioiden aiheuttamana, joita tulvii nyt maapallolle, sekä kokemiemme värähtelymuutosten vuoksi.

Vanhoja toimimattomia malleja nousee sisällämme, jotta niistä voidaan päästää irti. Myös vanhat vammat ja tasapainottomuudet fyysisessä kehossamme tulevat etualalle parannettavaksi, jotta kehoamme autetaan sopimaan yhteen korkeampien värähtelyjen kanssa.

Joitain yleisempiä ylösnousemuksen tunneoireita, josta kuulen ihmisiltä, ovat masennus, ahdistus ja epätoivo. Usein tunteet ovat jokseenkin lieviä ja epämääräisiä. Kuulen ihmisten joskus sanovan: "Minulla ei ole mitään syytä tuntea masennusta. Mitään huonoa ei tapahdu. Tänä aamuna herätessäni vain tunsin niin." Seuraavan kerran puhuessani heidän kanssaan kuulen, että nuo tunteet vain hävisivät jossain kohtaa.

Itselläni on toisinaan tällaisia päiviä. Herään kummallisessa ahdistuksen tai masennuksen mielialassa. Tiedän, ettei mikään ole muuttunut edellisillan jälkeen, jolloin oloni oli hyvä. Päättelen yleensä, että päästän tuolloin irti tunteista, joita tulee esiin ylösnousemusprosessissa, ja sallin niiden vain olla läsnä antamatta niille paljon energiaa. Jossain kohtaa ne vain näyttävät häviävän.

On kuitenkin aikoja, jolloin voimakasta ahdistusta, masennusta, epätoivoa – ja myös kauhua – näyttää ilmestyvän tyhjästä ja vyöryvän lävitsemme suurina aaltoina. Eivätkä ne mene ohi kovin helposti.

Näille intensiivisille vaiheille voi olla erilaisia selityksiä. Yksi on yksinkertaisesti, että jokin traumaattinen minkä koimme jossain kohtaa elämässämme (tai kenties entisessä elämässä) ja mitä emme pystyneet täysin kokemaan ja integroimaan tuolloin, tulee nyt yhtäkkiä esiin koettavaksi ja sitten irtipäästettäväksi.

Psyykkiset hyökkäykset

Toista selitystä on tavallaan pelottavaa miettiä – ja viime aikoihin saakka olen välttänyt sen ajattelemista. Se on: tietyt vaikeat kokemukset joita meillä on mentaalisesti ja tunteellisesti ja myös fyysisesti, saattavat olla tulosta sellaisesta, mikä tunnetaan "psyykkisenä hyökkäyksenä".

Inkarnoitumat olennot

On erilaisia psyykkisiä hyökkäyksiä. Yksi voi tapahtua, silloin kun olemme kutsuneet (tavallisesti tiedostamatta) inkarnoitumattomia olentoja aurakenttäämme ja kehoomme. Tämä on yllättävän yleistä ihmisillä. Monet ihmiset kulkevat olentojen kanssa ilman mitään aavistusta siitä, että heidän aurassaan on jotain.

Mutta ihmiset jotka vatvovat paljon negatiivisia tunteita tai joilla on ollut traumaattisia kokemuksia elämässään, ovat usein tällaisten olentojen invaasion kohteena – erityisesti jos he ovat empaattisia ja hyvin herkkiä energialle. Myös ne jotka käyttävät runsaasti alkoholia ja huumeita, ovat myös herkkiä, kun nämä aineet heikentävät auraa ja sallivat olennoille vapaan pääsyn heidän kenttäänsä.

Tavallisesti nämä olennot ovat ihmismuodossa – ihmisiä jotka ovat kuolleet, mutta jotka eivät ole löytäneet tietään valoon ja ovat jääneet jumiin maailmojen väliin. Ne ovat eksyneet ja haluavat olla sielujen kanssa, jotka ovat edelleen inkarnoituneena muotoon, tunteakseen lohtua. Toisilla kerroilla olennot eivät ole ihmisiä ja niillä on erityisen matala värähtely.

Viime aikoihin saakka olennot jotka ovat kiinnittyneet ihmisiin, ovat kenties aiheuttaneet vain jossain määrin häiriötä ihmisille, joiden kanssa ne ovat. Näillä ihmisillä on tavallisesti masennusta, raivoa ja epätoivoa, joka saattaa näyttää jokseenkin "normaalilta".

Mutta viime aikoina, kun ihmiset heräävät ja heidän värähtelynsä nousee, olennot jotka ovat tunteneet "isäntänsä" värähtelyn mukavaksi, alkavat tuntea tämän uuden korkean taajuuden häiritseväksi siinä kehossa, johon ne ovat kiinnittyneet, ja ne vetävät tuota ihmistä ja yrittävät tuoda hänen värähtelynsä taas alas. Tämä voi aiheuttaa suurta tunne- ja fyysistä häiriötä tuolle henkilölle.

Hyvä uutinen on, että netistä löytyy paljon "terapeutteja", jotka voivat auttaa vapautumaan nämä olennot ihmisen aurasta, usein kaukoparannuksena. Voit kirjoittaa vain "spirit releasement" hakukoneeseen löytääksesi heitä. Voit myös lukea näiltä sivuilta olennon kiinnittymisen aiheuttamista erityisoireista.

On kuitenkin tärkeä muistaa, ettei henkilö ole turvassa vain siksi, että olennoista on vapauduttu. Jos hän ei tietoisesti pyri pitämään värähtelyään korkeana, pysymään mahdollisimman positiivisena, valitse korkealla värähtelevää seuraa ja pidä suojaavaa valoa ympärillään, hän voi vetää lisää olentoja takaisin kenttäänsä.

Meidän kaikkien täytyy pitää mielessä tämä värähtelyn pitäminen korkealla ylösnousemuksen ajan – periaatteessa ylösnousemuksessa on kyse vain värähtelymme nostamisesta. Mutta niiden jotka ovat alttiita olentojen invaasiolle, täytyy olla erityisen valppaana tässä.

Negatiiviset energiat ja ajatusmuodot

Toinen psyykkisen hyökkäyksen muoto on luultavasti tavallaan vähemmän häiritsevä, mutta se on yhtä hämmentävä siinä mielessä, että se on jotain, mitä emme usein tiedosta.

Tämä on negatiivisen energian tai negatiivisten ajatusmuotojen hyökkäys, jonka saamme mentaali- ja tunnetasolla jonkun lähettämänä. Vaikka on tapauksia, joissa tätä psyykkistä energiaa lähetetään tarkoituksella, useimmiten sitä lähetetään tiedostamatta.

Ne jotka ovat empaattisia, ovat taas erityisen herkkiä näille energioille – ja ne usein löytävät meidät, jos tunnollisesti nostamme omaa ja kollektiivin värähtelyä. Valotyöntekijöistä yleisesti voi tulla erityiskohteita.

Kuten sanoin, viime aikoihin saakka en ole ajatellut paljon psyykkisiä hyökkäyksiä. Yhteen aikaan itsekin tarjosin hengistä vapautumisen palvelua, mutta luovuin siitä jokin aikaa sitten, kun kiinnostukseni kääntyi muihin suuntiin.

Ymmärrykseni ja kokemukseni tuolloin oli, että jos pidin oman värähtelyni korkeana ja kutsuin suojavaloa ympärilleni työskennellessäni asiakkaiden kanssa tai mennessäni ihmisten ilmoille, olin luultavasti suojassa olentojen ja negatiivisen psyykkisen energian vetämiseltä puoleeni.

Satunnaiset suojausyritykset eivät riitä

Mutta viime aikoina olen tiedostanut, ettei tämä riitä. Oivallan, että minusta tulee haavoittuvampi psyykkisille hyökkäyksille nyt, kun ylösnousemusenergiat todella "työstävät" minua, nostavat värähtelyäni ja työskentelen myös enemmän ja enemmän asiakkaiden kanssa, jotka näyttävät antavan suojapaikan olennoille.

Useimmat näistä asiakkaista ovat kauniita, positiivisia ja heränneitä sieluja, joten minulle on usein yllätys havaita, että heillä on olentoja matkassa. Mutta he ovat poimineet ne jostain elämänsä varrella ja nyt heidän on aika tiedostaa ne ja toimia niistä vapautumiseksi.

Jos en pysty auttamaan näitä asiakkaita vapautumaan olennoista itse, ohjaan heidät tavallisesti siihen erikoistuneille terapeuteille. Mutta näyttää silti, että vaikka työskentelen vain "etänä" ihmisten kanssa kvanttikentässä, olen silti herkkä jotenkin poimimaan negatiivisia energioita ja ajatusmuotoja asiakkaideni olennoilta.

Teen aina ajoittaisia harjoituksia itseni suojaamiseksi. Mutta koska en ole ollut tarpeeksi vakava näissä ponnistuksissa, minulla on ollut useita kokemuksia, joiden nyt oivallan olleen psyykkisiä hyökkäyksiä. Ne olivat hyvin intensiivisiä eikä niille ollut elämässäni selvää syytä tapahtumahetkellä.

Kerron tuoreimman tapauksen tässä siltä varalta, että sinulla on omia kokemuksia, jotka ovat samanlaisia – ja voit kenties ymmärtää niitä selvemmin.

Epätoivohyökkäys

Tämä tarina alkoi jokin aikaa sitten viikosta, jonka aikana merkityksettömyyden tunne leijaili jatkuvasti tietoisuudessani. Mieleeni tuli kysymyksiä, kuten "Miksi edes nousen aamulla ylös? Mitä varten? Mikään ei merkitse mitään. Maailmassa on niin paljon kärsimystä. Miksi kukaan jatkaa? On niin vähän iloa tai nautintoa kompensoimassa sitä kaikkea."

Tällainen masennuksentunne ja tällaiset kysymykset eivät ole vieraita minulle. Monta kertaa aiemman elämäni aikana olen kokenut eksistentiaaliepätoivoa tuntien, ettei millään mitä elämässä tapahtuu, ole merkitystä.

Yhdessä kohtaa kokiessani tämän aiempina vuosina, aloin tiedostaa, ettei esineillä, tilanteilla ja kokemuksilla ole itse asiassa mitään luontaista merkitystä, vain se minkä annamme niille.

Vaikka tämä oivallus saattaa kuulostaa fatalistiselta, se ei jotenkin syventänyt masennusta. Se pelkästään vapautti minut ymmärtämään selvemmin totuutta ja vapauduin siksi paradoksaalisesti merkityksettömyydentunteen tuskasta.

Mutta tällä ymmärryksellä ei ollut mitään merkitystä minulle tämän äskettäisen viikon aikana. Taaskaan ei ollut selvää syytä tälle masennuksentunteelle elämässäni. Mitään epätavallista ei tapahtunut. Itse asiassa elämä oli melko hyvin – olin hyvin tyytyväinen ja myös iloinen tietyistä tapahtumista.

Kuitenkin merkityksettömyydentunne tarttui minuun jatkuvasti ja toi epämääräisen epätoivontunteen mukanaan. Pysyin ns. se niskan päällä enkä antanut sen ottaa hallintaa. Se vaati vain valppautta ja sanoin jatkuvasti itselleni, että se oli vain yksi ylösnousemuskokemus egon häviämisestä.

Koko kokemus oli melko lievä koko viikon, seitsemänteen iltaan saakka. Olin tavallisesti melko miellyttävältä tuntuvan tehtävän parissa – tein mahtavia sokerittomia pipareita, joita rakastan. Yhtäkkiä epätoivontunteen kuristusote tarttui minuun tyhjästä. Se oli niin voimakas, että pudotin lusikkani ja seisoin vain puristaen työpöytää shokissa.

Kuten sanon, kyse ei ole siitä, että epätoivo oli minulle vierasta. Olin tuntenut sitä monta kertaa aiemmin elämässäni ja onnistunut selviytymään itsemurha-ajatuksista useina kertoina niiden aikana. Mutta silloin oli aina ollut syy epätoivoon – tapahtumat tai tilanteet elämässäni, jotka tuntuivat sietämättömiltä. Tuolla hetkellä keittiössäni ei ollut mitään vastaavaa läsnä. Oli vain niin voimakas epätoivo, että kuolema oli ainoa ratkaisu, jota pystyin ajattelemaan ja joka tekisi kokemuksesta siedettävän.

Onneksi minulla oli riittävästi mieli läsnä kutsuakseni Pyhän Hengen auttamaan. En voinut ajatella mitään muuta voimakkaita sisäisiä työkaluja, joita normaalisti käyttäisin tilanteissa, joissa tarvitsin apua – mutta tämä tuli onneksi mieleeni ja käytin sitä.

Heti minulle tuli mieleni taustalla hyvin heikko oivallus, että kenties minulla oli tämä kokemus, jotta sain suoran tiedon siitä, millaista on toisten ihmisten joutuessa siihen pisteeseen, jossa he vain hyppäävät rakennuksesta tai sillalta tai laittavat aseen ohimolleen ja painavat liipaisinta. Meille kaikille jotka olemme parantajia, on aina hyödyllistä saada suoria kokemuksia tuollaisista mielentiloista, jotta voimme paremmin auttaa asiakkaitamme.

Mutta tämä ajatus oli hyvin heikko ja pystyin hädin tuskin tuntemaan Pyhän Hengen läsnäolon. Seisoin vain siinä, kun epätoivo valtasi minut noin viiden pitkän minuutin ajan. Ja sitten se vain vapautui yhtäkkiä. Istuin alas ja toivuin siitä, minkä sittemmin oivalsin olleen psyykkinen hyökkäys.

Energian kohtaaminen

Tavallaan sillä ei ole merkitystä, mitä tällaiset kokemukset ovat tai mikä ne on aiheuttanut. Sillä on merkitystä, miten opimme kohtaamaan ne. Usein ollessamme itse kokemuksessa, ei näytä olevan tilaa tiedostamiselle – on vain energian kohtaaminen, missä tahansa muodossa se hyökkääkin kimppuumme.

Mutta juuri tässä kohtaamisessa saamme enemmän voimaa ja tietoisuutta. Ja siitä selviytyessämme olemme kummallisen rikastunut syvemmällä ymmärryksellä ja suuremmalla heränneellä voimaantumisella.

Samaan aikaa tulin pois tuosta kokemuksesta kera tietoisuuden, että minun täytyy kiinnittää suurempaa huomiota itseni suojaamiseen sekä työssäni että ollessani muiden lähellä ihmisten ilmoilla. Pyhän Hengen pitäminen tietoisesti ympärilläni on oleellista – myös arkkienkelien ja ylösnousseiden mestarien kutsuminen toimii todella minulla.

On itse asiassa monia tällaisia työkaluja, joita monet meistä ovat oppineet käyttämään suojautumiseen. Taas kerran, internet on upea lähde myös energiatyökalujen löytämiseen. Kyse on vain siitä, että kenties meidän kaikkien täytyy kiinnittää entistä enemmän huomiota niiden käyttämiseen. Valotyöntekijäpäämme nousevat nyt väkijoukon yläpuolelle ja alamme olla näkyvämpiä.

Kaiken tämän sanomisen jälkeen, voin sanoa myös uskovani, että jos pystymme lähestymään itsemme suojaamista sisäisen itseluottamuksen ja voimaantumisen tunteella sekä voimakas rakkaus sydämessämme – pelon sijasta – on vähän asioita, joista meidän tarvitsee olla huolissaan.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

15.8.2015 - 5D-SUHTEISIIN SIIRTYMINEN

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 21.08.2015 07:37

5D-SUHTEISIIN SIIRTYMINEN



Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)

15.8.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Jos olet tässä kohtaa syvällä ylösnousemusprosessissa, luultavasti oivallat, että yksi elämäsi alue joka käy läpi "ulottuvuusremonttia", ovat suhteesi toisiin ihmisiin. Tämä voi olla haastava prosessi.



Suhdemallit muuttuvat dramaattisesti monilla meistä. Meidät pakotetaan tällä hetkellä katsomaan suhteitamme elämässä ja näkemään, mikä ei enää resonoi niiden korkeampien värähtelyjen kanssa, joita nyt syleilemme.



Vanhojen 3D-suhdemalliemme tarkasteleminen



Monet meistä havaitsevat, että meillä on enää vähän yhteistä niiden ihmisten kanssa, joihin olemme olleet yhteydessä suuren osan elämästämme. Tämä voi olla hämmentävää ja järkyttävää. Ihmiset jotka kerran olivat hyvin tärkeitä elämässämme, näyttävät ajautuvan pois. Tavallaan emme kaipaa heitä, mutta usein ei ole vielä ketään korvaamaan heitä elämässämme.



Ja myös suhteissa niihin ihmisiin joiden kanssa edelleen resonoimme, on haasteita. Ylösnousemusprosessi tuo esiin kaikki heräämättömät mallit, joita ilmaisemme toisten kanssa, mallit jotka jatkuvasti aiheuttavat meille kärsimystä ja ristiriitaa. Meidät tosiaankin pakotetaan tutkimaan niitä toimimattomia tapoja, joilla olemme toimineet yleisesti suhteissa koko elämämme.



Ja se mitä näemme tässä kohtaa, heijastaa sitä, miten olemme luultavasti suhtautuneet ihmisiin koko tuhansien vuosien olemassaolomme ajan kolmannessa ulottuvuudessa – ulottuvuudessa missä luontainen pelon, erillisyyden ja arvottomuuden tunne oli tietoisuudessamme.



Voimme nähdä, että suurimman osan epäterveistä suhdemalleista omaksuimme luonnostaan, kun kasvoimme maailmassa, jossa ihmiset ovat yleisesti olleet henkisesti unessa ja tietämättömiä siitä, miltä varsinainen rakkaus korkeammassa ulottuvuudessa näyttää. Ne ovat malleja, jotka aiheuttavat usein pettymystä, surua, vihaa ja loukkaantumista suhteissamme.



Näihin malleihin sisältyy ne epäterveet dynamiikat, jotka tunnistetaan tänä päivänä yleisesti riippuvuussuhteeksi. Ihmisille tämän tyyppisessä suhteessa on annettu monia 3D-nimikkeitä, kuten narsistinen, huolehtiva, mahdollistava tai hyväksikäyttävä.



Jos olemme tällä hetkellä suhteissa, joita voi nimittää näin, huomaamme luultavasti, että viime aikoina niihin on tullut uutta intensiivisyyttä. Viidennen ulottuvuuden energiat joita tulee suhdedynamiikkaamme, voimistavat niitä tuskallisia tunteita, joista olemme ehkä pystyneet olemaan piittaamatta tähän mennessä – mutta ei enää.



3D-riippuvuus suhteissa



Tavallaan on helppoa tunnistaa ne suhdemallit, jotka olemme aina tienneet jokseenkin toimimattomiksi. On tietysti runsaasti kirjoja ja webinaareja, jotka voivat auttaa meitä löytämään ratkaisuja siihen, miten muutamme mallimme terveemmiksi. Ja nämä malliasiat meidän täytyy luonnollisesti hoitaa, kun ylösnousemme korkeampiin värähtelyihin, tai meille tulee todella epämukavaa.



Kuitenkin viidennen ulottuvuuden näkökulmasta katsottuna on yksi syy, joka harvoin, jos koskaan mainitaan ja joka on monin tavoin aiheuttanut kaikki suhdevaikeudet. Ja tämä on se yleinen 3D-uskomus, että suhteen tarkoitus perheen, puolison ja hyvien ystävien kanssa on antaa meille se elintärkeä tunne, että olemme rakastettava, arvokas ja tärkeä.



Vanhassa kolmannen ulottuvuuden toimintamallissa jossa me kaikki kasvoimme, meille opetettiin, että rakkaat ihmiset olivat täyttämässä tämän tunnetarpeemme. Tämä uskomus kuulostaa niin oikealta – ja lämpimältä ja miellyttävältä tavallaan. Se on tuttu. Sen olemme aina hyväksyneet olevan totta. Ja jossain määrin olemme kaikki onnistuneet selviytymään tietyistä tilanteista elämässä, koska olemme tunteneet, että suhteemme ovat tyydyttäneet ainakin enimmäkseen tunnetarpeemme.



Mutta kun siirrymme eteenpäin ylösnousemuspolullamme, voi olla arvokasta kyseenalaistaa tämä uskomus. Onko se oikeasti suhteen tarkoitus? Jos ajattelet asiaa, voit nähdä, miten tähän olettamukseen sisältyy se uskomus, ettemme ole luonnostaan kokonainen tai kykenevä kokemaan omaa arvoamme, rakastettavuuttamme ja luontaista arvokkuuttamme ilman jonkun toisen apua.



Ja mikä tärkeämpää, se merkitsee, että meidän täytyy jatkuvasti sietää kaikki se suru ja raivo, mitä joskus tunnemme, kun rakkaamme eivät anna tunnetasolla meille, mitä tunnemme, että heidän pitäisi antaa.



Miten monta ristiriitaa tämä hiljainen sopimus on aiheuttanut meille – että rakkaamme ovat tyydyttämässä tunnetarpeemme? Miten monta kertaa ne ihmiset jotka olemme nimittäneet tähän tehtävään, ovat epäonnistuneet siinä? Ja miten monta kertaa me olemme epäonnistuneet heidän tunnetarpeistaan huolehtimisessa? Miten usein sinä – tai rakkaasi – olet huudahtanut tuskissasi: "Sinä et tyydytä tarpeitani!"



Hyvin monia valtataisteluja jotka ovat täynnä loukkaantumisen, pettymisen ja syyllisyyden tunteita, syntyy tästä tavallisesti tiedostamattomasta sopimuksesta ihmisten välillä, että he ovat tyydyttämässä toistensa tunnetarpeet. Suuri avuttomuudentunne voi paljastua, silloin kun olemme antaneet jollekin toiselle voiman olla vastuussa omasta onnellisuudestamme.



Kun tarkastelemme tätä kysymystä siirtyessämme viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen, näemme, miten se osoittaa tarpeemme todella kehittää itsemme rakastamisen tunnetta ja kyetä nojaamaan ennen kaikkea siihen tunteaksemme arvostusta, rakkautta ja kunnioitusta.



Meidän täytyy nähdä, että jos aiomme todella löytää vapauden loukkaantumisesta, syyttelystä ja vihasta suhteissamme, ei ole toisten ihmisten tehtävä antaa meille tunne-eheyttä – se on meidän tehtävämme. Toisten antama rakkaus ja vahvistus voi vain parantaa tätä tunnetta, joka meillä on jo sisällämme.



Vapaus 5D-suhteissa



Jos olemme tottuneet tyypilliseen 3D-malliin perustuviin suhteisiin, voi kuulostaa siltä, että suhde ilman tätä sopimusta ottaa vastuu toistemme tarpeista, on kuiva, tunteeton ja yhteydetön. Mutta emme voi tietää sitä, ennen kuin koemme suhteen, jossa tätä sopimusta ei ole.



Kun siirrymme viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen, voimme havaita, että ilman näitä tunnevaatimuksia toisillemme, voimme saada lämpimiä, rakastavia ja hyvin tyydyttäviä 5D-suhteita, jotka sujuvat tasaisesti ilman suurta draamaa.



Huomaamme, että vaikka annamme toisillemme paljon rakkautta, kunnioitusta ja tukea, emme ole riippuvainen toistemme rakkaudesta tunteaksemme itsemme hyväksi, arvokkaaksi ja tärkeäksi.



Toisilta saamamme rakkaus on bonus – ylivuoto josta ollaan kiitollinen ja jota arvostetaan – mutta sitä ei tarvita olemuksemme ytimessä, koska pystymme antamaan sisältämme tarvitsemaamme rakkautta. Siksi ei ole sitä tunnevaatimusta, että toiset antavat meille rakkautta, jota tarvitsemme tunteaksemme itsemme hyväksi.



Ja mikä tärkeintä, rakkautemme heitä kohtaan kumpuaa yksinomaan todellisesta välittämisestä ja myötätunnosta – ei tarpeesta, jonka he täyttävät jonkin vastapalveluksena. Se on ehdotonta rakkautta, joka ei vaadi ihmistä käyttäytymään tietyllä tavalla tai olemaan jotain muuta, mitä hän on.



Itsensä rakastamisen tärkeys



Kyky tuntea ja ilmaista tällaista rakkautta jollekin vaatii tietysti, että opimme ensin rakastamaan itseämme tällä tavalla. Tietyllä tavalla itserakkauden oppiminen on koko ylösnousemusoppimisemme ytimessä. Se ettemme ole tienneet itseämme henkiolennoksi ollessamme hyvin pitkään kolmannessa ulottuvuudessa, on tehnyt melkein mahdottomaksi tuntea todellinen luontainen rakastettavuutemme ja arvomme.



Mutta onneksi matkamme takaisin täyteen tietoisuuteen herättää meidät taas kerran siihen uskomattomaan suurenmoisuuteen, kuka olemme ja miten emme todellakaan tarvitse mitään ulkoista vahvistusta tai heijastusta kertomaan meille luontaisen arvomme ja kauneutemme ja kokeaksemme sen. Se on itsestään selvää.



Ja tämä oivallus voi mm. tehdä suhteistamme toisiin paljon tyydyttävämpiä ja saada ne soljumaan helpommin ja iloisemmin.



Sitä odotellessa löytäessämme tiemme tämän tietoisuusmuutoksen läpi ja 5D-suhteisiin, on erittäin tärkeää löytää myötätuntoa itseämme kohtaan ja levätä siinä. Meidän täytyy tunnustaa, ettei tämä ole helppo siirtymä.



Ilmestymme esiin tuhansien vuosien kömpelöistä ja heräämättömistä yrityksistä löytää rakkautta ja turvaa suhteistamme toisiin ihmisiin, jotka eivät myöskään ole olleet hereillä tai tyydyttyneitä. On paljon ikivanhoja uskomuksia ja harhakuvia, joiden karistamiseen meillä on oltava rohkeutta, löytääksemme, millaisia todella vapaat ja heränneet suhteet voivat olla.



Mutta kun päästämme irti vanhoista suhteisiin liittyvistä uskomuksistamme ja opimme todella antamaan itsellemme tarvitsemaamme rakkautta, millaista vapautta, rikkautta ja iloa voimmekaan löytää uusista 5D-suhteista!


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Seuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron